تولید مرورگر سازگار با فناوری واقعیت مجازی

عصر کالا- بنیاد موزیلا تولیدکننده مرورگر فایرفاکس از عرضه نسخه جدیدی از این مرورگر خبر داده که برای استفاده در هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده طراحی شده است.

چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴:۰۰

تولید مرورگر سازگار با فناوری واقعیت مجازی

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, مرورگر جدید فایرفاکس ریالیتی نام دارد و موزیلا آن را مرورگری متن باز، سازگار با پلتفورم های متنوع و رعایت کننده حریم شخصی کاربران توصیف کرده است.

در ویدئوهایی که در این زمینه توسط موزیلا منتشر شده کاربرانی در حال استفاده در مرورگر یادشده با استفاده از هدست های اچ تی سی وایو فوکوس مشاهده می شوند.

مرورگر یادشده هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته و هنوز مشخص نشده با چه هدست هایی سازگاری دارد. مرورگر جدید از نظر امکانات و ظاهر تفاوت زیادی با مرورگرهای معمولی ندارد و شاید تفاوت اصلی آن با مرورگرهای دیگر قابلیت شناور ماندن آن در فضای مجازی سه بعدی و امکان وبگردی و ورق زدن صفحات به صورت نرم و روان با استفاده از کنترل گر هدست های واقعیت مجازی باشد.

در واقع تمامی امکاناتی که در مرورگرهای دو بعدی وجود دارد، در نسخه سه بعدی مرورگر فایرفاکس هم در دسترس است. امکان پیشبرد امور با استفاده از فناوری تشخیص صدا هم در مرورگر یادشده در نظر گرفته شده است. در این مرورگر مشاهده ویدئوها هم به صورت 360 درجه انجام می شود.

برچسب ها

واقعیت مجازیمرورگر وبموزیلا فایرفاکس
مطالب مرتبط بیشتر
معرفی مرورگر اینترنتی موزیلا مخصوص اندرویدی‌ها قابلیت جدید مرورگر فایرفاکس اعلام شد مرورگر فایرفاکس شما را از هک شدن مطلع می کند گوگل واقعیت افزوده را در مرورگر آزمایش می کند کوالکام برای هدست‌های واقعیت مجازی تراشه می‌سازد "فیسبوک" و "رِد" دوربین ضبط تصاویر واقعیت مجازی می‌سازند بازدید از بناهای تاریخی با واقعیت مجازی هدست واقعیت مجازی پیشرفته فیس بوک در راه است با کلاهخود واقعیت افزوده هیجان را تجربه کنید تولید نمایشگرهای کوچک فوق دقیق برای هدست های واقعیت افزوده گوگل از اپلیکیشن با استیکرهای واقعیت مجازی پشتیبانی می کند بهترین مرورگر موبایلی کدام است؟ این انگشتر آینده واقعیت مجازی را دگرگون می کند هدست واقعیت مجازی دانش آموزان را به سفرهای علمی می برد ویژگی جدید موزیلا برای اجتناب از ردیابی اطلاعات کاربر ویژگی جدید موزیلا برای اجتناب از ردیابی اطلاعات کاربر نسخه اندروید مرورگر فایرفاکس به‌روزرسانی شد هوش مصنوعی به زودی ذهن انسان ها را می خواند صندلی واقعیت مجازی هم از راه رسید بازسازی خانه ها در زمان زلزله با واقعیت مجازی تولید اولین هدست واقعیت مجازی مستقل جهان مقایسه مرورگرهای موبایلی سامسونگ، کروم، اج و فایرفاکس انتشار نسخه مرورگر مایکروسافت اج برای iOS و اندروید ابزار جدید آمازون برای طراحی برنامه‌های واقعیت مجازی دستکش واقعیت افزوده دستانتان را به دنیای مجازی می برد نسخه پرسرعت فایرفاکس کوانتوم منتشر شد به روزرسانی تازه مرورگر فایرفاکس برای ارتقای سرعت پتنت هدست واقعیت مجازی ال جی از طراحی غیرعادی آن خبر می دهد رونمایی از هدست بی سیم اچ تی سی رکورد بازی مداوم با هدست واقعیت مجازی شکسته شد صفحه‌کلید هم وارد دنیای مجازی شد ۵ مرورگر برتر برای گوشی موبایل تولید باکیفیت ترین هدست واقعیت مجازی دنیا در چین دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه با قابلیت پخش زنده انتشار پیش نمایش مرورگر مایکروسافت اج اندرویدی استفاده از فایرفاکس در ویندوزهای ایکس پی و ویستا غیرممکن می‌شود ۳۷ هزار کاربر مرورگر کروم فریب برنامه قلابی را خوردند اپل جست‌وجوگر گوگل را جایگزین Bing کرد تجربه ۳۶۰ درجه وب با اپرا ۴۹ رونمایی از هدست واقعیت مجازی جدید پلی استیشن سونی+ عکس اپل آینده واقعیت افزوده را ترسیم می‌کند دانشمند ایرانی دستگاه تشخیص ضربه مغزی با واقعیت مجازی ساخت وابستگی هدست اچ‌تی‌سی وایو به رایانه‌ها به‌زودی از میان خواهد رفت هدست واقعیت مجازی گوگل به روز می شود با Cinera آشنا شوید؛ هدستی که تجربه سالن سینما را به خانه می آورد اچ تی سی وایو Focus ، نام هدست واقعیت مجازی مستقل تایوانی‌ها خواهد بود رشد بازار هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده هدست واقعیت مجازی Lenovo ماه آینده با قیمت ۳۵۰ دلار می‌آید با فناوری واقعیت مجازی خانه را به جنگل و اقیانوس تبدیل کنید انتقال گرما، سرما و درد در دنیای واقعیت مجازی ممکن شد
برگشت به بالا