قابلیت حذف پیام‌های ارسالی به پیام‌رسان کره‌ای آمد

عصر کالا- کاربران اپلیکیشن پیام‌رسان کاکائو تاک به‌زودی از قابلیت حذف پیام‌های ارسال و مشاهده شده بهره‌مند خواهند شد.

پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵:۰۰

قابلیت حذف پیام‌های ارسالی به پیام‌رسان کره‌ای آمد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اپلیکیشن پیام‌رسان کاکائو تاک ( Kakao Talk) که محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پیام‌رسان در کره جنوبی است، به تازگی اعلام کرده که در نسخه به‌روزرسانی شده خود (نسخه 8.0 ) قابلیت جدیدی را افزوده است تا بدین‌وسیله کاربران بتوانند پیام‌های ارسال‌شده خود را پس از انتشار و مشاهده هم حذف کنند، به‌گونه‌ای که هیچ اثری از آثار آن در پلت‌فرم باقی نماند.

چنین قابلیت مشابهی در تلگرام و لاین نیز وجود دارد که از سوی بسیاری از کاربران کاکائو تاک نیز درخواست داده شده بود و حالا به نظر می‌رسد که این پیام‌رسان کره‌ای نیز در پاسخ به درخواست‌های مکرر کاربرانش این قابلیت را به پلت‌فرم خود افزوده است. این قابلیت از بسیاری از سوءتفاهم‌های احتمالی جلوگیری بعمل می‌آورد و کار خیل عظیمی از کاربران اینترنتی را تسهیل کرده است.

این پیام‌رسان تنها در کره جنوبی حدود 30 میلیون نفر کاربر و در کل کشورهای جهان نیز در مجموع 60 میلیون نفر کاربر دارد.

برچسب ها

پیام رسانکره
مطالب مرتبط بیشتر
اپل دیگر اجازه اپدیت تلگرام را نمی دهد! آشنایی با قابلیت‌های جدید واتس اپ امنیت سیگنال زیر سوال رفت رونمایی یاهو از پیام رسان جدیدش گوگل پیام‌رسان اختصاصی اندروید عرضه می‌کند امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده جهان کدامند؟ قابلیت‌های جدید پیام‌رسان واتس‌اپ در جدیدترین به روز رسانی تلنگری به همه‌ی پیام‌رسان‌های ایرانی! محدودیت زمانی واتس‌اپ برای حذف پیام بیشتر شد تلگرام ایکس با ویژگی‌های جدید به گوگل‌پلی برگشت گوگل پیام رسان مخصوص اندروید می سازد کاهش همکاری شرکت سام الکترونیک وتکوین الکترونیک در صورت عدم عذرخواهی مسئولین کره‌ای مشکل پیام‌رسان‌های داخلی چیست؟ امن‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا کدامند؟ اشتراک گذاری داده‌های کاربران واتس اپ با فیس‌بوک متوقف شد پیام رسان ای او ال به خاطره‌ها پیوست قابلیت جدید واتس اپ برای کاهش پیام در گروه های چت واتس اپ، امکان لینک دعوت به گروه و تنظیمات مدیریت را آزمایش کرد اپلیکیشن پیامرسان مخصوص کودکان ساخته شد هزینه استفاده از پیام‌رسانهای مجاز بومی مشخص شد قابلیت حذف پیام در واتس اپ معرفی قابلیت جدید واتس اپ معرفی قابلیت‌های جدید واتس اپ تجاری آپدیت جدید وایبر با تغییراتی همچون امکان پین و ریپلای کردن پیام در گروه قابلیت جدید واتس اپ هم رو شد تلگرام، محبوب‌ترین پیام‌رسان ایرانی‌ها "واتس‌اپ"؛ رقیب اصلی فیس‌بوک مسنجر قابلیت ترجمه همزمان در اپلیکیشن چت گوگل الو
برگشت به بالا