فروش ساعت ۹۳۰ میلیونی در بازار

عصر کالا- نایب رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ساعت گفت: سالانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار ساعت به کشور وارد می‌شود که بیش از ۹۰ درصد آن ساعت مچی و کمتر از ۱۰ درصد آن ساعت دیواری و رومیزی است.

چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰:۰۰

فروش ساعت ۹۳۰ میلیونی در بازار

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، علی رضاخانلو افزود: نزدیک به 800 واحد صنفی قانونی تحت نظر اتحادیه سازندگان و فروشندگان ساعت فعالیت می‌کنند. علاوه بر این 300 واحد صنفی بدون مجوز نیز وجود دارند که 200 مورد آنها در حال انجام روند قانونی هستند.

وی در پاسخ به سوالی مربوط به گران‌ترین ساعت موجود در بازار ایران، گفت: در حال حاضر گران‌ترین ساعتی که در بازار داخل وجود دارد تا 250 میلیون تومان است، اما حدود سه سال قبل ساعتی که دارای برلیان و طلا بود حدود 930 میلیون تومان به فروش رسید.

برچسب ها

ساعت‌های مچیساعت‌های مچی
مطالب مرتبط بیشتر
تصاویری از ساعت هوشمند جدید فیت‌بیت تولید اولین ساعت مکانیکی هوشمند جهان ساخت ساعتی که ۱۰ هزار سال عمر می کند Huawei Watch ۲ به‌روزرسانی اندروید Oreo را دریافت می‌کند اپل واچ از ساعت‌های مشهور سوئیسی سبقت گرفت ساعت شیائومی با ۴۵ روز شارژ تولید ساعتی که با یک ضربه تنظیم می شود ساعت هوشمند با قاب لمسی در راه است ساعت هوشمند بالدار ساخته شد! با این مچ بند هوشمند جلوی چاق شدن را بگیرید ساعت هوشمندی که با گرمای بدن کار می کند عرضه ساعتی هوشمند برای حوزه‌های توانبخشی و ورزشی اوج و فرود محبوبیت ساعت‌های هوشمند فهرست ساعت‌های هوشمندی که Android Wear Oreo را دریافت می‌کنند مشکل باتری در بروزرسانی جدید ساعت هوشمند سامسونگ اپل واچ به کمک KardiaBand نوار قلب می گیرد فروش ساعت‌ هوشمند کودکانه در آلمان ممنوع شد خرید یک ساعت مچی زنانه چقدر آب می خورد؟ ساعت اپل شما را از امراض خطرناک مطلع می‌کند اختلال ساعت‌های اپل در صورت صدور فرمان صوتی خاص اپل به وجود خطوط اضافه در صفحه اپل‌واچ ۳ اعتراف کرد بهترین ساعت‌های هوشمندی که می‌توان خرید قیمت اپل واچ ۳ در ایران چند است؟ خرید یک ست ساعت زنانه و مردانه چقدر تمام می شود؟ تکنولوژی، برای کمک به معلولان توانایی ساعت اپل در تشخیص بیماری‌های قلبی گرانترین ساعت‌های دنیا + تصاویر خرید یک ساعت مچی عقربه ای مردانه چقدر تمام می شود؟ لیست برخی از ساعت های زنانه در بازار مظنه قیمت ساعت مچی مردانه در بازار ۱۰ پیش‌بینی از روند بازار ساعت در سال ۲۰۱۷ ساعت هوشمندی مخصوص عاشقان بازی گلف چقدر برای تعمیر ساعت خرج کنیم؟ بهترین ساعت‌های مچی زنانه ۲۰۱۷ سامسونگ از چند مدل جدید ساعت هوشمند Gear S۳ خود پرده برداشت برخی از جزئیات ساعت هوشمند جدید TAG Heuer ساعاتی پیش از رونمایی فاش شد راهنمای خرید "ساعت مچی" گرانترین ساعت‌های تولید شده در جهان گران‌ترین ساعت مچی جهان ۱۱ میلیون دلار فروخته شد گران‌ترین ساعت مچی جهان ۱۱ میلیون دلار فروخته شد نمایشگاه گران‌ترین ساعت‌های مچی جهان نمایشگاه گران‌ترین ساعت‌های مچی جهان
برگشت به بالا