۵ مرورگر برتر برای گوشی موبایل

عصر کالا- شاید از آن دسته افرادی هستید که همیشه در گوشی موبایل خود از یک مرورگر استفاده می‌کنید، شاید هم مرتبا مرورگرتان را تغییر می‌دهید.

دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

۵ مرورگر برتر برای گوشی موبایل

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی مگ، همان‌طور که برای کامپیوترهای خانگی انواع و اقسام مرورگر وجود دارد، این تنوع در گوشی‌ها هم مشاهده می‌شود و هرکدام از این مرورگرها معایب و مزایای خودشان را دارند.

در ادامه، به‌طور مختصر و مفید توضیحاتی را در مورد مرورگرهای معروف ارائه می‌دهیم. اگر می‌خواهید بهترین مرورگر را با توجه به نیازهای خود پیدا کنید، ادامه‌ی این مطلب را بخوانید.
گوگل کروم (اندروید، iOS)

مرورگر کروم، انتخاب پیش‌فرض بسیاری از کاربران است. یکی از دلایل چنین محبوبیتی این است که کاربران نسخه‌ی موبایل این مرورگر، می‌توانند به اطلاعات گسترده‌ای از نسخه‌ی دسکتاپ کروم مانند تاریخچه‌ی وب‌گردی، «بوک‌مارک‌ها» (bookmarks)، اطلاعات حساب‌های کاربری و دیگر موارد دسترسی داشته باشند. نسخه‌ی موبایل این مرورگر مانند نسخه‌ی دسکتاپ آن سریع و روان است و همچنین قابلیت‌های جانبی جالبی هم در آن وجود دارد. ازجمله‌ی این قابلیت‌های جانبی می‌توان به امکان جستجو از طریق صدا اشاره کرد.

مرورگر کروم مشخصه‌های جذاب زیادی دارد که امکان جستجو با یک‌بار لمس، صرفه‌جویی در مصرف داده و امکان دانلود سایت با فشردن یک دکمه، فقط برخی از این مشخصه‌ها به شمار می‌رود. در نسخه‌ی موبایل کروم هم مانند نسخه‌ی دسکتاپ آن، امکان ترجمه‌ی سایت وجود دارد که در صورت تمایل، سایت‌های خارجی به زبان موردنظر شما ترجمه می‌شوند.

البته این نکته را باید ذکر کنیم که در طی بررسی‌های مختلف، کروم عنوان سریع‌ترین مرورگر گوشی را دریافت نکرده و ازلحاظ ویژگی‌ها هم در رتبه‌ی نخست قرار نمی‌گیرد؛ اما به‌هرحال به دلیل محبوبیتی که نسخه‌ی دسکتاپ این مرورگر دارد و پیوستگی آن با نسخه‌ی موبایل کروم و دیگر سرویس‌های گوگل، باعث شده که این مرورگر در اندروید و iOS کاربران زیادی داشته باشد و البته مهاجرت از آن به یک مرورگر دیگر به کار نسبتا دشواری بدل شود.

البته تمام این حرف‌ها بدین معنا نیست که تجربه‌ی استفاده از کروم تجربه‌ای ناخوشایند است؛ زیرا این مرورگر هم سریع است و هم رابط کاربری ساده و خلوتی دارد و همین باعث شده که در نمایشگرهای کوچک استفاده از آن دل‌نشین باشد. هرچند، درنهایت باید گفت عوامل زیادی دست به دست هم داده تا این اپلیکیشن محبوب شود؛ عواملی که لزوما ارتباطی با کیفیت آن ندارد.
اپل سافاری (iOS)

سافاری مرورگر پیش‌فرض سیستم‌عامل iOS است. اپل هم مرتبا ویژگی‌های جدیدی را در این مرورگر تعبیه می‌کند. مثلا از ویژگی‌های نسخه‌ی جدید آن می‌توان به امکان بلاک کردن هوشمند تبلیغات و پیوستگی بیشتر با سیری اشاره کرد. همانند کروم، اگر از نسخه‌ی دسکتاپ سافاری استفاده کنید می‌توانید اطلاعات مختلفی را بین نسخه‌ی موبایل و دسکتاپ آن سینک کنید.

در سافاری به لطف آی‌کلاود، حتی امکان سینک تب‌های بازشده در بین دسکتاپ و گوشی هم فراهم است. با توجه به این ویژگی‌ها و البته پیوستگی زیاد آن با iOS، چندان عجیب نیست که کاربران پروپاقرص اپل از استفاده از این مرورگر دست نمی‌کشند. البته سافاری ازلحاظ ظاهری و رابط کاربری چندان جذاب نیست، اما درهرحال ازلحاظ ویژگی‌های جذاب دستش پر است و حداقل مانند گوگل فعالیت‌های کاربران را زیر نظر نمی‌گیرد.

در آزمایش‌های صورت گرفته، سافاری نتایج خوبی را کسب کرده و نباید قابلیت‌های جذابی مانند حالت مطالعه‌ی این مرورگر را از قلم انداخت. البته سافاری از یک نظر تا حد زیادی مشابه کروم است؛ سافاری پیوستگی زیادی با سیستم‌عامل iOS دارد و مانند کروم، محبوبیت آن فقط به خاطر کیفیت خود اپلیکیشن نیست.

باوجود رشد بی‌وقفه‌ی سیری، پیوستگی سافاری با دیگر بخش‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود. خیلی جالب است که باوجود ارتباط گسترده بین نسخه‌ی دسکتاپ و موبایل سافاری، توسعه‌ی نسخه‌ی دسکتاپ سافاری در ویندوز کاملا متوقف شده است و همین باعث شده که کاربران ویندوز برای استفاده از کروم در iOS، دلیل موجهی داشته باشند.
موزیلا فایرفاکس (اندروید، iOS)

روزگاری فایرفاکس به‌عنوان جایگزین اینترنت اکسپلورر محسوب می‌شد و بعدها به‌عنوان جایگزین گوگل کروم شناخته شد. اگر از نسخه‌ی دسکتاپ آن استفاده می‌کنید، منطقی است که از نسخه‌ی موبایل آن هم بهره ببرید، زیرا می‌توان اطلاعات مختلفی را بین این دو نسخه سینک کرد. تب‌ها در فایرفاکس ظاهر بهتری نسبت به کروم دارند و حرکت بین آن‌ها راحت‌تر است. همچنین در این مرورگر به‌راحتی می‌توان موتور جستجوی پیش‌فرض را تغییر داد. علاوه بر این، در نسخه‌ی موبایل فایرفاکس افزونه‌های متنوعی وجود دارد که برای اهداف مختلف می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

فایرفاکس رابط کاربری جذابی دارد و تا حد زیادی می‌توان آن را شخصی‌سازی کرد. پشتیبانی از افزونه‌های گسترده هم دلیل دیگری است که فایرفاکس را به کروم یا سافاری ترجیح دهید. ازلحاظ سرعت هم فایرفاکس در iOS موفق شده نتایج خوبی را به دست آورد اما در اندروید چندان قوی ظاهر نشده؛ هرچند بهتر است خودتان با آن کار کنید و شخصا برای استفاده از آن تصمیم بگیرید. در آخر باید گفت که نسخه‌ی موبایل فایرفاکس ویژگی‌های جذاب زیادی دارد، اما آیا مهاجرت از کروم یا سافاری به فایرفاکس ارزشش را دارد؟ پاسخ این سؤال تقریبا خیر است، به‌خصوص اگر وقت زیادی را صرف اکوسیستم کروم یا سافاری کرده باشید.
اُپرا (اندروید) و اُپرا مینی (اندروید، iOS)

اُپرا مرورگر نوآور و البته مظلومی است که برای انواع و اقسام پلتفرم‌ها مانند اندروید، iOS، ویندوز و macOS ارائه شده است. البته برای نسخه‌ی موبایل آن، تمرکز توسعه‌دهندگان اُپرا عمدتا معطوف به اندروید است و در iOS فقط از نسخه‌ی کم‌حجم آن به نام «اُپرا مینی» می‌شود استفاده کرد. وب‌گردی و جستجو در اپلیکیشن اصلی اُپرا در اندروید خیلی راحت و روان است و مانند دیگر مرورگرها، سینک کردن اطلاعات آن در پلتفرم‌های مختلف به‌راحتی انجام می‌شود.

اپلیکیشن اصلی اُپرا قابلیت صرفه‌جویی در مصرف داده را ارائه می‌دهد که با استفاده از آن، حجم کمتری از داده‌های کاربر مصرف می‌شود. اُپرا مینی موجود در اندروید و iOS هم کم‌حجم و سریع است و هم قابلیت صرفه‌جویی مصرف داده در آن تعبیه‌شده. ازلحاظ سرعت کلی هم نمی‌توان به‌طور قطع در مورد آن نظر داد؛ زیرا در برخی از بررسی‌ها، اُپرا در اندروید موفق شده مکان اول را کسب کند ولی در بعضی دیگر از بررسی‌های مربوط به iOS، در پایین جدول قرار گرفته است. همانند فایرفاکس، اُپرا هم ویژگی‌های جذاب زیادی دارد؛ اما اگر چندان به دنبال صرفه‌جویی در مصرف داده نیستید یا از نسخه‌ی دسکتاپ آن استفاده نمی‌کنید، احتمالا ارزش ندارد که از مرورگر فعلی‌تان دست بکشید و به اُپرا مهاجرت کنید.
مایکروسافت اج (اندروید، iOS)

مایکروسافت «اج» (Edge) از تازه‌نفس‌ترین مرورگرهای گوشی‌های هوشمند است که به‌تازگی به‌صورت آزمایشی برای اندروید و iOS عرضه‌شده. باوجود این‌که این مرورگر هنوز به‌صورت رسمی ارائه نشده، اما نسخه‌ی iOS این مرورگر در آزمایش‌های مختلف موفق شده که رتبه‌ی خوبی را کسب کند. البته اگر اهل استفاده از کروم و فایرفاکس در دسکتاپ و گوشی خود هستید، احتمالا چند میلی‌ثانیه سرعت بیشتر باعث نمی‌شود که به استفاده از اج روی بیاورید.

در ابتدای معرفی نسخه‌ی دسکتاپ مرورگر اج، کمتر کسی نسبت به کیفیت آن امیدوار بود، اما نسخه‌ی دسکتاپ این مرورگر به‌طور آهسته و پیوسته رو به بهبود است. به همین خاطر می‌توانیم نسبت به آینده‌ی نسخه‌ی موبایل این مرورگر امیدوار باشیم. اگر طرفدار سفت‌وسخت ویندوز و محصولات مایکروسافت هستید، احتمالا از استفاده از نسخه‌ی موبایل این مرورگر پشیمان نمی‌شوید. نسخه‌ی رسمی آن هم تا مدتی دیگر عرضه می‌شود.
از کدام اپلیکیشن مرورگر باید استفاده کنید؟

انتخاب بهترین مرورگر کار غیرممکنی است؛ زیرا اگر کاربری به‌طور گسترده از اکوسیستم اپل استفاده کند، به‌احتمال‌زیاد مرورگر سافاری را انتخاب می‌کند و اگر هم وقت زیادی را صرف اکوسیستم گوگل کرده باشد، مرورگر مورد نظرش احتمالا کروم خواهد بود. این را باید در نظر گرفت که اپلیکیشن‌های معروفی مانند توییتر، فیسبوک و تلگرام، مرورگر مختص به خودشان را دارند و در سیستم‌عاملی مانند iOS استفاده از مرورگر پیش‌فرض یعنی سافاری راحت‌تر است؛ به‌خاطر تمام این مسائل، معمولا دلایل قانع‌کننده‌ی زیادی برای تعویض مرورگر وجود ندارد.

کاربرانی هم که به استفاده از مرورگرهای فایرفاکس و اُپرا عادت کرده‌اند، فارغ از خوب یا بد بودن مرورگر، معمولا به استفاده از مرورگر دیگری روی نمی‌آورند. نسخه‌ی موبایل مایکروسافت اج هم که تازه‌نفس است ولی باوجود کاربران زیاد ویندوز، پتانسیل خوبی برای رشد دارد. درنهایت باید گفت که هرچند هرکدام از این مرورگرها نقاط قوت و ضعف خودشان را دارند، اما معمولا تفاوت کیفیت‌های آن‌ها آن‌قدر بارز نیست که موجب تشویق کاربر برای استفاده از مرورگر جدیدی شود.

برچسب ها

اپلیکیشناندرویدآی او اساپ استورمرورگر اپرامرورگر وبمرورگر کروم
مطالب مرتبط بیشتر
مروری بر پرکاربردترین موتورهای جست‌وجو در اروپا مراقب اپلیکیشن تیک‌تاک باشید محافظ گوشی که باکتری‌ها را می‌کشد امکان استفاده هم‌زمان از اپلیکیشن‌های موبایلی هوآوی و سرویس‌های گوگل نحوه دریافت اعلان های ایمیل از طریق یک حساب ایمیل در آیفون نسخه قدیمی اندروید بهتر است؟ رونمایی از پیام رسان قدرتمند اندرویدی توسط یک ایرانی تلاش برای جلوگیری از یکپارچه سازی اپلیکیشن های فیس بوک دردسر جدید ضعف امنیتی اندروید! کشف باگ جدید در سیستم عاملهای لینوکس و IOS محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دانلود شده در جهان بازار اپلیکیشن‌های موبایلی در انحصار ۱ درصد از توسعه‌دهندگان! پیام‌رسان‌های داخلی چقدر آمادگی دارند؟ مروری بر بهترین اپلیکیشن‌های کاریابی در جهان انتشار بدافزار از طریق اندروید سبقت اپل از سامسونگ و هواوی با شبکه ۵G ۴۹ اپلیکیشن اندرویدی به بدافزار آلوده‌ اند! اقدام جدید فایرفاکس برای رضایت کاربران اینترنتی چین دل کاربران آمریکایی را برده! گوشی‌تان را در برابر حملات ایمن کنید طراحی اپلیکیشنی برای بازدید مجازی از مِلک کدام سازندگان گوشی اندروید ۱۰ را تا آخر سال منتشر می‌کنند؟ اپلیکیشن مرسدس بنز اطلاعات کاربرانش را فاش کرد اندروید بهترین سیستم عامل موبایل است این اپلیکیشن‌های اندرویدی را نصب نکنید این اپلیکیشن‌های اندرویدی را نصب نکنید ویندوز ۱۰ به تماس گوشیهای اندرویدی پاسخ می دهد! محتوای غیرقانونی فیس بوک باید در سراسر جهان حذف شود باگ اندروید ۱۰ گریبان گوشی‌های گوگل را گرفت ۶اپلیکیشن برای کنترل استفاده از گوشی اپلیکیشنی که مشاوره دندانپزشکی می دهد کدام سیستم‌عامل گوشی بر جهان حاکم است؟ این دو اپلیکیشن اندرویدی را همین الان حذف کنید! این دو اپلیکیشن اندرویدی را همین الان حذف کنید! بهترین گوشی‌های اندرویدی ۲۰۱۹ فروش ۶/ ۲۲ میلیارد دلاری برنامه‌های موبایلی کدام گوشی‌های شیائومی به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شوند؟ هواوی میت ۳۰ بدون اپلیکیشن های اندروید به بازار می آید کدام مدل‌های آیفون نسخه جدید iOS را دریافت می‌کنند؟ کدام گوشی‌های هواوی اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند؟ اندروید۱۰ رسما منتشر شد! مایکروسافت «فلاش» را بازنشسته می‌کند ۶ اپلیکیشن برای یاد گرفتن زبان جدید گوشی های جدید هواوی نرم افزارهای گوگل ندارند اندروید از آغاز تا امروز امنیت در بازارهای رقیب گوگل‌پلی چه زمانی گوشی‌های نوکیا به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شوند؟ اپلیکشین هوشمند برای کنترل صوتی انواع لوازم خانگی شناسایی باج‌افزار اندرویدی با قابلیت انتشار از طریق پیامک ۲۶ آسیب‌پذیری امنیتی اندروید رفع شد از سیستم‌عامل اندروید چه می‌دانید؟ اپل آتش انقلاب فناوری را برافروخت و اندروید سوخت آن شد آمادگی هوآوی برای جایگزینی سیستم عامل جدید به جای اندروید نگاهی به کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های کاربران آیفون درآمد اپ استور و گوگل پلی به ۳۹.۷ میلیارد دلار رسید توسعه دهندگان اپلیکیشن از اپل شکایت کردند رویدادهای ورزشی؛ نخستین تجربه کاربران از شبکه ۵G آسیب‌پذیری یک سرویس خبرخوان، اطلاعات کاربران را لو داد راه‌حل مشکل دانلود اپلیکیشن‌های اندرویدی از پلی‌استور حالت افقی به IGTV اینستاگرام اضافه می‌شود مرورگر اینترنتی سامسونگ گوی رقابت را از گوگل می‌رباید محدودیت اپل برای اپلیکیشن‌های بانکی و پرداخت خنثی می‌شود ریزش کاربران توییتر موجب جان گرفتن درآمد توییتر شد! شگرد جدید کلاهبرداران برای خالی کردن حساب کاربران با نصب اپلیکیشن‌های موبایلی نفوذ بدافزارها به بازی‌های اندرویدی کروم‌ها را بروز کنید شرکت اپل محصولات جدید خود را امشب معرفی می‌کند بهبود امنیت افزونه‌های کروم در نسخه جدید مایکروسافت دیگر از برنامه محبوبش پشتیبانی نمی‌کند آسیب پذیری دو مرورگر اینترنتی به روز رسانی جدید واتس اپ برای بهبود مصرف باتری نسخه به‌روزرسانی شده سیستم عامل iOS.۱۲ منتشر شد سیستم عامل «ای او اس ۱۲» عرضه شد کلاه ایمنی با چشم انداز ۳۶۰ ساخته شد نکات مهم امنیتی برای کاربران اندروید بدافزاریاب اپل اطلاعات کاربرانش را می‌دزدد یک چهارم آمریکایی‌ها فیس‌بوک را حذف کردند قابلیت ضبط مکالمات به اسکایپ افزوده شد قابلیت کنترل اشیا به پیام رسان لاین اضافه می شود موبایل جدید با سیستم عامل اندروید وان ساخته شد اندروید بیش از حد تصور، داده‌های شما را به گوگل می‌فرستد پیام‌رسان اسکایپ امن‌تر می‌شود شما از کدام مسیریاب برای رانندگی استفاده می‌کنید؟ بهره‌مندی جدیدترین نسخه اندروید از هوش مصنوعی معرفی اپلیکیشنی برای پیشنهاد فیلم‌های مورد علاقه شما تجربه لذت بخش وب گردی با قابلیت جدید مرورگر فایرفاکس کیبورد گوگل از ۲۸ زبان جدید پشتیبانی می‌کند استفاده ۲.۵ میلیارد نفر از اپلیکیشن‌های فیسبوکی توقف دسترسی گوشی‌های هواوی به اپلیکیشن VLC درمان کمردرد با اپلیکیشن هوشمند ویژه فیزیوتراپی فریب اپلیکیشن‌های اندرویدی جعلی‌ را نخورید فریب اپلیکیشن‌های اندرویدی جعلی‌ را نخورید آی‌پدهای اپل به تشخیص چهره مجهز می‌شوند اسپاتیفای قابلیت جدیدی به پلت‌فرم‌اش افزود مایکروسافت گوشی اندرویدی می سازد قابلیت حذف جستجوی ویدئو در آپدیت جدید یوتیوب معرفی مرورگر اینترنتی موزیلا مخصوص اندرویدی‌ها معرفی مرورگر اینترنتی موزیلا مخصوص اندرویدی‌ها کشف حفره‌ امنیتی در اپلیکیشن‌های اندرویدی کشف حفره‌ امنیتی در اپلیکیشن‌های اندرویدی آپدیت ماه جولای ایکس باکس وان با قابلیت FastStart عرضه شد قابلیت جدید مرورگر فایرفاکس اعلام شد واتس‌اپ لینک های مشکوک را شناسایی می‌کند تلاش مایکروسافت برای توسعه اپلیکیشن تماشای فیلم آنلاین دومین نسخه بتا «اندروید پی» با آپدیت های امنیتی منتشر شد اپلیکیشن‌های موبایل ۱۵ میلیون تومان تسهیلات می‌گیرند اسکن کالا و پرداخت با اپلیکیشن جایگزین صف صندوق می شود کدام گوشی‌ها به اندروید ۸.۰ به‌روزرسانی می‌شوند؟ بهبود سیستم احراز هویت و امنیت سایبری اندروید ارسال خودکار موقعیت مکانی برای نیروهای اورژانس در آپدیت جدید iOS این مرورگر برای تماشای تبلیغ به کاربران جایزه می دهد اینستاگرام ماهانه یک میلیارد کاربر دارد گوگل پادکست برای اندرویدی‌ها منتشر شد شیوع اپلیکیشن های گمراه کننده در گوگل پلی واتساپ تا سال ۲۰۲۰ از نسخه‌های قدیمی اندروید پشتیبانی می‌کند واتساپ تا سال ۲۰۲۰ از نسخه‌های قدیمی اندروید پشتیبانی می‌کند بدافزار دستگاه های آمازون ارز دیجیتال استخراج می کند نحوه‌ مدیریت و کاهش مصرف اینترنت در اندروید ارائه آپدیت جدید توئیتر بر اساس موضوعات مورد علاقه کاربر تنفر واتس اپی‌ها از فیس بوک! اپلیکیشن گوگل‌لنز به پلی‌استور می‌آید با این مسواک فناورانه دندان هایتان را تمیز کنید ویژگی های آپدیت سیستم عامل اپل معرفی شدند اطلاعات کاربران فیس بوک در اختیار ۶۰ تولید کننده موبایل و تبلت! طبق سلیقه خود نحوه نمایش پست‌های اینستاگرام را تغییر دهید تحولات در نسخه جدید سیستم عامل رایانه‌های اپل اپل دیگر اجازه اپدیت تلگرام را نمی دهد! ساخت نسل جدید سیستم عامل لینوکس برای امنیت اینترنت اشیاء iOS۱۱.۴ با ویژگی‌های جدید از راه رسید راهنمای مخفی‌سازی اپلیکیشن در اندروید راهنمای مخفی‌سازی اپلیکیشن در اندروید کشف حمله‌ی جدید که می‌تواند گوشی‌ را از راه دور هک کند اپلیکیشن معنی یاب گریه کودکان ساخته شد نسخه جدید اپلیکیشن کی‌بورد گوگل با قابلیت Gif منتشر شد چگونه بدون نیاز به اینترنت از نقشه گوگل استفاده کنیم؟ رکوردشکنی مایکروسافت وُرد برای اندروید تولید گوشی اندرویدی با قابلیت ضبط و نمایش سه بعدی تصاویر آشنایی با قابلیت‌های جدید واتس اپ اپلیکیشنی برای کاهش استرس ساخته شد مشکلات دردسر ساز iOS ۱۱.۴؛ هنگ کردن آیفون با باگ نقطه سیاه سازندگان گوشی‌های اندرویدی وادار به ارائه نسخه امنیتی می‌شوند؟ اپل اپلیکیشن‌های ناقض حریم شخصی را از اپ استور حذف کرد اپل اپلیکیشن‌های ناقض حریم شخصی را از اپ استور حذف کرد ۵قابلیت برتر اندروید پی را بشناسید تماشای ویدئوهای فیس بوک و اینستاگرام در واتس اپ ممکن می شود مشخصات سیستم عامل اندروید P اعلام شد ادغام گوگل‌لنز با دوربین گوشی‌های هوشمند مشخصات سیستم عامل اندروید P اعلام شد بد افزاری که تمام اطلاعات گوشی شما را سرقت می کند! نسخه بعدی اندروید از اعتیاد به گوشی می‌کاهد رونمایی از سیستم عامل اندروید تینگز برای اینترنت اشیا چهارمین نسخه آزمایشی iOS ۱۱.۴ برای توسعه دهندگان منتشر شد استفاده از یک حمله برای از بین بردن تلفن‌های اندرویدی رونمایی از اندروید جدید در کنفرانس گوگل قابلیت تماس تصویری گروهی و ارسال استیکر به WhatsApp افزوده شد +تصویر کنترل بی دردسر گوشی بچه ها با یک برنامه تلفن همراه تشخیص انواع بیماری‌ها تنها با یک اپلیکیشن اپلیکیشن آیتونز اپل به مایکروسافت استور پیوست خاموش‌کردن جستجو به اپلیکیشن یوتیوب افزوده شد اپلیکیشن دستیار خرید و فروش هوشمند کالا طراحی شد گوگل پیام‌رسان اختصاصی اندروید عرضه می‌کند هدفونی که خرخر کاربر را هشدار می‌دهد دروغ غول‌های تکنولوژی درباره امنیت گوشی‌های اندرویدی نوار ابزار جدید اندروید پی مشابه آیفون ایکس تصویر پس‌زمینه‌ای که نام رسمی اندروید P را فاش می‌کند اپلیکیشن‌های تولید شناسه‌های جعلی حذف می‌شود قابلیت مکالمه تصویری گروهی به اسنپ چت اضافه شد سرقت اطلاعات تماس در گوشی‌های اندرویدی سرقت اطلاعات تماس در گوشی‌های اندرویدی تولید مرورگر سازگار با فناوری واقعیت مجازی جاسوسی فیس بوک از تماس ها و پیامک‌های گوشی‌های اندرویدی مشکلات اپ استور برای کاربران ایرانی مشکلات اپ استور برای کاربران ایرانی اندروید ویر برای ساعتهای هوشمند پوست می اندازد انتشار آپدیت اندروید ۸ برای گوشی Moto Z۲ Force عرضه نسخه تازه اندروید برای نصب در گوشی های ارزان قیمت با مرورگر گوگل موسیقی بسازید! زمان رونمایی و عرضه نسخه بعدی اندروید مشخص شد تلویزیونی که با دیوار هم رنگ می شود نسخه بعدی اندروید، گوشی را به ماوس تبدیل می‌کند مجوزهای کاربردی تلفن همراه چه ضرورتی دارند؟ مجوزهای کاربردی تلفن همراه چه ضرورتی دارند؟ عرضه پیش نمایش اندروید جدید در اوایل بهار «اندروید پی» در ماه جاری میلادی رونمایی می شود با ۱۵۹ دلار یک گوشی کاملا مشابه با آیفون ایکس بخرید نسخه بعدی اندروید به جنگ تبلیغات مزاحم می‌رود نسخه بعدی اندروید ایمن‌تر می‌شود؟ با این اپلیکیشن، موبایل فرزندتان را از راه دور قفل کنید برنامه تدوین ویدئوی پهپادها از راه رسید ایجاد حالت تیره در اندروید منتفی شد گوگل نخستین گوشی مجهز به اندروید Go را معرفی می کند استخراج پول الکترونیکی با گوشی‌های اندرویدی! نسخه به‌روزرسانی شده برای آیفون‌ها منتشر شد اندروید جدید جاسوسی از دوربین را غیرممکن می کند هشدار درباره سوءاستفاده بعضی برنامه‌های موبایلی انتشار جی‌میل جدید برای گوشی‌های کم‌حافظه گوشی های هوشمند به جنگ چاله های خیابان ها می روند معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی تلگرام ایکس با ویژگی‌های جدید به گوگل‌پلی برگشت اولین گوشی های شرکت vivo که اندروید ۸ را دریافت می‌کنند اپل نرم افزار آیفون را بعد از ۱۰ سال متحول می کند گوشی پزشکی هوشمند برای کودکان مبتلا به آسم ساخته شد برنامه تلفن همراه گلخانه ها را هوشمند می کند گوگل پیام رسان مخصوص اندروید می سازد گوگل پیام رسان مخصوص اندروید می سازد راز ۱۰ ساله اپل برملا شد! کد منبع iOS در دستان هکرها هشدار به برنده‌تر شدن تیغ بدافزارهای ارز دیجیتالی تلگرام به نسخه ۸/ ۴ به‌روزرسانی شد قابلیت ضبط تماس ها به اندروید ۹ اضافه می‌شود بهترین مرورگر موبایلی کدام است؟ بهترین مرورگر موبایلی کدام است؟ بهترین مرورگر موبایلی کدام است؟ "نوقا" محبوب ترین سیستم عامل اندروید شد اطلاع از خطرات بهداشتی هر منطقه با یک اپلیکیشن فهرستی از گوشی‌ و تبلت‌های سامسونگ که اندروید ۸ را دریافت می‌کنند تلگرام جدید رسما معرفی شد تلگرام جدید رسما معرفی شد این بلندگو خانه را از شرسارقان محافظت می کند فرآیند انتشار اندروید ۸.۱ برای گوشی Essential مراحل نهایی را طی می‌کند گوگل بیش از ۷۰۰ هزار اپلیکیشن آلوده را حذف کرد پردانلودترین اپلیکیشن جهان شناسایی شد با اپلیکیشن جدید گوگل همه خبرنگار می شوند پلی استور گوگل از اپ استور اپل جلو زد قفل اپ‌استور بدون گذرواژه باز شد! مشکل پیام‌رسان‌های داخلی چیست؟ ویژگی جدید موزیلا برای اجتناب از ردیابی اطلاعات کاربر ویژگی جدید موزیلا برای اجتناب از ردیابی اطلاعات کاربر ویژگی جدید موزیلا برای اجتناب از ردیابی اطلاعات کاربر نسخه اندروید مرورگر فایرفاکس به‌روزرسانی شد به‌روزرسانی جدید برای پوشیدنی‌های اندروید منتشر شد برنامه موبایلی کنترل زخم هم عرضه شد شناسایی سریعترین شبکه وای فای کتاب‌های صوتی با ۵۰ درصد تخفیف به پلی استور می‌روند شناسایی بدافزاری که اطلاعات مالی را در واتس آپ سرقت می‌کند معرفی گجت هوشمند برای پیشگیری از آسم و آلرژی محبوب‌ترین برنامه‌های دانلود شده در سال ۲۰۱۷ محبوب‌ترین برنامه‌های دانلود شده در سال ۲۰۱۷ پرچمدار ال‌جی LG V۳۰ آپدیت اندروید ۸.۰ اوریو را دریافت می‌کند + تصویر با این برنامه همزادتان را در موزه های دنیا بیابید عرضه آخرین نسخه Oreo بتا برای گلکسی S۸ و +S۸ گوشی تازه اچ تی سی هفته آینده عرضه می‌شود ارمغان لامپهای هوشمند جدید نحوه اعطای وام ۱۵میلیونی به تولیدکنندگان اپلیکیشن اندروید ۸ هنوز روی یک درصد از دستگاه‌ها هم نصب نشده است! +عکس برداشت اطلاعات با نرم‌افزار جعلی در ‌گوگل‌پلی گجت هوشمند؛ راهی برای یافتن کلیدهای گمشده کفی کفش میزان خستگی را می سنجد این حسگر به شما می گوید چقدر زیر آفتاب بمانید این حسگر به شما می گوید چقدر زیر آفتاب بمانید عذر خواهی HTC برای تاخیر در انتشار اندروید ۸ OREO نتیجه آزمایش نسخه بتای اندروید ۸ روی گلکسی اس ۸ چه بود؟ معرفی برترین گوشی‌های آندروید سال ۲۰۱۷ میلادی حذف اپلیکیشن‌های آلوده به بدافزار از پلی استور گوگل این اپلیکیشن صورت افراد را شناسایی می کند پچ امنیتی گوگل برای دستگاه‌های اندروید اپلیکیشن نجات ساخته شد! نوکیا ۲ به طور مستقیم به اندروید ۸.۱ به‌روز خواهد شد انتشار نسخه بتا اندروید ۸ برای تلفن هوشمند ال جی G۶ اپلیکیشنی که پسوردها را افشا می‌کند گوشی Xiaomi Mi A۱ با دریافت اندروید ۸ قابلیت شارژ سریع را دریافت می‌کند بهبود قابلیت‌ها در به‌روزرسانی جدید بینگ در اندروید توقف فعالیت واتس اپ بر روی تعدادی از گوشی‌های هوشمند این گوشی قدرتمند رقیب تازه آیفون است مخفی کردن قدرت سیگنال؛ قابلیت جدید سیستم عامل اندروید مقایسه مرورگرهای موبایلی سامسونگ، کروم، اج و فایرفاکس مقایسه مرورگرهای موبایلی سامسونگ، کروم، اج و فایرفاکس مقایسه مرورگرهای موبایلی سامسونگ، کروم، اج و فایرفاکس مقایسه مرورگرهای موبایلی سامسونگ، کروم، اج و فایرفاکس مقایسه مرورگرهای موبایلی سامسونگ، کروم، اج و فایرفاکس اپل عمدا گوشی های مدل قدیمی اش را کُند کرد گوگل زیباترین عکسهای موبایلی را شناسایی می کند ارائه رابط کاربری ZenUI ۴.۰ برای تلفن های هوشمند قدیمی ایسوس گوشی مسروقه را چگونه به سرعت ردیابی کنیم؟ نسخه دوم بتای اندروید اوریو برای گوشی هوشمند Essential عرضه شد کاربران کروم از دو ماه دیگر تبلیغات اینترنتی نمی بینند عرضه بازی قلابی در فروشگاه اپل صندلی چرخدار شبیه موتور سیکلت ! نسخه بتای مرورگر تازه کروم از راه رسید آپدیت iOS مشکل فوکوس اتوماتیک در برخی آیفون ها را حل می کند پیام رسان ای او ال به خاطره‌ها پیوست کمتر از یک درصد گوشی‌ها اندروید ۸ را دریافت کرده‌اند هشدار به توسعه دهندگان اندرویدی هشدار به توسعه دهندگان اندرویدی تلگرام از سال آینده پولی می‌شود حسگر نوری موبایل با قابلیت اسکن انگشت از هر زاویه ای قابلیت جدید و کاربردی گوگل‌کروم تعداد دانلود مایکروسافت Edge در گوگل پلی از یک میلیون گذشت اتاق های این هتل با گوشی های هوشمند کنترل می شوند اپلیکیشن گوگل ایستگاه اتوبوس مقصد کاربران را اعلام می کند اندروید جدید سرعت وای فای را برای کاربر مشخص می کند فهرست ساعت‌های هوشمندی که Android Wear Oreo را دریافت می‌کنند به روزرسانی اندروید برای گوشی های نکسوس و پیکسل نسخه ۶۳ مرورگر کروم با ثبات و امنیت استثنایی از راه رسید گام بلند اپل برای تصاحب "شازم" انتشار نسخه سبک اندروید با نام Go Edition اینستاگرام اپلیکیشن مستقل می سازد سامانه آمار کتابخانه‌ها آغاز به کار کرد دو قابلیت جدید به استوری‌های اینستاگرام افزوده شد سرقت اطلاعات ۳۱ میلیون کاربر توسط اپلیکیشن کی‌بورد اپلیکیشن پیامرسان مخصوص کودکان ساخته شد اپلیکیشن پیامرسان مخصوص کودکان ساخته شد اپلیکیشن پیامرسان مخصوص کودکان ساخته شد درآمد ۱۷ میلیارد دلاری توسعه دهندگان چینی از اپ استور اپل اپلیکیشن جدید برای افرادی که مشکل کوررنگی دارند نرم افزار ضدتقلب امتحانی از راه رسید فیس آیدی آیفون ۱۰ با بروزرسانی iOSاز کار میفتد تصمیم جدید برای حذف برخی برنامه‌ها از پلی‌استور انتشار نسخه مرورگر مایکروسافت اج برای iOS و اندروید انتشار نسخه مرورگر مایکروسافت اج برای iOS و اندروید انتشار نسخه مرورگر مایکروسافت اج برای iOS و اندروید نسخه نهایی ۱۱.۲ سیستم عامل ios منتشر شد مرورگر کروم برنامه‌های مخرب را در ویندوز مسدود می‌کند ارسال تصویر نسخه یا اسم دارو با اپلیکیشن به داروخانه‌ها برای یافتن دارو خداحافظی اپل با برنامه های قدیمی تا یک ماه دیگر چطور حریم خصوصی را در شبکه‌های اجتماعی حفظ کنیم؟ گلکسی اس ۹ از جدیدترین نسخه اندروید بهره می‌برد؟ یک اپلیکیشن جدید سرک کشیدن دیگران به موبایل را هشدار می‌دهد قابلیت نقاشی روی عکس دوستان در اینستاگرام فعال شد اپلیکیشن «دولت موبایل» تا ۳ ماه آینده رونمایی می‌شود نرم افزار داروخانه یاب به بازار آمد آیین نامه ارتقای امنیت برای توزیع کنندگان اپلیکیشن تدوین شد توصیه‌ به اپلیکیشن‌ها برای رعایت حریم خصوصی پشتیبانی فیس بوک مسنجر از تصاویر ۴K توییتر از ویژگی جدید برای ذخیره پیام ها رونمایی کرد هشدار درباره سرک‌کشیدن اپلیکیشن‌ها در تلفن‌های همراه الزامات اساسی در طراحی اپلیکیشن های موبایل تدوین شد قفلی که از راه دور صاحبخانه را باخبر می کند اپلیکیشن راهنمای هفته پژوهش طراحی شد شکست آیفون ایکس از گوشی اندرویدی در مسابقه سرعت به روزرسانی گوشی پیکسل برای حل مشکل نمایشگر و بلندگو موبایل چینی با باتری ۵ هزار آمپری رونمایی شد گوشیهای اندروید به فناوری شناسایی صورت مجهز می شوند حذف برنامه های موبایلی زیاده خواه توسط گوگل فناوری؛ این بار ناجی مشکل پارک خودروها مشکل باتری در نسخه سیستم عامل iOS۱۱ اجرای آزمایشی قابلیت بوک‌مارک در نسخه وب اینستاگرام برنامه مکان یابی دقیق تر از جی پی اس از راه رسید برنامه مکان یابی دقیق تر از جی پی اس از راه رسید گوشی ساده و امن اندرویدی با ظاهری شبیه ماشین حساب ارائه اپلیکیشن مدیریت تلفن همراه کودکان گوشی‌های دارای اندروید ۸.۱ را ریست فکتوری نکنید اپلیکیشن مکان یابی اماکن زیارتی عراق برای زوار اربعین تولید شد اپلیکیشن مکان یابی اماکن زیارتی عراق برای زوار اربعین تولید شد اپلیکیشن مکان یابی اماکن زیارتی عراق برای زوار اربعین تولید شد نسخه ۶۲ گوگل کروم با رفع یک آسیب پذیری مهم برای اندروید منتشر شد ماشین حساب iOS ۱۱ در جمع و تفریق ساده اشتباه می‌کند! تصاویر لورفته گلکسی اس ۹+عکس قابلیت حذف پیام در واتس اپ مجرمان سایبری از دوربین آیفون سوءاستفاده می کنند تخفیف ۲۰۰ دلاری برای خریداران «اسنشال» زمان عرضه آپدیت اندروید ۸ برای گوشی های سامسونگ مشخص شد معرفی قابلیت جدید واتس اپ یک برنامه موبایلی مقابله با استرس را به کودکان می آموزد یک برنامه موبایلی مقابله با استرس را به کودکان می آموزد انقلاب تکنولوژی در صنعت آشپزخانه جایزه گوگل به هکرها چیست؟ جایزه گوگل به هکرها چیست؟ برنامه های اندرویدی آلوده را شناسایی کنید و از گوگل جایزه بگیرید! برنامه موبایلی هوشمند عکس های نامناسب شما را می یابد و قفل می کند آسیب پذیری گوشی‌های اندرویدی در برابر ضعف امنیتی WPA۲ آسیب پذیری گوشی‌های اندرویدی در برابر ضعف امنیتی WPA۲ کدام شرکت ها آسیب پذیری وای فای را در محصولات خود رفع کرده اند؟ با این برنامه موبایلی چهره فرزندتان را قبل از تولد ببینید مراقب اپلیکیشن‌های تقلبی باشید قابلیت جدید واتس اپ برای اندرویدی‌ها آپدیت اندروید ۷.۱.۲ برای نوکیا ۶ منتشر شد + بسته امنیتی ماه اکتبر روس‌ها هم دستیار صوتی هوشمند ساختند روس‌ها هم دستیار صوتی هوشمند ساختند انتشار پیش نمایش مرورگر مایکروسافت اج اندرویدی انتشار پیش نمایش مرورگر مایکروسافت اج اندرویدی استفاده ۴۷ درصد کاربران آیفون از سیستم عامل آی او اس ۱۱ قابلیت جدید آی او اس ۱۱؛ خاموش کردن گوشی بدون استفاده از دکمه پاور ۳۷ هزار کاربر مرورگر کروم فریب برنامه قلابی را خوردند ۳۷ هزار کاربر مرورگر کروم فریب برنامه قلابی را خوردند قابلیت تشخیص آهنگ گوشی پیکسل ۲ از شازم هم بهتر است اپ استور دیگر اپ مجانی هفته ندارد نسخه بتای مرورگر اج برای کاربران آی‌ او‌ اس ارائه شد علاقمندی تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی به استفاده از سنسور تشخیص چهره معرفی قابلیت‌های جدید واتس اپ تجاری اپل جست‌وجوگر گوگل را جایگزین Bing کرد اپل جست‌وجوگر گوگل را جایگزین Bing کرد تجربه ۳۶۰ درجه وب با اپرا ۴۹ برنامه Swiftly Switch؛کار راحت‌تر با گوشی های بزرگ برنامه Swiftly Switch؛کار راحت‌تر با گوشی های بزرگ بیل گیتس هم از گوشی اندرویدی استفاده می‌کند گوشی‌های اچ تی سی که به اندروید اوریو به‌روزرسانی خواهند شد ۸ ویژگی جدید WatchOS ۴ که باید بدانید کی‌بورد یا ابزار جاسوسی؟! قابلیت به‌روزرسانی گوشی‌های اندرویدی واقعی می‌شود بازی «فلپی برد» با انتشار iOS ۱۱ دانلود نمی‌شود تکنولوژی، برای کمک به معلولان احتمال عرضه اندروید ۷.۱.۱ برای گلکسی تب A و مدل ۲۰۱۶ گلکسی J۵ سیستم عامل جدید آیفون رونمایی شد قابلیت جدید واتس اپ هم رو شد آپدیت iOS ۱۱ امروز برای این دیوایس‌ها منتشر می‌شود قابلیت پخش صدای خودکار ویدیو در اینستاگرام گوشی‌های نوکیا که به اندروید اوریو به‌روزرسانی خواهند شد رهایی از جریمه های رانندگی با یک برنامه موبایلی جدیدترین فیلترهای صورت اینستاگرام و هرآنچه که باید در مورد آن بدانید اکشن لانچر با بعضی قابلیت های اندروید اوریو به روز رسانی شد اکشن لانچر با بعضی قابلیت های اندروید اوریو به روز رسانی شد «سیری» روانشناس مجازی می شود هجوم بدافزارها به برنامه‌های اندرویدی هجوم بدافزارها به برنامه‌های اندرویدی گوشی‌های موتورولا که به اندروید اوریو به‌روزرسانی خواهند شد گلکسی اس ۷ پراستفاده‌ترین گوشی هوشمند سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۷ ویژگی جدید اسپاتیفای برای کاربران اپل اقدام "اپ‌استور" علیه اپلیکیشن‌های تقلبی اقدام "اپ‌استور" علیه اپلیکیشن‌های تقلبی "واتس‌اپ"؛ رقیب اصلی فیس‌بوک مسنجر لنوو ۴ تبلت جدید از سری Tab ۴ معرفی کرد ۱۳ ترفندی که هر صاحب آیپد باید بداند استوری‌ها به دایرکت اینستاگرام آمدند استوری‌ها به دایرکت اینستاگرام آمدند موتورولا نسل جدیدی از همراه‌های هوشمند را به آمریکا می‌برد اسنپ وب اپلیکیشن ارائه کرد هشدار به کاربران اندروید در مورد حمله بدافزاری خطرناک قابلیت ترجمه همزمان در اپلیکیشن چت گوگل الو توضیح وزیر ICT درباره حذف اپلیکیشن‌های ایرانی توسط اپل و گوگل توضیح وزیر ICT درباره حذف اپلیکیشن‌های ایرانی توسط اپل و گوگل اندروید اوریو به ایران رسید ۲۰۱۷؛ سال موبایل‌های بی‌حاشیه راه‌اندازی برنامه گپ واتس آپ برای صاحبان مشاغل کدام گوشی‌های سونی اندروید ۸.۰ اوریو می‌گیرند؟ همه فناوری‌های احتمالی "آیفون ۸" فروشگاه برنامه‌های اندرویدی روی ایرانیان باز شد با ادامه این وضعیت قیمت‌ها کاهش می‌یابد چه گوشی‌هایی اندروید ۸ را دریافت می‌کنند؟ اپلیکیشن اسنپ، از اپل استور حذف شد قابلیت امنیتی iOS ۱۱، حسگر اثر انگشت را غیر فعال می‌کند اختلال در نسخه های غیر رسمی تلگرام ۳ دلیل برای خریدن گوشی اندرویدیی به جای آیفون آی پد پروی جدید اپل به زودی عرضه می‌شود موبوگرام به عنوان نسخه ایرانی تلگرام نا امن است این هدفون ترجمه می کند تولید آزمایشی آیفون ۸ آغاز می شود اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ روزانه یک میلیارد کاربر دارد اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ روزانه یک میلیارد کاربر دارد دختر مسلمان، آرزوها و دغدغه‌ها در سایت‌های شیپور و دیوار کلاهبرداری‌های اینترنتی بیشتر است پشتیبانی (Gboard) از زبان فارسی میزان دانلود برنامه تماس ویدیویی Duo از ۱۰۰ میلیون بار گذشت میزان دانلود برنامه تماس ویدیویی Duo از ۱۰۰ میلیون بار گذشت با این انگشتر به موبایلتان جواب دهید جدیدترین آمار توزیع سیستم‌عامل‌های موبایلی اپل از ایموجی‌های جدید ios ۱۱ پرده برداشت+تصاویر با این ۱۰ نکته کلیدی دراینستاگرام استاد شوید محبوب ترین ایموجی ها در کشورهای مختلف معرفی شدند محبوب ترین ایموجی ها در کشورهای مختلف معرفی شدند اپلیکیشن دیوار در آستانه فیلتر شدن اپلیکیشن دیوار در آستانه فیلتر شدن منتظر قابلیت جدید تلگرام باشید آیفون ۸ با تاخیر راهی بازار می‌شود آیفون ۸ اپل با چه قیمتی عرضه می‌شود چرا آیپد پرو همراه آی او اس ۱۱ نیز نمی‌تواند جایگزین لپ تاپ شما شود؟ آی او اس ۱۴ هوشمندترین سیستم‌عامل اپل سریع‌ترین گوشی جهان معرفی شد اپل اتفاقی دیزاین لورفته آیفون ۸ را تایید کرد آیفون ۸ قطعا لبه‌های بسیار باریکی دارد گجتی که از اضطراب تان می کاهد اپلیکیشن Secure Folder سامسونگ در گوگل پلی منتشر شد امکان جستجوی ایموجی در جی بورد از طریق ترسیم با انگشت فراهم شد کیبورد فارسی در آی او اس ۱۱ به صورت رسمی اضافه شد حذف خودکار نرم افزارهای بی استفاده در آی‌اواس ۱۱ کلاه کاسکت واقعیت مجازی برای موتورسیکلت سواران میزان دانلود بازی پوکمون گو از مرز ۷۵۰ میلیون بار گذشت چند درصد از آمریکایی های مالک آیفون قصد خرید آیفون ۸ دارند؟ اشتراک گذاری وای فای در آی او اس ۱۱ ساده تر شده است جدیدترین ‌موبایل‌های بازار چند؟ +جدول اندروید O مرداد ماه برای گوشی‌های پیکسل منتشر می‌شود کیبورد فارسی به iOS ۱۱ اضافه شد + عکس فناوری‌های جدید اپل را ببینید +تصاویر نگاهی به نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اپل آپدیت iOS ۱۱ برای کدام یک از محصولات اپل عرضه می‌شود؟ گلکسی J۵ نسخه ۲۰۱۵ به اندروید نوقا آپدیت می‌شود دلایل گرم شدن بیش از حد گوشی های اندرویدی کلاه هوشمند تشخیص خواب در خدمت ایمنی معادن تجهیز تمام گوشی های اندرویدی نوکیا به اندروید O یچگونه یک گوشی خوب اقتصادی بخریم؟ خالق اندروید از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد + عکس خالق اندروید تلفن همراه هوشمند ساخت پیشی گرفتن بازده عملکرد گوشی های اندروید از آیفون با اندروید O، گوگل دست به بازطراحی کامل اموجی ها زده است پشتیبانی از اندروید اتو به سه مدل جدید دیگر از مرسدس بنز افزوده شد اندروید گو برای گوشی‌های ضعیف و پایین‌رده معرفی شد با انگشتر تماس تلفنی بگیرید Jelly یک گوشی ۲.۴۵ اینچی با سیستم عامل اندروید نوقا است اپلیکیشن Google Wallpapers با دسته‌بندی‌های جدید به‌روز شد هر ساعت ۳۵۰ برنامه اندرویدی آلوده شناسایی می شود اپلیکیشن موبایل برای تشخیص ریسک بیماری گوگل از پشتیبانی دوباره اپلیکیشین مپ برای اپل واچ خبر داد نسخه بعدی اپلیکیشن گوگل احتمالا می تواند به کمک مبتلایان به آلرژی بیاید سامسونگ اپلیکیشنی را برای حالت رانندگی توسعه داده است تهیه عکس‌های ۳۶۰ درجه با گوشی های اندرویدی ساده شد آیا ردیابی اپلیکیشن های پاک شده از گوشی امکان پذیر است؟ نحوه کنترل گوشی اندرویدی توسط کامپیوتر از راه دور لیست قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی و iOS گلکسی اس ۸ مایکروسافت ادیشن چه قابلیت هایی به همراه دارد؟ اپلیکیشن PhotoScan گوگل حالا اسکن تصاویر را با سرعت بیشتری انجام می دهد کمپانی Bose به جاسوسی از کاربران به کمک اسپیکرها و هدفون هایش متهم شد ورژن آی او اس Google Maps به ویجت Directions و اپلیکیشن iMessage مجهز شد چگونه گوشی اندرویدی همیشه روی حالت ۳G/۴G یا ۲G بماند؟ آشنایی با چند ویژگی جالب اندروید O پی پال از اندروید پی پشتیبانی خواهد کرد آیا آیفون ۸ از هر گوشی هوشمند اندرویدی برتر خواهد بود؟ "اندروید" آمد و "آی او اس" در راه است اندروید در مقابل آی او اس: کدام سیستم عامل برای ما مناسب تر است؟ بهترین برنامه های اندرویدی ۲۰۱۶ آپدیت اپل موزیک برای اندروید اپ نیوز/ Clips چگونه گوشی اندرویدی خود را با کامپیوتر کنترل کنیم؟ سرقت اطلاعات گوشی با برنامه‌های اندروید اندروید محبوب‌ترین سیستم عامل جهان توافق نامه PAX استفاده از اندروید از ویندوز جلو زد محبوب ترین سیستم عامل کاربران اینترنت کدام است؟ بازیابی پیامک های پاک شده چگونه است؟ ۱۳ روش برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی ویژگی‌های اندروید اوریو در یک نگاه با موبایلتان به گردش نوروزی بروید زد‏تی‏ای گوشی Axon ۷ را به اندروید ۷.۱.۱ آپدیت کرد انتقال وجه با اپلیکیشن "واتس‌اپ" رختخوابی که خودش مرتب می‌شود! رختخوابی که خودش مرتب می‌شود!
برگشت به بالا