تنها با ۱۰ کیلو وزن!

تولید سبک ترین دوچرخه برقی تاشوی جهان

عصر کالا- تولید دوچرخه های سبکی که تحمل وزن انسان ها را داشته باشند و در عین حال کارآیی مناسبی داشته باشند، چالشی جدی محسوب می شود.

چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲:۰۰

تولید سبک ترین دوچرخه برقی تاشوی جهان

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, پیش از این شاهد تولید انواع دوچرخه های تاشوی سبک بوده ایم، ما Hummingbird Electric را می توان سبک ترین دوچرخه تاشوی برقی جهان توصیف کرد.

این دوچرخه تنها 10.4 کیلوگرم وزن دارد و شرکت سازنده آنProdrive  سابقه تولید دوچرخه های تاشوی بسیار سبک را که تنها 6.7 کیلوگرم وزن داشته اند را نیز دارد. البته آن دوچرخه برقی نبوده است.

دوچرخه برقی تازه این شرکت بدنه ای از جنس کربن دارد و مجهز به موتور 250 واتی و باتری لیتیومی 160 وات ساعتی است. یکی از قابلیت های جالب این دوچرخه سازگاری آن با فناوری بلوتوث است که موجب می شود ارتباط آن با گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی نیز ممکن شود.

دوچرخه سواران می توانند از گوشی خود برای کنترل برق، مسیریابی، مدیریت نحوه استفاده از دوچرخه و غیره استفاده کنند. بعد از راه اندازی دوچرخه سرعت آن ابتدا به 8 کیلومتر در ساعت می رسد و بعد از گذشتن از این سرعت موتور توان و قدرت خود را با شرایط جاده و بر مبنای شیب موجود تنظیم می کند.

حداکثر سرعت این دوچرخه به 25 کیلومتر در ساعت می رسد و بعد از شارژ باتری می توان مسافتی حداکثر 30 کیلومتری را با آن طی کرد. مدت زمان لازم برای شارژ کامل باتری این دوچرخه 2.5 ساعت و قیمت آن حدود 6000 دلار است.

برچسب ها

دوچرخه الکتریکی شهریدوچرخه
مطالب مرتبط بیشتر
نرخ انواع دوچرخه بچگانه در بازار؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه در بازار چند؟ +جدول نرخ انواع دوچرخه بچگانه در بازار؟ +جدول دستیارهای صوتی به دوچرخه‌ها رسید نرخ انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول نرخ انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول مظنه انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول نرخ انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول مظنه انواع دوچرخه ثابت در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه ثابت در بازار تهران؟ قیمت انواع دوچرخه کوهستان مناسب برای آقایان و بانوان مظنه قیمت کلاه ایمنی دوچرخه در بازار چقدر است؟ نرخ انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول دوچرخه الکتریکی لامبورگینی در راه است دوچرخه الکتریکی لامبورگینی در راه است اولین دوچرخه تولید شده با چابگر ۳ بعدی قیمت انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول دوچرخه برقی هوشمند هم به بازار آمد نرخ انواع دوچرخه در بازار چند؟ +جدول مظنه انواع دوچرخه در بازار چند؟ +جدول نرخ انواع دوچرخه در بازار چند؟ +جدول تولید دوچرخه ایمن برای تنبل ها نخستین نمایشگر کلاه ایمنی دوچرخه سواران ساخته شد قیمت انواع دوچرخه در بازار؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه بچگانه در بازار +جدول قیمت انواع دوچرخه بچگانه در بازار +جدول نرخ انواع دوچرخه در بازار؟ +جدول با موتور برقی تاشو راحت‌تر در شهرها رفت و آمد کنید غول خودروسازی دنیا دوچرخه برقی تولید کرد غول خودروسازی دنیا دوچرخه برقی تولید کرد نرخ انواع دوچرخه در بازار؟ +جدول این ویزور دوچرخه سواری ۹۸ درصد اشعه های مضر را دفع می کند حذف زنجیر از نسل جدید دوچرخه ها دوچرخه‌های نظامی مونتاگ +عکس مظنه انواع دوچرخه بچگانه در بازار +جدول قیمت انواع دوچرخه ثابت در بازار +جدول اعتراض تولیدکنندگان اروپایی دوچرخه به دامپینگ چین اعتراض تولیدکنندگان اروپایی دوچرخه به دامپینگ چین مظنه انواع دوچرخه بچگانه در بازار +جدول بادکردن تایرهای پنچر با پمپ جیبی در ۴۰ ثانیه با این ماشین لباسشویی، لاغر کنید مظنه انواع دوچرخه بچگانه در بازار +جدول مظنه انواع دوچرخه بچگانه در بازار +جدول از مبل راحتی مزدا تا قایق موج سواری فورد + عکس منتظر اسکوترهای برقی BMW باشید! +تصاویر قیمت جدیدترین انواع دوچرخه در بازار؟ +جدول مظنه انواع دوچرخه بچگانه در بازار +جدول لیست برخی دوچرخه های موجود در بازار قفل دوچرخه‌ای که گوشی هوشمند شما را قفل می‌کند این دوچرخه دست‌ساز است+تصاویر دوچرخه ای با قابلیت پاکسازی هوا دوچرخه ای با قابلیت پاکسازی هوا دوچرخه ای که تصادف را پیش بینی می کند دوچرخه الکتریکی شهری Motochimp دوچرخه الکتریکی شهری Motochimp
برگشت به بالا