با رشد خیره کننده؛

کره جنوبی بیش از ۲ میلیون کاربر ۵G دارد

عصر کالا- تعداد کاربران اینترنت ۵G در کره جنوبی از انتظار فراتر رفت و به بیش از ۲ میلیون نفر رسید. این در حالی است که پیش بینی می شود تعداد کاربران آن تا پایان سال به ۴ تا ۵ میلیون نفر برسد

چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵:۰۰

کره جنوبی بیش از ۲ میلیون کاربر ۵G دارد

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، کره جنوبی یکی از نخستین کشورهای جهان است که خدمات تجاری 5G را ارائه می کند. با توجه به تقاضای قدرتمند برای جدیدترین گجت ها و استراتژی های ترویجی این فناوری، تعداد کاربران 5G در این کشور روبه رشد است.

در ماه ژوئن سال جاری پیش بینی می شد کره جنوبی بیش از یک میلیون کاربر 5G داشته باشد اما اکنون به نظر می رسد آمار این دسته از کاربران از انتظارات فراتر رفته است. هفته گذشته تعداد کاربران این فناوری در کره جنوبی بیش از 2 میلیون نفر اعلام شد.

گزارش های مختلف نشان می دهد 3 اپراتور مخابراتی بزرگ این کشور  حدود 2.01 میلیون کاربر 5G دارند. هرچند کره جنوبی بیش از 2 میلیون کاربر 5G دارد اما این رقم همچنین کمتر از 5 درصد کل ارتباطات موبایل این کشور است.

البته با شبکه های 5G، مقرهای ایستگاهی و همچنین افزایش تعداد موبایل های 5G، حجم این بازار به شدت رشد می کند. به طوری که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری تعداد کاربران 5G به 4 تا5  میلیون نفر برسد.

در کره جنوبی حداقل تعرفه استفاده از اینترنت5G، حدود 55 هزار ون یا 48 دلار است. کره جنوبی نخستین کشور جهان است که سرویس تجاری 5G را در ماه آوریل راه اندازی کرد.

برچسب ها

کره جنوبی۵جی
مطالب مرتبط بیشتر
نصف بازار موبایل های ۵G جهان در اختیار سامسونگ استرالیا برای توسعه شبکه ۵G سراغ نوکیا رفت تدوین طرح کلان فناوری ۵G وارد فاز برنامه ریزی شد قیمت آیفون ۵G بالا نیست؛ نگران نباشید! تا سال ۲۰۲۵ خبری از شبکه ۵G نیست! گوشی‌های ۵G دو سیم‌کارت می‌شوند نسخه موفقیت سامسونگ زیر ذره‌بین سبقت اپل از سامسونگ و هواوی با شبکه ۵G خیالتان از امنیت شبکه ۵G راحت نباشد! شبکه ۵G؛ یک فاجعه استراتژیک در تاریخ آمریکا! ۵G در خدمت بهبود ساختار اقتصادی چین عرضه یک گوشی ۵G چینی در دو ماه آینده هوآوی رکورد سرعت دانلود شبکه ۵G را شکست ایران در حال آماده‌سازی برای جذب فناوری ۵G کوچ ۱.۵ میلیارد کاربر در جهان به شبکه ۵G! سهم اندک گوشی‌های ۵G از بازار! اعتراض سوئیسی‌ها به توسعه شبکه ۵G ! ۵G به نیویورک می‌آید استانداردسازی نسل پنجم موبایل وارد فاز دوم شد کدام کشورها از گوشی‌های ۵G استقبال می‌کنند؟ شبکه ۵G در استرالیا با تحریم هواوی ضربه خواهد خورد! هوآوی تا سال ۲۰۲۰ پیشروترین شرکت در بازار گوشی‌های ۵G می‌شود ایران به استقبال ۵G می‌رود/ سرعت ۱۰۰گیگی با نسل پنجم موبایل وای‌فای یا ۵G؛ کدام برنده هستند؟ تحریم‌ها توسعه شبکه ۵G را به تعویق می‌اندازند منع ما از بازار نسل پنجم موجب ناامنی می‌شود پوستر موبایل ۵G جدید سامسونگ فاش شد هوآوی تا سال۲۰۲۰ به رکورد عرضه‌ی دو میلیون ایستگاه مخابراتی۵G می‌رسد برنامه جدید ویتنام برای توسعه اینترنت ۵G ویتنام بدون هواوی اینترنت۵G را توسعه می دهد ابداع فناوری کاهش مصرف باتری در شبکه های نسل پنجم موبایل قاب گوشی اتصال به شبکه ۵G را مختل می‌کند؟ نسل پنجم ارتباطات در مسیر رشد گوشی ۵G نوکیا با نصف قیمت عرضه می‌شود! روسیه شبکه ۵G را برای کاربردهای نظامی و امنیتی می‌خواهد اختلاف با کره‌جنوبی، برنامه‌های ژاپن برای توسعه ۵G را عقب می‌اندازد یک لپ‌تاپ مجهز به شبکه ۵G در راه است! نام گوشی‌های ۵G تغییر می‌کند؟ همکاری غول‌های آمریکایی و چینی برای توسعه ۵G ۵G شاخ اپل را می‌شکند؟ بازگشت کره‌ای‌ها به بازار لوازم خانگی ایران کدام شرکت نخستین تراشه مجهز به ۵G را معرفی می‌کند؟ رویدادهای ورزشی؛ نخستین تجربه کاربران از شبکه ۵G شبکه ۵G در استرالیا برقرار شد امارات در یک قدمی برقراری اینترنت ۵G گوشی‌های هوشمند ۵G بازار را تصاحب خواهند کرد! ۵ جی چه فرقی با ۴ جی دارد؟ کره جنوبی روی کالاهای وارداتی آمریکا تعرفه وضع می کند سرقت اطلاعات تماس در گوشی‌های اندرویدی تولید مودم ۲ گیگابیتی برای نصب در گوشی جدید کره‌ای سامسونگ عذرخواهی کرد اما بازیکنان هنوز نپذیرفته‌اند کاهش همکاری شرکت سام الکترونیک وتکوین الکترونیک در صورت عدم عذرخواهی مسئولین کره‌ای ۵ میلیارد دلار کالا امسال به عراق صادر شد سود و درآمد سامسونگ رکورد زد! ابهام در قیمت پرچمدار جدید غول تکنولوژی کره کره‌جنوبی از تعرفه‌های واردات آمریکا به WTO شکایت می‌کند راه‌اندازی نسل پنجم اینترنت در کره جنوبی قول مدیر جدید ال‌جی برای ایجاد تحول بنیادی در بخش موبایل فروش ۱ میلیون نوت ۸ در کره جنوبی کناره گیری مدیرعامل سامسونگ به علت تبعات رسوایی پرداخت رشوه کاهش مصرف آب کشاورزی به نصف با کمک اینترنت اشیا پرسرعت‌ترین اینترنت جهان شناسایی شد
برگشت به بالا