اعلام فراخوان دریافت طرح های نوآورانه در زمینه تجهیزات ورزشی

عصر کالا- فراخوان دریافت طرح ها و اختراعات فستیوال نواوری های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی اعلام شد.

اعلام فراخوان دریافت طرح های نوآورانه در زمینه تجهیزات ورزشی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، ایده پردازان می توانند طرح های نوآورانه خود را تا 27 مرداد ماه به دبیرخانه فستیوال نوآوری های  صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی ارائه کنند. در این فستیوال ها اختراعاتی از سوی محققان ارائه و معرفی می شوند تا زمینه تعامل با سرمایه گذاران علاقمند ایجاد شود.

    در صورت حصول توافق و انجام معامله از طریق بازار دارایی فکری، حمایت‌های مادی و معنوی معاونت علمی‌ و فناوری ریاست جمهوری در قالب ارائه تسهیلات وجود خواهد داشت. در این فستیوال ها جلسات اختصاصی جهت انعقاد قراردادهای مشارکت و سرمایه گذاری برگزار خواهد شد.

    به گزارش مهر، تاکنون هفت فستیوال معارفه نوآوری برگزار شده است که پنج فستیوال به صورت تخصصی و در حوزه‌های خدمات شهری، صنعت لوازم‌خانگی، صنعت مواد غذایی، صنعت پلاستیک و پلیمر و دو فستیوال در حوزه صنعت تجهیزات پزشکی بوده است. انعقاد 10 قرارداد سرمایه‌گذاری در نوآوری‌ها به ارزش بیش از 80 میلیارد ریال و در جریان بودن چندین قرارداد و مذاکرات جدی برای سرمایه‌گذاری نوآوری‌ها از جمله دستاوردهای برگزاری فستیوالهای تخصصی بوده است.

    این فستیوال ها توسط معاونت علمی ریاست جمهوری، پارک فناوری پردیس، سازمان بورس اوراق بهادار و بازار دارایی فکری فرابورس ایران حمایت شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر