DJI Ronin ۲؛ نسل جدید گیمبال دوربین

عصر کالا- کمپانی DJI در زمینه تولید لوازم جانبی عکاسی و تولید فانتوم ها برای عکاسی و فیلم برداری هوایی فعالیت می کند، در آخرین محصولات این کمپانی به یک گیمبال برخورد می کنیم که نسل گیمبال هاب دوربین را به مرحله جدیدی رسانده است.

چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹:۰۰

DJI Ronin ۲؛ نسل جدید گیمبال دوربین

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از کلیک، گیمبال ها ابزاری برای فیلم برداری راحت تر فیلم برداری کردن هستند که در این ابزار و تجهیزات فیلم برداری معمولاً دوربین در وسط حلقه ای قرار می گیرد و در دور این حلقه دسته ای دایره ای شکل وجود دارد که کنترل آن توسط فیلم برداری صورت می پذیرد. استفاده از گیمبال باعث می شود تا بسیاری از لرزش ها در حین فیلم برداری از بین برود و فیلم بردار نیز به راحتی تصویر ایده آل خود را بگیرد.

DJI Ronin نسل قبلی گیمبال های DJI، بود که نسل جدید آن در واقع ورژن دوم این گیمبال است که موضوع اصلی بحث امروز ما است. این گیمبال دارای تغییرات عمده ای است ولی در قیمت آن تغییری ایجاد نشده است. گیمبال ها نیز در رده بندی های متفاوتی در بازار وجود دارند و از مبتدی تا حرفه ای، متناسب با کاری که فیلم بردار قصد دارد انجام دهد، وجود دارد. در واقع Ronin 2 نسل حرفه ای گیمبال های دوربین است.

ورژن جدید گیمبال DJI در تحمل وزن نیز ارتقا یافته است و این گیمبال می تواند وزن بالای 13٫6 کیلوگرم را تحمل کند. با استفاده از این گیمبال فیلم بردار دیگر می تواند به راحتی و بدون نگرانی دوربین و لنز سینمایی خود با هر فاصله کانونی و هر وزنی را بر روی گیمبال قرار دهد. البته قرار دادن لنز های سنگین بر روی گیمبال حمل و نقل آن را برای فیلم بردار کمی سخت می کند ولی در هر صورت این گیمبال کنترل فوق العاده ای را بر روی دوربین برای فیلم بردار به ارمغان می آورد.

یکی از هدف های اصلی طراحی این گیمبال جدید سازگاری گیمبال با محیط های جدید و نبود محدودیت برای فیلم برداری در هر مکانی بوده است. این گیمبال قابلیت متصل شدن به میله و سطوح را دارد و به عبارتی به راحتی از هر سطح و مقطعی آویزان می شود و فیلم برداری می کند.

سیستم انتقال داده های سریع در این گیمبال به فیلم بردار کمک می کند تا به سرعت حالت های مختلف گیمبال را در شرایط متفاوت فیلم برداری تغییر دهد. موتور رونین جدید از مدل های قبلی بسیار پر قدرت تر است و می تواند در برابر بادهایی تا 121 کیلومتر نیز مقاومت کند. در واقع این قابلیت برای فیلم برداری از صحنه های تعقیب گریز اتومبیل‌ها بسیار مناسب است.

رونین 2 با صفحه نمایش لمسی بزرگی عرضه می شود و کنترل از راه دور این گیمبال نیز برای فیلم برداری از راه دور بسیار مناسب است. در واقع این ریموت از فاصله 1٫5 کیلومتری قابلیت استفاده دارد. حالت پانورامای جدیدی در این گیمبال اضافه شده است که به راحتی می تواند در عرض چند ثانیه و با کنترل از راه دور تصویر کاملی از فضای خارجی بگیرد.

هنوز قیمت مشخصی برای این گیمبال در نظر گرفته نشده است ولی بسیاری از متخصصان بر این باور هستند که این گیمبال با قیمت قبلی رونین یعنی 4٫500 دلار عرضه می شود. رونین 2 دو هفته دیگر رسما به بازار عرضه می شود.

برچسب ها

دوربین خانگیدوربین استثنایی
مطالب مرتبط بیشتر
دوربین ویژه بازی های المپیک زمستانی به بازار آمد جدیدترین لنز دوربین‌عکاسی چند؟ +جدول تولید دوربین فیلمبرداری فوق دقیق اندازه گیری ضربان قلب با دوربین فیلمبرداری دوربین سلفی توپی مظنه خرید انواع لنز دوربین عکاسی ورود شرکت کداک به تجارت ارز رمزنگاری شده شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش ماشینی گرگان محصولات معرفی‌شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ که هنوز به بازار عرضه نشده‌اند به دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای نیاز داریم؟ قاب محافظ لنز دوربین در برابر هرگونه آسیب و نفوذ آب قیمت جدیدترین دوربین‌های‌عکاسی؟ +جدول قیمت انواع دوربین‌ فیلم برداری سونی +جدول برای عکاسی چه دوربینی و با چه قیمتی بخریم؟ لیست قیمت جدیدترین دوربین های فیلمبرداری دوربین DxO One برای موبایل های اندرویدی معرفی شد سازماندهی ده هزار عکس در یک دقیقه با این ابزار کوچک تبدیل عکس های گوشی به عکس های حرفه ای با هوش مصنوعی برای خرید دوربین چاپ سریع چقدر باید هزینه کرد+ جدول لیست قیمت دوربین های دیجیتال Panasonic دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه با قابلیت پخش زنده دوربینی که گوی سبقت را از پهپادها ربود دوربین حرفه ای قابل اتصال به گوشی های اندوریدی اچ پی از دوربین Sprocket ۲-in-۱ با قابلیت چاپ فوری عکس رونمایی کرد قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی نیکون؟ +جدول ‌تسخیر جهان تصویر با دوربین‌های موبایل با فناوری دوربین ساده گوگل کلیپس آشنا شوید گوپرو از دوربین Hero ۶ Black رونمایی می‌کند خرید یک دوربین چاپ سریع چقدر تمام می شود؟ جدیدترین تصاویر از دوربین «هیرو۶ بلک» گوپرو+ عکس ساعت هوشمند Arrow به دوربین ۳۶۰ درجه مجهز می‌شود دوربین جدید پولاروید با نوستالژی عکس فوری دوربین دیجیتال سینمایی کانن سی۲۰۰ رونمایی شد قیمت انواع دوربین فیلم برداری دوربین های مایکرو چهار سوم رقبای فول فریم خود را شکست داده‌اند Holo ۳۶۰ ایسر: یک دوربین اندرویدی با قابلیت های یک اسمارت فون دوربین فوق حرفه‌ای تازه سونی از راه رسید دوربین فوق سریع a۹ سونی رونمایی شد خروج سامسونگ از بازار دوربین‌های دیجیتال رونمایی از یک دوربین ۳۶۰ درجه واقعیت مجازی رونمایی از یک دوربین ۳۶۰ درجه واقعیت مجازی نوبیا از دوربین واقعیت مجازی خود رونمایی کرد ساخت لنز حرفه ای عکاسی با استفاده از زباله و دورریز قیمت دوربین های canon در بازار+جدول نرخ خرید و فروش دوربین های Nikon در بازار دوربینی که کمی بزرگتر از دانه نمک است برای خرید تجهیزات دوربین چقدر باید هزینه کرد برای خرید تجهیزات دوربین چقدر باید هزینه کرد گوشی هوشمند با حسگر دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در راه است گوشی هوشمند با حسگر دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در راه است شکار سوژه در عرض یک سی و دوهزارم ثانیه با یک دوربین استثنایی شکار سوژه در عرض یک سی و دوهزارم ثانیه با یک دوربین استثنایی دوربین خانگی که در عمق ۶۰ متری دریا فیلمبرداری می‌کند دوربین خانگی که در عمق ۶۰ متری دریا فیلمبرداری می‌کند
برگشت به بالا