چراغ جادویی علاالدین برای کمک به سالمندان

عصر کالا- نمایشگاه CES امسال تنها مختص به شرکت‌های بزرگ فناوری نیست و استارتاپ‌ها با حضور فعال خود توانستند رنگ‌و‌بویی تازه به این گردهمایی ببخشند.

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

چراغ جادویی علاالدین برای کمک به سالمندان

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتاد آنلاین، در این نمایشگاه استارتاپ کوچکی از یک لامپ هوشمند رونمایی کرده است که می‌تواند حرکات سالخوردگان و یا افراد ناتوان را در هر لحظه از شبانه‌روز تحت نظر بگیرد و خدماتی به آن‌ها ارایه دهد.
این استارتاپ کوچک محصول خود را علاالدین نام‌گذاری کرده و معتقد است که می‌تواند کارهای جادویی انجام دهد و تا حد زیادی به ناتوانان کمک کند.
یکی از ویژگی‌های این لامپ جادویی ، تحت نظر گرفتن سلامت افراد سالمند است و می‌تواند رفتارهای آن‌ها را در سیستم خود ثبت کند و اگر اتفاق ناخوشایندی برای آن‌ها افتاد فورا به اقوام اطلاع دهد و یا حتی با اورژانس ارتباط برقرار کند و ماجرا را شرح دهد.
یکی از نکات جالب این دستگاه هوشمند، روشن کردن مسیر افراد در تاریکی شب است به طوریکه نور را تنها به مسیر افرا هدایت می‌کند تا بدون مزاحمت برای دیگر افراد خانواده ، مسیر را روشن کند.
این محصول قرار است در ماه سپتامبر با قیمت 300 دلار به طور انبوه وارد بازار شود.

برچسب ها

لامپلامپ هوشمندچراغ هوشمندچراغ مطالعهچراغ قوه
مطالب مرتبط بیشتر
لیست انواع چراغ خواب کودک و نوزاد + قیمت قیمت انواع لامپ‌های کم مصرف در بازار؟ +جدول انواع چراغ مطالعه در بازار چند؟ ساخت ابزار جدیدی که به طراحی رایانه‌ای سرعت می‌بخشد لامپ هوشمند "سونی" بروزرسانی شد قیمت انواع لامپ‌های LED COB؟ +جدول قیمت انواع چراغ مطالعه در بازار + جدول همکاری لامپ‌های هوشمند شیائومی با دستیار هوشمند گوگل خرید لامپ هوشمند چقدر آب می خورد؟ خرید لامپ هوشمند چقدر آب می خورد؟ لیست قیمت انواع چراغ سقفی در بازار لیست قیمت انواع چراغ سقفی در بازار لیست قیمت انواع چراغ سقفی در بازار قیمت انواع لامپ‌های کم مصرف در بازار؟ +جدول چهار دلیل برای استفاده از چراغ هوشمند در خانه چهار دلیل برای استفاده از چراغ هوشمند در خانه نرخ انواع لامپ‌های کم مصرف در بازار؟ +جدول با این لامپ هوشمند قهوه سازتان را هم روشن کنید با این لامپ هوشمند قهوه سازتان را هم روشن کنید با این دستگاه مشکل خواب بچه ها را برطرف کنید جدیدترین گجت‌های هوشمند؛ راهی برای افزایش امنیت منازل جدیدترین گجت‌های هوشمند؛ راهی برای افزایش امنیت منازل صنعت لوسترسازی نیاز به حمایت های دولت برای رسیدن به جایگاه مهمترین صنعت صادراتی ایران دارد عرضه دستگاهی با قابلیت کم‌ و زیاد کردن نور لامپ در کشور عرضه دستگاهی با قابلیت کم‌ و زیاد کردن نور لامپ در کشور همکاری گوگل با نست برای تولید گجت‌های خانگی با این لامپ همه کاره دیگر نگران تاریکی شب ها نباشید با این لامپ همه کاره دیگر نگران تاریکی شب ها نباشید با این لامپ همه کاره دیگر نگران تاریکی شب ها نباشید لامپ ها و وسایل برقی خانه را بدون سیم کشی تازه هوشمند کنید قیمت انواع لامپ‌های LED COB؟ +جدول چراغ قوه ویژه شرایط اضطراری ۱.۵ کیلومتر را روشن می کند چراغ قوه ویژه شرایط اضطراری ۱.۵ کیلومتر را روشن می کند خلاقیت با استفاده از لامپ +تصاویر قیمت فروش انواع لامپ در بازار ممنوعیت استفاده از لامپ‌های رشته‌ای در روسیه قیمت انواع چراغ مطالعه در بازار + جدول فیلیپس از نسل جدید چراغ هوشمند هیو رونمایی کرد قیمت انواع لامپ‌های LED COB؟ +جدول تولید نخستین لامپ‌های LED در کشور خرید یک لامپ کم مصرف چقدر تمام می شود؟ لامپهای شناور ابری موسیقی پخش می کنند قیمت انواع لامپ‌های LED COB؟ +جدول قیمت پرفروش‌ترین‌ لامپ‌های کم مصرف؟ +جدول ۵ میلیون لامپ پرمصرف در اماکن اداری تهران جایگزین می‌شود قیمت پرفروش‌ترین‌ لامپ‌های کم مصرف؟ +جدول چراغ شب هوشمند شیائومی مجهز به حسگر حرکتی روانه‌ی بازار می‌شود از لامپ هوشمند فیلیپس تا فیجت اسپینر با این چراغ خواب از تمام ایمیل هایتان مطلع می‌شوید +عکس چراغ خواب سازگار با شبکه های اجتماعی و ایمیل هم از راه رسید چراغهای هوشمند مجهز به سیستم صوتی در پارکهای شیراز چراغهای هوشمند مجهز به سیستم صوتی در پارکهای شیراز کم مصرف ترین لامپ جهان وارد بازار شد لامپی که با باکتری روشن می‌شود لامپی که با باکتری روشن می‌شود درخشان‌ترین "لامپ پرنده" جهان درخشان‌ترین "لامپ پرنده" جهان لامپ‌های کم مصرف بیماری‌زا هستند؟ لامپ‌های کم مصرف بیماری‌زا هستند؟ لامپ هوشمندی که ۲۷سال عمر می‏کند لامپ هوشمندی که ۲۷سال عمر می‏کند لامپ های هوشمند منازل باهوش تر شدند لامپ های هوشمند منازل باهوش تر شدند
برگشت به بالا