سیستم هشداری که دزد را به دام می اندازد

عصر کالا- محققان آلمانی موفق به ابداع سیستم هشدار هوشمندی شده اند که می تواند هرگونه تلاش برای ورود به یک منزل، فروشگاه و غیره را بلافاصله تشخیص دهد و از هرگونه دزدی جلوگیری کند.

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷:۰۰

سیستم هشداری که دزد را به دام می اندازد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، سیستم یادشده با استفاده از تغییرات حرارتی ناشی از حضور دزد در اطراف محل دزدی و لرزش پنجره به طور آنی متوجه خطر شده و برای سارقان شانسی باقی نمی گذارد.

سیستم یادشده به راحتی بر روی شیشه جواهرفروشی ها، گالری های هنری و بانک ها قابل نصب است و با یک شیشه نشکن مسدود می شود.

سیستم مذکور نسبت به نمونه های مشابه سرعت عمل بیشتری دارد، زیرا سیستم های یادشده تنها بعد از آغاز فعالیت های تخریبی دزد مانند استفاده از مته یا شکستن شیشه روشن شده و هشدار می دهند. اما این سیستم با تحلیل هوشمند شرایط محیطی می تواند قبل از آغاز اقدامات تخریبی در مورد دزدی به مالکان هشدار دهد.

این سیستم که توسط شرکت Fraunhofer-Gesellschaft ابداع شده تا بدان حد هوشمند است که حتی تغییر حرارتی ناشی از روشن شدن شعله فندک در اطراف شیشه یک فروشگاه را تشخیص داده و زنگ خطر را به صدا درمی آورد. به همین منظور این سیستم از مجموعه ای از حسگرهای بصری، حرارتی و غیره بهره می گیرد.

برچسب ها

حسگر تصویر برداریحسگر اثر انگشتدزدگیرسیستم هشدار
مطالب مرتبط بیشتر
احتمال ادغام حسگر عنبیه چشم با تشخیص چهره در گلکسی اس ۹ شناسایی نقص امنیتی در بسیاری از تولیدات لنوو تولید اولین اسکنر اثر انگشت شفاف قابل نصب بر روی شیشه اولین گوشی با حسگر اثرانگشت داخل نمایشگر عرضه می شود موبایل با حسگر اثرانگشت یکپارچه پیدا کردن رمز ورود گوشی با استفاده از حسگر آن جدیدترین گجت‌های هوشمند؛ راهی برای افزایش امنیت منازل اسنودن اپلیکیشن محافظت از لپ تاپ ساخت اعتراض کاربران به نقص حسگر اثرانگشت گوشی پیکسل معرفی حسگر جدید برای سنجش سلامتی کاربران حسگر نوری موبایل با قابلیت اسکن انگشت از هر زاویه ای نگاهی به اسکنر عنبیه چشم سامسونگ سیستم هوشمند امنیت خانه با کمتر از ۲۰ دلار سیستم امنیتی بیومتریک همه گیر می‌شود سیستم امنیتی بیومتریک همه گیر می‌شود مایکروسافت به دنبال تلفیق حسگر اثر انگشت و نمایشگر لامبورگینی گوشی لوکس تولید کرد حسگرهای جدید اثر انگشت در گلکسی نوت ۹ گلکسی اس ۹ حسگر تشخیص اثر انگشت ندارد فروش ال جی وی ۳۰ از ۶ مهر ماه آغاز می‌شود رندرهای گوشی بدون حاشیه شارپ Aquos S۲ منتشر شد ارزان ترین گوشی های مجهز به حسگر اثر انگشت رشد قابل توجه استفاده از سنسور اثر انگشت در گوشی‌های هوشمند تکلیف سنسور اثر انگشت آیفون ۸ چه خواهد شد؟ اثر انگشت جایگزین کارت پرواز می شود دفترچه اطلاعات شخصی‌تان را با اثرانگشت باز کنید گوشی پرقابلیت هوآوی کوالکام مقصر اصلی برای عدم تغییر در سنسور تشخیص انگشت آیفون ۸ است آیفون جدید به جای انگشت چهره تان را اسکن می کند رونمایی حسگرهای اثر انگشت جدید کوالکام کوالکام رسما فعالیت بر روی تکنولوژی حسگر اثر انگشت روی نمایشگر را آغاز کرد رونمایی از سیستم احراز هویت موبایل با تصویربرداری سه بعدی ساخت حسگری که نور مرئی و غیر مرئی را شناسایی می‌کند
برگشت به بالا