عرضه نسل جدید تراشه‌های ۵G تا دو سال دیگر

عصر کالا- کوالکام قصد دارد نسل بعدی پردازنده مودم شبکه ۵G را تا سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه کند.

چهارشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳:۰۰

عرضه نسل جدید تراشه‌های ۵G تا دو سال دیگر

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، با توجه به محبوبیت و گسترش روزافزون شبکه اینترنت 5G، غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری با همکاری اپراتورهای مخابراتی متعددی در تلاشند تا به توسعه زیرساخت‌های مربوط به فناوری شبکه نسل پنجم اینترنت بپردازند.

بدین ترتیب، تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت کوالکام درصدد است تا نسل بعدی تراشه مودم مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G خود را در سال 2020 میلادی عرضه کند.

بر اساس گزارش وب سایت the verge، کنگره جهانی موبایل 2019 بارسلون که میزبان معرفی و رونمایی از محصولات و گوشی‌های هوشمند مبتنی بر فناوری شبکه نسل پنجم اینترنت بود، نشان داد همانطور که پیش‌تر تحلیلگران و کارشناسان پیش بینی کرده بودند، یکی از اصلی‌ترین ترندهای جهان فناوری شبکه اینترنت 5G خواهد بود بنابراین غول‌های تکنولوژی نیز از این پس انتظار می‌رود به سمت و سوی معرفی و عرضه تراشه پردازنده و مودم‌های مبتنی بر فناوری 5G بروند و بدین ترتیب با سایر رقبای قدرتمند خود به رقابت پرداخته و نظر و توجه خیل عظیمی از علاقمندان و کاربران را به سمت و سوی خود جلب کرده و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی فناوری را به خود اختصاص دهند.

برچسب ها

نسل جدیدگوشی نسل پنجم
مطالب مرتبط بیشتر
اختلاف نظر بر سر لزوم اتصال تلویزیون‌های هوشمند به شبکه ۵G دودستگی طرفداران اپل بر سر پشتیبانی نکردن آیفون‌های جدید از شبکه ۵G نجات صنعت تلفن همراه با گوشی های نسل پنجم نسخه ۵G گلکسی‌اس ۱۰ آتش گرفت! نسخه ۵G گلکسی‌اس ۱۰ آتش گرفت! چین برنده رقابت شبکه ۵G در جهان می‌شود؟ چین برنده رقابت شبکه ۵G در جهان می‌شود؟ سامسونگ رندر حافظه گوشی‌های نسل بعد خود را رونمایی کرد کارت حافظه گوشی‌ها هم باید مطابق شبکه ۵G باشد نسل جدید هوا گرم‌کن‌های خورشیدی ساخته شد همکاری اپراتور آمریکایی با ال‌جی برای اینترنت ۵G همکاری اپراتور آمریکایی با ال‌جی برای اینترنت ۵G مودم‌های وارداتی نسل چهارم اینترنت ثابت گواهی‌های لازم برای ترخیص از گمرک را دریافت کرد عرضه اولین گوشی هوشمند نسل پنجم در آمریکا مظنه موبایل‌های۴G در بازار +جدول نسل جدید شیشه های موبایل ساخته شد هیدروژل جدید برای جذب بیشتر رطوبت هوا ساخته شد همه چیز درباره نسل آینده تلویزیون‌ها چین در یک قدمی راه‌اندازی نسل پنجم اینترنت رونمایی از اولین گوشی نسل پنجم دنیا گوشی‌های ۵G تا ۲۰۱۹ به بازار می‌آیند لنوو مدل جدیدی از لپ‌تاپ Yoga ۷۲۰‌ را معرفی کرد جدیترین تصویر لو رفته از شیائومی Mi Mix ۲ را ببینید پشتیبانی ساعت جدید اپل از نسل چهارم شبکه های همراه نسل جدید جاروبرقی بدون کیسه سامسونگ ، زباله‌ها را از جا می‌کند نسل جدید مودم LTE سامسونگ معرفی شد اپل به سمت شبکه ۵G می‌رود آشنایی با نحوه پوشش اطلاعات در اینترنت نسل ۵ سراسری شدن نسل ۳ و ۴ تلفن همراه در تمام کشور ای سیم ، نسل جدید سیم کارت
برگشت به بالا