نوبیا از دوربین واقعیت مجازی خود رونمایی کرد

عصر کالا- شرکت چینی نوبیا روز گذشته با برگزاری کنفرانسی اختصاصی در کشور چین، از جدیدترین گوشی هوشمند خود تحت عنوان Z۱۷ مینی که همانند آیفون ۷ پلاس اپل، از دوربین دوگانه بهره می برد رونمایی کرد. اما مراسم دیروز نوبیا تنها به معرفی این گوشی خلاصه نشد و از یک دوربین واقعیت مجازی جدید به نام NeoAir VR Camera نیز پرده برداشته شد. با تک شات همراه باشید.

شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹:۰۰

نوبیا از دوربین واقعیت مجازی خود رونمایی کرد

 به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از شهرخبر؛ دوربینی ارزان قیمت در مقایسه با نمونه های مشابه موجود در بازار که تنها 101 دلار قیمت دارد و قادر است از طریق درگاه USB نوع C با اتصال به گوشی کاربر، تصاویر و ویدیوهای 360 درجه کم نظیری را ثبت کند.

به گفته نوبیا، در این دوربین از دو لنز Fisheye (چشم ماهی) با دیافراگم f/2.4 استفاده شده که هر کدام می توانند تا زاویه 210 درجه ای را پوشش دهند. علاقه‌مندان می توانند با استفاده از این دوربین به صورت همزمان، تصاویر 360 درجه ای با رزولوشن 3008 در 1504 و ویدیوهایی با رزولوشن 2560 در 1280 را ثبت و ضبط کنند.

همانطور که اشاره شد این دوربین از اتصال دهنده (Connector) یو‌ اس ‌بی نوع سی (USB Type C) بهره می برد که در واقع، برگ برنده آن در برابر نمونه های موجود در بازار محسوب می شود. به طوری که کاربر می تواند با اتصال این کانکتور به گوشی اندرویدی خود، از قابلیت های این دوربین استفاده کند.

همچنین، کاربران می توانند تصاویر و ویدیوهای ثبت شده را در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک، توییتر و یوتیوب به اشتراک بگذارند. وزن این دوربین تنها 26.5 گرم و قطر بدنه آن نیز برابر با 37.6 میلیمتر عنوان شده و با گوشی هایی مجهز به حداقل رم 2 گیگابایتی و دارای USB OTG سازگار است.

نوبیا قیمت تقریبی 101 دلار برای این دوربین واقعیت مجازی در نظر گرفته و متاسفانه هنوز زمان دقیق عرضه آن به بازار مشخص نشده است.

برچسب ها

دوربین خانگی
مطالب مرتبط بیشتر
تولید دوربین فیلمبرداری فوق دقیق اندازه گیری ضربان قلب با دوربین فیلمبرداری دوربین سلفی توپی مظنه خرید انواع لنز دوربین عکاسی ورود شرکت کداک به تجارت ارز رمزنگاری شده شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش ماشینی گرگان به دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای نیاز داریم؟ قاب محافظ لنز دوربین در برابر هرگونه آسیب و نفوذ آب قیمت جدیدترین دوربین‌های‌عکاسی؟ +جدول قیمت انواع دوربین‌ فیلم برداری سونی +جدول برای عکاسی چه دوربینی و با چه قیمتی بخریم؟ لیست قیمت جدیدترین دوربین های فیلمبرداری دوربین DxO One برای موبایل های اندرویدی معرفی شد سازماندهی ده هزار عکس در یک دقیقه با این ابزار کوچک تبدیل عکس های گوشی به عکس های حرفه ای با هوش مصنوعی برای خرید دوربین چاپ سریع چقدر باید هزینه کرد+ جدول لیست قیمت دوربین های دیجیتال Panasonic دوربین حرفه ای قابل اتصال به گوشی های اندوریدی اچ پی از دوربین Sprocket ۲-in-۱ با قابلیت چاپ فوری عکس رونمایی کرد قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی نیکون؟ +جدول با فناوری دوربین ساده گوگل کلیپس آشنا شوید گوپرو از دوربین Hero ۶ Black رونمایی می‌کند خرید یک دوربین چاپ سریع چقدر تمام می شود؟ جدیدترین تصاویر از دوربین «هیرو۶ بلک» گوپرو+ عکس دوربین جدید پولاروید با نوستالژی عکس فوری قیمت انواع دوربین فیلم برداری دوربین های مایکرو چهار سوم رقبای فول فریم خود را شکست داده‌اند DJI Ronin ۲؛ نسل جدید گیمبال دوربین دوربین فوق حرفه‌ای تازه سونی از راه رسید دوربین فوق سریع a۹ سونی رونمایی شد خروج سامسونگ از بازار دوربین‌های دیجیتال رونمایی از یک دوربین ۳۶۰ درجه واقعیت مجازی قیمت دوربین های canon در بازار+جدول نرخ خرید و فروش دوربین های Nikon در بازار دوربینی که کمی بزرگتر از دانه نمک است برای خرید تجهیزات دوربین چقدر باید هزینه کرد برای خرید تجهیزات دوربین چقدر باید هزینه کرد دوربین خانگی که در عمق ۶۰ متری دریا فیلمبرداری می‌کند دوربین خانگی که در عمق ۶۰ متری دریا فیلمبرداری می‌کند
برگشت به بالا