خلاقیت با بادکنک ؛

ساخت اشکال باورنکردنی از حیوانات بادکنکی توسط یک هنرمند ژاپنی

عصر کالا: ماسایوشی ماتسوموتو (Masayoshi Matsumoto) متخصص ساخت حیوانات بادکنکی است که استعدادهایش در کنار شگفت‌زده کردن کودکان، بزرگ‌سالان را هم به حیرت وا‌می‌دارد؛ در ادامه تصاویری از آثار این هنرمند که با بادکنک ساخته ‌شده‌اند را برای شما آماده کرده‌ایم.

ساخت اشکال باورنکردنی از حیوانات بادکنکی توسط یک هنرمند ژاپنی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، ماسایوشی ماتسوموتو (Masayoshi Matsumoto) متخصص ساخت حیوانات بادکنکی است که استعدادهایش در کنار شگفت‌زده کردن کودکان، بزرگ‌سالان را هم به حیرت وا‌می‌دارد؛ در ادامه تصاویری از آثار این هنرمند که با بادکنک ساخته ‌شده‌اند را برای شما آماده کرده‌ایم.
شکل دادن به بادکنک و ساخت حیوانات بادکنکی (Balloon Animals) در جشن تولدهای امروزی طرفداران زیادی دارد و کودکان را بسیار خوشحال و راضی نگه می‌دارد، اما استعدادهای ماتسوموتو در این رابطه، فراتر از ساخت اشکال ساده است؛ این هنرمند ژاپنی توانایی آن را دارد که حیوانات مختلف با آناتومی‌های پیچیده‌ را به‌ گونه‌ای استادانه، با استفاده از بادکنک مجسم کند. او در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Metro می‌گوید:
* اولین بار هفت سالِ پیش بود که کار با بادکنک را شروع کردم؛ تصاویر حیوانات وحشی تاثیر زیادی بر من گذاشتند و الهام‌بخش آثار من بودند. همیشه کنجکاو بودم که آیا واقعا توانایی شبیه‌سازی این تصاویر را با استفاده از بادکنک داشته‌ام یا نه؟
ساخت هرکدام از آثار بادکنکی این هنرمند خلاق در حدود 2 تا 6 ساعت زمان می‌برد و جالب‌تر از همه این است که ماتسوموتو برای ساخت حیوانات بادکنکی‌اش از هیچ‌گونه ماژیک، چسب و یا هر ابزار دیگری برای علامت‌گذاری استفاده نمی‌کند؛ ساخت چنین اشکالی بدون اندازه‌گیری بسیار مشکل‌تر از آن است که به نظر می‌رسد!

برچسب ها
پورسعیدخلیلی