تیم اسکی آمریکا با هدست واقعیت مجازی برای المپیک زمستانی آماده شد

عصر کالا- تیم اسکی و اسنوبورد آمریکا به منظور آماده سازی برای شرکت در المپیک زمستانی سال ۲۰۱۸ تمرینات خود را با استفاده از هدست های واقعیت مجازی انجام می دهد.

چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲:۰۰

تیم اسکی آمریکا با هدست واقعیت مجازی برای المپیک زمستانی آماده شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این تیم از تجهیزات شرکتی به نام STRIVR در کالیفرنیا به همین منظور استفاده می کند. ورزشکاران با نصب هدست هایی که به طور خاص برای تمرینات آنها طراحی شده، آمادگی ذهنی بیشتری برای حضور در مسابقات یادشده کسب می کنند.

این هدست ها شرایط زمین های مسابقه را در وضعیت سه بعدی بازسازی کرده و استفاده از دروازه های حرکت، چرخش به موقع در پیچ های تند و نکات کلیدی دیگر را به ورزشکاران می آموزند.

همچنین از این هدست ها برای نمایش ویدئوهای 360 درجه برای ورزشکاران استفاده می شود تا آموزش جانبی دیگری نیز به آنها داده شود. یکی از این آموزش ها مربوط به بهبودی در صورت جراحت است.

مسئولان ورزشی در آمریکا می گویند استفاده از این هدست ها بازخوردهای مثبتی داشته و سرعت و کیفیت آموزش ورزشکاران را بهبود بخشیده است. برنامه ریزی برای اجرای این طرح از دو سال قبل آغاز شده و البته این روش مکملی برای تمرینات عملی و میدانی محسوب می شود.

برچسب ها

لوازم ورزشیاسکیت بوردورزش
مطالب مرتبط بیشتر
قیمت انواع دوچرخه بچگانه در بازار؟ +جدول نرخ انواع دوچرخه بچگانه در بازار؟ +جدول نرخ انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول نرخ انواع دوچرخه بچگانه در بازار؟ +جدول نرخ انواع دوچرخه بچگانه در بازار؟ +جدول قیمت انواع تردمیل در بازار تهران؟ +جدول نرخ انواع اسکوتر و اسکیت در بازار تهران؟ +جدول نرخ انواع اسکوتر و اسکیت در بازار تهران؟ +جدول جدیدترین انواع سه‌چرخه چند؟ +جدول نرخ انواع تردمیل در بازار تهران چند؟ +جدول مظنه انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه بچگانه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع تردمیل در بازار تهران چند؟ +جدول نرخ انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه بچگانه در بازار تهران؟ +جدول مظنه انواع دوچرخه بچگانه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع تردمیل در بازار تهران چند؟ +جدول آینه ای که در خانه با شما ورزش می کند قیمت انواع دوچرخه ثابت در بازار تهران؟ +جدول هدفون ورزشی "ضدآب" تولید شد قیمت انواع دوچرخه بچگانه در بازار تهران؟ +جدول نرخ انواع اسکوتر و اسکیت در بازار چند؟ +جدول نرخ انواع دوچرخه ثابت در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع اسکوتر و اسکیت در بازار چند؟ +جدول مظنه انواع تردمیل در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع اسکوتر و اسکیت در بازار چند؟ +جدول مظنه انواع اسکوتر و اسکیت در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع اسکوتر و اسکیت در بازار تهران؟ +جدول مظنه جدید‌ترین انواع اسکوتر و اسکیت در بازار؟ +جدول کیسه هوای ویژه اسکی بازان لیست قیمت انواع لوازم جانبی دوربین ورزشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ به ورزشکاران هدیه می‌دهد روبات ورزشکاری که عرق می‌کند سوت ورزشی هوشمند ساخته شد کتانی ۲۰۰ دلاری از جنس گرافن ساخته شد نرخ انواع تردمیل در بازار چند؟ +جدول قیمت انواع اسکوتر و اسکیت در بازار؟ +جدول چرا باید صندلی ماساژور بخریم؟ نرخ انواع تردمیل در بازار چند؟ +جدول نرخ انواع تردمیل در بازار چند؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه در بازار؟ +جدول با این لباس ورزشی موسیقی گوش کنید با این لباس ورزشی موسیقی گوش کنید نرخ پرفروش‌ترین انواع تردمیل در بازار +جدول لیست گرانقیمت ترین توپ های والیبال در بازار خرید یک راکت تنیس چقدر آب می خورد؟ قیمت انواع لوازم جانبی شنا در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع لوازم جانبی شنا در بازار تهران؟ +جدول طراحی چکمه فضانوردی توسط شرکت البسه ورزشی لیست قیمت ارزان ترین و گران ترین توپ های فوتبال موجود در بازار لیست قیمت ارزان ترین و گران ترین توپ های فوتبال موجود در بازار مظنه انواع اسکوتر و اسکیت در بازار؟ +جدول نرخ پرفروش‌ترین انواع تردمیل در بازار +جدول گشت مبارزه با قاچاق در منیریه تهران قیمت انواع لوازم جانبی شنا در بازار تهران؟ +جدول مربی هوشمند ورزش هم از راه رسید اعلام فراخوان دریافت طرح های نوآورانه در زمینه تجهیزات ورزشی اسکیت‌ بورد برقی هوشمندی که با نحوه سواری شما سازگار می‌شود تولید لباس ورزشی از باکتری کشنده!+تصاویر برای خرید توپ ورزشی چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت اسکیت بورد XTND با هوش مصنوعی برای خرید لباس ورزشی خارجی چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول قیمت کفش خود را هوشمند انتخاب کنید کفش خود را هوشمند انتخاب کنید
برگشت به بالا