همکاری اپراتور آمریکایی با ال‌جی برای اینترنت ۵G

عصر کالا- اپراتور اسپرینت با همکاری شرکت ال‌جی الکترونیکس قصد دارد در نیمه نخست سال آینده ۲۰۱۹ میلادی به توسعه شبکه نسل پنجم اینترنت همراه ۵G بپردازد.

جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶:۰۰

همکاری اپراتور آمریکایی با ال‌جی برای اینترنت ۵G

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، از آنجا که اخبار نسل جدید اینترنت 5G در گوشه و کنار جهان منتشر شده و کاربران بسیاری نیز در انتظار اجرای آن هستند، کشورهای زیادی با همکاری بزرگ‌ترین اپراتورهای اینترنت و غول‌های تکنولوژی در جهان درصدد برقراری این نسل جدید از اینترنت‌اند.

اوایل سال 2012 میلادی بود که اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) تحت نظر سازمان ملل برنامه‌ای را برای توسعه تیم ارتباطات بین‌المللی موبایلی (IMT) برای افق 2020 و فرای آن (IMT-2020) آغاز کرد. درنتیجه رسما یک مسابقه جهانی برای تعیین نسل پنجم شبکه موبایل شروع شد و از آن پس، شاهد رقابت تنگاتنگی میان اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه در سراسر جهان هستیم که هر یک بدنبال برقراری و راه‌اندازی نسل جدید و پرسرعت اینترنت 5G در کشورهای مختلفی همچون کره جنوبی، ژاپن، چین، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و غیره هستند و از توانایی‌ها و برنامه‌های خود در این زمینه رونمایی می‌کنند.

حالا تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی است که اپراتور اسپرینت (Sprint) قصد دارد با همکاری شرکت ال جی الکترونیکس، به راه‌اندازی و توسعه شبکه نسل پنجم اینترنت پرسرعت 5G را در نیمه نخست سال آینده 2019 میلادی بپردازد.

شرکت اسپرینت یکی از بزرگترین رقبای شرکت تی موبایل است که قراردادهای همکاری بزرگی را به‌منظور توسعه اینترنت پرسرعت 5G با شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی منعقد کرده است.

به باور متخصصان و کارشناسان فعال در زمینه فناوری اطلاعات، توسعه فناوری نسل پنجم اینترنت همراه 5G در جهان منجر به گسترش استفاده و محبوبیت خودروهای خودران می‌شود.

همچنین شرکت‌های تولیدکننده موبایل نظیر سامسونگ، ال جی، لنوو و هواوی همگی از تلاش برای عرضه زودهنگام گوشی‌های هوشمندی که به نسل پنجم اینترنت 5G مجهزند، خبر دادند.

اپراتور اسپرینت یکی از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی در ایالات متحده آمریکاست که فعالیت‌های گسترده‌ای در برقراری اینترنت و خدمات آنلاین در این کشور دارد.

برچسب ها

سیم‌کارتنسل جدیدگوشی نسل پنجم
مطالب مرتبط بیشتر
اختلاف نظر بر سر لزوم اتصال تلویزیون‌های هوشمند به شبکه ۵G دودستگی طرفداران اپل بر سر پشتیبانی نکردن آیفون‌های جدید از شبکه ۵G نجات صنعت تلفن همراه با گوشی های نسل پنجم نسخه ۵G گلکسی‌اس ۱۰ آتش گرفت! نسخه ۵G گلکسی‌اس ۱۰ آتش گرفت! چین برنده رقابت شبکه ۵G در جهان می‌شود؟ چین برنده رقابت شبکه ۵G در جهان می‌شود؟ سامسونگ رندر حافظه گوشی‌های نسل بعد خود را رونمایی کرد کارت حافظه گوشی‌ها هم باید مطابق شبکه ۵G باشد عرضه نسل جدید تراشه‌های ۵G تا دو سال دیگر عرضه نسل جدید تراشه‌های ۵G تا دو سال دیگر همراه اول برای اولین بار در کشور سیم‌کارت VIP ارائه کرد سیم‌کارت جدید "ای‌سیم" چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟ نسل جدید هوا گرم‌کن‌های خورشیدی ساخته شد مودم‌های وارداتی نسل چهارم اینترنت ثابت گواهی‌های لازم برای ترخیص از گمرک را دریافت کرد عرضه اولین گوشی هوشمند نسل پنجم در آمریکا مظنه موبایل‌های۴G در بازار +جدول نسل جدید شیشه های موبایل ساخته شد سیم‌کارت‌ سوخته را چطور بازیابی کنیم؟ هیدروژل جدید برای جذب بیشتر رطوبت هوا ساخته شد دلار بر قیمت کدام سیم‌کارت‌ها تاثیر گذاشت؟ شهروندان ازسیم کارت‌هایی که به نام آنها ثبت شده،آگاه شوند مقابله با قاچاق بلک‌بری، گوگل پیکسل و موتورولا آغاز شد همه چیز درباره نسل آینده تلویزیون‌ها دلایلی که یک سیم‌کارت قیمت نجومی می‌گیرد چین در یک قدمی راه‌اندازی نسل پنجم اینترنت رونمایی از اولین گوشی نسل پنجم دنیا گوشی‌های ۵G تا ۲۰۱۹ به بازار می‌آیند لنوو مدل جدیدی از لپ‌تاپ Yoga ۷۲۰‌ را معرفی کرد جدیترین تصویر لو رفته از شیائومی Mi Mix ۲ را ببینید پشتیبانی ساعت جدید اپل از نسل چهارم شبکه های همراه نسل جدید جاروبرقی بدون کیسه سامسونگ ، زباله‌ها را از جا می‌کند نسل جدید مودم LTE سامسونگ معرفی شد اپل به سمت شبکه ۵G می‌رود آشنایی با نحوه پوشش اطلاعات در اینترنت نسل ۵ سراسری شدن نسل ۳ و ۴ تلفن همراه در تمام کشور ای سیم ، نسل جدید سیم کارت عید هم بازار کساد موبایل را گرم نکرد نیمی از سیم کارت‌های کشور در حالت غیر فعال قرار دارند بهترین گوشی‌های دو سیم کارته بازار طلسم فعالیت اپراتورهای مجازی موبایل شکست طلسم فعالیت اپراتورهای مجازی موبایل شکست سیم‌کارت‌ شاتل وارد بازار می‌شود گوشی دست‌ساز جدید ورتو کانستلیشن به قیمت ۱۰ هزار دلار پرفروش ترین موبایل‌های ‌۲سیمکارته چند؟ پرفروش ترین موبایل‌های ‌۲سیمکارته چند؟ تغییر قوانین فروش سیم کارت به خارجی‌ها در آذربایجان تغییر قوانین فروش سیم کارت به خارجی‌ها در آذربایجان قیمت سیم کارت در عراق و نحوه استفاده از آن قیمت سیم کارت در عراق و نحوه استفاده از آن مالکیت بیش از ۹ سیم‌کارت ممنوع شد مالکیت بیش از ۹ سیم‌کارت ممنوع شد
برگشت به بالا