با این مچ بند هوشمند جلوی چاق شدن را بگیرید

عصر کالا- جلوگیری از چاق شدن از طریق تمرینات ورزشی نیاز به دقت و کنترل دائمی دارد و لذا استفاده از دستاوردهای فناوری در این زمینه می تواند رهگشا باشد.

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲:۰۰

با این مچ بند هوشمند جلوی چاق شدن را بگیرید

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، مچ بند هوشمند کوروس پیس که 299 دلار قیمت دارد، از امکانات متنوعی برای برنامه ریزی و مدیریت تمرینات ورزشی اعم از دویدن، دوچرخه سواری و شنا برخوردار است.

این مچ بند مجهز به یک جی پی اس نیز هست که می توان از آن برای یافتن موقعیت مکانی و سنجش ارتفاع فرد استفاده کرد. جی پی اس این ساعت تنها در صورتی فعال می شود که فرد برنامه ریزی برای انجام تمرینات ورزشی را آغاز کند.

یکی دیگر از مزایای این مچ بند هوشمند عمر بالای باتری آن است که در حالت آماده به کار یا استندبای به 30 روز می رسد.

این مچ بند به ضربان سنج قلب هم مجهز است و می توانید با آن به عمق 150 متری آب هم فرو بروید، بدون آنکه نگران آسیب دیدنش باشید.

همچنین با وارد کردن اطلاعات رژیم غذایی خود در برنامه موبایلی عرضه شده همراه با این مچ بند می توانید برای اجرای دقیق آن و رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی کنید. خرید این ساعت از هفته آینده ممکن خواهد بود.

برچسب ها

ساعت‌های مچیمچ بند هوشمندمچ بند ورزشی
مطالب مرتبط بیشتر
ایرانی‌ها سال گذشته چقدر پول ساعت‌مچی دادند؟ مظنه فروش ست ساعت مچی در بازار چقدر است؟ معرفی پرفروش‌ترین ساعت مچی مناسب برای بانوان + قیمت ساعتی که پوست دست را به صفحه نمایش تبدیل می کند اپل اولین نسخه بتای واچ‌اواس ۴.۳.۱ را منتشر کرد ساعت هوشمند ویژه خانم ها از راه رسید تصاویری از ساعت هوشمند جدید فیت‌بیت تولید اولین ساعت مکانیکی هوشمند جهان ساخت ساعتی که ۱۰ هزار سال عمر می کند Huawei Watch ۲ به‌روزرسانی اندروید Oreo را دریافت می‌کند اپل واچ از ساعت‌های مشهور سوئیسی سبقت گرفت ساعت شیائومی با ۴۵ روز شارژ تولید ساعتی که با یک ضربه تنظیم می شود ساعت هوشمند با قاب لمسی در راه است ساعت هوشمند بالدار ساخته شد! ساعت هوشمندی که با گرمای بدن کار می کند گجت هوشمند؛ برای تعیین میزان قندخون کاربران عرضه ساعتی هوشمند برای حوزه‌های توانبخشی و ورزشی عرضه ساعتی هوشمند برای حوزه‌های توانبخشی و ورزشی عرضه ساعتی هوشمند برای حوزه‌های توانبخشی و ورزشی گوشی مخصوص بچه ها به شکل یک مچ بند از راه رسید اوج و فرود محبوبیت ساعت‌های هوشمند فهرست ساعت‌های هوشمندی که Android Wear Oreo را دریافت می‌کنند سوت ورزشی هوشمند ساخته شد مشکل باتری در بروزرسانی جدید ساعت هوشمند سامسونگ اپل واچ به کمک KardiaBand نوار قلب می گیرد فروش ساعت‌ هوشمند کودکانه در آلمان ممنوع شد خرید یک ساعت مچی زنانه چقدر آب می خورد؟ ساعت اپل شما را از امراض خطرناک مطلع می‌کند اختلال ساعت‌های اپل در صورت صدور فرمان صوتی خاص اپل به وجود خطوط اضافه در صفحه اپل‌واچ ۳ اعتراف کرد خرید یک مچ بند هوشمند چقدر تمام می شود؟ خرید یک مچ بند هوشمند چقدر تمام می شود؟ بهترین ساعت‌های هوشمندی که می‌توان خرید قیمت اپل واچ ۳ در ایران چند است؟ خرید یک ست ساعت زنانه و مردانه چقدر تمام می شود؟ تکنولوژی، برای کمک به معلولان مچ‌بندهای هوشمند فیت بیت قابل هک کردن هستند توانایی ساعت اپل در تشخیص بیماری‌های قلبی رونمایی از مچ بند ورزشی با امکانات مربی گری گرانترین ساعت‌های دنیا + تصاویر مچ بند هوشمند برای مدیریت حرفه ای تمامی ورزش ها برای خرید مچ‌بند هوشمند چقدر باید هزینه کرد+ جدول قیمت خرید یک مچ بند هوشمند چقدر آب می خورد؟ خرید یک ساعت مچی عقربه ای مردانه چقدر تمام می شود؟ لیست برخی از ساعت های زنانه در بازار مظنه قیمت ساعت مچی مردانه در بازار ۱۰ پیش‌بینی از روند بازار ساعت در سال ۲۰۱۷ ساعت هوشمندی مخصوص عاشقان بازی گلف چقدر برای تعمیر ساعت خرج کنیم؟ بهترین ساعت‌های مچی زنانه ۲۰۱۷ سامسونگ از چند مدل جدید ساعت هوشمند Gear S۳ خود پرده برداشت برخی از جزئیات ساعت هوشمند جدید TAG Heuer ساعاتی پیش از رونمایی فاش شد راهنمای خرید "ساعت مچی" گرانترین ساعت‌های تولید شده در جهان گران‌ترین ساعت مچی جهان ۱۱ میلیون دلار فروخته شد گران‌ترین ساعت مچی جهان ۱۱ میلیون دلار فروخته شد فروش ساعت ۹۳۰ میلیونی در بازار فروش ساعت ۹۳۰ میلیونی در بازار نمایشگاه گران‌ترین ساعت‌های مچی جهان نمایشگاه گران‌ترین ساعت‌های مچی جهان
برگشت به بالا