بدون هدست؛

با فناوری واقعیت مجازی خانه را به جنگل و اقیانوس تبدیل کنید

عصر کالا- از این پس با استفاده از یک پروژکتور ۳۶۰ درجه می توانید تصاویر مجازی بسیار زیبا و نزدیک به واقعیت را در منازل خود خلق کنید و اتاق خواب خود را به جنگل و اقیانوس و مزرعه مبدل کنید.

سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱:۰۰

با فناوری واقعیت مجازی خانه را به جنگل و اقیانوس تبدیل کنید

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیتال ترندز، برای استفاده از این فناوری نیازی به استفاده از هدست های واقعیت مجازی نیست و پروژکتور 360 درجه مذکور تصاویر باکیفیت از محیط مدنظر شما را برروی در و دیوار می تاباند و حس حضور واقعی در آن محل را در کاربر ایجاد می کند.

این پروژکتور توسط شرکت اسپانیایی نوپایی BroomX طراحی شده است. محصول مذکور MK Player360 نام دارد و می تواند اتاق شما را به هر فضایی که دوست داشته باشید مبدل کند و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

از این محصول نه تنها برای شبیه سازی فضا، اقیانوس و چشم اندازهای طبیعی استفاده می شود، بلکه طراحان دکور داخلی هم می توانند از آن برای بررسی تاثیر استفاده از کاغذ دیواری ها یا اسباب و اثاثیه مختلف بر جلوه و نمای یک اتاق استفاده کنند، بدون آنکه نیازی به صرف هزینه واقعی و نصب لوازم یاد شده به طور واقعی در محل باشد.

کاربران این پروژکتور قادر به مشاهده ویدئوهای 360 درجه از شهرهای مختلف هستند و خود را در داخل این فضاها حس خواهند کرد، پیش بینی می شود ابزار مذکور در آینده حتی کاربردهای درمانی و پزشکی پیدا کند و برای بازسازی صحنه مراقبت های درمانی در منزل نیز به کار گرفته شود.

این پروژکتور از طریق یک برنامه تلفن همراه کنترل می شود. قیمت این محصول که قرار است ابتدا در اسپانیا و جنوب اروپا عرضه شود، هنوز اعلام نشده است.

برچسب ها

هوشمند سازیواقعیت مجازی
مطالب مرتبط بیشتر
گوگل از اپلیکیشن با استیکرهای واقعیت مجازی پشتیبانی می کند این انگشتر آینده واقعیت مجازی را دگرگون می کند هدست واقعیت مجازی دانش آموزان را به سفرهای علمی می برد هوش مصنوعی به زودی ذهن انسان ها را می خواند صندلی واقعیت مجازی هم از راه رسید بازسازی خانه ها در زمان زلزله با واقعیت مجازی تولید اولین هدست واقعیت مجازی مستقل جهان ابزار جدید آمازون برای طراحی برنامه‌های واقعیت مجازی دستکش واقعیت افزوده دستانتان را به دنیای مجازی می برد پتنت هدست واقعیت مجازی ال جی از طراحی غیرعادی آن خبر می دهد رونمایی از هدست بی سیم اچ تی سی رکورد بازی مداوم با هدست واقعیت مجازی شکسته شد صفحه‌کلید هم وارد دنیای مجازی شد تولید باکیفیت ترین هدست واقعیت مجازی دنیا در چین دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه با قابلیت پخش زنده تجربه ۳۶۰ درجه وب با اپرا ۴۹ رونمایی از هدست واقعیت مجازی جدید پلی استیشن سونی+ عکس اپل آینده واقعیت افزوده را ترسیم می‌کند دانشمند ایرانی دستگاه تشخیص ضربه مغزی با واقعیت مجازی ساخت وابستگی هدست اچ‌تی‌سی وایو به رایانه‌ها به‌زودی از میان خواهد رفت هدست واقعیت مجازی گوگل به روز می شود با Cinera آشنا شوید؛ هدستی که تجربه سالن سینما را به خانه می آورد اچ تی سی وایو Focus ، نام هدست واقعیت مجازی مستقل تایوانی‌ها خواهد بود رشد بازار هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده هدست واقعیت مجازی Lenovo ماه آینده با قیمت ۳۵۰ دلار می‌آید کنترل ویندوز ۱۰ با حرکات چشم برای اولین بار چین برترین کشور دنیا در هوش مصنوعی می شود هوشمندسازی تطبیق اطلاعات اظهار کالا با ثبت سفارش در سامانه گمرک انتقال گرما، سرما و درد در دنیای واقعیت مجازی ممکن شد هوشمندسازی مدارس کلید خورد
برگشت به بالا