با این لامپ هوشمند قهوه سازتان را هم روشن کنید

عصر کالا- این روزها تولید و عرضه لامپ های هوشمند افزایش یافته و اکثر این لامپ ها بر مبنای حضور افراد در محیط روشن و خاموش می شوند.

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

با این لامپ هوشمند قهوه سازتان را هم روشن کنید

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، اما شرکت سیلوانیا لامپ هوشند تازه ای به نام اسمارت پلاس را در نمایشگاه سی ای اس به نمایش گذاشته که با فناوری اپل هوم کیت سازگاری دارد و لذا می توان از آن برای کنترل و مدیریت دیگر لوازم منزل با استفاده از آیفون و ای پد استفاده کرد.

این لامپ به طور خودکار و در صورت شناسایی فردی در محیط اطراف روشن و خاموش می شود و تنظیم شدت نور آن هم با فرامین صوتی ممکن است. همچنین می توان به گونه ای برنامه ریزی کرد که با صدور برخی فرامین صوتی خاص خطاب به این لامپ دیگر لوازم برقی یا آشپزخانه هم فعال شوند.

به عنوان مثال می توان با ادای عبارت صبح به خیر هم این لامپ را روشن کرد و هم فعالیت دستگاه قهوه ساز برای درست شدن صبحانه را ممکن کرد.

لامپ یادشده از طریق بلوتوث به کلیه سیستم ها و دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS متصل می شود و لذا استفاده از آن نیاز به سخت افزار اضافی ندارد. اپل کنترل آن با اپل تی، اپل هوم پد هم ممکن است. قیمت این لامپ 26 دلار است و اوایل بهار روانه بازار می شود.

برچسب ها

لامپلامپ هوشمندقهوه ساز
مطالب مرتبط بیشتر
قیمت انواع لامپ‌های LED COB؟ +جدول قبل از خرید قهوه ساز به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ همکاری لامپ‌های هوشمند شیائومی با دستیار هوشمند گوگل خرید لامپ هوشمند چقدر آب می خورد؟ خرید لامپ هوشمند چقدر آب می خورد؟ لیست محبوب ترین قهوه جوش های موجود در بازار مظنه فروش انواع قهوه ساز در بازار لیست قیمت انواع چراغ سقفی در بازار قیمت انواع لامپ‌های کم مصرف در بازار؟ +جدول چراغ جادویی علاالدین برای کمک به سالمندان چراغ جادویی علاالدین برای کمک به سالمندان چهار دلیل برای استفاده از چراغ هوشمند در خانه چهار دلیل برای استفاده از چراغ هوشمند در خانه نرخ انواع لامپ‌های کم مصرف در بازار؟ +جدول جدیدترین گجت‌های هوشمند؛ راهی برای افزایش امنیت منازل جدیدترین گجت‌های هوشمند؛ راهی برای افزایش امنیت منازل لیست قیمت انواع شیرجوش و قهوه جوش در بازار صنعت لوسترسازی نیاز به حمایت های دولت برای رسیدن به جایگاه مهمترین صنعت صادراتی ایران دارد عرضه دستگاهی با قابلیت کم‌ و زیاد کردن نور لامپ در کشور عرضه دستگاهی با قابلیت کم‌ و زیاد کردن نور لامپ در کشور خرید آسیاب قهوه چقدر آب می خورد؟ همکاری گوگل با نست برای تولید گجت‌های خانگی لامپ ها و وسایل برقی خانه را بدون سیم کشی تازه هوشمند کنید قیمت انواع لامپ‌های LED COB؟ +جدول خلاقیت با استفاده از لامپ +تصاویر لیست قیمت جدیدترین قهوه ترک سازهای موجود در بازار قیمت فروش انواع لامپ در بازار ممنوعیت استفاده از لامپ‌های رشته‌ای در روسیه نرخ فروش محبوب ترین قهوه سازهای موجود در بازار قیمت انواع لامپ‌های LED COB؟ +جدول تولید نخستین لامپ‌های LED در کشور خرید یک لامپ کم مصرف چقدر تمام می شود؟ لامپهای شناور ابری موسیقی پخش می کنند برای خرید قهوه‌ساز چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت قیمت انواع لامپ‌های LED COB؟ +جدول قیمت پرفروش‌ترین‌ لامپ‌های کم مصرف؟ +جدول ۵ میلیون لامپ پرمصرف در اماکن اداری تهران جایگزین می‌شود قیمت پرفروش‌ترین‌ لامپ‌های کم مصرف؟ +جدول از لامپ هوشمند فیلیپس تا فیجت اسپینر چراغهای هوشمند مجهز به سیستم صوتی در پارکهای شیراز معرفی قهوه سازی که در کیفتان جا می شود کم مصرف ترین لامپ جهان وارد بازار شد گرم کن هوشمند مواد خوراکی ساخته شد لیوان قهوه ساز جادویی ون مجهز به تلویزیون ۴۰ اینچی را ببینید لامپی که با باکتری روشن می‌شود لامپی که با باکتری روشن می‌شود درخشان‌ترین "لامپ پرنده" جهان درخشان‌ترین "لامپ پرنده" جهان لامپ‌های کم مصرف بیماری‌زا هستند؟ لامپ‌های کم مصرف بیماری‌زا هستند؟ لامپ هوشمندی که ۲۷سال عمر می‏کند لامپ هوشمندی که ۲۷سال عمر می‏کند لامپ های هوشمند منازل باهوش تر شدند لامپ های هوشمند منازل باهوش تر شدند
برگشت به بالا