رونمایی از یک دوربین ۳۶۰ درجه واقعیت مجازی

عصر کالا- شرکت چینی نوبیا از دوربین کوچک واقعیت مجازی خود رونمایی کرد.

يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳:۰۰

رونمایی از یک دوربین ۳۶۰ درجه واقعیت مجازی

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از  ایسنا ، این دوربین که Nubia NeoAir VR camera نام دارد، قابلیت تصویربرداری 360 درجه را داشته و از طریق پورت USB نوع C  به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود.

این دوربین مجهز به دو لنز "چشم ماهی" (Fisheye) بوده که دارای دیافراگم f/2.4  هستند و هر دو همگام با یکدیگر کار می‌کنند. این دوربین‌ها قادر به ثبت تصاویر 360 درجه‌ای با رزولوشن 3008 در 1504 و ویدیوهایی با رزولوشن 2560 در 1280 هستند.

همچنین کاربران پس از ثبت تصاویر و ویدئوها با این دوربین کوچک می‌توانند آنها را در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و یوتیوب به اشتراک بگذارند.  دوربین کوچک 360 درجه نوبیا یک رم 2 گیگابایتی دارد.

این دوربین با هر گوشی که دارای پورت مورد نیاز باشد کار می‌کند و وزن آن تنها 26.5 گرم و قطر بدنه آن نیز 37.6 میلی متر است.

برچسب ها

دوربین خانگیدوربین استثنایی
مطالب مرتبط بیشتر
دوربین ویژه بازی های المپیک زمستانی به بازار آمد جدیدترین لنز دوربین‌عکاسی چند؟ +جدول تولید دوربین فیلمبرداری فوق دقیق اندازه گیری ضربان قلب با دوربین فیلمبرداری دوربین سلفی توپی مظنه خرید انواع لنز دوربین عکاسی ورود شرکت کداک به تجارت ارز رمزنگاری شده شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش ماشینی گرگان محصولات معرفی‌شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ که هنوز به بازار عرضه نشده‌اند به دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای نیاز داریم؟ قاب محافظ لنز دوربین در برابر هرگونه آسیب و نفوذ آب قیمت جدیدترین دوربین‌های‌عکاسی؟ +جدول قیمت انواع دوربین‌ فیلم برداری سونی +جدول برای عکاسی چه دوربینی و با چه قیمتی بخریم؟ لیست قیمت جدیدترین دوربین های فیلمبرداری دوربین DxO One برای موبایل های اندرویدی معرفی شد سازماندهی ده هزار عکس در یک دقیقه با این ابزار کوچک تبدیل عکس های گوشی به عکس های حرفه ای با هوش مصنوعی برای خرید دوربین چاپ سریع چقدر باید هزینه کرد+ جدول لیست قیمت دوربین های دیجیتال Panasonic دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه با قابلیت پخش زنده دوربینی که گوی سبقت را از پهپادها ربود دوربین حرفه ای قابل اتصال به گوشی های اندوریدی اچ پی از دوربین Sprocket ۲-in-۱ با قابلیت چاپ فوری عکس رونمایی کرد قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی نیکون؟ +جدول ‌تسخیر جهان تصویر با دوربین‌های موبایل با فناوری دوربین ساده گوگل کلیپس آشنا شوید گوپرو از دوربین Hero ۶ Black رونمایی می‌کند خرید یک دوربین چاپ سریع چقدر تمام می شود؟ جدیدترین تصاویر از دوربین «هیرو۶ بلک» گوپرو+ عکس ساعت هوشمند Arrow به دوربین ۳۶۰ درجه مجهز می‌شود دوربین جدید پولاروید با نوستالژی عکس فوری دوربین دیجیتال سینمایی کانن سی۲۰۰ رونمایی شد قیمت انواع دوربین فیلم برداری دوربین های مایکرو چهار سوم رقبای فول فریم خود را شکست داده‌اند Holo ۳۶۰ ایسر: یک دوربین اندرویدی با قابلیت های یک اسمارت فون DJI Ronin ۲؛ نسل جدید گیمبال دوربین DJI Ronin ۲؛ نسل جدید گیمبال دوربین دوربین فوق حرفه‌ای تازه سونی از راه رسید دوربین فوق سریع a۹ سونی رونمایی شد خروج سامسونگ از بازار دوربین‌های دیجیتال نوبیا از دوربین واقعیت مجازی خود رونمایی کرد ساخت لنز حرفه ای عکاسی با استفاده از زباله و دورریز قیمت دوربین های canon در بازار+جدول نرخ خرید و فروش دوربین های Nikon در بازار دوربینی که کمی بزرگتر از دانه نمک است برای خرید تجهیزات دوربین چقدر باید هزینه کرد برای خرید تجهیزات دوربین چقدر باید هزینه کرد گوشی هوشمند با حسگر دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در راه است گوشی هوشمند با حسگر دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در راه است شکار سوژه در عرض یک سی و دوهزارم ثانیه با یک دوربین استثنایی شکار سوژه در عرض یک سی و دوهزارم ثانیه با یک دوربین استثنایی دوربین خانگی که در عمق ۶۰ متری دریا فیلمبرداری می‌کند دوربین خانگی که در عمق ۶۰ متری دریا فیلمبرداری می‌کند
برگشت به بالا