‌تسخیر جهان تصویر با دوربین‌های موبایل

عصر کالا- در سال‌های آغازین حضور تلفن همراه در بازار آنچه اهمیت بسیاری داشت و باعث جلو زدن از رقبا می‌شد کیفیت آنتن‌دهی موبایل‌ها بود ولی حالا شرایط به‌گونه‌ای تغییر کرده که هیچ کس هنگام خرید تلفن همراه، کیفیت آنتن‌دهی آن را مد نظر قرار نمی‌دهد و درواقع حالا بحث سر این مسائل نیست. در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و رشد روزافزون قابلیت‌های متفاوت در تلفن‌های همراه و هوشمندشدن آنها ملاک‌های متعددی برای انتخاب گوشی برتر وجود دارد. از رزولوشن صفحه‌نمایش و اندازه آن گرفته تا مقدار حافظه و رم آن.

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

‌تسخیر جهان تصویر با دوربین‌های موبایل

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دنیای اقتصاد، در این میان، یکی از مهم‌ترین مواردی که برای اغلب کاربران اهمیت بسیاری دارد دوربین موبایل است. حالا دیگر تلفن‌های هوشمند برای بسیاری از کاربران نقش دوربین را هم ایفا می‌کنند. درواقع به غیر از مواردی که شخص می‌خواهد عکاسی حرفه‌ای کند در باقی موارد دوربین موبایل اگر کیفیت مناسبی داشته باشد به‌راحتی می‌تواند نیاز کاربر را حتی در میهمانی یا سفر برآورده کند. در همین راستا و مطابق نیاز کاربران تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند هم در تلاش هستند تا موبایل‌های تولید‌شده خود را به بهترین دوربین مجهز کنند و به این ترتیب مشتریان بیشتری به دست بیاورند. تشخیص اینکه کدام تلفن هوشمند دوربین بهتری دارد کار ساده‌ای نیست. همان‌طور که می‌دانیم صرف دانستن اینکه دوربین موبایل به چند مگاپیکسل مجهز است برای تشخیص کیفیت آن کافی نیست. موارد بسیاری در کیفیت دوربین تاثیر دارند که تشخیص آن نیاز به دانش بالا دارد. در همین راستا وب‌سایت معروف

DxO Mark مدتی است که اقدام به امتیاز دادن به دوربین‌های موبایل کرده تا کار را برای کاربرانی که به دوربین موبایل اهمیت می‌دهند، ساده کند. این وب‌سایت در واقع پیش از اینکه به بررسی و امتیازدهی دوربین‌های موبایل بپردازد یکی از معتبرترین مراجع بررسی و رده‌بندی دوربین‌های دیجیتال بوده است. چند سالی هم هست که بخش دوربین موبایل را افزوده است. DxO Mark دوربین تلفن‌های هوشمند را از نظر رنگ تصاویر، ‌فوکوس خودکار، عملکرد زوم و موارد دیگر بررسی می‌کند و نتیجه را در قالب جدول رده‌بندی به ترتیب بهترین کیفیت منتشر می‌کند. در این بین جایگاه پرچمداران دائما در حال افت و خیز است و هریک سعی می‌کنند از رقبا پیشی بگیرند. چند ماه پیش اچ‌تی‌سی یو11 رتبه یکم را از آن خود کرده بود. در دوره‌ای نوبت به آی‌فون رسید و حالا هم جایگاه یکم در جدول رده‌بندی DxO به تلفن‌های هوشمند پیکسل رسیده و بعید نیست که با معرفی پرچمدار جدید گوگل این جایگاه را از دست بدهد. در حال حاضر اگر قصد خرید یکی از پرچمداران حاضر در بازار موبایل را دارید و کیفیت دوربین برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد بد نیست سری به وب‌سایت بزنید تا ببینید متخصصان این شرکت پس از تحلیل‌ها و آزمایش‌های خود به کدام گوشی بهترین نمره را داده‌اند. در ادامه به معرفی و بررسی تلفن‌های هوشمندی می‌پردازیم که از نظر کارشناسان DxO بهترین دوربین در میان پرچمداران حال حاضر را دارند.

پیکسل 2
گوگل را تا چندی پیش همه به‌عنوان موتور جست‌وجو می‌شناختند، ولی حالا دو، سه سال است که این غول تکنولوژی وارد بازار سخت‌افزار شده و جالب اینکه در این حوزه خوب هم عمل کرده است. این کمپانی کمتر از یک ماه پیش از دومین نسخه از تلفن هوشمندش رونمایی کرد. پیکسل 2 و پیکسل ایکس‌ال 2 هردو ویژگی‌های فنی یکسانی دارند و تنها تفاوتشان فقط در سایز صفحه‌نمایش است. پیکسل 2 جدا از ویژگی‌های فنی مقبولی که دارد به دوربین پیشرفته‌ای مجهز شده است و توانسته از وب‌سایت DxO رتبه یکم را بگیرد. DxO در جدیدترین رده‌بندی خود به دوربین این گوشی امتیاز 98 داده که در نوع خود جالب توجه است. البته نسل اول این گوشی هم دوربین چشمگیری داشت و تحسین بسیاری از کارشناسان را به همراه داشت.

یکی از ویژگی‌های دوربین پیکسل 2 این است که می‌تواند تصاویر پرتره را با محوکردن پس‌‌زمینه محو کند. البته این ویژگی را چند دوربین دیگر هم دارند ولی تفاوت در اینجاست که گوگل در دوربین موبایلش از دوربین دوگانه استفاده نکرده و درواقع بدون داشتن دو لنز این ویژگی را در موبایل‌هایش جا داده است. نکته جالب اینجاست که با دوربین جلوی پیکسل 2 هم می‌توان تصاویر این‌چنینی ثبت کرد. استفاده از فناوری پیکسل دوگانه رمز موفقیت گوگل در این دوربین‌ها بوده است. درواقع در سنسور این دوربین‌ها هر پیکسل، دو پیکسل است و این فناوری نیاز به دو لنز را از بین می‌برد.

عملکرد دوربین گوشی‌های پیکسل در محیط‌های کم‌نور، فوکوس خودکار دوال پیکسل و همچنین سیستم لرزشگیر اپتیکال این گوشی‌ها به طرز چشمگیری با دوربین دیگر پرچمداران متفاوت است و تصاویر باکیفیت‌تری را ارائه می‌دهد. دوربین پیکسل 2 به حسگر 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F 1/ 8 مجهز شده است که البته همانگونه که در بالا گفتیم این اعداد و ارقام نشانگر کیفیت دوربین نیست و المان‌های بسیار دیگری در این حوزه نقش بسزایی ایفا می‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه این دوربین مجهز بودن به فناوری استفاده از واقعیت مجازی است.

آی‌فون 8 پلاس
اپل یکی از شرکت‌هایی است که همواره در رتبه‌بندی DxO سری میان سرها دارد. در این دوره از امتیازدهی DxO نیز مقام دوم به آی‌فون 8 پلاس رسید. این گوشی در سپتامبر سال جاری یعنی کمتر از یک ماه پیش رونمایی شد و پس از معرفی با امتیاز 94 در رتبه‌بندی DxO رتبه یکم را از آن خود کرد؛ هرچند گوگل به این گوشی مهلت چندانی نداد و با معرفی پیکسل 2 آی‌فون 8 پلاس به مقام دوم رسید. دوربین آی‌فون 8 پلاس از نوع دوگانه و 12 مگاپیکسل است که با گشودگی دیافراگم F 1/ 8 و F 2/ 8 عرضه شده‌اند. وب‌سایت DxO پس از بررسی این دوربین اعلام کرد که قابلیت بزرگنمایی و همچنین قابلیت حالت پرتره در آی‌فون 8 پلاس کیفیتی بی‌نظیر دارد. همچنین این وب‌سایت در گزارش خود آورده است که عملکرد این گوشی در استفاده از HDR و تشخیص چهره فوق‌العاده است. البته در محیط‌های کم‌نور نویزهایی در تصاویر به چشم می‌خورد و همچنین گاهی در بخش فوکوس خودکار به خوبی عمل نمی‌کند و با تاخیر انجام‌ می‌شود. درنهایت با وجود معایبی که به چشم خورده، دوربین آی‌فون 8 پلاس روی هم رفته چنان کیفیتی داشته که توانسته مقام نخست در رتبه‌بندی DxO را از آن خود کند؛ البته پیش از ظهور پیکسل 2.

گلکسی نوت 8
کمپانی سامسونگ چند سالی است که در حوزه تلفن‌ همراه توانسته رقیبی جدی برای بزرگان این عرصه شود. این کمپانی همراه سعی کرده جزو اولین‌ها باشد و سیل مشتریانش نشان می‌دهد که به‌خوبی موفق هم بوده است. حتی مشکل آتش‌گرفتن نوت 7 هم نتوانست سامسونگ را زمین بزند و این کمپانی با قدرت هرچه‌تمام توانست بر این مشکل فائق بیاید و خاطره‌های تلخ مربوط به آن را از ذهن همه پاک کند؛ کاری که معلوم نیست کمپانی‌های رقیب و مطرح بازار موبایل در چنین شرایطی می‌توانستند با موفقیت انجام بدهند یا خیر. ‌این کمپانی در آگوست سال جاری گلکسی نوت 8 را معرفی کرد و تحسین بسیاری را برانگیخت.

نوت 8 جدا از قابلیت‌های فنی‌اش دوربین باکیفیتی هم دارد. این گوشی در رتبه‌بندی DxO امتیاز 94 را کسب کرده است؛ یعنی امتیازی برابر آی‌فون 8 پلاس. گلکسی نوت8 دوربینی دوگانه مجهز به 12 مگاپیکسل دارد که گشودگی دیافراگم لنزها برابر F 1.8 و F 2.4 است. یکی از ویژگی‌های جذاب دوربین این گوشی این است که شما می‌توانید دکمه شاتر را به راست و چپ یا هرجای صفحه نمایش بکشید تا راحت‌تر بتوانید با یک دست تصویر خود را ثبت کنید.

در عین حال می‌توانید با زدن دکمه X2 که در صفحه‌نمایش می‌بینید مستقیما از لنز تله‌فوتوی به کار رفته در این مدل استفاده کنید. بخش لایو فوکوس هم یکی از ویژگی‌های جالب توجه در نوت 8 است. لایو‌فوکوس همان حالتی است که اپل آن را پرتره و گوگل آن را Lens Blur نامیده است. این بخش برای گرفتن عکس‌هایی با پس‌زمینه مات استفاده می‌شود. همچنین شما می‌توانید هنگام استفاده از حالت پس‌زمینه مات، مقدار مات‌بودن پس‌زمینه را حتی پیش از عکس‌گرفتن به دلخواه خود کم یا زیاد کنید. البته حالت پس‌زمینه مات در مقایسه با دوربین‌های پیکسل و آی‌فون به‌خوبی عمل نمی‌کند به ویژه هنگامی که نور کمی داشته باشید.

مقام‌های بعدی
در جدول رتبه‌بندی DxO پس از گلکسی نوت 8، آی‌فون 8 را با امتیاز 92 می‌بینیم. آی‌فون 8 مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی با F 1/ 8 است. سپس گوگل پیکسل را می‌بینیم که سال گذشته هنگام معرفی با رتبه 90 در این جدول در جایگاه نخست نشسته بود. دوربین این گوشی 12 مگاپیکسل با F 2/ 0 است.

پیکسل گوگل با اینکه سال گذشته معرفی شد قابلیت تاری پس‌زمینه را دارد. نکته مهم در این میان این است که گوگل این قابلیت را بدون استفاده از لنز دوم در دوربین‌هایش جا داده است. پس از پیکسل در جدول DxO اچ تی‌سی یو 11 دیده می‌شود که هم‌رتبه با پیکسل است یعنی امتیاز 90 را از آن خود کرده است. البته این اتفاق چندان هم عجیب نیست، زیرا همان‌طور که می‌دانید پیکسل گوگل هم به دست اچ‌تی‌سی ساخته شده است. رتبه بعدی به آی‌فون‌های 7پلاس و 7 به ترتیب با امتیازهای 88 و 85 می‌رسد. پس از این دو گوشی نیز پرچمدار سونی را می‌بینیم؛ اکسپریا Z1 پریمیوم با 83 امتیاز.

وب‌سایت DxO در جدول رده‌بندی خود به‌طور کلی دوازده تلفن هوشمند را جا داده است که در ادامه به این ترتیب آمده است: سامسونگ گلکسی S6 اج با 82 امتیاز؛ آی‌فون 6 با 73 امتیاز و در نهایت هم نوکیا 808 PureView با 61 امتیاز جای گرفته است. در پایان باید به نکته مهمی اشاره کنیم که در رتبه‌بندی DxO همه گوشی‌ها بررسی نشده‌اند. حتی گوشی‌های برتری مانند آی‌فون X یا پرچمداری مانند V30. بنابراین اگر تلفن هوشمندی را در این جدول ندیدید و به نظرتان دوربین باکیفیت و پیشرفته‌ای دارد بهتر است پیش از هر قضاوتی در وب‌سایت DxO گوشی مورد نظر خود را جست‌وجو کنید و اگر نتیجه‌ای نگرفتید، بدانید که این وب‌سایت گوشی مورد نظر شما را بررسی نکرده تا امتیازی بدهد.  نکته مهم دیگر این است که DxO بنا به دلایلی که خیلی هم مشخص نیست برخی گوشی‌ها را با اینکه رتبه خوبی دارند در جدول خود جا نداده است؛ مثلا گوشی ال‌جی V20 هنگام جست‌وجو با رتبه 85 می‌آید؛ در حالی که در جدول جایی ندارد.

برچسب ها

سامسونگآیفونتلفن همراهدوربین استثناییدوربین گوشیپیکسلگلکسی نوت ۸
مطالب مرتبط بیشتر
فعالیت شبانه روزی آیفون سیتی برای تولید آیفون ۱۲ گوشی «گلکسی اس ۲۱ اولترا» با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود تسلط ۸۰ درصدی سامسونگ بر بازار گوشی‌های هوشمند تاشو ساعت هوشمندی که با یک بار شارژ دو هفته کار می‌کند رونمایی از نوت بوک نسل پنجم با تازه‌ترین پردازنده‌های اینتل ارزان‌ترین گوشی نسل پنجم سامسونگ رونمایی شد ۴ آیفون، ۲ اپل واچ و یک آی پد ایر امسال رونمایی می شوند سامسونگ موبایل تاشو ارزان قیمت می سازد فروش نسخه ۵G گوشی Galaxy A۵۱ در اپراتور Verizon تاخیر عرضه آیفون جدید به علت شیوع کرونا درآمد ۲۶ میلیارد دلاری اپل از فروش آیفون تولید آیفون ویژه اپل مخصوص هکرها! قیمت آیفون ۱۲ چند؟ تاخیر ۱ ماهه رونمایی از گوشی‌های جدید آیفون به خاطر کرونا ! نحوه صحیح پاک‌سازی تلفن همراه برای جلوگیری از انتقال کرونا خط تولید گوشی‌های سامسونگ به ویتنام منتقل شد دوربین ۴ گانه و پشتیبانی از اینترنت ۵G در آیفون ۱۲ نوید سامسونگ به صنعت موبایل کرونا قطعات آیفون را نایاب کرد! گشتی مجازی در موزه سامسونگ نسخه ارزان‌تر تبلت گالکسی تب اس ۶ در راه است رقابت تنگاتنگ اپل و سامسونگ قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ در ۶ اسفند پشت پرده جمع شدن تابلوهای سامسونگ سامسونگ یا اپل؛ کدامیک به کرونا می‌بازند؟ قیمت جدید گوشی‌های سامسونگ سبک جدید حضور دو شرکت کُره‌ای‌ در بازار ایران! کرونا سامسونگ را تعطیل کرد کارخانه سامسونگ در کره تعطیل شد قیمت روزگوشی‌های سامسونگ و ال جی در ۳ اسفند قیمت انواع موبایل‌های آیفون در بازار؟ +جدول قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ در ۳۰ بهمن لوازم خانگی ال جی و سامسونگ از راه قاچاق هم نمی‌توانند وارد ایران شوند نمایشگر موبایل تاشوی سامسونگ در تست مقاومت شکست خورد دارندگان گوشی‌های سامسونگ و ال‌جی نگران نباشند واکنش عراقچی به خروج سامسونگ و ال جی از بازار ایران حالا ال‌جی ناز می‌کند! قیمت جدید گوشی‌های سامسونگ و ال‌جی بعد از حواشی اخیر + جدول سامسونگ به ارایه خدمات پس از فروش در ایران ادامه می‌دهد چرا تابلوی سامسونگ و ال‌جی پایین کشیده شد؟ رئیس هیات مدیره سامسونگ استعفا کرد اپل آنتن مخصوص آیفون ۵G می سازد همکاری ۲ غول فناوری برای ارائه سرویس بازی ابری به تلفن‌های همراه پایان کار ال جی و سامسونگ در بازار لوازم‌ خانگی ایران نوبت به گلکسی A۳۰ و A۵۰ رسید قیمت روز گوشی‌های سامسونگ ۲۴ بهمن تابلو‌های سامسونگ از فروشگاه‌های تهران جمع شد تماس تصویری با پرچمدار جدید آسان شد قیمت روز گوشی موبایل اپل در ۲۳ بهمن قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ در ۲۲ بهمن آخرین اطلاعات از نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ قطع خدمات سامسونگ در ایران به دلیل عدم انتقال پول سامسونگ وارد بازی تحریم علیه ایران شد؟! قیمت روز گوشی‌های سامسونگ ۱۹ بهمن سازنده آیفون به تولید ماسک روی آورد اولین تصاویر واقعی پرچمدار جدید سامسونگ فاش شد قیمت روز گوشی‌های اپل در ۱۶ بهمن قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ در ۱۶ بهمن قیمت روزگوشی‌های اپل ۱۵ بهمن قیمت روز گوشی‌های سامسونگ ۱۵ بهمن آیفون ارزان به زودی رونمایی می شود تولید آزمایشی iPhone ۹ آغاز شد قیمت روز گوشی‌های سامسونگ ۱۴ بهمن قیمت روزگوشی‌های سامسونگ ۱۳ بهمن قیمت روزگوشی‌های سامسونگ ۱۲ بهمن احتمال تاخیر در عرضه محصولات جانبی گوشی Galaxy S۲۰ قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ در ۱۱ بهمن از نسل بعدی گوشی‌های آیفون چه می‌دانیم؟ ۶ گوشی که ورق بازار موبایل را برگرداندند قیمت روز گوشی‌های سامسونگ ۱۰ بهمن قیمت روز گوشی‌های سامسونگ ۸ بهمن قیمت روز گوشی‌های سامسونگ ۷ بهمن تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی S۲۰ و قاب‌های آن منتشر شد جدول زمان‌بندی آپدیت اندروید ۱۰ گوشی‌های سامسونگ آمد واردات قانونی یک میلیون و ۶۰۰ تلفن همراه قیمت روزگوشی‌های اپل در ۶ بهمن ماه بهترین گوشی‌هایی که امسال می‌توان خرید قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ در ۵ بهمن هک آیفون آسان‌تر شد قیمت روز گوشی موبایل اپل مظنه انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار؟+جدول قیمت انواع موبایل‌های آیفون در بازار؟ +جدول اپل به خاطر فشار پلیس آمریکا آی کلود را رمزگذاری نکرد قیمت روز گوشی‌های اپل۲ بهمن قیمت روز گوشی‌های سامسونگ ۲ بهمن قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ تولید آیفون ارزان در سال ۲۰۲۰ قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ ظرفیت باتری سامسونگ Galaxy Z Flip مشخص شد قیمت روزگوشی‌های سامسونگ استفاده از آیفون به عنوان کلید امنیتی گوگل ممکن شد قیمت روز گوشی‌های سامسونگ ۲۵ دی قیمت انواع موبایل‌های آیفون در بازار؟ +جدول اپل ۸۰ میلیون آیفون ۵G می‌فروشد! معرفی رسمی گوشی جدید سامسونگ با بدنه ضدضربه قیمت روز گوشی‌های شرکت اپل قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ تصویر موبایل ۵G جدید سامسونگ فاش شد رشد ۱۸.۷ درصدی فروش آیفون در چین بازار گوشی تلفن‌همراه متعادل است محافظ گوشی که باکتری‌ها را می‌کشد تلویزیون ۲۹۲ اینچی رونمایی شد نصف بازار موبایل های ۵G جهان در اختیار سامسونگ لیست قیمت گوشی های سامسونگ در بازار سامسونگ از تلویزیون بدون لبه رونمایی می کند نحوه دریافت اعلان های ایمیل از طریق یک حساب ایمیل در آیفون فناوری جدید سامسونگ بدون انگشتان تایپ می کند گوشی همراه اپل را جند بخریم؟ رونمایی از تبلت نسل پنجم سامسونگ در آینده بسیار نزدیک گوشی هوشمند جدید سامسونگ با صفحه نمایش تاشو در راه است قیمت جدید تمام گوشی‌های سامسونگ تصاویر گوشی تاشوی "سامسونگ" لو رفت ماجرای شارژ نشدن گوشی‌های جدید گوگل چیست؟ اپل، سامسونگ، آمازون و گوگل متحد شدند سامسونگ برای بایدو تراشه هوشمند می سازد هوش مصنوعی به کمک دوربین آیفون آمد جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ اختلاف سهم سامسونگ و هواوی از بازار موبایل جهانی کمتر می شود قیمت تمام گوشی‌های سامسونگ در بازار قیمت آیفون ۵G بالا نیست؛ نگران نباشید! بهترین بازی‌های رایگان آیفون ۲۰۱۹ قیمت تمام گوشی‌های سامسونگ در بازار انتقال اطلاعات میان دو آیفون به وسیله لیزر و حسگر تا کی منتظر آیفون‌های تاشو باشیم؟ آیفون‌های بعدی کاملا بی‌سیم خواهند بود! آیفون های ۲۰۲۱ بی سیم شارژ می شوند قیمت انواع موبایل‌های آیفون در بازار؟ +جدول مظنه خرید تلفن‌همراه سامسونگ در بازار + جدول آیفون ۵G اواخر ۲۰۲۰ به بازار می آیند قیمت تمام گوشی‌های سامسونگ در بازار (۱۲ آذر ۹۸) + جدول دوگانه مخدرسازان قانونی و شرطی‌شدگان قیمت تمام گوشی‌های سامسونگ در بازار (۹ آذر ۹۸) + جدول اپل دست به دامان سامسونگ شد تصاویر سامسونگ "گلکسی اس ۱۱" لو رفت! نسخه موفقیت سامسونگ زیر ذره‌بین آیفون رهبر گوشی‌های ۵G می‌شود اطلاعات جدید منتشر شده از گلکسی W۲۰ ۵G یک روز پیش از رونمایی «سام» و «جی پلاس» جایگزین سامسونگ و ال‌جی می‌شوند لوازم خانگی ارزان خواهد شد ۵ اپلیکیشن قاتل باتری آیفون سرکشی مخفیانه فیسبوک به گوشی‌های آیفون! آیفون‌های ۲۰۲۰ مجهز به فناوری ۵G عرضه می‌شوند سامسونگ صدرنشین پرفروش‌ترین اسمارتفون‌های جهان! قیمت آیفون بالا می‌رود آخرین قیمت آیفون در بازار + جدول نرخ روز موبایل‌های سامسونگ در بازار + جدول آیفون ۱۲ متفاوت تر از قبل! کدام آیفون مناسب شماست؟ سامسونگ از مدل جدید گوشی تاشدنی خود رونمایی کرد آیفون ۱۲ از آیفون ۱۱ بیشتر می‌فروشد بهبود کیفیت عکاسی در آیفون‌های ۲۰۱۹ در بروزرسانی جدید iOS تولد سامسونگ، دانه‌ای برخاسته از خاکستر جنگ قیمت گوشی موبایل سامسونگ در بازار؟ + جدول اسمارت‌فون جدید شیائومی رونمایی می‌شود آیفون ۵ را آپدیت نکنید، از کار می‌افتد! آپدیت جدید «آی او اس» شارژ آیفون را تمام می کند پرچم‌دار اقتصادی عرصه ICT مظنه خرید گوشی همراه در بازار چقدر است؟ + قیمت امید غول تکنولوژی کره‌ای به سربلندی گوشی‌های تاشو قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ در بازار (۲۹ مهر ۹۸) + جدول جدیدترین قیمت موبایل در بازار قیمت انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار؟ +جدول جذب ۵۰ درصد از کاربران آیفون به نسخه جدید iOS! حسگر اثر انگشت گلکسی اس ۱۰ مشکل ساز شد رودست به قاچاقچیان موبایل چمدانی آیا واردات تجاری تلفن‌همراه انحصاری است؟ محافظ نمایشگر سامسونگ اطلاعات کاربران را لو می دهد قیمت انواع گوشی آیفون در بازار + جدول مودم نسل پنجم اپل برای آیفون سال ۲۰۲۲ از راه می رسد جایگزین تازه آیفون اس ای در راه است تقاضا برای افزایش تولید آیفون ۱۱ تولید گوشی سامسونگ در چین رسما متوقف شد نمایشگر گلکسی فولد پس از یک روز استفاده، آسیب دید نسل جدید آیفون‌ها شبیه به آیفون ۴ می‌شود! رونمایی سامسونگ از گلکسی A۲۰s + تصاویر مقایسه سه پرچمدار پر‌حاشیه تابستان ۲۰۱۹ مقایسه زمان شارژ آیفون ۱۱‌پرو با سایر گوشی‌های پرچمدار تقاضای سامسونگ از خریداران گوشی‌های تاشو! آیفون های جدید در زمینه مدیریت باتری موفق ترند مصوبه رومینگ ملی موبایل اصلاح شد گوشی‌های گلکسی اس و نوت ادغام می‌شوند؟ دوربین باکیفیت و باتری قدرتمند، ابزار جدید اپل برای بازار موبایل قیمت انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار؟ +جدول آیفون۱۱ در ایران چند قیمت خواهد خورد؟ چرا اپل در آی‌فون‌‎های جدید از ۵G استفاده نکرد؟ هر آنچه باید درباره آیفون ۱۱ بدانید مهم‌ترین ویژگی آیفون ۱۱ آیفون های جدید با رنگهای متنوع/ رونمایی از اپل واچ ۵ کدام مدل‌های آیفون نسخه جدید iOS را دریافت می‌کنند؟ گوشی پیکسل ۴ با قدرت زوم ۸ برابری عرضه می‌شود "گلکسی‌فولد" از فردا عرضه می‌شود خرید گوشی اپل چقدر تمام می شود؟ اندروید۱۰ رسما منتشر شد! اپل در ۱۹ شهریور چه رو می‌کند؟ مدل ارزان گالکسی فولد هم تولید می‌شود گلکسی فولد هفته آینده از راه می‌رسد تلاش وزارت صنعت برای افزایش تعرفه واردات تلفن همراه نرخ انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار؟ +جدول هشدار امنیتی جدی برای کاربران آی‌فون پوستر موبایل ۵G جدید سامسونگ فاش شد دست درازی هکرها به اطلاعات کاربران آیفون آی‌فون‌های جدید اپل ۱۹ شهریور معرفی می‌شوند چند و چون رونمایی از آیفون ۱۱ اندروید از آغاز تا امروز آی‌فون۷ در صدر گوشی‌های پرتشعشع مظنه انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار؟+جدول اپل موجب ترک ۱.۴ میلیارد کاربر آیفون شد اپل موجب ترک ۱.۴ میلیارد کاربر آیفون شد تلفن ماهواره ای ارزان که کل کره زمین را پوشش می دهد حمله بلوتوثی به کاربران اپل با ویژگی‌های گلکسی S۱۰ پلاس آشنا شوید بلومبرگ اطلاعات جدیدی درباره آیفون ۱۱، آیپدهای جدید و هوم پاد فاش کرد گلکسی A۵۰s و A۳۰s سامسونگ رسما معرفی شدند رونمایی اپل از ۳ آیفون جدید در ماه آینده نشت اطلاعات تازه در مورد آیفون ۱۱ پرو ویژگی های ۳ موبایل سامسونگ فاش شد آیفون شبیه گلکسی می‌شود؟ آیفون شبیه گلکسی می‌شود؟ مظنه انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار؟+جدول خبری از پرچمدارها نیست! خبری از پرچمدارها نیست! مالکان گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال غرامت می گیرند رونمایی از نخستین حسگر تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی آی‌پد تاشو زودتر از آیفون تاشو عرضه می‌شود سامسونگ از حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی می کند آیفون تاشو ۳۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت گلکسی نوت ۱۰ و پلاس رونمایی شد جایزه یک میلیون دلاری اپل برای کشف شکاف امنیتی مشخصات جدیدی از سامسونگ گلکسی A۷۰s منتشر شد پاداش اپل برای کشف باگ‌های امنیتی آیفون گلکسی نوت ۱۰ و پلاس رونمایی شد جریمه ۵میلیاردی، برای نگهداری ۱۱۰۰ تلفن همراه قاچاق در منزل زمان دقیق عرضه آیفون ۱۱ مشخص شد حذف قابلیتی در آیفون که به ضرر فیس‌بوک تمام می‌شود ترکیه به بیشترین سرعت اینترنت ۵G دست یافت! رشد آسیایی‌ها در برابر افول آمریکایی‌ها شیائومی حق امتیاز موبایل خورشیدی ثبت کرد گوشی سامسونگ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در راه است محبوب‌ترین انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار؟ +جدول هواوی مشغول توسعه موبایل با سیستم «هانگ منگ» سامسونگ در حال آزمایش اندروید Q برای گلکسی اس ۱۰ است قیمت تلفن همراه متناسب با نرخ ارز کاهش نیافته است عجیب‌ترین تلفن‌های همراهی که پرواز می‌کنند کاهش فروش تلفن‌های هوشمند تا سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت آیفون۱۱ از قلم هوشمند اپل بهره می‌برد؟ قیمت برخی گوشی های سامسونگ در بازار چند؟ قیمت انواع موبایل‌های آیفون در بازار؟ +جدول کاهش ۵۰ درصدی سود سامسونگ آیفون شرمنده اپل شد! نگاهی به کیفیت عکس گوشی‌ها آیفون های ۲۰۲۰ با استاندارد ۵G عرضه می شوند شایعات تازه اپل برای آیفون‌های ۲۰۲۰ ؛ صفحه نمایش شفاف‌تر تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی فولد اعلام شد نگاهی به کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های کاربران آیفون امکان رویت قیمت ۱۰۰ کالای اساسی در گوشی های تلفن همراه میسر خواهد شد مظنه انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار؟+جدول صدای پای یک گوشی کاملا بدون حاشیه می‌آید ورود تراشه ۵ نانومتری سامسونگ به بازار در سال ۲۰۲۰ سودآوری سامسونگ روی سراشیبی سقوط! گوشی تاشوی سامسونگ از رقیب چینی خود جلو می‌زند؟ اپل تا ۳۰ درصد آیفون تولیدی در چین را متوقف می کند هزینه تولید آیفون ۳۰ درصد افزایش می یابد افزایش قیمت گوشی با بهانه‌های مختلف! سونی موبایلی با ۶ دوربین پشتی می سازد شناسایی سارقان ۱۹ میلیون دلاری آیفون در نیویورک چندین دستگاه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده سامسونگ در راه است مظنه انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار؟+جدول کدام گوشی‌ها بیشترین پرتوزایی را دارند؟ انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار چند؟+جدول گوشی جدید سامسونگ ماه آینده عرضه می‌شود نسخه ۵G گلکسی‌اس ۱۰ آتش گرفت! آیفون دیگر برای اپل سودآور نیست! چرا برخی برای خرید محصولات اپل اصرار دارند؟ سامسونگ و ال‌جی از ایران نمی‌روند ال جی و سامسونگ بازار ۸۰ میلیونی ایران را رها نمی‌کنند کالاهای ایرانی در بانه با برند «ال‌جی» و «سامسونگ» فروخته می‌شوند انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار چند؟+جدول نمایشگر سامسونگ فولد ترک می خورد! آیفون ارزان‌قیمت جدیدی در راه است! واکنش سامسونگ به خبر کاهش بی‌سابقه تولید شرکت‌های بزرگ لوازم خانگی در ایران گوشی گلکسی A۸۰ با دوربین کشویی-چرخشی رونمایی شد گوشی جدید سامسونگ با نام گلکسی A۷۰ رونمایی شد گران قیمت ترین نسخه آیفون رونمایی شد چه خبر از گوشی‌های توقیفی!؟ آپدیت جدید باتری آیفون را خالی می‌کند اپل مجبور به کاهش قیمت تلفن هایش در چین شد سامسونگ رندر حافظه گوشی‌های نسل بعد خود را رونمایی کرد واکنش کاربران به قیمت نجومی «گلکسی فولد» محصولات پوشیدنی جدید سامسونگ رونمایی شدند فروش ۲ میلیارد دستگاه گوشی سامسونگ در دهه اخیر گوشی تاشوی سامسونگ به نمایش درآمد اپل مستقل می‌شود! کاربران آیفون واتس‌اپ را آپدیت کنند! تاریخ احتمالی عرضه گوشی گلکسی S۱۰ مشخص شد فروش آیفون کمتر می‌شود تولید تلفن های همراه با ۱ ترابایت حافظه و ۱۰ برابر سریعتر از گذشته شرایط گارانتی گوشی‌های سامسونگ در ایران اصلاح شد عرضه فناوری "هول-پانچ" در کره قبل از رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ تلویزیون OLED حاوی نقاط کوانتومی می‌سازد نگرانی کاربران موبایل‌های سامسونگ از عدم حذف اپلیکیشن فیسبوک تکنولوژی RCS به محصولات اپل اضافه می‌شود قیمت انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار +جدول کارخانه‌های اپل به آمریکا منتقل می‌شوند نگرانی‌های امنیتی علیه هواوی به نفع سامسونگ شد نسل بعدی آیفون‌ها سبک‌تر و باریک‌تر می‌شود برنامه اختصاصی سامسونگ برای کاربران ارزهای دیجیتال انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار چند؟+جدول چند توصیه برای جلوگیری از هک شدن آیفون کاهش ۳۰ درصدی تولید آیفون ارزان قیمت معرفی گوشی موبایل بالای ۱۰ میلیون تومان سامسونگ مشخصات کلیدی گوشی تاشوی خود را معرفی کرد اپل تولید «آیفون ایکس آر» را کاهش داد ۲۶۶ میلیون دلار گوشی وارد کشور شد نخستین آیفون مجهز به ۵G تا دو سال دیگر می آید دریافت کد فعالسازی موبایل در رجیستری چقدر طول می‌کشد و اگر ارسال نشد چه باید کرد؟ خرید گوشی سامسونگ چقدر هزینه دارد؟ فروشندگان تلفن همراه منتظر تصمیم قوه قضائیه گاز هلیوم آیفون را از کار می اندازد! هشدار پلیس به دارندگان آیفون خرید گوشی اپل چقدر هزینه دارد؟ آمریکایی‌ها چندسال یکبار گوشی می‌خرند؟ اپل راه نفوذ پلیس به آیفون را بست باتری‌های گرافنی جای لیتیوم یونی را می‌گیرند تخلف در واردات گوشی تلفن همراه به جای یخچال هوشمند تماس‌های از دست رفته خارجی که به عمد قطع می شوند سامسونگ از Galaxy Book ۲ رونمایی کرد کاربران اپل می توانند اطلاعات خود را تغییر دهند یا حذف کنند موبایل‌های توقیفی از گمرک ترخیص شد بزرگ‌ترین صفحه نمایش گوشی هوشمند به کدام برند رسید؟ آیفون تماس های مزاحم را شناسایی می کند اختصاص ۱۳۰ میلیون یورو به واردات گوشی تلفن همراه هک تلفن های آیفون در چین باعث سرقت پول مشتریان شد تبلتی که در جیب جا می‌شود! مشکل شارژشدن آیفون‌های جدید برطرف شد عرضه نازک ترین قاب چرمی دنیا برای آیفون باتری گوشی‌ آیفون چه‌زمانی به تعویض نیاز دارد؟ انتقاد گسترده از شارژ نشدن آیفون های جدید تصاویر دوربین آیفون های جدید بیش از حد شفاف است! آیا دوربین‌های چندگانه عکاسی با موبایل را متحول می‌کنند؟ خرید گوشی موبایل با قیمت بالای یک میلیون تومان آیفون های گرانقیمت چندان هم مقاوم نیستند قیمت گوشی تلفن همراه کاهش می یابد آیفون جدید در ایران ۳۹ میلیون تومان قیمت خورد قیمت آیفون Xs Max در بازار تهران سامسونگ پا جای پای اپل می‌گذارد؟ موبایل جدید سامسونگ با دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی یکه‌تازی سامسونگ در تامین نمایشگرهای اولد اپل آیفون ارزان‌قیمت بهتر می‌فروشد! آیفون XS Max سنگین‌ترین گوشی جهان است سیستم عامل «ای او اس ۱۲» عرضه شد کدی که آیفون و آی پد را ری استارت می کند استفاده از پردازنده‌های ۷ نانومتری در آیفون خریداران نگران تامین قطعات نباشند همه‌چیز درباره قیمت و عرضه آیفون‌های ۲۰۱۸ فروش ۱.۲ میلیارد دستگاه گوشی آیفون در جهان آیا واقعاً آیفون ۱۰ آر ارزان است؟ قیمت انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار +جدول مقایسه بین Huawei P۲۰ Pro و «گلکسی نوت ۹» سامسونگ رونمایی از سه آیفون جدید با قابلیت و قیمت‌های جدید ٢ آیفون جدید رونمایی شدند افتتاح بزرگترین فروشگاه و نمایشگاه سامسونگ در هند نکات مهم امنیتی برای کاربران اندروید آیفون های جدید فردا عرضه می شوند نام و قیمت آیفون ۶.۱ اینچی اپل مشخص شد اپل با حسگر اثر انگشت در گوشی‌های آیفون خداحافظی می‌کند؟ موبایل انعطاف پذیر نوامبر رونمایی می شود بی رغبتی شرکت‌های مجوز داربه واردات تلفن همراه عکس‌های آیفون و اپل واچ بعدی لو رفت بکارگیری هوش مصنوعی در تلویزیون های «کیوال ای دی» آیفون‌های جدیدرونمایی می‌شوند آیفون‌های جدیدرونمایی می‌شوند احتمال حذف قابلیت لمس سه‌بعدی از صفحه نمایش‌ گوشی‌های ۲۰۱۹ شرکت اپل آیفون‌های جدید قلم نخواهند داشت! رونمایی از نمایشگر خمیده جدید زمان معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸ مشخص شد ۶۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در انتظار خروج از انبارها عرضه گلکسی اس۱۰ در پنج رنگ احتمال عرضه ۴ مدل آیفون جدید در شهریور ماه گوشی Xperia XZ۳ قرار است یک دوربین داشته باشد ساندبارهای جدید هارمن با برند سامسونگ رونمایی از پیکسل واچ گوگل به‌زودی با راه‌های امن ورود به گوشی آشنا شوید نسخه جدید آیفون ایکس با قیمتی بسیار بالا عرضه می‌شود عرضه گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با دوربین سه گانه پیش‌بینی عملکرد موفقیت‌آمیز برای گلکسی نوت ۹ موبایل های کوچک اما قدرتمند را بشناسید دلایلی که طراحی اسپیکر گلکسی هوم منتقدان را جذب نکرد آسیب‌پذیری گلکسی اس ۷ در برابر نفوذ هکرها گلکسی نوت ۹ رونمایی شد تلفن همراه در ایران ۲۴ ساله شد نسخه جدید دستیار صوتی هوشمند بیکسبی سامسونگ آمد همکاری سامسونگ با اسپاتیفای برای تجربه لذت‌بخش موسیقی قیمت انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار +جدول شایعاتی که تا به حال درباره Galaxy Note ۹ منتشر شده است تلفن همراه در ایران ۲۴ ساله شد تولید اولین هارد تجاری ۴ ترابایتی حالت جامد جهان انتشار تصادفی تیزر تبلیغاتی Galaxy Note ۹ توسط سامسونگ ثبت سفارش واردات گوشی تلفن همراه متوقف شد آیفون‌های ۲۰۱۸ در چه تاریخی معرفی خواهند شد؟ +عکس آیفون ۱۰ پلاس شبیه به آیپد می شود+ عکس احتمال دو سیم کارته شدن آیفون های جدید قوت گرفت سامسونگ گلکسی تب S۴ رسما معرفی شد کاهش درآمد ۴ درصدی سامسونگ از فروش Galaxy Note ۹ پرچمداران سامسونگ میزبان انیموجی‌های جدید قیمت جدیدترین پرچمدار سامسونگ تعیین شد بهترین عملکرد باتری به کدام گوشی‌های پرچمدار تعلق دارد؟ نمایشگر OLED نشکن ساخته شد با تلویزیون ۳۴ فوتی سینما را به خانه ببرید پنل نشکن نمایشگر موبایل ساخته شد توقف خط تولید گوشی‌های میان‌رده سامسونگ آیفون ۸ ناجی اپل شد گلکسی نوت ۷ یک بمب ساعتی است "دیوار" روانه خانه‌ها می‌شود! ساعت هوشمند گوگل هم‌زمان با گوشی‌های پیکسل می‌آید گوشی های تلفن همراه احتکار شده کجاست؟ قیمت انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار +جدول نام گوشی‌های سامسونگ تغییر می‌کند بازار تلفن همراه تا هفته آینده به تعادل می‌رسد شناسایی و قطع گوشی‌های مسافری وارد فاز جدید شد احتکار در بازار گوشی تلفن همراه مشکل دوربین گوشی‌های گوگل حل می‌شود ۷ مدل آی پد جدید در راه است موبایل جان سخت در آب هم پیامک دریافت می کرد ال‌جی جای سامسونگ را می‌گیرد؟ راه‌های کاهش مصرف اینترنت گوشی تلفن همراه چیست؟ معرفی محصولات آماده رونمایی اپل تخلف تازه در بازار تلفن همراه؛ سودجویی مالیاتی از خریداران اپل فاتحه آیفون ۱۰ را می‌خواند دوربین جلوی گلکسی اس ۱۰ دوگانه می‌شود؟ نمایشگر محصول جدید نوکیا مثل آیفون ۱۰ بریدگی دارد هک کردن آیفون از طریق پورت USB بازگشت به دوران فاکتورهای بی‌نام‌ و نشان در خرید و فروش گوشی تلفن همراه بزرگترین کارخانه ساخت گوشی هوشمند در جهان راه اندازی می شود مقاومت در بازار تلفن همراه به سبک فروشگاه های اینترنتی کابل شارژر آیفون‌های جدید شبیه اندروید می‌شود گلکسی اس ۱۰ ارزان قیمت هم تولید می شود ارسال مخفیانه تصاویر کاربران در برخی از گوشی‌های سامسونگ جی‌میل بریدگی نمایشگر آیفون ۱۰ را پوشش می‌دهد خبر خوش برای مشتاقان گوشی تاشوی سامسونگ تامین‌کننده نمایشگرهای اولد آیفون مشخص شد آیفون‌های جدید در رنگهای جدید می‌آیند! به‌روزرسانی امنیتی برای گوشی‌های گوگل منتشر شد ارسال مخفیانه عکس های کاربران برای دیگران توسط گوشی های سامسونگ تجهیز آیفون‌های جدید به قابلیت شارژ سریع آیفون مدل ۲۰۱۸ دو سیم‌کارته می‌شود؟ انواع گوشی همراه، مناسب برای عکاسی + قیمت مظنه پرفروش‌ترین تبلت‌های سایز بزرگ قلم هوشمند سامسونگ دوربین گوشی را کنترل می کند آغاز تولید نمایشگرهای گوشی تاشوی سامسونگ اپل برای آیفون های آینده «جاذب شوک هوشمند» می سازد تولید تلفن همراه با ۹ دوربین گوشی‌های گوگل شبیه آیفون ۱۰ خواهند بود؟ اپل موفق به جایگزینی سامسونگ شد شارژ آیفون‌ها با نسل بعدی کیس‌های ایرپاد بیش از یک میلیون دستگاه تلفن همراه وارد کشور شد اپل و سامسونگ به دعوی قانونی پایان دادند اپل و سامسونگ به دعوی قانونی پایان دادند تعادل در بازار تلفن همراه تا ۱۰ روز آتی عرضه موبایل ال جی با ۵ دوربین موبایل بدون لبه و جک هدفون سامسونگ در راه است آیفون SE ۲ امسال به بازار نمی‌آید امکان استعلام ارز تخصیص یافته به گوشی‌های تلفن همراه فراهم شد چگونه سرعت گوشی هوشمندمان را افزایش دهیم؟ رکورد بی‌سابقه خرید تلفن همراه در روسیه ساعت هوشمند سامسونگ گی‌یر اس ۴ در ایفا ۲۰۱۸ رونمایی می‌شود گوشی‌های هوشمند را به سوئیچ خودروی خود تبدیل کنید مظنه انواع ماشین لباسشویی در بازار تهران؟ +جدول فیلم‌برداری فوق آهسته به پرچمدار هواوی اضافه شد اوپوی چینی درصدد ورود به اروپا تصاویر آیفون‌های جدید منتشر شد چشم امید اپل به فروش بالای آیفون‌های ارزان تصویر موبایل تاشوی سامسونگ منتشر شد زمان عرضه و قیمت گوشی تاشو و انعطاف‌پذیر باتری قدرتمند برگ برنده نسل چهارم ساعت هوشمند ارتقای گلکسی اس ۷ اکتیو به اندروید اوریو موبایل تاشویی که به کنسول بازی تبدیل می شود اپل میزهای مخصوص برای کارمندان خود می سازد گوشی‌های قدیمی آیفون مشکل باتری پیدا کردند سامسونگ ۴۲ هزار پنل خورشیدی نصب می کند اپل روش هک آیفون را مسدود می کند نوت ۹سامسونگ این شکلی است چانه‌زنی سامسونگ برای کاهش مبلغ پرداخت جریمه به اپل رونمایی زودهنگام گلکسی نوت ۹ ال‌جی و سامسونگ در بازار ایران می‌مانند؟ پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در ماه آوریل درخواست غرامت ۲۰۰ هزار دلاری از اپل به علت سرقت لوگو چرا آیفون ارزان قیمت اپل با تاخیر عرضه می‌شود؟ اپل عرضه آیفون‌های جدید را کاهش می‌دهد نوار بازگشت آیفون X در به روز رسانی iOS ۱۲ به آیپد اضافه می‌شود آیفون ارزان‌قیمت شبیه آیفون ۱۰ نخواهد بود اپل مخفیانه در حال تولید پردازنده اختصاصی است گلکسی نوت ۹ تابستان معرفی می‌شود دوربین سه‌گانه برگ برنده تولیدکنندگان گوشی هوشمند اپل "سلامت دیجیتال" را معرفی می‌کند موتورلا موبایلی شبیه آیفون ایکس می سازد رنگ‌های جدید نسل جدید آیفون ۱۰ در راهند نرخ انواع تلویزیون‌های ارزان قیمت در بازار تهران؟ +جدول ۱۶۷ دستگاه گوشی تلفن قاچاق در بیجار کشف شد نسل بعدی گلکسی A شبیه آی‌فون ۱۰ است iOS۱۱.۴ با ویژگی‌های جدید از راه رسید تمام آیفون‌های ۲۰۱۸ به صفحه نمایش اولد مجهزند آیفون ۲۰۱۹ با لنز سه گانه عرضه می شود آیفون ۲۰۱۹ با لنز سه گانه عرضه می شود مشخصات احتمالی گوشی Note ۹ سامسونگ فاش شد نوت ۹ هشت گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی دارد باز شدن درهای قفل شده توسط آیفون جدید تولید گوشی با نمایشگر کاملا فراگیر و دوربین کشویی کم کاری اپل برای تولید مدل مستحکم آیفون ۶ افشا شد آخرین قیمت گوشی اپل در بازار+ جدول عرضه آیفون ۹ با تراشه های ۷ نانومتری و عمر باتری طولانی گوشی‌های اپل از سامسونگ پیشی گرفت نسخه جدید اپلیکیشن کی‌بورد گوگل با قابلیت Gif منتشر شد بپرید تا تلفن همراهتان شارژ شود گلکسی جی ۸ با دوربین دوگانه معرفی شد واحد تولید تراشه سامسونگ قوت می‌گیرد زمان معرفی گلکسی نوت ۹ اعلام شد پرده‌برداری از گوشی هوشمند لاکچری! ساعت هوشمند گلکسی‌واچ به اندروید Wear OS مجهز می‌شود اپل مجبور به پرداخت جریمه به اتحادیه اروپا شد جدیدترین قیمت روز انواع گوشی موبایل در بازار + جدول مشخصات گوشی Galaxy J۴ سامسونگ فاش شد سامسونگ رنگ طلایی Galaxy S۹ را برای اولین بار عرضه می‌کند سازگار شدن نسل جدید دستیار صوتی سامسونگ با اینترنت اشیا آیفون های جدید با شارژر قدرتمند عرضه می شوند قیمت انواع موبایل‌های آیفون در بازار چند؟ +جدول سرنوشت فروش گوشی‌های آیفون چگونه رقم می‌خورد؟ آیفون لوکس ۴۵۰۰ دلاری با شارژر خورشیدی عرضه می شود قیمت انواع تلویزیون‌های ارزان قیمت در بازار چند؟ پیش‌بینی‌ها از احتمال فروش ۲۲۰ میلیون آیفون در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ خبر می‌دهند گلکسی اس ۱۰ احتمالا به حسگر اثر انگشت در پایین صفحه نمایش مجهز خواهد بود مقایسه قیمت دو گوشی سامسونگ J۷ و A۵ فروش گلکسی اس ۹ به گرد پای اس ۸ هم نمی‌رسد رندر آیفون SE ۲ منتشر شد آتش دامن آیفون ۶ اس را گرفت! قفل غیرقابل هکِ آیفون روی آی‌او‌اس‌۱۱.۴ تامین‌کننده بعدی نمایشگرهای آیفون مشخص شد چند و چون معرفی و عرضه آیفون SE افزایش قیمت ۳۰ تا ۵۰ درصدی تلفن همراه گوشی آیفون خود را به زیر دریا ببرید در بازار موبایل چه می‌گذرد؟ مشکلات دردسر ساز iOS ۱۱.۴؛ هنگ کردن آیفون با باگ نقطه سیاه آیفون ایکس ۲۰۱۸ هم گران به بازار می‌رسد تصویر لورفته آیفون اس ای مدل ۲۰۱۸ مظنه انواع تلویزیون‌های ارزان قیمت در بازار تهران؟ +جدول آیفون‌ها ۱۸ برابر بیشتر در معرض حملات سایبری هستند مشکل قطعی تماس گلکسی اس ۹ برطرف می‌شود سیستم تشخیص چهره آیفون ۱۰ مشکل‌دار شد آیفون X در آستانه ۹میلیونی شدن زمان معرفی گلکسی اس ۱۰ مشخص شد چهارمین نسخه آزمایشی iOS ۱۱.۴ برای توسعه دهندگان منتشر شد تبدیل ویندوز ۱۰ به نمایشگر برنامه های گوشی ویژگی های سه آیفون جدید مشخص شد گلکسی نوت ۹ به باتری قدرتمندتری نسبت به نوت ۸ عرضه می‌شود وجود یک نقص عامل جاسوسی از کاربران آیفون گلکسی ایکس اولین گوشی تاشوی سامسونگ اپل به نقص فنی در مدل ۷ و ۷پلاس خود اعتراف کرد تمامی مشخصات گوشی سامسونگ S۷ +قیمت سامسونگ دو موبایل میان رده می سازد کنترل بی دردسر گوشی بچه ها با یک برنامه تلفن همراه دوربینی که صدا را ضبط می کند! ثبت رکورد کمترین فروش برای پرچمداران سامسونگ و اپل آیفون ۸ پلاس با خم شدن هم آسیب نمی بیند اپل هدست واقعیت مجازی و افزوده می سازد آیفون ۶.۱ اینچی لمس سه‌بعدی ندارد محبوب‌ترین ‌گوشی‌ها برای عکاسی تامین مودم‌های آیفون اپل به اینتل واگذار می‌شود؟ سودآوری سامسونگ باز هم رکوردشکنی کرد آخرین قیمت گوشی های iPhone موجود در بازار درخواست ۸۰ شرکت از ۳ برند موبایل برای ایجاد نمایندگی در ایران لقب بهترین طراحی به کدام آیفون تعلق دارد؟ نسخه به‌روزرسانی سیستم عامل iOS منتشر شد گوشی قدرتمند چینی با سه دوربین به بازار آسیا آمد ثبت اطلاعات رجیستری ۳۷۰۰ «آیفون۸» تحت عنوان «آیفون ۵» دزدی ۱۰ ثانیه ای چندین گوشی از فروشگاه اپل در کانزاس آمریکا دستگاه رمزگشای آیفون ساخته شد استعلام آخرین مالک تلفن همراه در سامانه همتا رونمایی اپل از روباتی که گوشی های قدیمی آیفون را بازیافت می‌کند چگونه شرکت‌های مجاز در واردات ۴۰۰۰ آیفون تخلف کردند؟ آیفون ۲۰۱۸ احتمالا گران‌ترین گوشی اپل می‌شود ربات بازیافت گوشی اپل معرفی شد دست اندازهای اجرای طرح ریجستری در گوشی های آیفون و سامسونگ دست اندازهای اجرای طرح ریجستری در گوشی های آیفون و سامسونگ کنترل بی دردسر گوشی بچه ها با یک برنامه تلفن همراه گلکسی اس ۹ مینی یا دریم لایت؟ طرح رجیستری تلفن همراه تا پایان فروردین ماه تکمیل می شود طرح رجیستری ۱۲هزار میلیارد ریال درآمد به همراه داشت فردا، آخرین مهلت رجیستری گوشی‌های تلفن همراه فردا، آخرین مهلت رجیستری گوشی‌های تلفن همراه سقوط شدید فروش آیفون در چین محبوب‌ترین تلفن‌های غیر هوشمند راهنمای خرید محافظ صفحه نمایش راهنمای خرید محافظ صفحه نمایش نوار ابزار جدید اندروید پی مشابه آیفون ایکس گوشی‌های آیفون ۱۰ گران‌تر می‌شود اپل از عرضه آیفون X طلایی منصرف شده است! سامسونگ موبایلی بدون دسترسی به اینترنت برای دانشجویان ساخت آیفون ۲۰۱۹ با سه لنز عرضه می شود ۲۲ فروردین؛ سال‌روز ارائه نخستین رایانه شرکت اپل آیفون های جدید با باتری ظرفیت بیشتر عرضه می شوند امسال سه آیفون جدید عرضه می‌شود رجیستری گوشی‌های سامسونگ تا ۲هفته دیگر انجام ریجیستری ۹۰ درصد موبایل‌ها با اجرایی شدن طرح برای سامسونگ اپل دو آیفون جدید قرمز رنگ عرضه می کند سامسونگ و تمام برندهای گوشی موبایل مشمول رجیستری شدند رجیستری سامسونگ از اوایل اردیبهشت افزایش ۵۰ درصدی سود عملیاتی سامسونگ کنترل آیفون بدون لمس کردن صفحه نمایشگر مظنه انواع تلویزیون‌های ارزان قیمت در بازار چند؟ +جدول آی پد ۲۰۱۸ با قلم هوشمند به بازار می آید مظنه انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار +جدول خروج اپلیکیشن اینستاگرام از ساعت‌های هوشمند اپل! آپدیت جدید iOS تنها برای آیفون ۶ به بعد، عملکرد باتری را بهبود می‌بخشد خداحافظی اپل با تراشه های اینتل تا سال ۲۰۲۰ باگ دوربین اپل، کاربران را به سایت‌های آلوده به بدافزار می برد باگ دوربین اپل، کاربران را به سایت‌های آلوده به بدافزار می برد سامسونگ درصدد افزایش فروش تلویزیون‌های QLED شکایت مصرف‌کنندگان از سامسونگ به کجا می‌رسد؟ احتمال کاهش بهای آیفون‌های ۱۰ اس آی او اس ۱۱.۳ منتشر شد به روز رسانی سامسونگ برای ساعت هوشمند اپل به دنبال ارائه اموجی‌های ویژه افراد معلول است مقایسه طول عمر باتری در گوشی‌های پرچمدار ۲۰۱۷ مقایسه طول عمر باتری در گوشی‌های پرچمدار ۲۰۱۷ آیفون تاشو در سال ۲۰۲۰ عرضه می شود آیفون تاشو در سال ۲۰۲۰ عرضه می شود پیش‌بینی در مورد وضعیت بازار تلفن همراه در جهان متخصصان سامسونگ در تکاپوی حل مشکلات Galaxy S۹ آخرین قیمت گوشی های اپل در بازار تصویر فاش شده از آیفون SE ۲ با بریدگی بالای صفحه نمایش ماجرای تحریم دائمی ایرانی‌ها و بلااستفاده شدن آیفون در کشور چیست؟ مظنه فروش پرچمداران جدید Samsung در بازار آیپد پرو ۱۱ اینچی در رویداد WWDC معرفی می‌شود مظنه انواع ماشین لباسشویی در بازار؟ +جدول مظنه موبایل‌های ۵.۵تا ۶ اینچ در بازار +جدول رجیستری و تمایل تولیدکنندگان به حضور در بازار تلفن همراه رجیستری و تمایل تولیدکنندگان به حضور در بازار تلفن همراه رجیستری تبلت پس از رفع موانع واردات رجیستری تبلت پس از رفع موانع واردات بهترین جایگزین برای سامسونگ گلکسی S۹ و S۹ پلاس +تصاویر بهترین جایگزین برای سامسونگ گلکسی S۹ و S۹ پلاس +تصاویر رجیستری به شیائومی رسید رجیستری به شیائومی رسید بهترین پرچمدار جشنواره MWC ۲۰۱۸ از نگاه کاربران +تصویر انتشار اولین بروز رسانی سامسونگ برای گلکسی S۹ و S۹+ انتشار اولین بروز رسانی سامسونگ برای گلکسی S۹ و S۹+ اپل سرانجام مشکل صفحه کلید رایانه هایش را حل کرد کد فعالسازی یک بار مصرف را هنگام خرید موبایل فراموش نکنید کد فعالسازی یک بار مصرف را هنگام خرید موبایل فراموش نکنید توقف به روز رسانی های امنیتی برای مدل ۲۰۱۶ گوشی های J۳، J۱ و A۳ استفاده از سیم کارت جدید برای گوشی های خاموش تلفن همراه محدودیت دارد استفاده از سیم کارت جدید برای گوشی های خاموش تلفن همراه محدودیت دارد پسر چینی آیفون مادرش را برای ۴۷ سال قفل کرد وب گردی ایمن با مرورگر پیشرفته سامسونگ وب گردی ایمن با مرورگر پیشرفته سامسونگ سیر نزولی درآمدهای سامسونگ تلویزیونی که با دیوار هم رنگ می شود شکست آیفون۱۰ در میدان رقابت شکست آیفون۱۰ در میدان رقابت زمان ورود پرچمدار بعدی HTC به بازار رایزنی برای کاهش تعرفه واردات لپ‌تاپ قیمت انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار +جدول انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار چند؟+جدول مبارزه با ۵ عاملی که باتری آیفون را سریع می‌خورد تولید باتری هایی که منفجر نمی شوند مشخصات فاش شده از گوشی HTC Desire ۱۲ Plus قابلیت جدید اپل واچ ۳ بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری متعلق به کدام گوشی‌هاست؟ بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری متعلق به کدام گوشی‌هاست؟ بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری متعلق به کدام گوشی‌هاست؟ با ۱۵۹ دلار یک گوشی کاملا مشابه با آیفون ایکس بخرید شماره گوشی رجیسترشده را چطور تغییر دهیم؟ آخرین قیمت Samsung Galaxy Note۸ در بازار آخرین قیمت Samsung Galaxy Note۸ در بازار رونمایی از نسل جدید تلویزیون های QLED فوق دقیق پربازدیدترین برند در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ کدام بود؟ پربازدیدترین برند در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ کدام بود؟ نمایشگاه بارسلون به آخر خط رسید نمایشگاه بارسلون به آخر خط رسید زمان عرضه اسپیکرهای هوشمند سامسونگ سامسونگ رجیستر شود واردات رسمی گوشی چند برابر افزایش می‌یابد گوشی‌های S۹ و S۹+سامسونگ مشمول رجیستری‌اند گوشی‌های S۹ و S۹+سامسونگ مشمول رجیستری‌اند مقایسه تصویری زنفون ۵ ایسوس با آیفون ایکس گلکسی اس ۹ بیشتر از اس ۸ می‌فروشد؟ بنچمارک گوشی Galaxy J۶ سامسونگ فاش شد +تصویر بنچمارک گوشی Galaxy J۶ سامسونگ فاش شد +تصویر تجهیز گلکسی نوت ۹ به دستیار صوتی پیشرفته تمام مدلهای تازه‌وارد گوشی موبایل مشمول رجیستری می‌شوند مقایسه فنی گلکسی اس ۹و اس ۹ پلاس با دیگر رقبا آغاز رجیستری مدل های باقیمانده گوشی های سامسونگ از ۱۵ فروردین تعیین تکلیف رجیستری گوشی‌های سامسونگ کدام سازندگان گوشی هوشمند برنده می‌شوند؟ دلیل تغییر موضع مسئولان در رجیستری گوشیهای سامسونگ چه بود؟ مقایسه تصویری گلکسی اس ۹ و اس ۹پلاس با دیگر گوشی های پرچمدار گوشی سامسونگ از هم اکنون مشمول طرح رجیستری شد نرخ انواع سینما خانگی در بازار؟ +جدول ۳ دلیل برای عدم اعلام برند «سامسونگ» در طرح رجیستری تولید گوشی با دوربین سلفی مخفی و اسکنر اثر انگشت بزرگ ZTE دو گوشی مقرون به صرفه معرفی کرد تعرفه گمرکى واردات لپ تاپ از ۱۵ درصد به ۵ درصد کاهش می‌یابد اپل هدفون با کیفیت می سازد قیمت گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس چند؟ شیائومی گوشی قدرتمند جدید عرضه می کند گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس سامسونگ رونمایی شد +تصاویر گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس سامسونگ رونمایی شد +تصاویر نحوه طراحی ناچ در گوشی‌های Huawei P۲۰ و P۲۰ Plus را ببینید + تصویر ارائه شبکه اجتماعی سامسونگ واقعیت دارد؟ سامسونگ؛ رکورددار فروش گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۷ گوشی هوشمند Blu Vivo X معرفی شد گوشی‌های آیفون مقصر مزاحمت برای مراکز امدادی نسل بعدی AirPods به آب مقاوم خواهد بود ویژگی و زمان عرضه پد شارژر بی‌سیم اپل آخرین قیمت iPhone X در بازار همه آنچه که از کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ انتظار می‌رود چرا آیفونی‌ها نمی‌توانند از ایمیل استفاده کنند؟ مشخصات سخت افزاری گلکسی اس ۹ پلاس لو رفت ذخیره ۵۷۰۰ فیلم روی قدرتمندترین حافظه اس اس دی جهان شیائومی موفق‌تر از سامسونگ بود؟ شیائومی موفق‌تر از سامسونگ بود؟ نسخه به‌روزرسانی شده برای آیفون‌ها منتشر شد صفحه نمایش پرنده‌ای که با چشم هدایت می‌شود سامسونگ تنها بازمانده طرح رجیستری است رونمایی از قوی‌ترین تبلت سامسونگ در کنفرانس جهانی موبایل آخرین تغییرات قیمت گوشی های Samsung در بازار آخرین تغییرات قیمت گوشی های Samsung در بازار رونمایی از موبایلی شبیه آیفون ایکس تولید مودم ۲ گیگابیتی برای نصب در گوشی جدید کره‌ای مشکل جدید گوشی‌های گوگل کدام گوشی‌ها بیشترین طول عمر باتری را دارند؟ کدام گوشی‌ها بیشترین طول عمر باتری را دارند؟ امسال همه برندهای گوشی تلفن همراه رجیستر می‌شود امسال همه برندهای گوشی تلفن همراه رجیستر می‌شود اعلام ویژگی های گوشی پرچمدار تازه ال جی بمب متنی گوشی‌های آیفون را از کار می‌اندازد گردنبندی که ویدئوهای ۳۶۰ درجه ضبط می کند آلکاتل ۵ اسفند سه گوشی جدید معرفی می‌کند آلکاتل ۵ اسفند سه گوشی جدید معرفی می‌کند چالش ستاره مربع‌ها چگونه حل می شود؟ آیا تلفن همراه عامل سرطان است؟ معرفی بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ در زمستان ۹۶ تلویزیون‌های هوشمندی که نمی شناسید! مقایسه پرفروش‌ترین گوشی‌های زیر یک میلیون تومان کاربران آیفون ۱۰ با چه مشکلاتی مواجه‌اند؟ ارسال اشتباه پیامک رجیستر نبودن برای برخی گوشی‌ها ارسال اشتباه پیامک رجیستر نبودن برای برخی گوشی‌ها صاحبان موبایل‌های غیرفعال شده در طرح رجیستری بخوانند صاحبان موبایل‌های غیرفعال شده در طرح رجیستری بخوانند اپل نرم افزار آیفون را بعد از ۱۰ سال متحول می کند دوربین ویژه بازی های المپیک زمستانی به بازار آمد مشخصات فاش شده گوشی شیائومی Mi ۷ گوشی Q۶؛ میان رده‌ای جذاب از شرکت LG شکایت از نصب آنتن‌های موبایل را به کجا باید برد؟ مدیران سامسونگ امروز به دادستانی‌کل می‌روند انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار چند؟+جدول مظنه انواع سینما خانگی در بازار؟ +جدول مظنه انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار؟ +جدول مظنه انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار؟ +جدول اطلاعات جدید فاش شده از Asus ZenFone ۵ Lite مشخصات احتمالی سوپر اسلوموشن گوشی گلکسی S۹ کمپانی سامسونگ مشخصات احتمالی سوپر اسلوموشن گوشی گلکسی S۹ کمپانی سامسونگ تمامی برندهای موبایل تا پایان سال جاری مشمول رجیستری می‌شوند تمامی برندهای موبایل تا پایان سال جاری مشمول رجیستری می‌شوند قطع ۳۰ هزار گوشی آیفون با طرح رجیستری آخرین قیمت گوشی های Apple در بازار قیمت روز موبایل راز ۱۰ ساله اپل برملا شد! کد منبع iOS در دستان هکرها ایرپادهای اپل هم آتش گرفت! با یک‌میلیون‌تومان چه موبایلی بخریم؟ +جدول تنوع رنگ گوشی هوشمند Galaxy S۹ Plus را ببینید +تصاویر تنوع رنگ گوشی هوشمند Galaxy S۹ Plus را ببینید +تصاویر میکروفن‌های پیکسل، گوگل را به دادگاه کشاند زد‌تی‌ای از گوشی بلید وی ۹ رونمایی خواهد کرد سامسونگ عذرخواهی کرد اما بازیکنان هنوز نپذیرفته‌اند دستور ویژه دادستان کل در پی اقدام توهین‌آمیز شرکت سامسونگ ال‌جی به ورزشکاران ایرانی موبایل و تلوزیون اهدا می‌کند کاهش همکاری شرکت سام الکترونیک وتکوین الکترونیک در صورت عدم عذرخواهی مسئولین کره‌ای تخفیف اپل و سیسکو برای بیمه سایبری موبایل با پردازشگر اسنپ دراگون ۶۶۰ ساخته شد موبایل با پردازشگر اسنپ دراگون ۶۶۰ ساخته شد لیست قیمت اسمارت فون های Samsung در بازار لیست قیمت اسمارت فون های Samsung در بازار قلم هوشمند اپل در هوا طراحی می کند تصاویر گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس بنفش یاسی منتشر شد فروش ضعیف آیفون ایکس ارزش سهام اپل را کاهش داد آی‌فون‌های امسال دو سیم‌کارته می‌شوند راهنمای خرید بهترین گوشی های ۲۰۱۷ از ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان گلکسی اس ۹ پلاس به سنسور IMX۳۴۵ مجهز خواهد شد توزیع ۳۶ هزار آیفون بین پلیس منهتن نیوریورک احتمال تغییر نام پرچمداران سری اس سامسونگ از سال ۲۰۱۹ احتمال تغییر نام پرچمداران سری اس سامسونگ از سال ۲۰۱۹ جدیدترین موبایل‌های دوسیمکارته چند؟ +جدول وابستگی اپل به سامسونگ کمتر می‌شود؟ وابستگی اپل به سامسونگ کمتر می‌شود؟ کاربران آیفون ایکس نمی توانند به تماس ها پاسخ دهند آپدیت جدید گلکسی ای ۸ پلاس، مخصوص حفره امنیتی Meltdown and Spectre است +تصویر آپدیت جدید گلکسی ای ۸ پلاس، مخصوص حفره امنیتی Meltdown and Spectre است +تصویر شرکت ال‌جی فروش محصولاتش را در چین متوقف می‌کند شناسایی آسیب پذیری جدید در آیفون ایکس حدود ۱.۵ میلیارد گوشی در سال ۲۰۱۷ فروخته شد اقتصادی‌ترین گوشی تلفن از نگاه روسی‌ها اقتصادی‌ترین گوشی تلفن از نگاه روسی‌ها برند جدید مشمول رجیستری امروز اعلام می شود برند جدید مشمول رجیستری امروز اعلام می شود اپل برترین سازنده گوشی های هوشمند دنیا معرفی شد اپل برترین سازنده گوشی های هوشمند دنیا معرفی شد افزایش چشمگیر میزان درآمد اپل در سه‌ماهه آخر سال ۲۰۱۷ همه چیز درباره قابلیت‌های جدید لباسشویی‌های ال‌جی و سامسونگ بازار تبلت‌های گم‌نام بازار تبلت‌های گم‌نام افزایش ۲۰درصدی قیمت تجهیزات دیجیتال افزایش ۲۰درصدی قیمت تجهیزات دیجیتال آخرین تغییرات گوشی های هوشمند Apple در بازار اندازه گیری ضربان قلب با دوربین فیلمبرداری احتمال ادغام حسگر عنبیه چشم با تشخیص چهره در گلکسی اس ۹ قیمت گوشی‌های Galaxy S۹ و Galaxy S۹ Plus سامسونگ چقدر خواهد بود؟ قیمت گوشی‌های Galaxy S۹ و Galaxy S۹ Plus سامسونگ چقدر خواهد بود؟ چه‌کسی هزینه حذف کدهای USSD را می‌پردازد؟ سود و درآمد سامسونگ رکورد زد! سود و درآمد سامسونگ رکورد زد! انتقال مالکیت و فعالسازی گوشی های اپل از ۱۴ بهمن الزامی است قیمت انواع موبایل‌های آیفون در بازار؟ +جدول مدل‌های جدید موبایل گوگل پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال به صورت قاچاق وارد بازار ایران شد + عکس غافلگیری سامسونگ و ال جی از اقدام دولت ترامپ اطلاعات جدیدی از گوشی‌های ۲۰۱۸ شرکت اپل فاش شد نرخ انواع ماشین لباسشویی در بازار چند؟ +جدول انتشار اطلاعات تازه از گوشی های پرچمدار تازه سامسونگ کاهش تولید آیفون ۱۰ واقعیت دارد؟ ابهام در قیمت پرچمدار جدید غول تکنولوژی کره سامسونگ و اپل؛ بزرگترین خریداران تراشه در جهان چه گوشی‌هایی رونمایی خواهند شد؟ تولید آیفون ایکس نصف می شود پرچمدار سامسونگ با ویژگی اسکن هوشمند قطع سه برند گوشی از هفته آینده قطع سه برند گوشی از هفته آینده دسترسی به تمام سوابق پزشکی با آیفون ممکن می شود رجیستری سراغ سامسونگ می‌رود یا هوآوی؟ ۲۵ هزار دستگاه تلفن همراه با اجرای رجیستری غیرفعال شد ۲۵ هزار دستگاه تلفن همراه با اجرای رجیستری غیرفعال شد مظنه تلویزیون های سامسونگ در بازار سامسونگ S۸ در بازار چه قیمتی است؟ مشخصات آیفون های جدید سال ۲۰۱۸ لو رفت افزودن سوابق پزشکی کاربران در نسخه بعدی iOS میزان فروش آیفون ۱۰ اعلام شد تولید پهپاد تاشوی جیبی با قابلیت تصویربرداری فوق دقیق آخرین قیمت گوشی‌های میان‌رده در بازار (۴ بهمن) مدل تقلبی گوشی های جدید هم آمد کره‌جنوبی از تعرفه‌های واردات آمریکا به WTO شکایت می‌کند رجیستری تبلت ها به سال آینده موکول شد تحقیق از سامسونگ به علت کندکردن عمدی گوشی های قدیمی تولید آیفون ایکس ظرف چند ماه آینده متوقف می شود علت محبوبیت برخی گوشی‌های هوشمند علت محبوبیت برخی گوشی‌های هوشمند احتمال عرضه زودهنگام گلکسی اس ۹ قوت گرفت به روز رسانی Honor ۸ ویژگی های کاربردی اضافه می کند اولین گوشی سونی بدون جک ۳.۵ میلی متری رونمایی از گوشی‌های گلکسی A۸ و A۸+ در تهران بهترین گوشی‌های سلفی کدامند؟ +قیمت بهترین گوشی‌های سلفی کدامند؟ +قیمت اولین گوشی هوشمند با ۵ لنز متفاوت در راه است کاهش چشمگیر فروش گوشی‌های پرچمدار در ۲۰۱۸ کاهش چشمگیر فروش گوشی‌های پرچمدار در ۲۰۱۸ تکمیل برندهای مشمول رجیستری تا پایان سال ۶۵ درصد دستگاه‌های اپل به iOS ۱۱ به روز شده اند ال جی گوشی جان سخت تولید کرد پرداخت ۱۶ میلیارد دلار توسط اپل به کمیسیون اروپا معضل باتری موبایل همچنان پابرجاست معضل باتری موبایل همچنان پابرجاست گوشی‌های رجیستر شده اپل با شرایط خاص فعال می‌شود قیمت انواع تلویزیون‌ها‌ی ‌LED در بازار؟ +جدول سامسونگ بدنبال افزایش درآمد از آفریقا هشدار درباره فعال سازی سازمان یافته گوشی های قاچاق قبل از اعلام رجیستری رجیستری به گوشیهای آسیایی رسید؛ سامسونگ، ال‌جی یا هواوی؟ گلکسی اس ۹ در چین ارزان‌تر از همه جا! گلکسی اس ۹ در چین ارزان‌تر از همه جا! رفع مشکل کندی آیفون‌های قدیمی در بروزرسانی جدید آی‌اواس ۱۴ هزار گوشی با رجیستری غیر فعال شدند حق امتیاز اختراع موبایل تبلت شو ثبت شد آخرین تغییرات قیمت گوشی های Apple سامسونگ گلکسی نوت ۸ به ورزشکاران هدیه می‌دهد سامسونگ گلکسی نوت ۸ به ورزشکاران هدیه می‌دهد عکس یک موبایل با چهار دوربین لو رفت عکس یک موبایل با چهار دوربین لو رفت مظنه باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار؟ +جدول مکالمه ویدئویی سه بعدی با تلفن همراه واگذاری بی‌قید و شرط بازار لوازم خانگی ایران به ۲ برند کره‌ای اولین تصاویر از گوشی Aquos S۳ شرکت شارپ فاش شد قیمت انواع پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی در بازار؟ +جدول طرح رجیستری تمامی برندهای موبایل تا ۲۲ بهمن طرح رجیستری تمامی برندهای موبایل تا ۲۲ بهمن واکنش جهانی نسبت به کندی عمدی آیفون‌های اپل قیمت انواع مانیتور در بازار؟ +جدول دعوا بر سر تامین پنل‌های اولد اپل ماجرای کاهش عمدی سرعت گوشی‌های آیفون تمامی ندارد موبایل «قاتل آیفون ایکس» رونمایی می شود موبایل «قاتل آیفون ایکس» رونمایی می شود مشخصات مدل جدید آی‌فون ارزان منتشر شد عرضه آخرین نسخه Oreo بتا برای گلکسی S۸ و +S۸ عرضه آخرین نسخه Oreo بتا برای گلکسی S۸ و +S۸ رونمایی از تازه‌ترین گوشی پرچمدار سامسونگ در بارسلونا ورود ۶۰ درصد گوشی‌های آیفون از مجاری رسمی انتقاد یک فعال بازار از نحوه اجرای طرح رجیستری شمارش میزان کالری از روی تصویر غذا! شرکت‌های تجاری غافل از مشکلات امنیتی گوشی‌های همراه راهرویی از تصاویر ویدئویی با نمایشگرهای منعطف و بدون قاب موبایل تاشو سال آتی به بازار می آید گلکسی اس ۹ چه زمانی رونمایی می‌شود؟ آخرین قیمت گوشی‌های میان‌رده در بازار (۲۰ دی) شارژر بی سیم سازگار با همه گوشی ها اگر گوشی‌ جدیدتان با رجیستری غیرفعال شد چه کنید؟ آغاز قطع ۵۰۰۰ گوشی تلفن اپل ۳ موبایل میان رده با دوربین های با کیفیت رونمایی شد دوربین سه بعدی ویژه عکسهای سلفی نخستین گوشی جهان مجهز به باتری ۱۲ هزار میلی‌آمپری نخستین گوشی جهان مجهز به باتری ۱۲ هزار میلی‌آمپری پایان اشتیاق کاربران جهانی برای خرید «آی‌فون ایکس» چه کسانی امروز با آیفون خود خداحافظی می‌کنند؟ نتیجه آزمایش نسخه بتای اندروید ۸ روی گلکسی اس ۸ چه بود؟ معرفی برترین گوشی‌های آندروید سال ۲۰۱۷ میلادی تاخیر عرضه محصولات اپل در زمان تیم کوک بیشتر شد سرعت عملکرد تمام محصولات اپل کاهش یافت سری جدید نوت بوک های ۷ اسپین با مانیتور چرخشی اپل بار دیگر رکورد زد قطع دو هزار آی‌فون در روز نخست اجرای رجیستری تراشه موبایل با ۴۰ درصد عملکرد بهتر ساخته شد تمام دستگاه های اپل در معرض خطر هک قرار دارند قطع گوشی و تبلت‌های ثبت‌نشده اپل آغاز شد آیفون و آیپدهای رجیسترنشده تا ۱۷ دی ماه مهلت استفاده دارند سامسونگ با یک عینک هوشمند و یک اسپیکر عجیب در ۲۰۱۸ CES ال جی موبایل صورتی رنگ رونمایی می کند مظنه تبلت‌های کیبوردی در بازار؟ +جدول گوشی Aquos S۳ نسل جدید و قدرتمند محصولات شرکت شارپ + تصاویر مشخصات کامل گوشی Redmi Note ۵A شیائومی فاش شد +تصاویر لپ تاپ کاملا تاشوی سامسونگ با دوربین قدرتمند لپ تاپ کاملا تاشوی سامسونگ با دوربین قدرتمند باتری جدید گوشی نوت ۸ سامسونگ را ببینید +تصاویر تغییر سبک زندگی با دستیارهای صوتی هوشمند نرخ انواع سینما خانگی در بازار؟ +جدول حل مشکل کندشدن باتری گوشی های گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۸ گمانه زنی ها در مورد ویژگی جذاب ترین گوشی های سال ۲۰۱۸ گمانه زنی ها در مورد ویژگی جذاب ترین گوشی های سال ۲۰۱۸ گمانه زنی ها در مورد ویژگی جذاب ترین گوشی های سال ۲۰۱۸ سامسونگ و ال جی، حاضر به کاهش سرعت گوشی برای افزایش عمر باتری نیستند سامسونگ و ال جی، حاضر به کاهش سرعت گوشی برای افزایش عمر باتری نیستند مظنه موبایل‌های۴G در بازار؟ +جدول مظنه موبایل‌های۴G در بازار؟ +جدول مشکل نمایشگر تلویزیون‌های هوشمند رو شد قیمت انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار؟ +جدول انتشار رندرهایی از گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ انتشار رندرهایی از گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ بررسی نوآوری های جدید در گوشی هوشمند HUAWEI mate ۱۰ گلکسی اس ۹ به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مجهز می‌شود قیمت انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار؟ +جدول معرفی نمایشگرهای حرفه‌ای Flip سامسونگ محصولات معرفی‌شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ که هنوز به بازار عرضه نشده‌اند این گوشی قدرتمند رقیب تازه آیفون است این گوشی قدرتمند رقیب تازه آیفون است رضایت کاربران از ویژگی‌های جدید تلفن هوشمند آیفون ۱۰ شارژر آهنربایی آخرین قیمت گوشی‌های پرچمدار نوکیا ۹ دو دوربین جلو خواهد داشت مقابله با قاچاق بلک‌بری، گوگل پیکسل و موتورولا آغاز شد آغاز تولید انبوه رم های کم مصرف ۸ گیگابایتی و ۱۰ نانومتری اوج و فرود محبوبیت ساعت‌های هوشمند انتشار تصاویر و جزئیات تلفن هوشمند رده پایین گلکسی J۲ ۲۰۱۸ ظرفیت باتری آیفون در ۲۰۱۹ افزایش می یابد قیمت روز انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار +جدول قیمت روز انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار +جدول لیست قیمت انواع موبایل مناسب عکاسی برترین گوشی های هوشمندی که در سال ۲۰۱۸ منتظر آن‌ها هستیم برترین گوشی های هوشمندی که در سال ۲۰۱۸ منتظر آن‌ها هستیم افت قیمت گوشی های جدید Apple در بازار رندری که به شکل اصلی گلکسی‌اس۹ بسیار نزدیک است رندری که به شکل اصلی گلکسی‌اس۹ بسیار نزدیک است آیفون‌های قدیمی با به روزرسانی کند می‌شوند مشکل جدید باتری Samsung Gear S۳ با نصب پچ جدید تا حدودی برطرف می‌شود دو موبایل ضد آب و گرد و غبار به بازار می آیند دو موبایل ضد آب و گرد و غبار به بازار می آیند قابلیت ویژه اندروید اوریو برای موبایل های سامسونگ ظاهر احتمالی گلکسی اس ۹ چگونه خواهد بود؟ +تصاویر ظاهر احتمالی گلکسی اس ۹ چگونه خواهد بود؟ +تصاویر ظرفیت باتری گلکسی‌اس۹ لو رفت به دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای نیاز داریم؟ بهترین تلفن های هوشمند اندرویدی سال ۲۰۱۷ +جدول قیمت جدیدترین موبایل‌های دوسیمکارته؟ +جدول پیکسل هوشمند تصاویر دلخواه را نمایش می دهد اولین گوشی هوشمند چهار دوربینه +تصاویر مظنه موبایل‌های پرفروش در بازار؟ +جدول فروش آیفون ۱۰؛ همچنان پایین‌تر از حد انتظار رونمایی گوشی‌های جدید سامسونگ و ال جی تا یک ماه دیگر اطلاعات تازه در مورد گوشی های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس دوربین گوشی ها ابزار تازه مقابله با سرقت هویت گلکسی اس ۹ کی و کجا رونمایی می شود؟ گلکسی اس ۹ کی و کجا رونمایی می شود؟ اسپیکر هوشمند سامسونگ سال‌ آینده عرضه می‌شود سهم بازار سامسونگ در سال آینده کاهش می‌یابد؟ آخرین قیمت Apple iPhone X در بازار محدودیت استفاده از گوشی موبایل برای دانش‌آموزان فرانسوی محدودیت استفاده از گوشی موبایل برای دانش‌آموزان فرانسوی گوشی جدید ای ۸ سامسونگ با دوربین سلفی دوگانه گوگل قفل آیفون جدید را شکست کدام گوشی‌ها به‌روزرسانی اندروید ۸ را دریافت می‌کند؟ کدام گوشی‌ها به‌روزرسانی اندروید ۸ را دریافت می‌کند؟ نگاهی به اسکنر عنبیه چشم سامسونگ نگاهی به اسکنر عنبیه چشم سامسونگ تلاطم قیمت در بازار موبایل تلاطم قیمت در بازار موبایل برای عکاسی چه دوربینی و با چه قیمتی بخریم؟ سامسونگ نسخه دو سیم‌کارته گلکسی‌اس‌۹ را نیز عرضه می‌کند شارژ سریع برگ برنده گالکسی اس ۹ در برابر آیفون کاهش قیمت پرچمدار اپل در روسیه آیفون های سال ۲۰۱۸ با باتری های قوی تر عرضه می شوند به روزرسانی اندروید برای گوشی های نکسوس و پیکسل قیمت روز انواع تبلت‌ در بازار +جدول بهبود باتری در آیفون‌های سال ۲۰۱۸ آخرین قیمت گوشی های Apple در بازار ابزار جدید نقض حریم شخصی وقتی گوشی دست کمی از لپ‌تاپ ندارد خریداران آیفون حتما کد فعالسازی دریافت کنند روسیه نخستین کشور جهان در استفاده از سیستم پرداخت هوشمند با تلفن همراه! ضمانتنامه یا آنتن دهی، نشانه قانونی بودن گوشی آیفون نیست گوشی ‌های دست دوم آیفون تا پایان امروز فرصت انتقال مالکیت دارند سامسونگ گلکسی A۸+ ۲۰۱۸ به زودی عرضه می شود + عکس سامسونگ گلکسی A۸+ ۲۰۱۸ به زودی عرضه می شود + عکس نخستین گوشی هوشمند قابل انعطاف سامسونگ در سال ۲۰۱۸ عرضه می شود به روزشدن نقشه‌های گوگل برای آیفون ایکس مک بوک و ساعت های اپل به مدار آیفون ۱۰ مجهز خواهند شد گلکسی اس ۹ سامسونگ در چهار رنگ راهی بازار می‌شود گلکسی اس ۹ سامسونگ در چهار رنگ راهی بازار می‌شود مشکل باتری در بروزرسانی جدید ساعت هوشمند سامسونگ واردات بیش از ۲۰۰۰ دستگاه گوشی آیفون X در آبان مظنه تبلت‌های با قابلیت مکالمه در بازار؟ +جدول اپلیکیشن جدید برای افرادی که مشکل کوررنگی دارند ویژگی های گوشی جدید جی ۵ پرایم سامسونگ لو رفت دوربین DxO One برای موبایل های اندرویدی معرفی شد همه آنچه باید از رجیستری گوشی‌های اپل بدانیم آغاز فاز دوم رجیستری موبایل از ۳شنبه و توصیه به خریداران آیفون شکست اینتل از کوالکوم در گوشی آیفون اسکن خطوط کف دست، کمکی برای امنیت بیشتر تلفن هوشمند عرضه آی‌پد ارزان قیمت اپل در سال ۲۰۱۸ نسخه نهایی ۱۱.۲ سیستم عامل ios منتشر شد قیمت انواع تلویزیون‌ها‌ی ‌LED در بازار؟ +جدول آزمایش فناوری ۵G در قطار در حال حرکت سامسونگ موبایل تاشو با دوربین قدرتمند رونمایی کرد سامسونگ موبایل تاشو با دوربین قدرتمند رونمایی کرد توصیه‌هایی برای جلوگیری از هک تصاویر موبایل خداحافظی اپل با برنامه های قدیمی تا یک ماه دیگر پرینتر سه بعدی جایگزین سمعک می شود مردم قبل از ۱۴ آذر آیفون و آیپد قاچاق نخرند گلکسی اس ۹ از جدیدترین نسخه اندروید بهره می‌برد؟ اپل آیفون جدید ارزان عرضه می کند گرافن سرعت شارژ موبایل را ۵ برابر می کند رونمایی از گوشی همراه برای کاهش اعتیاد به آن قیمت انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار؟ +جدول سازگاری تلویزیون های هوشمند با خدمات موسیقی آمازون ورود مسافری گوشی آیفون ۱۰ ممنوع نیست ورود مسافری گوشی تلفن همراه آیفون X ممنوع نیست رندر مدل ۲۰۱۸ گوشی Galaxy A۵ فاش شد ارتقاء کیفیت دوربین گوشی هوشمند Razer آیفون اس ای‌۲ سال آینده می‌آید رونمایی از موبایلی با قابلیت فیلمبرداری خارق العاده آخرین قیمت iPhone X در بازار تهران شکست آیفون ایکس از گوشی اندرویدی در مسابقه سرعت قیمت انواع تلویزیون‌های سایز بزرگ در بازار؟ +جدول نرم افزار گوگل با زبان برنامه نویسی اپل سازگار شد رونمایی از موبایل انعطاف پذیر سامسونگ در سال ۲۰۱۸ قیمت گوشی اپل در بازار+ جدول سامسونگ کروم بوک - تبلت می سازد سیم کارت چند شماره‌ای مجوزهای امنیتی را کسب نکرد آیفون X تقلبی با قیمتی ارزان وارد بازار ایران شد گلکسی S۹ زودتر از زمان مقرر عرضه می‌شود پیش از گم شدن آیفون‌تان بخوانید آیا سامسونگ گلکسی، اس ۹ مینی را عرضه می‌کند؟ راه‌حل شائومی دربرابر بریدگی تصویری در آیفون ایکس اپل در مورد دوربین آیفون ۱۰ دروغ می‌گوید اپل در مورد دوربین آیفون ۱۰ دروغ می‌گوید اپل دوربین لیزری برای موبایل می سازد پیکسل گوگل بهتر از آی‌فون ایکس است؟ پیکسل گوگل بهتر از آی‌فون ایکس است؟ خرید iPhone ۸ Plus چقدر آب می خورد؟ اپل عنوان برترین فروشنده پوشیدنی‌های هوشمند را از شیائومی پس گرفت نخستین تصاویر پرچمدار سامسونگ در ۲۰۱۸ منتشر شد نخستین تصاویر پرچمدار سامسونگ در ۲۰۱۸ منتشر شد وان پلاس ۵T با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، ۸ گیگابایت حافظه رم دارد نرخ پرفروش‌ترین‌ تلویزیون‌ها‌ در بازار؟ +جدول اسپیکر آیفون ۱۰ مشکل‌ساز شد سرایت مشکل نمایشگرهای لمسی آیفون به گوشی پیکسل عرضه گوشی‌های مینی سامسونگ در هاله‌ای از ابهام حاشیه‌های آیفون ۱۰ در بازار افزایش ۲ درصدی قیمت سهام سامسونگ افشای قابلیت های جدیدگوشی وان پلاس ۵ تی راه حل اپل برای گوشیهایی که در هوای سرد از کار می افتند مشکل باتری در نسخه سیستم عامل iOS۱۱ هندی‌ها با گوشی جدید به رقابت آمازون می‌روند آیفون های آتی حرکات دست را شناسایی می کنند زمان عرضه Samsung Galaxy Note ۹ اعلام شد خرید iPhone X چقدر تمام می شود؟ ایراد گوشی آیفون ایکس چیست؟ قیمت پرفروش‌ترین تبلت‌های بازار؟ +جدول فیس‌آیدی یا تاچ‌آیدی؛ کدام سریع‌تر عمل می‌کند؟ بررسی پرچمدار جدید و پر سر و صدای ال جی V۳۰ +عکس ارائه اپلیکیشن مدیریت تلفن همراه کودکان هزینه ساخت آیفون ایکس تنها ۳۵۷ دلار است! قیمت پرفروش‌ترین‌ تلویزیون‌ها‌ در بازار؟ +جدول سازماندهی ده هزار عکس در یک دقیقه با این ابزار کوچک تبدیل عکس های گوشی به عکس های حرفه ای با هوش مصنوعی مظنه موبایل‌های جدید در بازار؟ +جدول مظنه موبایل‌های جدید در بازار؟ +جدول آیفون ایکس ارزان شد اعتراض خریداران چینی به آسیب پذیری شدید آیفون ایکس قیمت فروش گوشی iPhone X در بازار چقدر است؟ اپل: احتمال ایجاد هاله روی صفحه نمایش آیفون X وجود دارد فروش ۱ میلیون نوت ۸ در کره جنوبی فروش ۱ میلیون نوت ۸ در کره جنوبی افزایش ۲.۷ درصدی عرضه گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ آیفون ایکس دو باتری دارد این بار نوت ۸ سامسونگ این بار نوت ۸ سامسونگ قیمت فروش جدیدترین گوشی های iPhone در بازار اپل ios ۱۱.۱ را منتشر کرد افزایش رشد دوباره اپل در چین مشکلات پیکسل XL۲ از طریق آپدیت نرم‌افزاری حل می‌شوند آخرین قیمت گوشی‌های میان‌رده در بازار (۱۰ آبان) نگاهی به ۷ ویژگی قابل انتظار در اچ تی سی یو ۱۱ پلاس ،‌ پرچمدار آینده تایوانی‌ها آیفون X‌ در ایران؛ واقعیت یا روشی برای بالا بردن قیمت آیفون ایکس ارزش سهام اپل را در بورس بالا برد آیفون های ۲۰۱۸ اپل مشکلات عرضه آیفون X را نخواهند داشت ماشین حساب iOS ۱۱ در جمع و تفریق ساده اشتباه می‌کند! قیمت روز انواع موبایل سامسونگ گوشی‌های قدیمی را به‌روز می‌کند سامسونگ گوشی‌های قدیمی را به‌روز می‌کند هدیه موبایلی به مسافران یک پرواز هدیه موبایلی به مسافران یک پرواز تصاویر لورفته گلکسی اس ۹+عکس واکنش گوگل به مشکل نمایشگر گوشی‌هایش کُری‌خوانی سامسونگ برای گوگل کُری‌خوانی سامسونگ برای گوگل مجرمان سایبری از دوربین آیفون سوءاستفاده می کنند تاسیس کارخانه تولید دوربین آیفون؛ این بار در ویتنام تاریخ عرضه اندروید ۸ اورئو بتا برای Galaxy S۸ مشخص شد رفع مشکل نرم‌افزاری Pixel و Nexus با آپدیت جدید اندروید ۸.۱ سامسونگ گوشی Galaxy J۵ را بروزرسانی می‌کند فروش آیفون ۶s هنوز بیشتر از آیفون ۸ است! لیست ارزان ترین تبلت های موجود در بازار تخفیف ۲۰۰ دلاری برای خریداران «اسنشال» تخفیف ۲۰۰ دلاری برای خریداران «اسنشال» موبایل ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان گران شد+ جدول نرخ‌ها موبایل ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان گران شد+ جدول نرخ‌ها خرید یک موبایل دوسیم‌کارته چقدر آب می‌خورد؟ +جدول خرید یک موبایل دوسیم‌کارته چقدر آب می‌خورد؟ +جدول زمان عرضه آپدیت اندروید ۸ برای گوشی های سامسونگ مشخص شد زمان عرضه آپدیت اندروید ۸ برای گوشی های سامسونگ مشخص شد اپل و سامسونگ یک بار دیگر در راه دادگاه اپل و سامسونگ یک بار دیگر در راه دادگاه موسس اپل: آیفون ایکس را در اولین روز عرضه نمی‌خرم گوشی‌های مشمول رجیستری تا پنج روز دیگر اعلام می‌شود توقف فروش آیفون ۷ با حافظه ۲۵۶ آیفون ۹ ارزان تر می شود مظنه تبلت‌های کیبوردی در بازار؟ +جدول تبلت جدید مستحکم سامسونگ برای صاحبان مشاغل ترفند جدید اپل برای ایجاد بازار کاذب کاهش مشتری پس اجرای طرح رجیستری تلفن همراه مظنه موبایل‌های آیفون در بازار؟ +جدول گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس+ مشخصات گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس+ مشخصات دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه با قابلیت پخش زنده دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه با قابلیت پخش زنده نرخ انواع تلویزیون‌ها‌ی ‌LED در بازار؟ +جدول دوربینی که گوی سبقت را از پهپادها ربود لیست قیمت لپ تاپ های تبدیل پذیر در بازار سامسونگ قابلیت ‌های گلکسی نوت ۹ همچون اس پن را بهبود می‌بخشد آیفون ایکس با تاخیر به دست خریداران می‌رسد ابداع فناوری جدید برای تولید تراشه های موبایلی ۸ نانومتری برنامه موبایلی هوشمند عکس های نامناسب شما را می یابد و قفل می کند ضوابط جدید فروش گوشی تلفن همراه در بازار رونمایی از اولین گوشی نسل پنجم دنیا سامسونگ حالت پرتره را با آپدیت بعدی به گلکسی اس ۸ می‌آورد سامسونگ حالت پرتره را با آپدیت بعدی به گلکسی اس ۸ می‌آورد سامسونگ حالت پرتره را با آپدیت بعدی به گلکسی اس ۸ می‌آورد دوربین حرفه ای قابل اتصال به گوشی های اندوریدی با این برنامه موبایلی چهره فرزندتان را قبل از تولد ببینید خرید آیفون ۷ اس در آمریکا بیشتر از آیفون ۸ اس است گوشی های گلکسی سامسونگ به جای نسخه‌های بعدی نوقا، اندروید ۸ اوریو را دریافت خواهند کرد گوشی های گلکسی سامسونگ به جای نسخه‌های بعدی نوقا، اندروید ۸ اوریو را دریافت خواهند کرد آلکاتل ۶گوشی جدید معرفی می‌کند جدیدترین‌ تلویزیون‌ها‌ در بازار چند؟ +جدول زنگ خطری برای اپل حقایقی از رقابت فناوری در تلویزیون‌های QLED سامسونگ و OLED ال‌جی وقتی آیفون X در جیب مدیرعامل اپل جا نمی‌شود استفاده ۴۷ درصد کاربران آیفون از سیستم عامل آی او اس ۱۱ کناره گیری مدیرعامل سامسونگ به علت تبعات رسوایی پرداخت رشوه قابلیت جدید آی او اس ۱۱؛ خاموش کردن گوشی بدون استفاده از دکمه پاور تلاش کوالکوم برای ممنوع کردن فروش آیفون در چین رئیس اتحادیه لوزام خانگی: تولید کالاهای بی کیفیت با نام و نشان خارجی تهدیدی بر صنعت لوازم خانگی است چگونه دکمه Bixby را در گوشی های سامسونگ غیرفعال کنیم؟ آیا پیکسل ۲ بهترین دوربین جهان را دارد؟ آیا پیکسل ۲ بهترین دوربین جهان را دارد؟ قابلیت شارژ سریع آیفون؛ از دروغ تا واقعیت آیپد پرو احتمالا به فیس آیدی و دوربین TrueDepth مجهز می‌شود برای کاربران بیزینس نوت ۸ بهتر است یا گوگل پیکسل ۲ ایکس ال؟ برای کاربران بیزینس نوت ۸ بهتر است یا گوگل پیکسل ۲ ایکس ال؟ برای کاربران بیزینس نوت ۸ بهتر است یا گوگل پیکسل ۲ ایکس ال؟ پرفروش‌ترین گوشی جهان معرفی شد استفاده از ویندوز رایانه بر روی گوشی‌های سامسونگ قابلیت تشخیص آهنگ گوشی پیکسل ۲ از شازم هم بهتر است دولت چین فروش بخش پرینتر سامسونگ به اچ پی را تایید کرد علاقمندی تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی به استفاده از سنسور تشخیص چهره علاقمندی تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی به استفاده از سنسور تشخیص چهره خرید یک موبایل "دوسیمکارته" چقدر آب می‌خورد؟ +جدول لیست قیمت جدیدترین گوشی های موجود در بازار لیست قیمت جدیدترین گوشی های موجود در بازار سامسونگ گلکسی نوت ۸ در ایران رونمایی شد سامسونگ گلکسی نوت ۸ در ایران رونمایی شد تلفن ثابت هم پیامک می‌فرستد؟ گلکسی نوت۸ چه مشخصاتی دارد؟ گلکسی نوت۸ چه مشخصاتی دارد؟ در انتخاب گوشی ارزان به چه ویژگی‌هایی باید دقت کرد کند کردن عمدی آیفون‌های قدیمی رد شد عرضه نسخه بتای مرورگر مایکروسافت اج برای آی‌اواس و اندروید برترین گوشی در سال ۲۰۱۷، گلکسی اس ۸ شناخته شد برترین گوشی در سال ۲۰۱۷، گلکسی اس ۸ شناخته شد ادامه ماجرای مشکل باتری آیفون ۸ پلاس قیمت انواع تلویزیون‌های هوشمند در بازار؟ +جدول ای‌او‌اس ۱۱.۱ با ایموجی‌های جدید می‌آید انتقال دارو به بدن با چسب زخم موبایلی محقق ایرانی نرخ انواع تلویزیون‌ها‌ی ‌LED در بازار؟ +جدول هدفون پیکسل بادز مجهز به یک مترجم جهانی با پشتیبانی از ۴۰ زبان است مدیر طراحی اپل: از آی‌فون سو‌استفاده می‌شود حذف جک هدفون از دو غول بزرگ گوگل و آیفون گوگل از پیکسل ۲ و پیکسل ایکس ال ۲ رونمایی کرد کدام مدل آیفون X بیشتر محبوب است؟ جهانگرد: مردم تا ۲ ماه دیگر خدمات دولت را در بستر تلفن همراه دریافت می کنند آیفون X در کشورهای مختلف چه قیمتی دارد؟ +نمودار هواوی نوا ۲i را با چهار دوربین و نمایشگر ۱۸ به ۹ معرفی کرد نرخ انواع ماشین لباسشویی در بازار چند؟ +جدول آخرین تغییرات قیمت گوشی های Apple برای iPhone بازها هواوی میت ۱۰ قیمتی حدود ۹۰۰ یورو خواهد داشت جایگزینی سیم‌کارت‌های فیزیکی با eSIM مظنه انواع تلویزیون‌های سایز بزرگ +جدول قابلیت نورپردازی چهره در آیفون ۸ پلاس و ۱۰ قیمت روز انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار +جدول پرفروش‌ترین‌ تلویزیون‌ها‌ در بازار چند؟ +جدول باتری آیفون ۸ پلاس منفجر شد جدیدترین گوشی های Samsung با چه قیمتی در بازار عرضه می شوند؟ خرید یک ماشین لباسشویی ۱۱ کیلویی چقدر تمام می شود؟ قیمت "آیفون ۸" قانونی و قاچاق در بازار ایران و سایت اپل+جدول پیچیدگی دوربین TrueDepth، عاملی اصلی کندی تولید آیفون ۱۰ آپدیت آی او اس ۱۱.۰.۱ برای آیفون ، آیپد و آیپاد تاچ منتشر شد هزینه تعویض قاب پشتی آی‌فون‌۸ چقدر است؟ مظنه انواع پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سایز بزرگ +جدول پیکسل های بعدی از رابط کاربری جدید و حالت عکاسی پرتره برخورداند پیش‌بینی تقاضای اولیه برای آیفون ۱۰ تا ۵۰ میلیون دستگاه بیل گیتس هم از گوشی اندرویدی استفاده می‌کند قیمت انواع ماشین لباسشویی در بازار چند؟ +جدول برترین برندهای جهانی معرفی شدند چرا آی‌فون X تا این حد گران است؟ کاهش تمایل خرید موبایل در چین زمان عرضه گوشی تاشوی کره‌ای مشخص شد خرید یک موبایل چقدر آب می‌خورد؟ +جدول خرید یک موبایل چقدر آب می‌خورد؟ +جدول خرید یک موبایل چقدر آب می‌خورد؟ +جدول قیمت انواع سینما خانگی در بازار؟ +جدول همکاری سامسونگ و ال‌جی برای تولید صفحه نمایش OLED گوشی تاشوی سامسونگ یک گام به عرضه نزدیک‌تر شد قیمت انواع تلویزیون‌های هوشمند در بازار؟ +جدول همکاری اینتل و هواوی برای ارائه خدمات نسل پنجم تلفن همراه راهنمای خرید گوشی موبایل بین یک میلیون تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان (اول مهر ۹۶) راهنمای خرید گوشی موبایل بین یک میلیون تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان (اول مهر ۹۶) هزینه تعمیر پنل پشتی آیفون ۸؛ گران تر از تعویض نمایشگر دوربین آیفون ۸ بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند جهان لقب گرفت دوربین آیفون ۸ بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند جهان لقب گرفت اپل در نخستین روز عرضه آیفون۸ شرمنده شد محصولات جدید سامسونگ داخلی سازی شدند بازی «فلپی برد» با انتشار iOS ۱۱ دانلود نمی‌شود لپ تاپ گوگل پیکسل بوک با سیستم عامل کروم و پشتیبانی از قلم هوشمند در راه است هشدار اتحادیه مخابرات به خرید آیفونهای ۱۰ میلیونی در بازار این گوشی چینی بی سیم شارژ می شود جدیدترین تلویزیون‌های سامسونگ در ایران رونمایی شد Wi-Fi و بلوتوث iOS ۱۱ به‌طور کامل غیرفعال نمی‌شوند احتمال عرضه اندروید ۷.۱.۱ برای گلکسی تب A و مدل ۲۰۱۶ گلکسی J۵ چگونه آیفون و آیپد را به iOS ۱۱ آپدیت کنیم افشای اطلاعات بیشتر در مورد گوشی پیکسل ۲ سیستم عامل جدید آیفون رونمایی شد ۲۰ نکته و ترفند مخفی گوشی گلکسی اس ۸ بخش دوم ۲۰ نکته و ترفند مخفی گوشی گلکسی اس ۸ بخش دوم گلکسی J۳ گوشی اقتصادی سامسونگ +عکس مظنه انواع پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سایز بزرگ +جدول قیمت روز انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار +جدول قیمت روز انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار +جدول تصاویر گوشی میزو ام ۶ پیش از معرفی رسمی به صورت کامل لو رفت شارژر بی‌سیم برای انواع گوشی‌ها عرضه می‌شود پیکسل ۲ ضد آب خواهد بود و نمایشگر همیشه روشن دارد مقایسه عکس های پرتره آیفون ۷ پلاس و نوا ۲ پلاس هوآوی حاشیه بالای نمایشگر آیفون ۱۰ یک کینکت را در بر دارد حاشیه بالای نمایشگر آیفون ۱۰ یک کینکت را در بر دارد عکس های هواوی جی ۱۰ در دنیای واقعی لو رفت؛ دوربین دوگانه پشتی و سلفی! « گوگل لنز » مهم‌ترین قابلیت گوشی‌های گوگل پیکسل ۲ خواهد بود ۲۰ نکته و ترفند مخفی گوشی گلکسی اس ۸ ۲۰ نکته و ترفند مخفی گوشی گلکسی اس ۸ مظنه تبلت‌های۷اینچی در بازار؟ +جدول سامسونگ امکان غیرفعال کردن کلید بیکسبی را فراهم کرد گلکسی اس ۹ احتمالا به حسگر ۱۰۰۰ فریم‌برثانیه‌ای سامسونگ مجهز می‌شود گلکسی اس ۹ احتمالا به حسگر ۱۰۰۰ فریم‌برثانیه‌ای سامسونگ مجهز می‌شود پرفروش‌ترین موبایل‌های دوسیمکارته چند؟ +جدول پرفروش‌ترین موبایل‌های دوسیمکارته چند؟ +جدول پرفروش‌ترین‌ تلویزیون‌ها‌ در بازار چند؟ +جدول خریداران آیفون ایکس باید تا سال ۲۰۱۸ انتظار بکشند چرا گوشی V۳۰ ال جی از گلکسی نوت ۸ سامسونگ بهتر است؟ چرا گوشی V۳۰ ال جی از گلکسی نوت ۸ سامسونگ بهتر است؟ جعبه‌ جدید ایرپاد با قابلیت شارژ بی سیم در ماه دسامبر عرضه می‌شود شارژ بی سیم چگونه کار می کند؟ شارژ بی سیم چگونه کار می کند؟ پیش فروش سامسونگ گلکسی نوت ۸ با هدایای ویژه در ایران آغاز شد پیش فروش سامسونگ گلکسی نوت ۸ با هدایای ویژه در ایران آغاز شد قیمت انواع موبایل‌های سامسونگ در بازار؟ +جدول قیمت انواع تلویزیون‌های هوشمند در بازار؟ +جدول «سیری» روانشناس مجازی می شود گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال گوگل ؛ جمع‌بندی هر آن‌چه می‌دانیم گلکسی اس ۷ پراستفاده‌ترین گوشی هوشمند سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۷ ساعت هوشمند Arrow به دوربین ۳۶۰ درجه مجهز می‌شود ساعت هوشمند Arrow به دوربین ۳۶۰ درجه مجهز می‌شود ساعت هوشمند Arrow به دوربین ۳۶۰ درجه مجهز می‌شود ویژگی جدید اسپاتیفای برای کاربران اپل قیمت واقعی آی‌فون ایکس فقط ۴۱۳ دلار است تبدیل محتوای HD به ۴K قیمت روز موبایل قیمت روز موبایل توضیح اپل درباره کارنکردن سیستم تشخیص چهره آغاز عرضه نوت ۸ در ۴۲ کشور برگزیده آغاز عرضه نوت ۸ در ۴۲ کشور برگزیده اپل هزینه تعمیر و گارانتی آیفون را افزایش داد کدام دستگاه ها iOS ۱۱ را دریافت می‌کنند؟ آخرین قیمت گوشی های Apple در بازار تهران شارژر وایرلس «ایر پاور» اپل را بیشتر بشناسیم چهار ویژگی‌ جدید iOS ۱۱ که روی آیفون X می‌بینیم مشکل سیستم شناسایی چهره آیفون ۱۰ در جریان معرفی این قابلیت آیفون‌های جدید به شارژ سریع مجهز می‌شوند قیمت روز موبایل قیمت روز موبایل رشد بازار هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده رونمایی از گوشی تاشوی سامسونگ در سال آینده KGI: اپل روزانه ۱۰ هزار دستگاه آیفون X تولید می‌‌کند گلکسی نوت ۸ رکورد پیش فروش سری نوت را شکست گلکسی نوت ۸ رکورد پیش فروش سری نوت را شکست گلکسی نوت ۸ رکورد پیش فروش سری نوت را شکست iOS۱۱ با ایموجی های متحرک می آید صف استرالیایی ها برای خرید آیفون ۸ آیپاد تاچ نسل هفتم شاید امشب رونمایی شود ال جی V۳۰ یا گلکسی Note ۸؛ کدام بهتر است؟ ال جی V۳۰ یا گلکسی Note ۸؛ کدام بهتر است؟ ال جی با کاهش قیمت فبلت وی ۳۰ به طور جدی‌تری با گلکسی نوت ۸ رقابت خواهد کرد ال جی با کاهش قیمت فبلت وی ۳۰ به طور جدی‌تری با گلکسی نوت ۸ رقابت خواهد کرد قابلیت ویژه برای دوربین سه‌بعدی نسل بعدی آیفون قابلیت ویژه برای دوربین سه‌بعدی نسل بعدی آیفون برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی مسکو برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی استانبول (Zuchex) قیمت انواع سینما خانگی در بازار؟ +جدول دوربین شیائومی می میکس ۲ به لنز ۱۲ مگاپیکسلی سونی مجهز است آیفون ایکس اپل: هر آنچه در مورد این گوشی پرچمدار می‌دانیم و نمی‌دانیم! قابلیت جدید آیفون X هنگام شارژ بی‌سیم آیفون ایکس محصولی قدرتمندتر از آیفون ۸ اسم آیفون‌های امسال لو رفت سنسور تشخیص صورت آیفون ۸ چگونه کار می‌کند؟ همه چیز درباره دوربین گلکسی نوت ۸ همه چیز درباره دوربین گلکسی نوت ۸ همه چیز درباره دوربین گلکسی نوت ۸ قیمت روز موبایل بهترین گوشی های بدون حاشیه‌ی بازار بهترین گوشی های بدون حاشیه‌ی بازار قیمت جدید‌ترین انواع تلویزیون‌های هوشمند؟ +جدول Google Pixel۲ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ تبلت Galaxy Tab A ۲۰۱۷ معرفی شد ساعت های هوشمند گلوکز خون را رصد می کنند فریب سیستم تشخیص چهره گلکسی نوت ۸ با یک عکس ؟! جایزه ۲۰۰ هزار دلاری سامسونگ برای کشف باگ در محصولاتش ۲۰۱۷؛ سال موبایل‌های بی‌حاشیه تمام موجودی Galaxy Note ۷ Fan Edition به‌فروش رفت با یک‌میلیون‌تومان چه موبایلی بخریم؟ +جدول نتایج یک پژوهش: مشتریان برای خرید آیفون های جدید آنچنان هم هیجان زده نیستند تبلت‌های‌ جدید اپل چند؟+جدول گلکسی S۹ دو ماه زودتر می‌آید+عکس خاص‌ترین ویژگی بهترین گوشی‌های بازار کدام است؟ خاص‌ترین ویژگی بهترین گوشی‌های بازار کدام است؟ نرخ انواع تلویزیون‌های سایز بزرگ +جدول جدول قیمت انواع موبایل‌های پرچمدار در بازار تهران جدول قیمت انواع موبایل‌های پرچمدار در بازار تهران مظنه موبایل‌های پرفروش در بازار؟ +جدول لیست قیمت جدیدترین تبلت های موجود در بازار گلکسی اس ۹ سامسونگ احتمالا در دی ماه رونمایی می‌شود ۱۰ گوشی هوشمند برتر جهان +قیمت این تلویزیون موزه ای در خانه شماست اپل کارت دعوت صادر کرد رونمایی از گوشی جدید گالکسی سامسونگ تلویزیون های سامسونگ MU۷۰۰۰ روانه بازار شد به جای آیفون این گوشی‌ها را بخرید دوربین ۳۶۰ درجه دیگری از سامسونگ در راه است افزایش ۳۰ درصدی سفارش‌های لوازم جانبی گلکسی Note ۸ نسبت به نوت ۷ گوشی سامسونگ گلکسی S۵ Neo به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت کرد نسخه صورتی گلکسی نوت ۸ به صورت رسمی در تایوان معرفی شد احتمال تجهیز نسخه ۲۰۱۸ گوشی های گلکسی A به نمایشگر Infinity Display آی‌فون ۸ رونمایی می‌شود ۷۰ درصد از کاربران آیفون حتی به خرید گوشی برند دیگر فکر نمی‌کنند سرعت کند شارژ بی‌سیم آیفون ۸ سامسونگ از سه مانیتور عریض جدید رونمایی کرد قیمت و تاریخ عرضه گلکسی نوت ۸ قیمت و تاریخ عرضه گلکسی نوت ۸ محکوم شدن رییس سامسونگ به ۵سال حبس میت ۱۰ هوآوی، قاتل نوت ۸ سامسونگ؟ +عکس ویژگی‌های فنی تلویزیون‌های QLED سامسونگ رونمایی رسمی از نوت ۸ دودوربینه سامسونگ با نمایشگر ۶.۳ اینچی رونمایی رسمی از نوت ۸ دودوربینه سامسونگ با نمایشگر ۶.۳ اینچی گوگل در کنار گوشی جدید لپ‌تاپ و اسپیکر هم معرفی می‌کند رونمایی از گلکسی نوت ۸ رونمایی از گلکسی نوت ۸ عرضه فناوری جدید و گران قیمت سامسونگ جاروبرقی سامسونگ، با یک فرمان صوتی به خدمت شما می آید آخرین قیمت گوشی های Apple قابلیت های هوشمند به لوازم خانگی سامسونگ اضافه خواهد شد احتمال عرضه نوت ۸ در رنگ طلایی و مشکی احتمال عرضه نوت ۸ در رنگ طلایی و مشکی سامسونگ CFG۷۳ و کسب عنوان برترین مانیتور بازی مظنه قیمت تبلت های Samsung در بازار سامسونگ نخستین کمپین لوازم خانگی خود را راه اندازی می کند سامسونگ گلکسی نوت ۸ با رنگ آبی دریایی منتشر شد سامسونگ گلکسی نوت ۸ با رنگ آبی دریایی منتشر شد تاریخ عرضه گلکسی نوت ۸ مشخص شد تاریخ عرضه گلکسی نوت ۸ مشخص شد تبلت ارزان قیمت سامسونگ در راه است سامسونگ، پیشگام بازار فروش تلویزیون های QLED و Premium قابلیت امنیتی iOS ۱۱، حسگر اثر انگشت را غیر فعال می‌کند مظنه موبایل‌های سامسونگ در بازار؟ +جدول سهولت استفاده از لوازم خانگی سامسونگ برای معلولین گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ با رنگ جدید تابستانی گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ با رنگ جدید تابستانی اپلیکیشن جدید موسیقی برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های موبایل در محدوده ۱ میلیون تومان تولید سریعترین و سبک ترین حافظه خارجی دنیا توسط سامسونگ گلکسی بوک ۱۰.۶ اینچی سامسونگ، لپتاپی تمام عیار و مقرون به صرفه مچ بند هوشمند برای مدیریت حرفه ای تمامی ورزش ها سامسونگ گوشی هزار یورویی می سازد گلکسی نوت ۸ ممکن است زودتر از انتظار عرضه شود گلکسی نوت ۸ ممکن است زودتر از انتظار عرضه شود سامسونگ از لوازم جانبی جدیدش برای دوستداران صدا رونمایی کرد قیمت روز انواع تبلت‌های سامسونگ در بازار +جدول ماشین ظرفشویی سامسونگ با قابلیت پاک کردن قدیمی ترین لکه ها سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی نوت ۸ از دستبند فیت پرو ۲ نیز رونمایی می‌کند سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی نوت ۸ از دستبند فیت پرو ۲ نیز رونمایی می‌کند سامسونگ دکس دریچه‌ای را به زندگی موبایلی نوین باز می‌کند خلاقیت جدید سامسونگ برای تلویزیون های QLED بهترین تبلت‌های اندرویدی سال ۲۰۱۷ +عکس اولین تلفن همراه نوکیا + عکس پخت متفاوت غذا در مایکروویوهای کاملا مدرن سامسونگ گلکسی نوت ۸ همراه با کاور محافظ عرضه خواهد شد گلکسی نوت ۸ همراه با کاور محافظ عرضه خواهد شد گلکسی نوت۸ مجهز به صفحه نمایش حساس به فشار؟ تصاویر پس زمینه گلکسی نوت ۸ لو رفت + عکس تصاویر پس زمینه گلکسی نوت ۸ لو رفت + عکس لباسشویی های سامسونگ با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا تولید پیشرفته ترین و سریعترین تراشه حافظه توسط سامسونگ هدفون جدید سامسونگ، یک تجربه صوتی بی نظیر گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ با باتری بزرگتر سامسونگ برای امنیت کاربران ۳ درصد باتری هایش را نابود می‌کند منتظر موبایل ضدضربه، آب و گرد و غبار باشید تاریخ عرضه گوشی هواوی میت ۱۰ مشخص شد گوشی تاشو سامسونگ مشخصات پرچم‌دارهای این شرکت را دارد انتشار تصاویری جدید از طراحی گوشی Pixel ۲ گوگل پشتیبانی ساعت جدید اپل از نسل چهارم شبکه های همراه این کابل هر موبایلی را شارژ می‌کند تلویزیون ۸۸ اینچی سامسونگ شما را شگفت‌زده می‌کند حسگرهای جدید اثر انگشت در گلکسی نوت ۹ گیر پاپ جدیدترین گجت پوشیندی سامسونگ خواهد بود افشای ویژگی های گوشی های اس ۹ و نوت ۹ سامسونگ معرفی مانیتور فشرده و کیبورد برای داک DeX سامسونگ سامسونگ گلکسی اس ۵ پچ امنیتی دریافت می کند کم‌رنگ شدن بازار تبلت برای یازدهمین فصل پیاپی رقابت بی‌سابقه دو شرکت سامسونگ و ال جی رقابت بی‌سابقه دو شرکت سامسونگ و ال جی افزایش چشمگیر کاربران اینترنت ۵G تا سال ۲۰۲۰ پیش بینی افزایش درآمد ام تی ان آفریقای جنوبی از بازار ایران سامسونگ بیش از ۲۰ میلیون گلکسی S۸ و S۸ Plus عرضه کرده است سامسونگ ساعت هوشمند جدید می سازد فناوری جدید اپل نمایشگر را فیلتر می کند گوشی های گلکسی اس ۸ و جی ۶ گواهی زیست محیطی گرفتند سامسونگ "لیدرشیپ ۸" را رونمایی کرد + عکس گوشی‌های Pixel ۲ و Pixel XL۲ گوگل جک هدفون ندارند زمان عرضه Galaxy Note ۸ مشخص شد زمان عرضه Galaxy Note ۸ مشخص شد احتمال عرضه آپدیت اندروید ۷.۱ برای گلکسی S۸ و S۸ پلاس در آینده نزدیک نسل جدید جاروبرقی بدون کیسه سامسونگ ، زباله‌ها را از جا می‌کند مشخصات سامسونگ گلکسی نوت ۸ به طور کامل فاش شد مشخصات سامسونگ گلکسی نوت ۸ به طور کامل فاش شد رونمایی از بزرگترین تلویزیون QLED دنیا توسط سامسونگ چرا ماشین لباسشویی سامسونگ، یک انتخاب درست است؟ سامسونگ ساخت یک گجت پوشیدنی جدید را تایید کرد اندروید ۷ برای (Galaxy A۳ (۲۰۱۷ منتشر شد نمایشگر OLED آیفون‌های ۲۰۱۸ را LG می‌سازد نسل جدید مودم LTE سامسونگ معرفی شد اولین تلفن همراه در ایران متعلق به چه کسی بود؟+عکس گلکسی S۸ با پلتفرم واقعیت مجازی گوگل سازگار شد گلکسی نوت ۸ در ۴ نسخه عرضه می‌شود گلکسی نوت ۸ در ۴ نسخه عرضه می‌شود سامسونگ در پی ساخت سریع ترین موبایل دنیا افزایش قیمت ناگهانی سامسونگ گلکسی S۸ در بازار تهران چرا آیفون به درد شما نمی خورد؟ نبرد اپل و ال جی با سامسونگ بر سر پنل های OLED محبوب ترین برند گوشی دنیا ۱۰ سالگی اش را جشن گرفت قابلیت «روی کامپیوتر ادامه بده» ویندوز ۱۰ به آیفون می‌آید تصاویر زنده گوشی تاشوی سامسونگ در سال ۲۰۱۷ منتشر شدند آینده سیستم ‌عامل تایزن در تلویزیون‌های سامسونگ سامسونگ دو پردازنده اگزینوس جدید ۱۰ نانومتری تولید می کند لیست قیمت هزینه تعویض صفحه نمایش گوشی های سامسونگ گلکسی نوت ۸ با حافظه ۲۵۶ گیگابایت در دست تولید است گلکسی نوت ۸ با حافظه ۲۵۶ گیگابایت در دست تولید است خریداران آیفون مراقب این مشکل باشند +عکس گوشی تاشو سامسونگ گلکسی ایکس یک گام دیگر به رونمایی نزدیک شد گلکسی‎ نوت ۸ در راه است گلکسی‎ نوت ۸ در راه است سامسونگ هدست بلوتوثی مجهز به بیکسبی تولید می کند به ادعای سامسونگ، گلکسی نوت ۸ بهترین گوشی چند رسانه ای خواهد بود به ادعای سامسونگ، گلکسی نوت ۸ بهترین گوشی چند رسانه ای خواهد بود معرفی امن‌ترین گوشی‌های اندرویدی در جهان سامسونگ گلکسی نوت ۸ احتمالاً در شهریور ماه عرضه می شود سامسونگ گلکسی نوت ۸ احتمالاً در شهریور ماه عرضه می شود برخی از ویژگی‌های کلیدی گوشی تاشو سامسونگ W۲۰۱۸ لو رفت این هدفون ترجمه می کند دوربین‌های گوشی نوکیا با رابط کاربری لومیا سامسونگ گوشی تاشو رده بالا می‌سازد سامسونگ گوشی تاشو رده بالا می‌سازد سامسونگ و گوگل، رقیب اپل در بازی های موبایل گلکسی نوت ۸ با دوربین دوگانه و زوم اپتیکال ۳ برابری گلکسی نوت ۸ با دوربین دوگانه و زوم اپتیکال ۳ برابری سامسونگ گلکسی اس ۹ ، اس ۹ پلاس و گلکسی نوت ۹ همگی با دوربین دوگانه معرفی می‌شوند گوگل پیکسل ۲ اولین گوشی با اسنپ‌دراگون ۸۳۶ خواهد بود زیرو لمون برای گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و ال جی جی ۶ قاب های باتری دار با ظرفیت‌های عجیبی عرضه کرد سامسونگ گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ در بنچمارک GFXBench خودی نشان داد تلویزیون های قابی سامسونگ در گالری هنری ورود "انگشتر همراه" به بازار عکس های جدید اپل آیفون ۸ منتشر شد اپل در حال توسعه فناوری اختصاصی خود برای تولید پنل های اولد است محصول جدید کمپانی سامسونگ احتمال رونمایی از آیفون SE ۲۰۱۷ در ماه آگوست گلکسی J۷ جدید با دوربین دوتایی LG تأمین‌کننده انحصاری باتری‌های آیفون ۹ شد! رونمایی از گلکسی نوت ۸ تا یک ماه دیگر عرضه اندروید ۷ برای سامسونگ گلکسی J۷ مدل ۲۰۱۶ آیفون را به هدست واقعیت افزوده تبدیل کنید در نمایشگاه الکامپ تهران با نمایشگرهای حرفه ای سامسونگ آشنا شوید محافظ موبایل با صفحه نمایشگر کاربران آیفون در معرض هک از طریق وای فای خلق تصاویر واقعی در تلویزیونهای هوشمند تراشه های ۷ نانومتری A۱۲ اپل توسط سامسونگ تولید خواهند شد منتظر چه گوشی‌هایی از سوی ال جی، سامسونگ و غیره باشیم صفحه نمایش گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس هم‌اندازه نسل قبلی خواهد بود جمع آوری ۱۵۷ تن فلز کمیاب از گوشی‌های گلکسی نوت ۷ نمایشگرهای آمولد سامسونگ در گوشی‌های بعدی شیائومی خودنمایی خواهند کرد اپل از ایموجی‌های جدید ios ۱۱ پرده برداشت+تصاویر فروش سامسونگ گلکسی S۸ از گلکسی S۷ پیشی گرفت مظنه جدیدترین موبایل‌های سامسونگ در بازار؟ +جدول سراسری شدن نسل ۳ و ۴ تلفن همراه در تمام کشور اولین تلفن همراه سامسونگ را ببینید ادعای یک محقق مبنی بر وجود ۲۷ هزار اشکال در سیستم عامل تایزن سامسونگ گلکسی J۷ مدل ۲۰۱۷ وارد بازار ایران شد + قیمت امکان ضبط مکالمات برای کاربران آیفون سامسونگ گلکسی J۷ Max به ایران آمد سامسونگ گلکسی نوت ۸ ماه آینده معرفی خواهد شد سامسونگ گلکسی نوت ۸ ماه آینده معرفی خواهد شد شگرد عجیب زن جوان هنگ کنگی برای قاچاق ۱۰۲ گوشی آیفون به چین + تصاویر پیش‌بینی قیمت و زمان عرضه گوگل پیکسل ۲ و گوگل پیکسل ایکس ال ۲ تلویزیون ۴۰۸ اینچی با کیفیت ۴k رونمایی شد تجهیز آیفون ۸ به سنسور لیزری سه‌بعدی گلکسی نوت ۸ شهریور ماه رونمایی می‌شود گلکسی نوت ۸ شهریور ماه رونمایی می‌شود تصویر جدید گلکسی نوت ۸ شکل ظاهری آن را نشان می‌دهد تصویر جدید گلکسی نوت ۸ شکل ظاهری آن را نشان می‌دهد اندروید نوقا برای مدل ۲۰۱۷ گلکسی A۵ و گلکسی A۷ به زودی عرضه می‌شود ویژگی Storage Saving به گوشی های میان رده سامسونگ اضافه می‌شود سامسونگ گلکسی اس ۹ با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد جشنواره تابستانه کولرهای گازی سامسونگ «سرمای قطبی» چگونه Smart select را در گلکسی اس ۸ فعال کنیم؟ دستیار سامسونگ بیکسبی با عبور از مرزها به گوشی های میان رده سری A سامسونگ می‌آید دوربین آیفون ۸، مجهز به یک سنسور لیزری ۳ بعدی خواهد بود انتشار بنچمارک منتسب به گوشی گلکسی اس ۸ لایت سامسونگ احتمال عرضه آیفون ۸ با حدود یک ماه تاخیر سیستم لیزری دوربین اصلی آیفون ۸، سرعت و دقت فوکوس خودکار را افزایش می دهد گلکسی J۷ جدید با دوربین دوتایی عرضه می‌شود سیری، محبوب ترین دستیار هوشمند موبایلی تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت ۸ مشخص شد تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت ۸ مشخص شد مشخصات فنی، زمان عرضه و مقایسه با گلکسی اس ۸ ویژگی‌های گوشی جدید پیکسل ایکس ال مشخص شد لوازم خانگی، جدیدترین مدل ها از ۶ برند برتر دنیا ویژگی های تلفن همراه جدید گوکل لو رفت دوربین‌های موبایل کوچک‌تر می‌شوند نرخ فروش تلویزیون های samsung در بازار ماشین های لباسشویی سامسونگ مطابق با شرایط ارگونومی بدن طراحی شده‌اند جدیدترین رندر سامسونگ گلکسی نوت ۸ توسط یک تولیدکننده لوازم جانبی منتشر شد جدیدترین رندر سامسونگ گلکسی نوت ۸ توسط یک تولیدکننده لوازم جانبی منتشر شد عرضه جهانی گلکسی نوت اف ای احتمالا در ماه جاری آغاز می‌شود شارژر بی سیم اپل پس از آیفون‌ های جدید به طور جداگانه رونمایی می‌شود اولین تلویزیون های سامسونگ با پنل ال جی در راه بازار نمونه اولیه هدست سامسونگ با نام Exynos VR III رونمایی شد آیفون ۹ و دو آیفون OLED دیگر سال آینده به بازار می آیند دفترچه راهنمای موبایل تاشو سامسونگ G۹۲۹۸ اطلاعات جالبی را فاش می‌کند با فناوری ۴K در تلویزیون های SUHD سامسونگ ، سینما را به خانه بیاورید تلفن با صفحه نمایش هولوگرافیک به بازار می آید تصاویر جدید از گلکسی نوت ۸ سامسونگ سامسونگ به ابرقدرت جدید حوزه تراشه تبدیل می شود پرفروش‌ترین تبلت‌های سامسونگ چند؟ +جدول سامسونگ تامین کننده کمبود چیپ های حافظه آیفون جدید اپل خواهد بود گوشی گلکسی آن مکس معرفی شد اولین دوربین ۳۶۰ درجه گوشی‌های هوشمند+ تصاویر مظنه قیمت تلویزیون های Samsung در بازار Galaxy Note ۸ به همراه S Pen عرضه می‌شود Galaxy Note ۸ به همراه S Pen عرضه می‌شود سامسونگ جزییات سنسورهای ISOCELL مربوط به دوربین های دوگانه را منتشر کرد مظنه قیمت Galaxy Tab در بازار فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ در تصاویر جدیدی رویت شد فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ در تصاویر جدیدی رویت شد اپل واچ، پرفروش‌ترین گجت پوشیدنی دنیا پرچمدار جدید تلویزیون های سامسونگ معرفی شد قاچاق گوشی‌های آیفون ربطی به واردکنندگان قانونی ندارد اپلیکیشنی دیگر برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ سرمایه‌گذاری ۱۸.۶ میلیارد دلاری سامسونگ برای تصاحب بازار گوشی‌های هوشمند انتشار آپدیت امنیتی جدید برای سامسونگ Galaxy S۶ نرخ خرید و فروش انواع مانیتور در بازار گوشی گلکسی جی ۵ پرو معرفی شد گوشی‌های جدید سامسونگ گلکسی C۵ Pro و C۷ Pro وارد بازار ایران شدند + قیمت ظاهر گلکسی نوت ۸ را ببینید ظاهر گلکسی نوت ۸ را ببینید آی او اس ۱۴ هوشمندترین سیستم‌عامل اپل سامسونگ اسپیکر مجهز به دستیار بیکسبی را در آینده نزدیک معرفی می‌کند عامل اصلی تاخیر در عرضه گلکسی C۱۰ سامسونگ گلکسی C۷ نسخه ۲۰۱۷ گواهی وای‌فای را دریافت کرد آیفون‌های آینده پورت شارژ نخواهند داشت گلکسی اس ۸ مینی در راه است پیش فروش دوباره گلکسی نوت ۷ شروع شد پیش فروش دوباره گلکسی نوت ۷ شروع شد آیفون خود را به نینتندو تبدیل کنید مشخصات فنی گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس ۸ مینی آیفون جدید به جای انگشت چهره تان را اسکن می کند مدل تازه گوشی گلکسی نوت از راه می‌رسد نوآوری سامسونگ در تولید کولر گازی های جدید ۵ ویژگی برتر سامسونگ گلکسی S۸ نسبت به ال‌جی G۶ گوشی سامسونگ گلکسی J۵ ۲۰۱۷ وارد بازار ایران شد + قیمت لوازم خانگی سامسونگ به وای فای مجهز می شود سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به عنوان بهترین گوشی های MWC شانگهای انتخاب شدند سامسونگ بزرگ‌ترین سازنده صفحه نمایش در جهان شد آیا به زودی آیفون به پایان راه خواهد رسید؟ رونمایی از یک گوشی موبایل با نمایشگر بدون لبه آغاز رسمی فروش نوت ۷ بازسازی شده از هفته آینده با نام Galaxy Note Fan Edition سامسونگ بزرگترین تامین کننده قطعات آیفون سامسونگ بزرگترین تامین کننده قطعات آیفون بهترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار در بازار ایران سریع‌ترین گوشی جهان معرفی شد احتمال عرضه سه مدل آیفون جدید در سال جاری میلادی آیفون ۸ احتمالا به شارژر ۱۰ واتی USB-C مجهز می‌شود مدل جدید گوشی گلکسی نوت ۷ ماه آینده عرضه می‌شود میزان حافظه داخلی گلکسی نوت ۸ سامسونگ مشخص شد + قیمت میزان حافظه داخلی گلکسی نوت ۸ سامسونگ مشخص شد + قیمت با بهترین گوشی های موبایل پیش از ظهور آیفون آشنا شوید با بهترین گوشی های موبایل پیش از ظهور آیفون آشنا شوید گوشی آیفون ۱۰ ساله شد سامسونگ برترین تولیدکننده نمایشگر گوشی های هوشمند در سه ماهه نخست ۲۰۱۷ شد برترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان +عکس وان پلاس ۵ گوی سبقت را از آیفون ربود سامسونگ گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۷ وارد بازار ایران شد +قیمت معرفی سریع‌ ترین گوشی جهان ال جی برای تلویزیون های سامسونگ پنل LCD می سازد گلکسی نوت ۸ در تصاویری جدید رؤیت شد گلکسی نوت ۸ در تصاویری جدید رؤیت شد سامسونگ گلکسی نوت ۷ ریفربیشد را در کره جنوبی عرضه می‌کند آیفون ۱۰ ساله شد اقدامات امنیتی سامسونگ برای تلویزیون‌ های هوشمند هر آنچه باید در مورد حسگرهای دوربین ISOCELL سامسونگ بدانید هر آنچه باید در مورد حسگرهای دوربین ISOCELL سامسونگ بدانید آیفون ۸ به همراه شارژر دیواری سریع تر ۱۰ واتی و USB-C عرضه می شود نگاهی به اقدامات امنیتی سامسونگ برای تلویزیون‌های هوشمند گلکسی نوت ۷ اف ای در بنچمارک GFXBench رویت شد نوت بوک ۹ پرو سامسونگ راهی بازار شد مالکان آیفون ۱۴ میلیارد دلار صرف تعمیر گوشی خود کرده‌اند سامسونگ در انتخاب زبان های بیکسبی مشکل دارد سامسونگ سنسورهای دوربین جدید ایزوسل خود را معرفی کرد جایزه طراحی ارگونومیک برای لباسشویی‌های سامسونگ سامسونگ نسخه خاصی از گلکسی نوت ۷ را روانه بازار می‌کند نمایش محل قرارگیری حسگر اثر انگشت Galaxy Note ۸ در رندر جدید سامسونگ به دنبال روشی نوآورانه برای شارژ کردن ساعت‌های هوشمند مشخصات گلکسی S۸ اکتیو فاش شد رکوردشکنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در کره جنوبی آخرین قیمت Galaxy S۸ Plus در بازار معرفی چند مورد از محصولات سامسونگ برای هدیه دادن در عید فطر تولید آیفون ۸ برای ال جی دردسرساز شد نرخ فروش تلویزیون های Samsung در بازار انتشار مشخصات فنی دو موبایل بعدی گوگل فعلا منتظر گلکسی نوت ۸ نباشید فعلا منتظر گلکسی نوت ۸ نباشید گلکسی فولدر ۲ معرفی شد آپدیت جدید گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج منتشر شد ترکیب زیبایی و مدرنیته در تلویزیون های Samsung The Frame انتشار قیمت و زمان عرضه احتمالی گلکسی نوت ۷ آر سامسونگ گلکسی C۷ سال ۲۰۱۷ تاییدیه بلوتوث گرفت سامسونگ تولید انبوه چیپست اگزینوس i T۲۰۰ را برای اینترنت اشیا آغاز کرد با کولرهای گازی S-Inverter سامسونگ جلوی گرم شدن زمین را بگیرید هدست Gear VR مستقل سامسونگ با نمایشگر OLED و وضوح بالا در دست تولید است رونمایی از ال جی وی ۳۰ همزمان با معرفی گلکسی نوت ۸ در نمایشگاه IFA رونمایی از ال جی وی ۳۰ همزمان با معرفی گلکسی نوت ۸ در نمایشگاه IFA گلکسی نوت ۸ مرداد ماه در نیویورک معرفی خواهد شد گلکسی نوت ۸ مرداد ماه در نیویورک معرفی خواهد شد سامسونگ Galaxy J۷ Pro و J۷ Max را رونمایی کرد مانیتور Samsung C۳۴H۸۹۰ برای میز کار پیشرفته بنچمارک گلکسی نوت ۷ جدید منتشر شد برترین گوشی حال حاضر بازار +عکس اولین تصویری رسمی گلکسی نوت ۸ لو رفت اولین تصویری رسمی گلکسی نوت ۸ لو رفت ساند بارهای Dolby Atmos سامسونگ با پشتیبانی از DTS وارد شد سامسونگ به بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی تهران می‌آید هشدار اپل به کاربران آیفون ۵ و آی پد ۴ سامسونگ فریم (Frame)، تلویزیون یا تابلوی هنری؟ احتمال عرضه نوت ۸ با ۸ گیگابایت رم احتمال عرضه نوت ۸ با ۸ گیگابایت رم جشنواره بزرگ فروش گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی S۸ به عنوان برترین گوشی حال حاضر بازار شناخته شد تبلت گلکسی Tab S۳ هفته آینده در هند رونمایی خواهد شد اسکنر اثر انگشت برای سامسونگ مشکل ساز شد مشخصات تبلت جدید سامسونگ لو رفت تلویزیونی که قاب عکس می شود! نخستین رندر تبلیغاتی گلکسی نوت ۸ سامسونگ منتشر شد نخستین رندر تبلیغاتی گلکسی نوت ۸ سامسونگ منتشر شد اپل در فصل دوم سال ۲۰۱۷، چند میلیون آیفون فروخته است؟ مقایسه گلکسی نوت ۸ با آیفون ۸: از راه نرسیده‌ها! مقایسه گلکسی نوت ۸ با آیفون ۸: از راه نرسیده‌ها! راهنمای خرید محصولات اپل فرار کاربران گوشی های سامسونگ از خطری بزرگ آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس چه فرقی با آیفون ۷ و ۷ پلاس دارد؟ باتری گوشی Galaxy S۸ هیچ مشکلی ندارد! آی‌فون بعدی احتمالا مجهز به قابلیت شارژ بی‌سیم خواهد شد رندرهای تازه از دو نمونه مختلف گلکسی نوت ۸ در رنگ های مختلف پخش شد iOS ۱۱ ویژگی Drag and Drop را به آیفون اضافه خواهد کرد گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس باارزش‌ترین گوشی‌های بازار هستند تصاویر جدید آیفون ۸ و آیفون ۷ اس به همراه اطلاعاتی از پرچمداران بعدی اپل منتشر شد احتمال رونمایی از گلکسی نوت ۸ در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ احتمال رونمایی از گلکسی نوت ۸ در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ نگاهی به دوربین هشتمین کهکشانی سامسونگ عرضه گلکسی نوت FE سامسونگ در تیرماه ۹۶ مظنه پرفروش‌ترین موبایل‌های سامسونگ؟ شاید مدل بزرگ‌تر گوشی گوگل پیکسل XL در آینده معرفی شود رونمایی از گوشی تازه سامسونگ با دوربین دوگانه اپلیکیشن Secure Folder سامسونگ در گوگل پلی منتشر شد سامسونگ برای اولین‌بار از یک گوشی با دوربین دوگانه رونمایی می‌کند کیبورد فارسی در آی او اس ۱۱ به صورت رسمی اضافه شد حذف خودکار نرم افزارهای بی استفاده در آی‌اواس ۱۱ شکایت کاربران «گلکسی اس ۸» از چشم درد و سرگیجه سامسونگ از مانیتور خمیده فوق عریض ویژه گیم پرده برداشت مظنه پرفروش‌ترین موبایل‌های سامسونگ؟ +جدول تاریخ عرضه گلکسی نوت ۷ جدید مشخص شد زیبای مسحورکننده سامسونگ! سامسونگ الکترونیک و سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری در آمریکا  راهکارهای عکسبرداری بهتر با موبایل تحول در محصولات صوتی سامسونگ با فناوری UHQ هفت دلیل برای نصب نکردن نسخه آزمایشی iOS ۱۱ مانیتور سامسونگ CHG۹۰ ؛ یک نمایشگر ۴۹ اینچی خمیده و فوق عریض این قاب آیفون را به یک دوربین حرفه ای تبدیل می کند نحوه آماده سازی آیفون و آی‌پد برای آپگرید به iOS ۱۱ بتا ساخت صفحه نمایش دوبل اچ دی خمیده توسط سامسونگ ضرورت کسب سهم ۱۴۵ هزار میلیاردی ایران از بازار جهانی تولید محتوای دیجیتال رجیستری موبایل باز هم به تاخیر افتاد شبکه تلفن همراه اضطراری در روسیه طراحی شد تاریخ احتمالی رونمایی گلکسی نوت ۸ مشخص شد تاریخ احتمالی رونمایی گلکسی نوت ۸ مشخص شد دیدار مدیر عامل سامسونگ با مقامات اپل در آمریکا این قاب آیفون را به یک دوربین حرفه ای تبدیل می کند صفحه نمایش دوبل اچ دی خمیده ساخته شد قیمت و مشخصات فنی گلکسی سی ۱۰ سامسونگ لو رفت گلکسی نوت ۸ شهریور رونمایی می‌شود گلکسی نوت ۸ شهریور رونمایی می‌شود مسئولان چینی ۲۲ دزد اطلاعات میلیون‌ها کاربر آیفون را دستگیر کردند اشتراک گذاری وای فای در آی او اس ۱۱ ساده تر شده است با تازه ترین دوربین های حرارتی موبایلی شرکت FLIR آشنا شوید انتشار ویژگی های باورنکردنی آیفون ۸ سامسونگ گلکسی S۸ قیمت گوشی سامسونگ Galaxy Note FE مشخص شد فناوری‌های جدید اپل را ببینید +تصاویر اپل ۸۳ درصد از سود بازار جهانی موبایل را به نام خود ثبت کرد نگاهی به نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اپل آپدیت iOS ۱۱ برای کدام یک از محصولات اپل عرضه می‌شود؟ تایید دوربین دوگانه OnePlus ۵ در تیزر جدید؛ طراحی، به سبک آیفون‌های اپل! مقایسه گوشی آیفون SE و گوشی گلکسی S۶ edge بهترین گوشی های هوشمند حال حاضر جهان ویژگی های آیفون جدید فاش شد انتشار رندرهای جدید از آی‌فون ۸ و فاش شدن ابعاد این دستگاه سامسونگ گلکسی J۵ ۲۰۱۵ در ماه نوامبر اندروید نوگا دریافت می کند مقایسه اسنشال فون با گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ گوشی هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-A۴۵۰F گواهی وای‌فای را دریافت کرد سامسونگ ویژگی‌های کارت حافظه EVO Plus را بر شمرد گلکسی نوت ۸ به نمایشگر بدون حاشیه ۶.۳ اینچی مجهز می‌شود برای خرید گوشی آیفون چقدر باید هزینه کرد+ جدول قیمت انتشار اخبار جدید از گلکسی نوت ۸ فاش شدن اطلاعاتی جدید درباره صفحه نمایش Galaxy Note ۸ جدیدترین نمایشگر واقعیت مجازی سامسونگ با ۳.۵ برابر پیکسل بیشتر معرفی شد اعلام قیمت گلکسی نوت ۷ جدید سامسونگ آیفون ۸ از گلکسی اس ۸ کوچک‌تر است دو نسخه خاص از گلکسی S۸ و S۸ پلاس به‌زودی معرفی خواهد شد! دوربین دیجیتال سینمایی کانن سی۲۰۰ رونمایی شد قیمت انواع دوربین فیلم برداری بهترین گوشی های هوشمند حال حاضر جهان سامسونگ با لپ تاپ نوت بوک پرو ۹ مجهز به قلم S Pen به کامپیوتکس ۲۰۱۷ آمد هندزآن تبلت مایکروسافت سرفیس بوک پرو مدل ۲۰۱۷ آخرین اخبار و شایعات در مورد آیفون ۸ خالق اندروید تلفن همراه هوشمند ساخت رونمایی از لپ تاپی سبک با قابلیت تشخیص چهره یک گوشی ایده‌آل برای عکاسی در سفر ۲ گوشی میان رده سامسونگ با امکانات تازه به روز شدند یخچال فریز سامسونگ، شگفت انگیز و مقرون به صرفه تاییدیه استاندارد UHD برای تلویزیون‌های UHD سامسونگ قیمت جدید انواع تبلت سامسونگ؟ +جدول یک گوشی هوشمند دیگر با دوربین ۳۶۰ درجه در راه است نوآوری در ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ گوشی هوشمند با ظاهر دوربین های عکاسی قدیمی را ببینید اختصاص بودجه ۴۴۵ میلیون دلاری سامسونگ برای حمایت از کار پردازان کوچک عرضه گوشی جان سخت با قابلیت فیلمبرداری اکشن کدام گوشی‌های هوشمند بهترین دوربین را دارند؟ کدام گوشی‌های هوشمند بهترین دوربین را دارند؟ سامسونگ نقشه راه جامع تولید تراشه‌ با فناوری ۴ نانومتری را ارائه کرد ثبت اختراع یک تبلت رول شونده و ساعت هوشمند دوربین دار توسط سامسونگ شرکت های داخلی برای تولید و عرضه تلفن های همراه ارزان و با کیفیت برنامه ریزی کنند رونمایی از صفحه نمایش ارتجاعی قیمت آیفون ۸ از ۸۷۰ دلار شروع خواهد شد سامسونگ از موبایل گلکسی واید ۲ در کره جنوبی رونمایی کرد رونمایی قریب الوقوع از اولین نمایشگر تاشوی جهان سامسونگ اولین نمایشگر کاملا منعطف جهان را به نمایش می‌گذارد پانزده مورد از بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۷ قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ + جدول سامسونگ به زودی اولین نمایشگر قابل بسط خود را رونمایی خواهد کرد نوت بوک کانورتیبل Samsung Chromebook Pro با قیمت ۵۵۰ دلار پیش فروش می‌شود LG در سه ماه اول سال، چه تعداد تلویزیون LCD فروخته است؟ معرفی بهترین اسمارت فون‌های کامپکت سال ۲۰۱۷ راهنمای خرید گوشی از ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان این گوشی‌ها بهترین کیفیت دوربین را دارند +تصاویر اپل برای همه محصولات خود به روز رسانی امنیتی منتشر کرد اتهام به هدست Gear VR سامسونگ ویژگی‌های گوشی پیکسل ۲ لو رفت کروم‌بوک پرو سامسونگ هفته‌ی دیگر به بازار می‌آید بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اردیبهشت ۱۳۹۶ مشخصات و قیمت نهایی آیفون ۸ اعلام شد نخستین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه ال جی و سامسونگ قصد باز پس گرفتن بازار موبایل چین را دارند اپل رسما تولید آی‌فون SE را در هند آغاز کرد فروش گلکسی S۸ از مرز ۵ میلیون گذشت چرا Samsung Experience بهترین رابط‌ کاربری اندروید است؟ بیش از ۳۵ میلیون دستگاه تبلت در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۷ فروخته خواهد شد انتشار تصویری از سامسونگ گلکسی C۱۰ با دوربین دوگانه و رنگ رزگلد مشخصات سامسونگ گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ لو رفت؛ تغییرات چیست؟ دوربین گلکسی S۸ امتیاز ۸۸ را در DxOMark دریافت کرد نسل جدید تلویزیون‌های سامسونگ، تلویزیون در قالب اثر هنری دستیار گوگل به زودی می تواند با استفاده از دوربین موبایل جستجو انجام دهد سامسونگ تایزن را به بیشتر لوازم خانگی خود اضافه می‌کند دستیار هوشمند گوگل نصفه و نیمه به آیفون آمد! گوگل هوش مصنوعی را به آیفون می آورد گوشی سامسونگ گلکسی جی ۳ (۲۰۱۷) رسماً رونمایی شد نایک قاب محافظ آیفون عرضه کرد+ عکس سیستم عامل‌های اپل به روز شدند سامسونگ نسخه ویژه گلکسی S۸ را برای علاقه مندان فیلم دزدان دریایی کارائیب عرضه می کند مشخصات سخت افزاری گلکسی J۷ مکس لو رفت منتظر آیفون SE با طراحی، مشخصات و قابلیت‌های جدید باشید سامسونگ گلکسی جی ۳ مدل ۲۰۱۷ رسما معرفی شد خودزنی های صنعت لوازم خانگی ایران گلکسی نوت ۸ «دوربین دوتایی» دارد گلکسی نوت ۸ «دوربین دوتایی» دارد گلکسی نوت ۷ آر سامسونگ یک گام دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شد توضیحات معاون وزیر صنعت درباره واردات مجاز آیفون عرضه گوشی تاشوی جدید سامسونگ برای جلب نظر خاطره بازها پیکسل ۲ به اندروید O مجهز می‌شود درآمد سامسونگ از نمایشگرهای OLED رو به افزایش است عرضه گلکسی نوت ۷R در چه زمانی خواهد بود؟ عرضه گوشی تاشوی جدید سامسونگ برای جلب نظر خاطره بازها سامسونگ زد ۴ با سیستم عامل تایزن ۳ رونمایی شد قدرتمندترین تبلت اندرویدی دنیا در ایران TSMC تولید پردازنده‌های A۱۱ را با فناوری ۱۰ نانومتری آغاز کرده است آی‌فون‌های اپل همچنان در صدر سامسونگ از Gear VR تا سال آینده ۱۰ میلیون دستگاه می‌فروشد قیمت گوشی های Apple در بازار برخی نسخه‌های گلکسی اس ۸ به جای حافظه UFS ۲.۱ از UFS ۲.۰ استفاده می‌کنند آیفون های نسل آینده به شارژ بی سیم مجهز خواهند بود اولین اطلاعات از مدل جدید گلکسی J۷ لو رفت گلکسی نوت ۷ به‌زودی راهی بازار می‌شود گزارش های تازه حاکی از عرضه آیفون ها در ماه اکتبر سال جاری هستند امکان انتقال سنسور اثر انگشت آی‌فون ۸ به پنل پشتی وجود دارد سیر فروش آیفون اپل طی ۱۰ سال اخیر چگونه بوده است تلویزیون‌های سامسونگ راهی به دنیای تلویزیون‌های اینترنتی سامسونگ حافظه UFS ۲.۱ را از مشخصات گلکسی S۸ در سایت خود حذف کرد ۵ اقدامی که بعد از خرید یک آیفون جدید باید انجام دهید سامسونگ از حافظه های UFS ۲.۰ و UFS ۲.۱ در گلکسی اس ۸ استفاده کرده است چینی ها از اپل و سامسونگ در بازار موبایل پیشی گرفتند مدل جدید آیفون SE با نمایشگر بدون حاشیه دیده شد زنفون زوم اس، رقیب سرسخت آیفون ۷ پلاس نشانه‌ای جدید از (Galaxy J۷ (۲۰۱۷ در بنچمارک GFXBench بلندگوهای استریو و قابلیت ضد آب آیفون ۸ بهبود قابل توجهی خواهند داشت گرانترین و ارزانترین کشورها برای خرید آیفون ۷ اپل گلکسی C۱۰ اولین کهکشانی سامسونگ با دوربین دوگانه خواهد بود مشخصات Galaxy S۸ Active فاش شد سیستم تاچ آی‌دی اپل به پشت آیفون می‌رود نسخه بازسازی شده گلکسی نوت ۷ گواهی FCC را دریافت کرد گلکسی S۷ سامسونگ محبوب ترین موبایل دنیا لقب گرفت چرا پیکسل از آیفون بهتر است؟ قیمت انواع گوشی سامسونگ پرفروش ترین گوشی سامسونگ کدام است؟ سامسونگ جایگاه برتر خود را در بازار لوازم خانگی آمریکا حفظ کرد جزئیاتی از گلکسی S۸ active توسط نتفلیکس فاش شد گوشی اقتصادی Z۴ سامسونگ با سیستم‌عامل تایزن ۳.۰ عرضه می‌شود سامسونگ گلکسی جدید معرفی می‌کند اپل مغلوب غول‌های چینی می‌شود؟ گلکسی اس۷ پرفروش ترین گوشی سامسونگ لقب گرفت تفاوت ۴۶۵ دلاری قیمت گوشی‌های هوشمند اپل و سامسونگ گوشی‌های سامسونگ گلکسی S۸ و +S۸ وارد ایران شدند تفاوتِ متوسط قیمت گوشی های سامسونگ و اپل چند دلار است؟! اسکرین شات های تازه از نوت ۷ بازسازی شده و تغییرات اندک در پیکره بندی آن عنوان “پر استفاده‌ترین” دستگاه سال ۲۰۱۷ به چه دستگاهی تعلق می گیرد کاهش غیرمنتظره فروش آیفون ۱۰ قابلیت گلکسی اس ۸ که آیفون ندارد پرطرفدارترین گوشی سامسونگ در دنیا بهترین گوشی‌های اندروید از نظر دوربین را بشناسید گوشی هوشمند گلکسی J۵ ۲۰۱۷ آماده ورود به بازار شد بازگشت سامسونگ گلکسی نوت ۷ آیا مدل جدید گلکسی C، نخستین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه است؟ یک موسسه سرمایه گذاری از تجهیز آیفون‌ بعدی به شارژ بی‌سیم خبر می‌دهد انتشار لیست قابلیت‌های گیر اس ۳ که با آیفون و گوشی های اندروید دیگر سازگار هستند انتشار لیست قابلیت‌های گیر اس ۳ که با آیفون و گوشی های اندروید دیگر سازگار هستند به‌روزرسانی امنیتی ماه مه گوشی‌های سامسونگ و رفع بیش از ۶۰ آسیب‌پذیری آیفون‌های جدید ۱۰۰ درصد بازیافتی هستند لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران در نوت۸ دوربین دوگانه خواهیم دید؟! عرضه آیفون ۸ به تاخیر خواهد افتاد میزان کل فروش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج تاکنون چقدر بوده است؟ کدام یک خرید هوشمندانه تری است؛ LG G۶ یا گلکسی S۸؟ برای خرید تلفن همراه چقدر باید هزینه کرد مشخصات تلفن هوشمند نوبیا Z۱۷ در GeekBench آشکار شد طرح مفهومی جدیدی از Note ۸ منتشر شد استفاده از دوربین دوگانه در تلفن های هوشمند چه مزایایی دارد؟ فروش آیفون کاهش پیدا کرد ۵ راه برای بهبود عملکرد باتری گلکسی S۸ گلکسی اس ۸ خریداران ایرانی بعد از سه روز تأخیر، از امروز ارسال می‌شود مظنه جدید‌ترین انواع یخچال‌‌ فریزر دربازار؟ سامسونگ موبایل ارزان قیمت Z۴ را بزودی عرضه می کند ۱۰ دلیل برتری گلکسی اس ۸ سامسونگ بر آیفون ۱۰ دلیل برتری گلکسی اس ۸ سامسونگ بر آیفون سامسونگ چند میلیون Galaxy S۷ فروخت ؟ گلکسی اس۸ نیامده آتش گرفت! این تصویر گلکسی اس ۸ مجهز به دکمه هوم را به نمایش می گذارند سامسونگ مشخص کرد که Gear S۳ بر روی دستگاه‌های سامسونگ، اندرویدی و iOS چه ویژگی‌هایی دارد چگونه گزینه camera roll را در دوربین LG G۶ روشن یا خاموش کنیم؟ سامسونگ از گوشی گلکسی J۳ پرایم رونمایی کرد قیمت آیفون ۷ در ایران چند است ؟ قابلیت صوتی بیکسبی سامسونگ از امروز آغاز به کار کرد Holo ۳۶۰ ایسر: یک دوربین اندرویدی با قابلیت های یک اسمارت فون سامسونگ از حافظه فوق سریع MRAM برای گوشی و اینترنت اشیا رونمایی می‌کند Bixby Voice از امروز برای کاربران گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس فعال می‌شود معرفی ۶ گوشی برتر در زمینه عمر باتری مشکل ریست مکرر در گلکسی S۸ سامسونگ تاکنون بیش از ۵۵ میلیون گلکسی S۷ فروخته است Galaxy Tab S۳ به بازار ایران آمد افزوده شدن هوش مصنوعی و قابلیت خودآموزی به گوشی های جدید گالکسی توزیع گلکسی اس ۸ پلاس در چند کشور محدود فروش آیفون‌های اپل در بهار ۲۰۱۷ تغییر چندانی نداشته است مشکل جدید کاربران گلکسی اس ۸ دوربین‏های آی‌فون ۸ عمودی است تلاش سامسونگ برای طراحی گوشی هوشمند تاشو مقایسه قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن در گلکسی اس ۸ و ال جی جی ۶ ۸ دلیل برای این که گلکسی S۸ را بخرید معرفی شش گوشی برتر در زمینه عمر باتری ریستارت شدن خودبخودی گلکسی S۸ بعضی از کاربران را کلافه کرده است سامسونگ کرنل نسخه اگزینوس گلکسی اس ۸ را به صورت متن باز منتشر کرد مقایسه دوربین سلفی پرچمداران فناوری تشخیص چهره گوشی های سامسونگ فعلا امنیت کافی ندارند سامسونگ تأیید کرد؛ گلکسی نوت ۸ اواخر امسال عرضه خواهد شد ریستارت شدن خودبخودی گلکسی اس ۸ بعضی از کاربران را کلافه کرده است گوشی خوش‌قیمت Galaxy J۳ Prime سامسونگ رونمایی شد این پرچم‌داران در راهند گلکسی نوت ۸ در نمایشگاه IFA برلین رونمایی می شود قیمت جدیدترین‌ تلویزیون‌ها‌ی ‌LED در بازار؟ گلکسیS۸ و افزودن یک ویژگی کاربردی از پیام رسان iMessage پشتیبانی نرم افزاری از موبایل های پیکسل و پیکسل XL تا اکتبر ۲۰۱۹ سامسونگ همچنان یکه‌تازی می‌کند سامسونگ اپلیکیشنی را برای حالت رانندگی توسعه داده است سامسونگ زمان رسمی رونمایی از گلکسی نوت ۸ را اعلام کرد احتمال تعویق عرضه آیفون ۸ به‌دلیل مشکلات تولید قطعه هر آنچه که تا به امروز درباره آی‌فون ۸ اپل می‌دانیم عرضه گلکسی نوت ۷ ریفربیشد احتمالا از ماه ژوئن آغاز می شود سامسونگ: سایه قرمزرنگ در اس ۸ طبیعی است نمونه مفهومی بسیار زیبا از آیفون ۸ +عکس DJI Ronin ۲؛ نسل جدید گیمبال دوربین اپل تولید دو نسخه آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را به فاکسکان سفارش داده است تلاش سامسونگ و ال‌جی برای ساخت نمایشگری با ۴ لبه خمیده مزیت استفاده از دوربین دوگانه در گوشی هوشمند چیست نسخه ۲۰۱۷ گلکسی J۵ سامسونگ در FCC دیده شد همکاری سامسونگ و کوالکام برای طراحی اسنپدراگون ۸۴۵ ساخت گلکسی اس هشت بیش از ۳۰۰ دلار هزینه داشته است بنچمارک های منتشرشده از آیفون ۸ تقلبی هستند کدام گوشی‌ها از اینترنت ۴.۵G پشتیبانی می‌کنند؟ تولید نمایشگر‌های OLED با تراکم پیکسل ۸۰۰ppi توسط سامسونگ سامسونگ و سنهایزر هدست هوشمند سه بعدی می‌سازند مشخصات گلکسی جی ۳ مدل ۲۰۱۷ در GFXBench مشاهده شد با پول +Galaxy S۸ چندتا از دیگر پرچمداران را می‌توان خرید؟ با پول +Galaxy S۸ چندتا از دیگر پرچمداران را می‌توان خرید؟ قیمت پرفروش‌ترین انواع سینما خانگی در بازار؟ جدیدترین موبایل‌های ‌۲سیمکارته چند؟ گلکسی J۵ ۲۰۱۷ سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد سامسونگ بر روی نمایشگر ۴K برای گوشی های هوشمند کار میکند کدام گوشی‌ها از اینترنت ۴.۵G پشتیبانی می‌کنند؟ آیا فناوری شستشو به‌وسیله حباب در لباس‌شویی‌‌های سامسونگ واقعا موثر است؟ مدل جدید گلکسی J۳ در راه است هزینه ساخت یک عدد گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ چقدر است؟ چگونه اطلاعات خود را از آیفون به موبایل های شرکت سامسونگ انتقال دهیم چگونه اطلاعات خود را از آیفون به موبایل های شرکت سامسونگ انتقال دهیم محصول ارزان قیمت اپل در ایران قیمتی میلیونی دارد! ویژگی‌های متفاوت نوت ۸ را بخوانید مقایسه گلکسی S۸ با آیفون ۷ Plus: جدال غول آسیایی با پسر بزرگ اپل مقایسه گلکسی S۸ با آیفون ۷ Plus: جدال غول آسیایی با پسر بزرگ اپل کدام را می‌خرید؛ ال جی G۶ یا گلکسی S۸ و S۸ پلاس ؟ گلکسی اس ۸ مایکروسافت ادیشن چه قابلیت هایی به همراه دارد؟ بررسی کامل گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ از اسکنر عنبیه چشم گلکسی S۸ می‌توان برای پرداخت‌های موبایلی استفاده کرد تبلت گلکسی بوک سامسونگ راهنمای اولیه تنظیمات و کار با گلگسی S۸ ساخت تلویزیون هوشمند چوبی توسط سامسونگ Galaxy J۵ ۲۰۱۷ موفق به دریافت گواهی FCC شد سامسونگ تولید نسل هفتم نمایشگر OLED را آغاز می‌کند گلکسی (J۳ (۲۰۱۷ در Geekbench رویت شد جدیدترین ‌موبایل‌های سامسونگ چند؟ سامسونگ مشکل صفحه گلکسی اس ۸ را حل می‌کند رندرهای جدید آیفون ۸ با محل جدید Touch ID در پشت گوشی آیفون از مواد بازیافتی ساخته می شود! ۵ ویژگی خاص گلکسی S۸ پلاس، پرچم دار سامسونگ چطور مشکل عدم کارکرد صفحه نمایش آیفون را حل کنیم؟ امروز عرضه‌ی جهانی گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس آغاز شد نخستین آپدیت گلکسی S۸ پلاس سامسونگ با پچ امنیتی چه زمانی از راه می رسد؟ بررسی کامل گلکسی S۸ سامسونگ تصاویر حقیقی گوشی Galaxy J۵ مدل ۲۰۱۷ فاش شد آیا اسکنر اثر انگشت آیفون ۸ در پشت بدنه قرار خواهد گرفت؟ گلکسی S۸ به همراه ایربادهای AKG در اختیار خریداران قرار می‌گیرد نحوه تشخیص گوشی‌های قاچاق از غیرقاچاق مقایسه مشخصات فنی شیائومی Mi ۶ با گلکسی S۸ و آیفون ۷ Plus شماتیک دیگری از آیفون ادیشن منتشر شد آیا آیفون ۸ به دوربین سلفی دوگانه مجهز می‌شود؟ گوشی Galaxy C۹ Pro در وب سایت TENAA قرار گرفت تصاویر جدیدی از (Galaxy J۵ (۲۰۱۷ فاش شد تعمیر گلکسی اس ۸ سامسونگ آسان نیست تصاویری از گلکسی (J۵(۲۰۱۷ سامسونگ منتشر شد بعضی بخش‌های مهم آیفون ساخت چین نیست! ۵ دلیل اینکه چرا نباید به دنبال خرید گلکسی اس ۸ باشیم؟! مقایسه کیفیت دوربین گلکسی اس ۸ با آیفون ۷ پلاس سامسونگ قرمز شدن نمایشگر گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را تأیید کرد قیمت پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها آیفون ۸ مجهز به ۳ گیگابایت رم و قابلیت شارژ سریع خواهد بود اپل شاید مجبور به حذف Touch ID از آیفون ۸ شود سامسونگ سه ساعت هوشمند Gear S۳ را راه اندازی کرد آیا دوران دکمه های فیزیکی ناوبری در موبایل ها به سر رسیده است؟ سامسونگ گلکسی S۸ یک گوشی هوشمند بی‌نقص نیست آیفون ۸ مجهز به ۳ گیگابایت رم و قابلیت شارژ سریع خواهد بود جدیدترین شایعات آیفون ۸ آی‌فون ۸ در برابر گلکسی S۸؛ کدامیک بهتر است؟! آی‌فون ۸ در برابر گلکسی S۸؛ کدامیک بهتر است؟! آیفون ۷ پلاس ۱۷۰۰ دلاری با طلای ۲۴ عیار مقایسه کامل گلکسی S۸ و S۸ پلاس با Moto Z موتورولا سامسونگ مانیتور کوانتوم نقطه‌ای U۳۲H۸۵۰ را با وضوح ۴K معرفی کرد قیمت‌ پرفروش‌ترین‌ تلویزیون‌ها‌ در تهران؟ سامسونگ در حال تولید محصولات خود در ایران است گوشی جدید سامسونگ گواهی وای فای را از WFA دریافت کرد باتری «گلکسی اس ۸» حتی با ضربه زدن هم منفجر نمی‌شود! سامسونگ گلکسی سی ۹ پرو با حافظه ۱۲۸ گیگابایت در TENAA رویت شد مشکلات ثبتی پتنت اپل در زمینه ویژگی pinch-to-zoom تصویر مفهومی از گلکسی نوت ۸ قاب آیفون Eye ، پشت گوشی شما را به یک تلفن اندرویدی تبدیل می‌کند اعتماد کاربران به سامسونگ، با وجود آتش‌سوزی‌ها جعبه گشایی گلکسی A۳ سامسونگ مدل ۲۰۱۷ گلکسی S۸ ده میلیون تومانی هم به بازار آمد! آیا سامسونگ و ال جی تولید LCD خود را کاهش می دهند؟ پیش فروش گوشی‌های گلکسی S۸ و S۸+ در ایران گلکسی اس ۸ اکتیو سامسونگ با اسم رمز «Cruiser» در راه است اپل، آیفون ۸ را به باتری دوبل مجهز می کند! چگونه صفحه اصلی آیفون را به تنظیمات کارخانه برگردانیم؟ گلکسی اس ۸ اکتیو با شناسه مدل SM-G۸۹۲A در دست تولید است سنسور تشخیص عنبیه چشم گلکسی S۸ از فناوری اثر انگشت FBI امنیت بیشتری دارد جدیدترین موبایل‌های‌ مناسب‌ سلفی چند ؟ گلکسی اس ۸ اکتیو با شناسه مدل SM-G۸۹۲A در دست تولید است محافظ شارژ کننده آیفون از راه رسید محدودیت نسخه بعدی iOS برای آیفون‌های قدیمی نوجوانان به گوشی آیفون اعتیاد دارند سامسونگ پیش از عرضه گلکسی S۸ از اپل پیشی گرفت سامسونگ اقدام به تولید نسخه آزمایشی گلکسی X می کند گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در ابتدای عرضه نسخه کامل «بیکسبی» را نخواهند داشت بیکسبی همزمان با عرضه‌ Galaxy S۸ کار نمی‌کند آیا سامسونگ در عرضه گلکسی S۸ عجله کرده است؟ طراحی نمایشگر خمیده برای آیفون ۸ نگاهی به آینده بازار ال جی جی ۶ پس از معرفی گلکسی اس ۸ سامسونگ سامسونگ در حال تست گوشی هوشمندی با دو صفحه نمایش؛ آیا Galaxy X در راه است؟ تفاوت اصلی برند پیکسل با نکسوس در چیست؟ قیمت گلکسی اس ۸ پلاس با ۶ گیگابایت رم رسماً اعلام شد آشنایی با دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ آیا نوت ۸ انتخاب بهتری نسبت به گلکسی S۸ پلاس خواهد بود؟ سامسونگ تمرکز خود را بر روی دوربین موبایل و واقعیت مجازی میگذارد گوشی های مناسب یک میلیون تومانی موجود در بازار عرضه مدل جدید گوشی پیکسل با نمایشگر تاشدنی اولین تصویر از گلکسی نوت ۸ منتشر شد قیمت مدل ویژه گلکسی اس ۸ پلاس مجهز به رم ۶ گیگابایتی رسما تایید شد انتشار تصاویر درز کرده از گلکسی Note ۷R جدید سامسونگ رکورد شکنی کاربران آیفون در بروزرسانی‌سیستم عامل سامسونگ کار روی گلکسی اس ۹ را آغاز کرده است ۵ ویژگی برتر گلکسی اس ۸ نسبت به جی ۶ قیمت نهایی آیفون ۸ مشخص شد رونمایی از یک دوربین ۳۶۰ درجه واقعیت مجازی ساعت Gear S۳ روت شد انتشار نخستین تصاویر از گلکسی نوت ۷ بازسازی شده چالش/ مقایسه LG G۶ با گلکسی S۸ و +S۸ سامسونگ تولید دوربین‌های دیجیتال خود را متوقف می‌کند سامسونگ و احتمال عرضه گلکسی +S۸ با رم ۶ گیگابایتی در دیگر کشورها لوازم خانگی از رکود مسکن تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم دیده است با ۸ ویژگی فوق‌العاده گلکسی اس ۸ سامسونگ آشنا شوید سامسونگ، دکمه هوم را از گلکسی جدید حذف می‌کند رونمایی از آیفون ۸ به تعویق افتاد سامسونگ نسل جدید تلویزیون‌ های سری MU را با قیمت مناسب و قابلیت پخش ۴K عرضه کرد ۱۰ قابلیت گلکسی S۸ که آیفون‌های اپل ندارند گوشی‌های تاشو سامسونگ تا سال ۲۰۱۹ وارد بازار نخواهند شد گلکسی S۸ Plus تنها در آسیا عرضه خواهد شد اپل و سامسونگ قرارداد ۹ میلیارد دلاری برای تأمین ۲ ساله صفحه‌نمایش OLED آیفون ۸ امضا کردند دعوای هوآوی و سامسونگ صفحه نمایش گلکسی S۸ عنوان بهترین نمایشگر موبایل را از آن خود کرد سامسونگ ۱۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ صرف بازاریابی کرد تقاضا برای گلکسی S۸ پلاس، فراتر از پیش‌بینی‌ها بوده است سامسونگ طراحی گلکسی S۹ را آغاز کرد مقایسه آیپد ۲۰۱۷ با گوگل پیکسل سی ؛ تقابل گوگل و اپل در دنیای تبلتها آیفون SE جدید وارد بازار ایران شد/ پرچمدار کوچک و خوش قیمت اپل سامسونگ گلکسی (On۷ Pro (۲۰۱۷ در GFXBench رویت شد آیفون ۸، اولین گوشی اپل با قیمت چهار رقمی! تلفن هوشمند با ۴ دوربین وارد بازار می شود با رعایت این نکات دیگر تلفن همراهتان داغ نمی کند تبلت شیائومی می پد ۳ رونمایی شد طرح مفهومی گلکسی نوت ۸ با دوربین دوگانه فاش شد لانچر Galaxy S۸ را به این روش روی S۷ نصب کنید آی پد اپل در رقابت با تبلت آی فون SE مقایسه گوشی گلکسی E۷ و گوشی HTC ۸۳۰ اندروید ۷ برای گلکسی ۲۰۱۶A عرضه می شود چهار دلیل که گوشی‌های‌ آیفون را محبوب کرده است قیمت «آیفون ادیشن» احتمالاً به ۱۰۰۰ دلار نمی رسد ۳۵۰۰ میلی آمپر در مقابل ۶.۲ اینچ؛ عملکرد باتری گلکسی S۸ پلاس چگونه است؟ عکس‌های تلفن همراهتان را سریع و ساده چاپ کنید اندروید نوقا تا دو ماه آینده وارد گوشی‌های ۲۰۱۶ سری گلکسی A می‌شود درآمد ۱ میلیارد دلاری اپل از بازار ایران قیمت مدل ویژه گلکسی اس ۸ پلاس مشخص شد محبوبیت گوشی آیفون در چیست؟ آیفون‌های جدید به نمایشگرِ با کیفیت True Tone مجهز می‌شوند ساخت صفحات لمسی خود تعمیر در گوشی ها تا سال ۲۰۲۰ نسخه جدید iPhone SE وارد بازار شد وضوح صفحه پیش فرض Full HD Plus در گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس درخواست اپل از سامسونگ برای ساختن صفحه نمایش انعطاف‌پذیر درخواست اپل از سامسونگ برای ساختن صفحه نمایش انعطاف‌پذیر گلکسی S۷ در برابر گلکسی S۸؛ چرا باید پرچمدار جدید را بخرید؟! با قابلیت‌های کلیدی دوربین موبایل عکاس حرفه ای شوید امکان غیرفعال کردن اپ دراور در گلکسی اس ۸ وجود دارد آیفون ۸ قطعا صفحه نمایش OLED و سنسور تشخیص صورت دارد گلکسی s۸ و امکان حذف کشوی اپلیکیشن ها ساخت لنز حرفه ای عکاسی با استفاده از زباله و دورریز با قابلیت‌های کلیدی دوربین موبایل عکاس حرفه ای شوید با ۵ ویژگی هیجان‌انگیز «بیکسبی» آشنا شوید نگاهی نزدیک به ویژگی‌های جدید گلکسی اس ۸ گلکسی j۷ ۲۰۱۷ تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد کاهش قیمت آیفون ۷ و ۷ پلاس قرمز اپل در حال توسعه چیپ گرافیکی اختصاصی برای آیفون است چگونه آیفون خود را به ذره‌بین تبدیل کنیم؟ رقابت تنگاتنگ شیائومی Mi۶ با گلکسی S۸ سامسونگ لانچر گلکسی S۸ عرضه شد آیفون S۶؛ بهترین گوشی هوشمند اپل در سال ۲۰۱۶ اپل به دنبال توسعه پردازشگر گرافیکی اختصاصی برای آیفون است سامسونگ به فکر استفاده از دوربین دوگانه در گلکسی اس ۸ پلاس بوده است سامسونگ از سنسور های سونی و ایزوسل در گلکسی اس ۸ استفاده کرده است نگاهی نزدیک به ویژگی‌های جدید گلکسی اس ۸ باز کردن قفل تشخیص چهره گوشی گلکسی S۸ تنها با یک عکس سامسونگ می خواهد گلکسی S۸ امن ترین گوشی کمپانی باشد هواوی با پشت سر گذاشتن سامسونگ، رقیب اصلی اپل خواهد شد هواوی با پشت سر گذاشتن سامسونگ، رقیب اصلی اپل خواهد شد «خدمات محتوا »در قبض های تلفن همراه رمزگشایی شد! نسخه ۲۰۱۶ گلکسی A۳، A۵ و A۷ در ماه می به اندروید نوقا آپدیت می‌شوند شباهت آیفون ۸ به گلکسی S۸ در تازه ترین تصاویر فاش شده شباهت آیفون ۸ به گلکسی S۸ در تازه ترین تصاویر فاش شده گیر ۳۶۰ جدید امکان فیلمبرداری ۴K دارد و از آیفون نیز پشتیبانی می‌کند سامسونگ DeX گلکسی S۸ را به یک کامپیوتر خانگی تبدیل می‌کند چرا مبلغ قبض تلفن‌های بی‌استفاده صفر نیست؟ دلیل گرانی قابل توجه آیفون ۸ تلویزیون جدید سامسونگ فریم چوبی همانند قاب عکس دارد برتری‌های گلکسی S۸ نسبت به گوگل پیکسل برتری‌های گلکسی S۸ نسبت به گوگل پیکسل بنچمارک Galaxy S۸ با پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ منتشر شد سامسونگ گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس معرفی شد گلکسی اس ۸ رسما معرفی شد +عکس ساعت رونمایی سامسونگ گلکسی S۸ اعلام گردید بنابراین دلایل از ابزارآلات هوشمند فاصله بگیرید! ۲۵ ویژگی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس استفاده از سرویس «تماس بان» کاملاً رایگان است تلفن همراه خود را با ۱۰ برابر سرعت شارژ کنید راهکاری برای افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه اپل ادعای هک شدن حساب هایش را رد کرد آپدیت جدید گلکسی نوت ۴ منتشر شد؛ تغییرات چیست؟ با بهترین تبلت‌های جهان در سال ۲۰۱۷ آشنا شوید معرفی گوشی Samsung Galaxy J۳ Emerge ۲۰۱۷ سامسونگ ۲۲ تلویزیون خمیده جدید تولید خواهد کرد لوکس ترین تلفن های همراه دنیا Samsung Galaxy S۸ نهایی دارای این ویژگی هاست اپل در حال کار بر روی تامین قدرت لپ‌تاپ‌ها توسط آی‌فون یا آی‌پد است هرآنچه تاکنون از گلکسی نوت ۸ سامسونگ می‌دانیم سامسونگ از چند مدل جدید ساعت هوشمند Gear S۳ خود پرده برداشت راه‌هایی برای افزایش عمر باتری گوشی های آیفون مشخصات اوپو F۳ پلاس با دوربین سلفی دوگانه اعلام شد تصاویر و مشخصات جدیدی از گلکسی اس ۸ فاش شد تقاضای بالا برای خرید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرمز رنگ عرضه سامسونگ گلکسی C۵ پرو در هنگ کنگ آی پد جدید بی سروصدا از راه رسید گوشی هوشمند Oppo F۳ Plus با دو دوربین سلفی رونمایی شد آیفون های اپل پرفروش ترین گوشی های سال ۲۰۱۶ شدند گلکسی S۸ در مقابل گلکسی S۷ و ۷ iPhone: کدام بزرگ‌تر است؟ رندرهای جدید Galaxy S۸ و +Galaxy S۸ در رنگ‌ها و زوایای مختلف اپل تولید آیپد مینی ۲ را متوقف کرد لاجیتک کیبورد مخصوص آیپد را معرفی کرد قیمت و ویژگی های فنی داک DeX Station سامسونگ گلکسی اس ۸ مشخص شد شرکت اپل از چند محصول جدید رونمایی کرد تمام شایعات منتشر شده درباره iPhone ۸ اپل نسل جدید آی‌پد ۹.۷ اینچی با قیمت پایه ۳۲۹ دلار رونمایی کرد سامسونگ گلکسی J۷ ۲۰۱۷ تأییدیه FCC را دریافت کرد دوربین آیفون۸ متحول می‌شود تلویزیون‏هایی که علایق بینندگان را درک می‌کنند احتمال بهره‌گیری گلکسی نوت ۸ از دوربین دوگانه برنامه‌ریزی آیفونی‌ها برای ارتقای گوشی‌ فناوری تشخیص چهره برای پرداخت‌های بانکی توسط گلکسی اس ۸! احتمالا سامسونگ پردازنده A۱۲ آیفون سال ۲۰۱۸ را تولید خواهد کرد اپل در حال تست ۴ مدل آیپد جدید است پوستر رسمی مراسم رونمایی از گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شد بدترین زمان برای خرید محصولات اپل مقایسه همه‌جانبه مزایا و معایب iOS و اندروید سامسونگ ترکیبی از سنسور اثر انگشت استفاده همزمان از گوشی اندروید و آیفون در قاب Eye ۲۷ اسفند, ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه آیفون ۸ با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی خواهد آمد جزییات جدید از تلویزیون های QLED سامسونگ آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی تا قبل از ماه آوریل معرفی نخواهد شد سامسونگ نام بیکسبی را برای دستیار صوتی جدید خود تایید کرد سامسونگ تامین کننده چیپست‌های A۱۲ اپل در سال ۲۰۱۸ خواهد بود آیفون ۸ جذاب‌تر از گلکسی اس ۸ خواهد بود بزرگترین مرکز تماس کشور مهر ۹۶ افتتاح می‌شود ۵ اتفاق ناامیدکننده‌ دنیای فناوری در سال ۹۵ تصاویری واقعی از گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس لو رفت تلویزیون هایی که علائق بینندگان را درک می کنند گوشی تاشو سامسونگ بسیار لوکس و حرفه‌ای خواهد بود! آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با اپل آیفون ۸ آزمایش ۴ مدل جدید آیپد پرو توسط اپل در سان‌فرانسیسکو و کوپرتینو با بلندگوی قابل حمل Level Box Slim سامسونگ بیشتر آشنا شوید چرا حسگر اثر انگشت گلکسی S۸ با صفحه نمایش آن یکپارچه نخواهد شد؟ اپلیکیشن کورتانا برای گوشی‌های آیفون آپدیت شد تلویزیون‌های QLED سامسونگ با تاییدیه حجم رنگ ۱۰۰ درصدی راهی بازار می‌شوند چرا سامسونگ تخم‌مرغ‌هایش را در سبد گوگل نگذاشت؟ سامسونگ احتمالا اسکنر اثر انگشت را حذف خواهد کرد شاید آیفون ۸ این شکلی باشد قیمت انواع دوربین عکاسی در بازار اعلام شد جایگزین قفل و کلید ساخته شد هوآوی اولین گوشی میان‌رده با دوربین دوگانه را عرضه می‌کند مهم‌ترین مزیت‌های ساندبار سامسونگ در دنیای سرگرمی آشنا شوید سامسونگ و ایفون چندمیلیون گوشی فروختند؟ مگا تبلت سامسونگ، یک نوآوری در دسکتاپ است انتشار تصاویر بسیار زیبا و واضح از گلکسی S۸ سامسونگ پی ۱۰ هواوی می‌تواند یک تهدید جدی برای سامسونگ باشد؟ آیفون"ادیشن"، در راه بازار تلاش سامسونگ برای رفع مشکل تلویزیون‌ های هوشمندش در پی افشاگری ویکی لیکس ساندبار چیست و آیا ارزش خرید دارد؟ باتری گلکسی (۲۰۱۷) A۷ نتایج شگفت انگیزی را در تست‌ها به ثبت رساند عرضه‌ی اندروید ۷ برای گلکسی S۶ به تاخیر افتاد آیفون"ادیشن"، در راه بازار رنگ‌ها و قیمت احتمالی گلکسی S۸ و S۸ Plus لو رفت اپل برای تولید محتوای اختصاصی با سونی و پارامونت مذاکره می‌کند سامسونگ گلکسی C۵ Pro رسما معرفی شد آیفون لوکس اپل با ویژگی‌های خاص تمام آی‌فون‌های سال ۲۰۱۹ به نمایشگر OLED مجهز خواهند بود تلویزیون اینترنتی آیو با نمایشگرهای هوشمند سامسونگ در ایران عرضه می‌شود! تصاویر گلکسی S۸ و گلکسی +S۸ یک‌بار دیگر لو رفت! قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ زیر ۸۰۰ هزار تومان ساندبار سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟ کوچکترین تلفن همراه جهان هنگام خیس شدن موبایل مان چه کنیم؟ ۵ دروغ بزرگ درباره آیفون ویژگی های گوشی های گوگل پیکسل قبل از خرید گوشی آیفون کارکرده به این ۵ نکته توجه کنید با یخچال های «فود شو کیس» سامسونگ بیشتر آشنا شوید نرخ خرید و فروش تلویزیون در بازار پیکسل۲ از گوشی‌های گران‌قیمت خواهد بود تصاویر گوشی جدید سامسونگ لو رفت آیفون دارها باید کابل شارژ فعلی خود را کنار بگذارند زندگی مدرن و حرفه‌ای با ماشین لباسشویی سامسونگ ادواش اپل سفارش ۶۰ میلیون پنل نمایشگر اولد را به سامسونگ داده است | سامسونگ حجم تولید اولیه گلکسی اس ۸ را به دو برابر افزایش داده است آیفون بعدی ممکن است از پورت USB Type-C استفاده کند MWC ۲۰۲۷؛ ملاقات با گوشی‌‌های ۱۰ سال بعد کیفیت دوربین گوشی Moto G۵ را ببینید گلکسی بوک؛ رقیب کره‌ای سرفیس از راه رسید همکاری سامسونگ و استدلر برای تولید یک استایلوس با حس مدادهای کلاسیک فولدرهای امنیتی در گوشی های سامسونگ گلکسی S۷ و S۷ edge سامسونگ از محصولات حوزه فناوری ۵g خود رونمایی کرد سامسونگ از محصولات حوزه فناوری ۵g خود رونمایی کرد فولدرهای امنیتی در گوشی های سامسونگ گلکسی S۷ و S۷ edge بررسی‌ها پیرامون آتش‌سوزی آیفون ۷ در نمایشگاه mwc ۲۰۱۷ منتظر چه محصولاتی باشیم؟ قیمت گوشی های Apple در بازار چقدر است؟ تصاویر لورفته از گلکسی تب اس ۳ +تصاویر زمان دقیق عرضه جی ۶ و گالکسی اس ۸ مشخص شد جدیدترین ‌موبایل‌های سامسونگ چند؟ + قیمت کاهش قیمت موبایل در پی تغییر قانون مالیاتی گلکسی اس ۸ از پرچمدار قبلی سامسونگ هم گران‌تر خواهد بود گوشی آیفون در هند ۱۹۹ دلار ارزان شد اپل ۸ با صفحه نمایش سامسونگ به بازار می‌آید احتمال افزوده شدن چین به تأمین کنندگان پنل « OLED» آیفون قیمت برخی از تلفن همراه های سامسونگ+جدول مرد شماره یک «سامسونگ» بازداشت شد تنها ۷ شرکت از ۲۴ واردکننده مجاز آیفون فعال شدند تغییر چند روزه ارزش گوشی های اپل در سامانه گمرک تولید گوشی‌ با نمایشگرهایی از جنس الماس! سامسونگ بزرگ‌ترین مرکز فروش خود در ایران را افتتاح کرد A۷ ۲۰۱۷ هوشمند تازه‌وارد یک گوشی ارزشمند دیگر از سامسونگ سری A در ایران/ قیمت سامسونگ از گلکسی Xcover ۴ رونمایی می‌کند رازهای گوشی جدید سامسونگ افشا شد تازه ترین فناوری آیفون ۸ لو رفت حکم دستگیری نائب رییس سامسونگ به تاخیر افتاد ورود گوشی‌های لمسی تاشو به بازار پرفروش‌ترین تبلت های سامسونگ چند؟ +قیمت گلکسی اس ۸ در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود سامسونگ جدیدترین Bluray Player خود را در نمایشگاه CES معرفی خواهد کرد عرضه اندروید نوقا برای چند گوشی جدید عرضه اندروید نوقا برای چند گوشی جدید ابتکار جدید آیفون برای شارژ طولانی مدت گوشی بلوای سامسونگ نت ۷ در آسمان ارزش گمرکی گوشی‌های سامسونگ چقدر است؟ بازار فروش آیفون‌های رسمی کجاست؟ بازار فروش آیفون‌های رسمی کجاست؟ کاهش مصرف اینترنت سیمکارت در آیفون کاهش مصرف اینترنت سیمکارت در آیفون نحوه محاسبه تعرفه واردات انواع گوشی تلفن‌همراه نحوه محاسبه تعرفه واردات انواع گوشی تلفن‌همراه نمایشگاه تلفن همراه و لوازم جانبی نمایشگاه تلفن همراه و لوازم جانبی ارزش گمرکی آیفون ۷ چقدر است؟ رویای خرید گوشی های تاشدنی در سال آینده میلادی رویای خرید گوشی های تاشدنی در سال آینده میلادی معرفی نخستین هدست واقعیت مجازی برای آیفون معرفی نخستین هدست واقعیت مجازی برای آیفون چند قدم تا عرضه گوشی‌های منعطف چند قدم تا عرضه گوشی‌های منعطف مروارید سیاه همنشین آیفون ۷ می‌شود مروارید سیاه همنشین آیفون ۷ می‌شود این افراد نباید آیفون بخرند! این افراد نباید آیفون بخرند! تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه گوشی لبه‌دار بعدی سامسونگ چه شکلی است؟ گوشی لبه‌دار بعدی سامسونگ چه شکلی است؟ گلکسی S۸ دوربین دوگانه ندارد گلکسی S۸ دوربین دوگانه ندارد خرید و فروش گوشی های تلفن همراه در بازار تهران متوقف شده است خرید و فروش گوشی های تلفن همراه در بازار تهران متوقف شده است دور زدن قفل فعال سازی گوشی های آیفون و آی پد ممکن شد دور زدن قفل فعال سازی گوشی های آیفون و آی پد ممکن شد گوشی ساز خاطره انگیز دوباره تلفن همراه می سازد گوشی ساز خاطره انگیز دوباره تلفن همراه می سازد بی‌ضررترین تلفن همراه جهان بی‌ضررترین تلفن همراه جهان گلکسی S۸ با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی می‌آید گلکسی S۸ با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی می‌آید استفاده از دوربین‌ ۳بعدی در آیفون ۸ استفاده از دوربین‌ ۳بعدی در آیفون ۸ احتمال ساخت آیفون تاشو توسط اپل قوت گرفت احتمال ساخت آیفون تاشو توسط اپل قوت گرفت بررسی قیمت گوشی‌های سامسونگ آغاز شد بررسی قیمت گوشی‌های سامسونگ آغاز شد آتش‌ گرفتن گوشی‌های سری اِس بر اثر آسیب خارجی بوده است آتش‌ گرفتن گوشی‌های سری اِس بر اثر آسیب خارجی بوده است تغییر قوانین فروش سیم کارت به خارجی‌ها در آذربایجان تغییر قوانین فروش سیم کارت به خارجی‌ها در آذربایجان انتشار تصاویر اچ تی سی ۱۰ همراه با سیستم عامل اندروید ۷ انتشار تصاویر اچ تی سی ۱۰ همراه با سیستم عامل اندروید ۷ کدام تلفن های همراه را نباید خریداری کرد؟ کدام تلفن های همراه را نباید خریداری کرد؟ آیفون‌های جدید با نمایشگرهای خمیده عرضه می شوند آیفون‌های جدید با نمایشگرهای خمیده عرضه می شوند قیمت آیفون‌های رجیستری ۷ و ۷پلاس در ایران قیمت آیفون‌های رجیستری ۷ و ۷پلاس در ایران قیمت آیفون‌های رجیستری ۷ و ۷پلاس در ایران قیمت آیفون‌های رجیستری ۷ و ۷پلاس در ایران قیمت آیفون‌های رجیستری ۷ و ۷پلاس در ایران قیمت آیفون‌های رجیستری ۷ و ۷پلاس در ایران قیمت آیفون‌های رجیستری ۷ و ۷پلاس در ایران قیمت آیفون‌های رجیستری ۷ و ۷پلاس در ایران قیمت آیفون‌های رجیستری ۷ و ۷پلاس در ایران قیمت آیفون‌های رجیستری ۷ و ۷پلاس در ایران قیمت آیفون‌های رجیستری ۷ و ۷پلاس در ایران قیمت آیفون‌های رجیستری ۷ و ۷پلاس در ایران قیمت آیفون‌های رجیستری ۷ و ۷پلاس در ایران قیمت آیفون‌های رجیستری ۷ و ۷پلاس در ایران رباتهای تلگرامی می‌توانند اطلاعات را شنود کنند؟ رباتهای تلگرامی می‌توانند اطلاعات را شنود کنند؟ ورود جدیدترین گوشی‌های موتورولا به همراه ماژول‌های تخصصی به بازار ورود جدیدترین گوشی‌های موتورولا به همراه ماژول‌های تخصصی به بازار آخرین وضعیت آیفون‌های ۷ در بازار پایتخت آخرین وضعیت آیفون‌های ۷ در بازار پایتخت کوچکترین شارژر تلفن همراه دنیا کوچکترین شارژر تلفن همراه دنیا سامسونگ صفحه گلکسی S۸ را بزرگ می‌کند سامسونگ صفحه گلکسی S۸ را بزرگ می‌کند اپل به فروش مجدد آیفون‌های قدیمی روی آورد اپل به فروش مجدد آیفون‌های قدیمی روی آورد آیفون ۷ جت‌وایت در راه است آیفون ۷ جت‌وایت در راه است دستیار هوشمند برای گلکسی S۸ دستیار هوشمند برای گلکسی S۸ نخستین آیفون‌‌‌های ۷ رسمی و قانونی وارد بازار شدند نخستین آیفون‌‌‌های ۷ رسمی و قانونی وارد بازار شدند سامسونگ آنتن نوت ۷ را قطع می‏کند سامسونگ آنتن نوت ۷ را قطع می‏کند ورود اولین محموله آیفون به کشور ورود اولین محموله آیفون به کشور موبایل تاشو و قدرتمند سامسونگ موبایل تاشو و قدرتمند سامسونگ بهترین قاب‌های موجود برای آیفون ۷ بهترین قاب‌های موجود برای آیفون ۷ عرضه اولین نسخه بتای آی او اس ۱۰.۲ عرضه اولین نسخه بتای آی او اس ۱۰.۲ آیفون ۸ با شارژر بی سیم می آید آیفون ۸ با شارژر بی سیم می آید اپل و سامسونگ پیشتازان بازار تبلت اپل و سامسونگ پیشتازان بازار تبلت آغوشی هوشمند برای نوزادان با راهکار جدید سامسونگ اولین نفری که اسمش را به آیفون ۷ تغییر داد و یک آیفون رایگان گرفت اولین نفری که اسمش را به آیفون ۷ تغییر داد و یک آیفون رایگان گرفت وجود مشکل Lens Flare در دوربین گوشی پیکسل وجود مشکل Lens Flare در دوربین گوشی پیکسل با پیامک از تعداد خطوط تلفن همراه خود باخبر شوید با پیامک از تعداد خطوط تلفن همراه خود باخبر شوید آیفون‌های جدید در راه است آیفون‌های جدید در راه است ۱۶ شرکت مجوز واردات گوشی اپل گرفتند ۱۶ شرکت مجوز واردات گوشی اپل گرفتند اپل ۴۵.۵ میلیون گوشی آیفون فروخت اپل ۴۵.۵ میلیون گوشی آیفون فروخت پیشنهاد ویژه سامسونگ به کاربران گلکسی نوت ۷ پیشنهاد ویژه سامسونگ به کاربران گلکسی نوت ۷ قیمت نوت ۸ برای خریداران نوت ۷ ارزان شد قیمت نوت ۸ برای خریداران نوت ۷ ارزان شد کوچکترین تلفن همراه جهان کوچکترین تلفن همراه جهان بعد از نوت ۷ حالا نوبت انفجار آیفون ۷ رسید! آزمایش پیشرفته سرطان با آیفون آزمایش پیشرفته سرطان با آیفون حل موقت از کار افتادگی دکمه هوم آیفون ۷ حل موقت از کار افتادگی دکمه هوم آیفون ۷ چرا نت ۷ سامسونگ آتش می‌گیرد؟ چرا نت ۷ سامسونگ آتش می‌گیرد؟ تبلت تازه سامسونگ با ۸ گیگابایت رم عرضه شد تبلت تازه سامسونگ با ۸ گیگابایت رم عرضه شد گوشی هوشمند با حسگر دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در راه است گوشی هوشمند با حسگر دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در راه است آیفون ۲۰ میلیون تومانی مخصوص بانوان آیفون ۲۰ میلیون تومانی مخصوص بانوان آخرین شایعات درباره سامسونگ گلکسی S۸ آخرین شایعات درباره سامسونگ گلکسی S۸ شکار سوژه در عرض یک سی و دوهزارم ثانیه با یک دوربین استثنایی شکار سوژه در عرض یک سی و دوهزارم ثانیه با یک دوربین استثنایی قیمت آیفون ۷ شکست قیمت آیفون ۷ شکست ممنوعیت همراه داشتن دستگاه سامسونگ گلکسی نت۷ در پروازهای ماهان ممنوعیت همراه داشتن دستگاه سامسونگ گلکسی نت۷ در پروازهای ماهان اعطای مجوز به ۹ شرکت برای واردات آیفون اعطای مجوز به ۹ شرکت برای واردات آیفون آیفون ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیونی به بازار آمد آیفون ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیونی به بازار آمد شباهت بسیار آیفون ۷ پلاس تقلبی با نسخه اصلی شباهت بسیار آیفون ۷ پلاس تقلبی با نسخه اصلی دستگاه‌های دست اندر کار بر قیمت آیفون نظارت کنند دستگاه‌های دست اندر کار بر قیمت آیفون نظارت کنند قیمت آیفون‌ ۷ حبابی است قیمت آیفون‌ ۷ حبابی است روشن کردن شمع با تلفن همراه! روشن کردن شمع با تلفن همراه! آیفون ۷ از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار جان سالم به در برد آیفون ۷ از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار جان سالم به در برد تصاویری از آیفون۷ با روکش طلای ۲۴ عیار تصاویری از آیفون۷ با روکش طلای ۲۴ عیار اختلاف فاحش قیمت آیفون ۷ در سایت اپل و بازار تهران+جدول اختلاف فاحش قیمت آیفون ۷ در سایت اپل و بازار تهران+جدول آیفون۷ موجود در بازار رجیستر نمی‌شود آیفون۷ موجود در بازار رجیستر نمی‌شود آیفون ۷ به ایران آمد صداهای عجیب و غریب آیفون ۷ خبرساز شد صداهای عجیب و غریب آیفون ۷ خبرساز شد آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود تصاویر لورفته از مدل ۲۰۱۶ گلکسیA۸ تصاویر لورفته از مدل ۲۰۱۶ گلکسیA۸ گوشی‌های سامسونگ از مرداد تا شهریور امسال چقدر تغییر قیمت داشتند؟ گوشی‌های سامسونگ از مرداد تا شهریور امسال چقدر تغییر قیمت داشتند؟ نوت ۷ را به هنگام پرواز روشن نکنید نوت ۷ را به هنگام پرواز روشن نکنید اپل: آب‌خوردگی مشمول "وارانتی" نمی‌شود اپل: آب‌خوردگی مشمول "وارانتی" نمی‌شود هشدار سامسونگ درباره استفاده از گوشی گلکسی نوت ۷ هشدار سامسونگ درباره استفاده از گوشی گلکسی نوت ۷ مقدمات ورود آیفون ۷ به بازار فراهم شد مقدمات ورود آیفون ۷ به بازار فراهم شد مقدمات ورود آیفون ۷ به بازار فراهم شد مقدمات ورود آیفون ۷ به بازار فراهم شد مقدمات ورود آیفون ۷ به بازار فراهم شد مقدمات ورود آیفون ۷ به بازار فراهم شد مقدمات ورود آیفون ۷ به بازار فراهم شد مقدمات ورود آیفون ۷ به بازار فراهم شد مقدمات ورود آیفون ۷ به بازار فراهم شد مقدمات ورود آیفون ۷ به بازار فراهم شد مقدمات ورود آیفون ۷ به بازار فراهم شد مقدمات ورود آیفون ۷ به بازار فراهم شد مقدمات ورود آیفون ۷ به بازار فراهم شد مقدمات ورود آیفون ۷ به بازار فراهم شد مقدمات ورود آیفون ۷ به بازار فراهم شد قیمت آیفون ۷ از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت آیفون ۷ از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان آیفون ۷ رونمایی شد؛ مقاوم برابر آب و غبار آیفون ۷ رونمایی شد؛ مقاوم برابر آب و غبار همه آنچه باید از آیفون‌های جدید بدانید بیانیه رسمی سامسونگ ایران در مورد فراخوان و تعویض گلکسی نوت ۷ بیانیه رسمی سامسونگ ایران در مورد فراخوان و تعویض گلکسی نوت ۷ نوت ۷ بخریم یا منتظر آی‌فون جدید باشیم؟ نوت ۷ بخریم یا منتظر آی‌فون جدید باشیم؟ آیفون ۷ کی به ایران می‌رسد؟ آیفون ۷ کی به ایران می‌رسد؟ گوشی‌های نوت۷ سامسونگ مرجوع می‌شوند گوشی‌های نوت۷ سامسونگ مرجوع می‌شوند شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ شروط وزیر صنعت برای شرکت ال‌جی و سامسونگ
برگشت به بالا