نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (۵)

توصیه بلور وشیشه اصفهان به حضور در نمایشگاه Ambiente

عصر کالا- مدیر صادرات شرکت بلور وشیشه اصفهان گفت : ما همواره به شرکت های مختلف ایرانی همکار در این صنعت توصیه کرده ایم که در این نمایشگاه حضوریابند.

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹:۰۰

توصیه بلور وشیشه اصفهان به حضور در نمایشگاه Ambiente

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» ، سالار نظامی مدیر صادرات شرکت بلور و شیشه اصفهان گفت: ما 10 سال است که در نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت شرکت می کنیم و امسال نیز در غرفه ای 42 متری محصولات خود را عرضه خواهیم کرد.
وی ادامه داد : ما طبق روال سالانه در این نمایشگاه حضور خواهیم داشت وبا مشتریان خود که  بیشتر از کشورهای اروپایی، عربی و امریکای جنوبی هستند ملاقات خواهیم کرد.
نظامی درباره حضور در نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت گفت : حضور در چنین نمایشگاه هایی برای ورود به بازار های جهانی بسیار موثر است و همواره به شرکت های مختلف ایرانی در این صنعت نیز توصیه کرده ایم که تا در این نمایشگاه حضوریابند. و مفتخریم که سبب آشنایی تعدادی از فعالان ایرانی این صنعت با نمایشگاه Ambiente فرانکفورت شده ایم.
شایان ذکر است نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (Ambiente)  از 20 الی 24 بهمن 1396 در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می گردد.

برچسب ها

شیشهظروف شیشه ایشیشه رازیصنعت شیشهبلور و شیشهشیشه اصفهان
برگشت به بالا