بادکردن تایرهای پنچر با پمپ جیبی در ۴۰ ثانیه

عصر کالا- باد کردن تایرهای پنچر تا به حال مستلزم استفاده از پمپ های بزرگ و حجیم بوده، اما از این به بعد می توانید از پمپی استفاده کنید که در جیب جا می شود و قادر به پمپاژ سریع هوا نیز هست.

دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷:۰۰

بادکردن تایرهای پنچر با پمپ جیبی در ۴۰ ثانیه

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این پمپ باد جیبی که برای بادکردن تایرهای دوچرخه ها طراحی شده قادر به تزریق سریع هوای فشرده به داخل تایر است.

محصول یادشده تنها 190 گرم وزن دارد و می تواند یک تایر کم باد یا پنچر را با حداکثر فشار 120psi باد کند. این پمپ جیبی دارای یک باتری کوچک لیتیومی پلیمری نیز هست که از طریق پورت یو اس بی در عرض یک ساعت شارژ می شود و انرژی ذخیره شده در آن برای بادکردن دو تایر کافی خواهد بود.

کل فرایند بادکردن تایر پنچر یا کم باد از این طریق تنها 40 تا 50 ثانیه به طول می انجامد و لذا استفاده از این روش به خصوص در جریان برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کاملا مقرون به صرفه و منطقی است. قیمت این پمپ 129 دلار است.

قرار است در آینده مدل پیشرفته تری از این پمپ باد جیبی عرضه شود که با یک بار شارژ می تواند تا شش تایر را باد کند و سرعت این کار نیز به 20 تا 25 ثانیه کاهش می یابد.

برچسب ها

دوچرخهتایرچرخپمپ باد
مطالب مرتبط بیشتر
نرخ انواع دوچرخه بچگانه در بازار؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه در بازار چند؟ +جدول نرخ انواع دوچرخه بچگانه در بازار؟ +جدول دستیارهای صوتی به دوچرخه‌ها رسید نرخ انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول نرخ انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول مظنه انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول نرخ انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول مظنه انواع دوچرخه ثابت در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول تولید سبک ترین دوچرخه برقی تاشوی جهان قیمت انواع دوچرخه ثابت در بازار تهران؟ قیمت انواع دوچرخه کوهستان مناسب برای آقایان و بانوان مظنه قیمت کلاه ایمنی دوچرخه در بازار چقدر است؟ نرخ انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول دوچرخه الکتریکی لامبورگینی در راه است اولین دوچرخه تولید شده با چابگر ۳ بعدی قیمت انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول دوچرخه برقی هوشمند هم به بازار آمد نرخ انواع دوچرخه در بازار چند؟ +جدول تایر خودرویی که اکسیژن تولید می‌کند‍! مظنه انواع دوچرخه در بازار چند؟ +جدول این تایر اکسیژن تولید می کند این تایر اکسیژن تولید می کند نرخ انواع دوچرخه در بازار چند؟ +جدول تولید دوچرخه ایمن برای تنبل ها نخستین نمایشگر کلاه ایمنی دوچرخه سواران ساخته شد قیمت انواع دوچرخه در بازار؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه بچگانه در بازار +جدول نرخ انواع دوچرخه در بازار؟ +جدول غول خودروسازی دنیا دوچرخه برقی تولید کرد نرخ انواع دوچرخه در بازار؟ +جدول این ویزور دوچرخه سواری ۹۸ درصد اشعه های مضر را دفع می کند حذف زنجیر از نسل جدید دوچرخه ها دوچرخه‌های نظامی مونتاگ +عکس مظنه انواع دوچرخه بچگانه در بازار +جدول قیمت انواع دوچرخه ثابت در بازار +جدول اعتراض تولیدکنندگان اروپایی دوچرخه به دامپینگ چین مظنه انواع دوچرخه بچگانه در بازار +جدول با این ماشین لباسشویی، لاغر کنید مظنه انواع دوچرخه بچگانه در بازار +جدول مظنه انواع دوچرخه بچگانه در بازار +جدول از مبل راحتی مزدا تا قایق موج سواری فورد + عکس منتظر اسکوترهای برقی BMW باشید! +تصاویر قیمت جدیدترین انواع دوچرخه در بازار؟ +جدول مظنه انواع دوچرخه بچگانه در بازار +جدول لیست برخی دوچرخه های موجود در بازار قفل دوچرخه‌ای که گوشی هوشمند شما را قفل می‌کند این دوچرخه دست‌ساز است+تصاویر دوچرخه ای با قابلیت پاکسازی هوا دوچرخه ای با قابلیت پاکسازی هوا
برگشت به بالا