تولید اولین اسکنر اثر انگشت شفاف قابل نصب بر روی شیشه

عصر کالا- یک شرکت ژاپنی برای اولین بار موفق به تولید اسکنر اثر انگشتی شده که قابل الصاق به شیشه های شفاف است.

چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹:۰۰

تولید اولین اسکنر اثر انگشت شفاف قابل نصب بر روی شیشه

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت جی دی آی که از بزرگترین تولیدکنندگان نمایشگرهای ال سی دی در دنیاست، در سال های اخیر بر روی تولید نمایشگرهای OLED سرمایه گذاری کرده و حالا به طراحی حسگرهای پیشرفته علاقمند شده است.

اسکنرهای اثرانگشت امروزی که در گوشی ها، لپ تاپ ها و غیره به کار می روند از سیلیکون بهره می گیرند و در نتیجه نمی توانند شفاف باشند. همین مساله استفاده از آنها بر روی سطوح شفاف را دشوار می سازد اما در حسگرهای اثرانگشت جی دی آی از شیشه استفاده شده و لذا استفاده از آنها هیچ محدودیتی ندارد.

حسگرهای اثرانگشت شفاف می توانند جایگزین حسگرهای سیلیکونی شوند که امروزه در گوشی ها به کار می روند. لذا در آینده می توان از آنها به راحتی در نمایشگرهای گوشی ها استفاده کرد.

انتظار می رود این حسگرها تا قبل از ماه مارس سال 2019 تجاری سازی شده و در دسترس عموم قرار بگیرد.

برچسب ها

اسکنرحسگر اثر انگشتشیشه
مطالب مرتبط بیشتر
نرخ انواع اسکنر در بازار ؟ +جدول تولید شیشه ای که باکتری ها را می کشد نرخ انواع اسکنر کانن در بازار ؟ +جدول نرخ انواع اسکنر کانن در بازار ؟ +جدول نرخ انواع اسکنر کانن در بازار ؟ +جدول قیمت انواع اسکنر در بازار ؟ +جدول با اثر انگشت وارد گوگل شوید! قیمت انواع اسکنر در بازار ؟ +جدول مظنه انواع اسکنر در بازار؟ +جدول مظنه انواع اسکنر در بازار +جدول مظنه انواع اسکنر در بازار +جدول مظنه انواع اسکنر در بازار +جدول سیستمی که تماس با موبایل هنگام رانندگی را ردیابی می کند مظنه انواع اسکنر در بازار +جدول احراز هویت بر اساس میزان فشار دست روی موبایل! گلکسی اس ۱۰ احتمالا به حسگر اثر انگشت در پایین صفحه نمایش مجهز خواهد بود مظنه خرید انواع اسکنر حرفه ای مظنه انواع اسکنر در بازار +جدول اسکنر قابل حمل امواج مغز جایگزین ام آر آی می شود شیشه هوشمند با قابلیت کنترل جذب نور ساخته شد حسگر اثر انگشت نوکیا ۹ زیر نمایشگر است اختراع پوششی که هر شیشه ای را هوشمند می کند این اسکنر اثر انگشت مظنون را کمتر از یک دقیقه شناسایی می کند! این اسکنر اثر انگشت مظنون را کمتر از یک دقیقه شناسایی می کند! ویندوز ۱۰ پرو با اسکن کف دست احراز هویت می شود توصیه بلور وشیشه اصفهان به حضور در نمایشگاه Ambiente تولید حسگر قابل چسباندن به پوست دست برای مدت طولانی احتمال ادغام حسگر عنبیه چشم با تشخیص چهره در گلکسی اس ۹ شناسایی نقص امنیتی در بسیاری از تولیدات لنوو اولین گوشی با حسگر اثرانگشت داخل نمایشگر عرضه می شود صادرات شیشه و آینه نانویی به ۴ قاره موبایل با حسگر اثرانگشت یکپارچه اسنودن اپلیکیشن محافظت از لپ تاپ ساخت تولید شیشه‌ای که بعد از شکستن ترمیم می‌شود اعتراض کاربران به نقص حسگر اثرانگشت گوشی پیکسل معرفی حسگر جدید برای سنجش سلامتی کاربران حسگر نوری موبایل با قابلیت اسکن انگشت از هر زاویه ای نگاهی به اسکنر عنبیه چشم سامسونگ نگاهی به اسکنر عنبیه چشم سامسونگ سیستم هشداری که دزد را به دام می اندازد سیستم امنیتی بیومتریک همه گیر می‌شود اسکن سه بعدی ارزان برای زنان باردار قیمت انواع اسکنر در بازار؟ +جدول توانایی بالقوه بالایی در تولید شیشه داریم مظنه انواع اسکنر در بازار +جدول مایکروسافت به دنبال تلفیق حسگر اثر انگشت و نمایشگر لامبورگینی گوشی لوکس تولید کرد لیست قیمت برخی از اسکنرهای حرفه ای در بازار اسکنر تخته +تصاویر جدیدترین اسکنرهای بازار چند؟ +جدول حسگرهای جدید اثر انگشت در گلکسی نوت ۹ گلکسی اس ۹ حسگر تشخیص اثر انگشت ندارد فروش ال جی وی ۳۰ از ۶ مهر ماه آغاز می‌شود رندرهای گوشی بدون حاشیه شارپ Aquos S۲ منتشر شد قیمت انواع اسکنرهای اپسون؟ +جدول ارزان ترین گوشی های مجهز به حسگر اثر انگشت رشد قابل توجه استفاده از سنسور اثر انگشت در گوشی‌های هوشمند تکلیف سنسور اثر انگشت آیفون ۸ چه خواهد شد؟ اثر انگشت جایگزین کارت پرواز می شود دفترچه اطلاعات شخصی‌تان را با اثرانگشت باز کنید گوشی پرقابلیت هوآوی برای خرید اسکنر چقدر باید هزینه کرد؟ بازار سخت‌افزار در انتظار تحرک کوالکام مقصر اصلی برای عدم تغییر در سنسور تشخیص انگشت آیفون ۸ است یک سیستم تشخیص چهره سه بعدی جایگزین تاچ آی دی در آیفون ۸ می‌شود آیفون جدید به جای انگشت چهره تان را اسکن می کند رونمایی حسگرهای اثر انگشت جدید کوالکام کوالکام رسما فعالیت بر روی تکنولوژی حسگر اثر انگشت روی نمایشگر را آغاز کرد قیمت پرفروش‌ترین اسکنرهای بازار؟ +جدول
برگشت به بالا