گران ترین کیف زنانه دنیا

کیف زنانه یک میلیارد دلاری برای چه کسی است؟

عصر کالا- چقدر حاضرید برای یک کیف هزینه کنید؟ هر چقدر انسان ثروتمند هم باشد محال است یک میلیارد و ۱۴۰میلیون تومان پول پای یک کیف زنانه بدهد.

شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶:۰۰

کیف زنانه یک میلیارد دلاری برای چه کسی است؟

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان، چقدر حاضرید برای یک کیف هزینه کنید؟ هر چقدر انسان ثروتمند هم باشد محال است یک میلیارد و 140 میلیون تومان پول پای یک کیف زنانه بدهد.

 

 

این کیف در یکی از گالری های لوکس نیویورک به فروش می رسد. این کیف از پوست کروکودیل تهیه شده و قطعاتی از الماس های سنگین در آن به کار رفته است. قیمت مشابه این کیف در حراج کریستی قبلا 300 هزار دلار تعیین شده بود.

نمونه ای معدودی از این کیف وجود دارد که همگی بالای 300 هزار دلار قیمت دارند. چه کسی حاضر است چنین کیفی را بخرد؟!

برچسب ها

گران قیمتکیف
مطالب مرتبط بیشتر
ادعای گرانی لوازم خانگی بازار گرمی از سوی افراد سودجو قیمت لوازم خارجی ۲ برابر و ایرانی ۳ برابر شد فروش کفش ۱۷ میلیون دلاری در دوبی ! کوله پشتی که هات اسپات وای فای می شود گران‌ترین گوشی آیفون جهان با قیمت ۱۰۰ هزار یورو را ببینید +تصاویر یک میلیون دلار، قیمت کت هریسون فورد در «جنگ ستارگان» کالاهای چینی ۲۰ درصد گران شد اعطای زمین و وام به تولیدی های کیف و کفش برای انتقال به قرچک گرانی موبایل ربطی به رجیستری ندارد برای خرید کیف زنانه چقدر باید هزینه کرد؟ آیفون ۲۰۱۸ احتمالا گران‌ترین گوشی اپل می‌شود فروش گران‌ترین عطر جهان + عکس "لویی‌ ویتون" ردیاب کیف ساخت مسواک هوشمند در راه سلامت دندان کاربران مانتوی ۲۰ میلیونی با نقش داستان ایرانی +تصاویر آیفون ایکس جعبه باز را ببینید خریدار ناشناس ۱۸ میلیون دلار برای ساعت پل نیومن داد فروش گرانترین کفش زنانه جهان در دبی+عکس قیمت فروش انواع کیف دوربین عکاسی در بازار تنها ۲۵۰ برند معروف کفش و پوشاک در تهران مجوز دارند موبایل‌تان را با کوله‌پشتی شارژ کنید + تصاویر لیست گران قیمت ترین لپ تاپ های موجود در بازار گرانترین ساعت‌های دنیا + تصاویر نگاهی نزدیک به گوشی ۲۳ میلیونی لامبورگینی در ایران فروش گوشی لامبورگینی با قیمتی عجیب در ایران + تصویر لیست گرانقیمت ترین توپ های والیبال در بازار نرخ فروش کیف و کاور دوربین عکاسی در بازار کیف محافظ Phoozy در بدترین شرایط از گوشی موبایل شما محافظت می‌کند مظنه قیمت کیف اداری زنانه در بازار برای خرید کیف چرم چقدر باید هزینه کرد+ جدول خرید کیف چرمی مردانه چقدر تمام می شود؟ ساز ناکوک صنعت کیف و کفش در ایران گران‌ترین عطرهای دنیا
برگشت به بالا