پوشاک ایرانی افزایش قیمت نداشته است

عصر کالا- امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت کسبه و فعالین بازار کویتی‌ها و پاساژ علاءالدین فعالیت طبیعی خود را داشتند و مشغول عرضه کالاهای خود به مردم بودند.

دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴:۰۰

پوشاک ایرانی افزایش قیمت نداشته است

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایلنا, کسبه درباره تاثیر خروج ترامپ از برجام و تاثیر آن در قیمت‌ها گفتند که قیمت البسه ایرانی تفاوت چندانی پیدا نکرده و با همان قیمت‌های گذشته به خریداران عرضه می‌شود.

یکی از کسبه با اشاره به اینکه لباس‌هایی که الان‌ در حال فروش هستیم از جنس‌های باقیمانده در انبارهایمان است،گفت: چون خریدمان قدیمی است دلیلی برای فروش با قیمت بالا به دلیل کسب سود بیشتر نداریم.

وی ادامه داد: ما به این امر واقفیم که برای خرید اجناس جدید به دلیل افزایش قیمت ارز باید پول بیشتری بپردازیم اما ما هم از مردم هستیم و از قدرت مالی آنها باخبریم بنابراین به خاطر سود بیشتر به آنها فشار نمی‌آوریم و به آنها ظلم نمی‌کنیم.

یکی دیگر از فروشندگان با بیان اینکه هم اکنون مغازه‌ها در این مکان باز است اما داد و ستدی به شکل گذشته وجود ندارد،گفت:چون مردم قبل از عید اقدام به خرید مایحتاج خود می‌کنند در این فصل از سال با کاهش خریدو فروش مواجه می‌شویم اما امیدواریم با خروج کشور از رکود کسب و کار ما هم رونق بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه بازار همواره در این فصل از سال کساد است گفت: با توجه به قیمت ارز احتمالا جنس‌های جدید گرانتر خواهند شد و ما هم چاره‌ای جز افزایش قیمت نداریم.

برچسب ها

پوشاکصنعت البسه و پوشاک
مطالب مرتبط بیشتر
دلار ۴۲۰۰ تومانی به پوشاک رسید دلار ۴۲۰۰ تومانی به پوشاک رسید دو سناریوی گرانی پوشاک وارداتی دو سناریوی گرانی پوشاک وارداتی ۹۹ درصد پوشاک چینی و ترک قاچاقی به ایران می‌آید! بازار پوشاک جایی برای گرانی ندارد ۲ محموله البسه خارجی قاچاق در مراغه توقیف شد طرح ملی تولید پوشاک در روستا‌های ۵ استان اجرا می‌شود ضرب‌الاجل برای تولید پوشاک و کیف و کفش پوشاک خارجی آب رفت! احتکار و گرانی پوشاک نداریم بهانه جدید فروشندگان برای افزایش قیمت پوشاک قاچاق ۲.۶ میلیارد دلاری پوشاک ۷۰ درصد بازار پوشاک کشور در قبضه خارجی‌هاست ۷۰ درصد بازار پوشاک کشور در قبضه خارجی‌هاست سهمیه واردات پوشاک در مناطق آزاد تعیین شد صادرات کالاهای نساجی و پوشاک پارسال ۱۵ درصد افزایش یافت افتتاح شهرک صنعتی پوشاک تا آخر تابستان ورود قانونی و بی‌ضابطه برندهای خارجی پوشاک ۲۰ درصد از اعضای اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان ورشکست شدند دستورالعمل ساماندهی بازار پوشاک در حال اجراست آخرین فرصت برای پوشاک ایرانی آخرین فرصت برای پوشاک ایرانی سهمیه واردات پوشاک و کالای همراه مسافر در مناطق آزاد گنگ است مانتوی ۲۰ میلیونی با نقش داستان ایرانی +تصاویر علت اختلاف فاحش آمار واردات پوشاک تولید پوشاک نامتعارف اقدامی مغایر با فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی تولید پوشاک نامتعارف اقدامی مغایر با فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی معضل "فروش بوتیکی" پوشاک در ایران بررسی بازار فروش البسه مشکی در آستانه محرم شلوارهای ورزشی نانویی به بازار رسید پلمب ۹ واحد عرضه کننده برند پوشاک غیرمجاز در شمیرانات دو سوم نیاز کشور به لوازم خانگی از طریق قاچاق است آمریکایی‌ها طرفدار خرید کالاهای تولیدشده وطنی برند پوشاک ترک چگونه وارد ایران می شود؟ جمع‎آوری برندهای پوشاک اروپایی غیرمجاز در شمیرانات از هفته آینده روزهای خوش صنعت پوشاک فرا می رسد در انتخاب پوشت، جوراب و کمربند به این نکات توجه کنید تولید پوشاک ایرانی با برند خارجی نخستین میز محصولات نساجی و پوشاک برگزار شد سنگ بزرگی به نام قاچاق بر سر راه تولید داخل آخرین وضعیت صنعت نساجی هم‌افزایی بالغ بر ۶۰ برند پوشاک ایرانی برای ورود به عرصه رقابت جهانی با افتخار ایرانی می‌پوشم هماهنگی گمرک و وزارت صمت برای ساماندهی بازار پوشاک تولید صادرات محور برندهای معروف پوشاک جهان در ایران ضرورت حمایت مردم از تولید داخلی واردات پوشاک توسط اشخاص حقیقی ممنوع شد جهش در تولید پوشاک رقابت پذیر با تعامل و همکاری گمرک ورود ۲/۵ میلیارد دلار پوشاک قاچاق به کشور پوشاک از مردادماه‌ صاحب کد شناسه می‌شود برای جذب سرمایه گذاران صنعتی بین المللی در منطقه آزاد انزلی آمادگی کامل داریم ممنوعیت واردات پوشاک به صورت فردی واردات پوشاک بدون ثبت برند قاچاق است گمرک با ساماندهی واردات، تولید پوشاک داخلی را تقویت کرد تصمیمات مهم گمرک و وزارت صنعت برای حمایت از پوشاک داخلی کمربند و کفش و شلوارجینتان عامل بیماری اند! قاچاق اصلی‌ترین معضل بازار کار پوشاک حمایت مصرف کنندگان راهکار رونق تولید داخل قاچاق پوشاک خارجی ۳۸۵هزار نفر را بیکار کرد آمار عجیب واردات و ترانزیت پوشاک از مناطق آزاد آمار عجیب واردات و ترانزیت پوشاک از مناطق آزاد هر ساعت ۶ کانتینر پوشاک قاچاق وارد کشور می‌شود! سهم پلاسکو از تامین پوشاک ایران چقدر بود؟
برگشت به بالا