پیکسل هوشمند تصاویر دلخواه را نمایش می دهد

عصر کالا- یک پیکسل هوشمند ساخته شده که به موبایل کاربر متصل می شود و تصاویر، گیف و اسلاید شو مورد نظر او را نمایش می دهد.

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶:۰۰

پیکسل هوشمند تصاویر دلخواه را نمایش می دهد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت BEAM Authentic به تازگی گجتی به نام «پیکسلBEAM» ساخته که به وسیله یک اپلیکیشن با موبایل فرد همخوان می شود و به کاربر اجازه می دهد به طور مجازی تصویر دلخواه خود را روی نمایشگر AMOLED دایره شکل نمایش دهند.

در نمایشگر این پیکسل علاوه بر تصویر می توان اسلاید شو و گیف نیز نمایش داد.

جالب آنکه فرد می تواند با این نمایشگر کوچک حتی پیام بفرستد و طرح دکمه هایی که هنرمندان دیگر ساخته اند را نیز ببیند.

برچسب ها

پیکسلگیفاسلاید شو
مطالب مرتبط بیشتر
به روزرسانی اندروید برای گوشی های نکسوس و پیکسل پیکسل گوگل بهتر از آی‌فون ایکس است؟ مشکلات پیکسل XL۲ از طریق آپدیت نرم‌افزاری حل می‌شوند واکنش گوگل به مشکل نمایشگر گوشی‌هایش رفع مشکل نرم‌افزاری Pixel و Nexus با آپدیت جدید اندروید ۸.۱ ‌تسخیر جهان تصویر با دوربین‌های موبایل آیا پیکسل ۲ بهترین دوربین جهان را دارد؟ برای کاربران بیزینس نوت ۸ بهتر است یا گوگل پیکسل ۲ ایکس ال؟ قابلیت تشخیص آهنگ گوشی پیکسل ۲ از شازم هم بهتر است هدفون پیکسل بادز مجهز به یک مترجم جهانی با پشتیبانی از ۴۰ زبان است گوگل از پیکسل ۲ و پیکسل ایکس ال ۲ رونمایی کرد پیکسل های بعدی از رابط کاربری جدید و حالت عکاسی پرتره برخورداند لپ تاپ گوگل پیکسل بوک با سیستم عامل کروم و پشتیبانی از قلم هوشمند در راه است افشای اطلاعات بیشتر در مورد گوشی پیکسل ۲ پیکسل ۲ ضد آب خواهد بود و نمایشگر همیشه روشن دارد « گوگل لنز » مهم‌ترین قابلیت گوشی‌های گوگل پیکسل ۲ خواهد بود گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال گوگل ؛ جمع‌بندی هر آن‌چه می‌دانیم Google Pixel۲ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ گوگل در کنار گوشی جدید لپ‌تاپ و اسپیکر هم معرفی می‌کند انتشار تصاویری جدید از طراحی گوشی Pixel ۲ گوگل گوشی‌های Pixel ۲ و Pixel XL۲ گوگل جک هدفون ندارند معرفی امن‌ترین گوشی‌های اندرویدی در جهان گوگل پیکسل ۲ اولین گوشی با اسنپ‌دراگون ۸۳۶ خواهد بود پیش‌بینی قیمت و زمان عرضه گوگل پیکسل ۲ و گوگل پیکسل ایکس ال ۲ ویژگی‌های گوشی جدید پیکسل ایکس ال مشخص شد ویژگی های تلفن همراه جدید گوکل لو رفت انتشار مشخصات فنی دو موبایل بعدی گوگل شاید مدل بزرگ‌تر گوشی گوگل پیکسل XL در آینده معرفی شود ویژگی‌های گوشی پیکسل ۲ لو رفت پیکسل ۲ به اندروید O مجهز می‌شود پشتیبانی نرم افزاری از موبایل های پیکسل و پیکسل XL تا اکتبر ۲۰۱۹ تفاوت اصلی برند پیکسل با نکسوس در چیست؟ عرضه مدل جدید گوشی پیکسل با نمایشگر تاشدنی مقایسه آیپد ۲۰۱۷ با گوگل پیکسل سی ؛ تقابل گوگل و اپل در دنیای تبلتها برتری‌های گلکسی S۸ نسبت به گوگل پیکسل قیمت انواع دوربین عکاسی در بازار اعلام شد پیکسل۲ از گوشی‌های گران‌قیمت خواهد بود
برگشت به بالا