آپدیت جدید وایبر با تغییراتی همچون امکان پین و ریپلای کردن پیام در گروه

عصر کالا- جدید‌ترین نسخه وایبر با قابلیت‌هایی همچون Pin و Reply کردن پیام‌ها در گروه و لیست برادکست منتشر شد.

شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

آپدیت جدید وایبر با تغییراتی همچون امکان پین و ریپلای کردن پیام در گروه

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، وایبر یکی از برنامه‌های مشهور ارتباطی برای دستگاه‌های تلفن همراه است که طرفداران بی‌شماری در سرتاسر دنیا دارد. اگر شما نیز یکی از طرفداران این اپلیکیشن هستید باید به اطلاعتان برسانیم که نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن با ویژگی‌های کاربردی متعددی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید نگاهی جزیی به آن‌ها داشته باشید.

 

اولین ویژگی مهمی که در این بروزرسانی تعبیه شده است امکان پین کردن پیام در گروه‌ها است که به ادمین گروه این اجازه را می‌دهد که پیامی خاص و مهم را در بالای صفحه‌ی گفتگو بچسباند یا به اصطلاح پین کند. این قابلیت باعث میشود که یک پیام مهم برای همه اعضای گروه قابل رویت باشد و همه بتوانند آن را ببینند. پیام پین شده در یک نوار بنفش رنگ به نمایش در خواهد آمد تا بیش از پیش، توجه کاربران را به خود جلب کند. اگر با پیام‌های پین شده آشنایی دارید، Pinned Message پیام‌هایی هستند که در بالاترین بخش صفحه قرار می‌گیرند و حتی با ارسال پیام‌های جدیدتر، پیام پین شده در جای خود ثابت باقی می‌ماند. امکان پین کردن پیام‌ها برای تمام پیام‌های گروه مهیا خواهد بود و برای اینکار کافی است که روی آن پیام، لمس طولانی کنید و گزینه‌ی مربوطه را انتخاب کنید.

ویژگی دوم آپدیت جدید وایبر، امکان ریپلای کردن یک پیام خاص در گروه است. از حالا کافی است تا روی پیام مورد نظر لمس طولانی کنید و گزینه Reply را انتخاب کنید. با اینکار، پیام مورد نظر به شکل نقل قول، به پاسخ ارسالی شما اضافه خواهد شد (مانند اپلیکیشن تلگرام یا واتس‌اپ).

علاوه بر دو ویژگی قبلی، قابلیت Broadcast Lists می‌توانید پیام مورد نظرتان را به صورت همزمان برای چند کاربر ارسال کنید. این ویژگی که مانند قابلیت خاطره‌انگیز SendToAll در یاهو مسنجر عمل می‌کند به شما این امکان را خواهد داد تا با مشخص کردن چندین گیرنده، یک پیام بخصوص را در چت‌های جداگانه برای تمام آن‌ها ارسال کنید. لیست کانتکت‌هایی که برای ارسال به صورت برادکست انتخاب می‌کنید قابل ذخیره است تا در نوبت‌های بعدی نیاز به دستچین کردن مجدد آن‌ها نباشد.

نسخه جدید وایبر برای تمام دستگاه‌های اندرویدی و iOS منتشر شده است اما ممکن است انتشار جهانی آن برای تمام کاربران چند روزی زمان ببرد. برای دانلود آپدیت برنامه اندروید Viber و نسخه آیفون آن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

برچسب ها

پیام رسانوایبرمسنجر
مطالب مرتبط بیشتر
نسخه وب پیام‌رسان گوگل قابل دسترس شد خداحافظی قطعی یاهو مسنجر در ۲۶ تیرماه اپل دیگر اجازه اپدیت تلگرام را نمی دهد! آشنایی با قابلیت‌های جدید واتس اپ امنیت سیگنال زیر سوال رفت رونمایی یاهو از پیام رسان جدیدش گوگل پیام‌رسان اختصاصی اندروید عرضه می‌کند امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده جهان کدامند؟ امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده جهان کدامند؟ قابلیت‌های جدید پیام‌رسان واتس‌اپ در جدیدترین به روز رسانی تلنگری به همه‌ی پیام‌رسان‌های ایرانی! محدودیت زمانی واتس‌اپ برای حذف پیام بیشتر شد تلگرام ایکس با ویژگی‌های جدید به گوگل‌پلی برگشت گوگل پیام رسان مخصوص اندروید می سازد مشکل پیام‌رسان‌های داخلی چیست؟ امن‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا کدامند؟ اشتراک گذاری داده‌های کاربران واتس اپ با فیس‌بوک متوقف شد پیام رسان ای او ال به خاطره‌ها پیوست قابلیت جدید واتس اپ برای کاهش پیام در گروه های چت واتس اپ، امکان لینک دعوت به گروه و تنظیمات مدیریت را آزمایش کرد اپلیکیشن پیامرسان مخصوص کودکان ساخته شد هزینه استفاده از پیام‌رسانهای مجاز بومی مشخص شد قابلیت حذف پیام در واتس اپ معرفی قابلیت جدید واتس اپ معرفی قابلیت‌های جدید واتس اپ تجاری جنگ وایبر با تلگرام قابلیت جدید واتس اپ هم رو شد تلگرام، محبوب‌ترین پیام‌رسان ایرانی‌ها "واتس‌اپ"؛ رقیب اصلی فیس‌بوک مسنجر قابلیت ترجمه همزمان در اپلیکیشن چت گوگل الو
برگشت به بالا