لامپهای شناور ابری موسیقی پخش می کنند

عصر کالا- یک شرکت تجاری لامپ هایی به شکل ابرهای باران زا تولید کرده که در هوا معلق می مانند و قابلیت پخش موسیقی هم دارند.

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵:۰۰

لامپهای شناور ابری موسیقی پخش می کنند

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت کلارکسون سازنده این لامپ های ابری آنها را به گونه ای طراحی کرده که مجهز به بلندگوی بلوتوث هم هستند و حسگرهای حرکتی باعث می شود آنها در واکنش به حرکت افراد در محیط اطراف مانند ابرهای باران زا غرش کنند و رنگ به رنگ شوند.

مدل های اولیه این لامپ ها باید به سبک لامپ های سنتی با سیم از سقف آویزان می شدند، اما مدل جدید این لامپ ها مانند یک ابر واقعی در فضا معلق می ماند. در این لامپ ها از فناوری شناورسازی مغناطیسی برای در هوا نگهداشتن خودکار این لامپ های ابرمانند استفاده شده است.

لامپ های یاد شده می توانند حداکثر 7 سانتیمتر از پایه مغناطیسی خود فاصله بگیرند و میکروفون نصب شده در آنها واکنش به موسیقی یا صدا را با چهار رنگ مختلف ممکن می کند. این ابر از فیبر پلی استر هیپوالرژنتیک تولید شده و مجهز به باتری لیتیومی 6600 میلی آمپری است.

قیمت این لامپ های دست ساز بسیار بالاست و علاقمندان برای خرید هر یک از آنها باید 4620 دلار هزینه کنن

برچسب ها

لامپلوستر
مطالب مرتبط بیشتر
قیمت انواع لامپ‌های LED COB؟ +جدول ۱۱ نکته کلیدی در خرید لوستر خرید لامپ هوشمند چقدر آب می خورد؟ لیست قیمت انواع چراغ سقفی در بازار لیست قیمت انواع چراغ سقفی در بازار قیمت انواع لامپ‌های کم مصرف در بازار؟ +جدول پنجمین نمایشگاه مبلمان،لوستر و دکوراسیون داخلی تبریز چراغ جادویی علاالدین برای کمک به سالمندان چهار دلیل برای استفاده از چراغ هوشمند در خانه نرخ انواع لامپ‌های کم مصرف در بازار؟ +جدول با این لامپ هوشمند قهوه سازتان را هم روشن کنید لوسترهای ایرانی جایی در بازارهای خارجی ندارد جدیدترین گجت‌های هوشمند؛ راهی برای افزایش امنیت منازل صنعت لوسترسازی نیاز به حمایت های دولت برای رسیدن به جایگاه مهمترین صنعت صادراتی ایران دارد صنعت لوسترسازی نیاز به حمایت های دولت برای رسیدن به جایگاه مهمترین صنعت صادراتی ایران دارد عرضه دستگاهی با قابلیت کم‌ و زیاد کردن نور لامپ در کشور قیمت انواع لامپ‌های LED COB؟ +جدول خلاقیت با استفاده از لامپ +تصاویر قیمت فروش انواع لامپ در بازار ممنوعیت استفاده از لامپ‌های رشته‌ای در روسیه نمایشگاه خانه مدرن ,مبلمان,لوستر و دکوراسیون تهران قیمت انواع لامپ‌های LED COB؟ +جدول دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان فرش لوستر و دکوراسیون داخلی بندر عباس تولید نخستین لامپ‌های LED در کشور خرید یک لامپ کم مصرف چقدر تمام می شود؟ مظنه قیمت انواع لوستر در بازار قیمت انواع لامپ‌های LED COB؟ +جدول قیمت پرفروش‌ترین‌ لامپ‌های کم مصرف؟ +جدول ۵ میلیون لامپ پرمصرف در اماکن اداری تهران جایگزین می‌شود قیمت پرفروش‌ترین‌ لامپ‌های کم مصرف؟ +جدول ساخت لوستر در خانه، هنر سارا با چوب و نخ لوستری که به حرکت شما واکنش نشان می دهد نصب بزرگترین لوستر عتبات در ضریح حرم مطهر امامین عسکریین (ع) ۸۰ درصد بازار لوستر ایران در قبضه چینی‌ها کم مصرف ترین لامپ جهان وارد بازار شد لامپی که با باکتری روشن می‌شود لامپی که با باکتری روشن می‌شود درخشان‌ترین "لامپ پرنده" جهان درخشان‌ترین "لامپ پرنده" جهان لامپ‌های کم مصرف بیماری‌زا هستند؟ لامپ‌های کم مصرف بیماری‌زا هستند؟ لامپ های هوشمند منازل باهوش تر شدند لامپ های هوشمند منازل باهوش تر شدند
برگشت به بالا