دستکش هوشمند برای بیماران نخاعی ساخته شد

عصر کالا- به تازگی دستکشی هوشمند برای بیماران مبتلا به جراحات نخاعی ساخته شده که به آنها کمک می کند فعالیت هایی مانند برداشتن یک لیوان آب را انجام دهند.

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸:۰۰

دستکش هوشمند برای بیماران نخاعی ساخته شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، بیمارانی که جراحت های نخاعی دارند در زندگی روزمره با سه چالش مهم روبرو می شوند، باز کردن و بستن درها، مسواک زدن و برداشتن اشیایی مانند یک لیوان آب. علاوه بر آن افرادی که روی صندلی چرخدار می نشینند نیز به طور محدود می توانند از دستهایشان استفاده کنند.

در همین راستا  شرکت Neofect یک دستکش رباتیک ساخته که دور کف دست و انگشت اشاره و میانی پیچیده می شود.

دستکش مذکور که NeoMano(دست جدید) نام گرفته به یک پد لاستیکی متصل می شود که می توان آن را با آرنج یا بازو کنترل کرد تا فعالیت گرفتن و رها کردن اشیا را انجام دهد.

این مکانیسم به تنهایی کار آسانی است. دو سیم به طور هر یک از انگشتان کشیده می شوند و فعالیت گرفتن را انجام می دهند. به این ترتیب کاربر می تواند اشیایی تا وزن یک کیلوگرم را از زمین بلند کند.

به گفته Neofect این دستکش سبک وزن برای استفاده روزمره ساخته شده است.

شرکت تولید کننده در سال 2010 تاسیس شده و پیش از این نیز دستکش هوشمند Rapael را ساخته که برای ایجاد هماهنگی میان دست و چشم در فرایند درمان مبتلایان به سکته به کار می رود.

به گفته سخنگوی شرکت دستکش جدید مجهز به فناوری شناسایی صوت خواهد شد و با حرکت سر فعال می شود. این دستکش در اواخر 2018میلادی برای جمع آوری سرمایه با قیمت کمتر از هزار دلار در وب سایت Kickstarter عرضه می شود.

برچسب ها

دستکش هوشمنددستکشپزشکی
مطالب مرتبط بیشتر
نانوربات تومورهای سرطانی موش ها را از بین برد گوشی پزشکی هوشمند برای کودکان مبتلا به آسم ساخته شد ابداع پوست مصنوعی که فشار و دما را حس می‌کند! بارکدهای خوراکی به بدن دارو می رسانند لیزری برای مطالعه بهتر مولکولها ساخته شد کشتن باکتری ها و بازسازی پالپ دندان با سلول های بنیادی اطلاع از خطرات بهداشتی هر منطقه با یک اپلیکیشن عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد اندازه گیری ضربان قلب با دوربین فیلمبرداری پیش بینی وضعیت بیماران با کمک هوش مصنوعی دسترسی به تمام سوابق پزشکی با آیفون ممکن می شود دستکش آنتی باکتریال بافته شده با فناوری نانو تولید شد دستکش آنتی باکتریال بافته شده با فناوری نانو تولید شد سوزن انتقال دارو به مغز ساخته شد نصب برچسب اصالت کالا بر روی ۵ دسته از تجهیزات و ملزومات پزشکی افزودن سوابق پزشکی کاربران در نسخه بعدی iOS ربات جراح به اندازه یک سکه ساخته شد پانسمان پلیمری برای ترمیم جراحت تولید شد این گجت پوشیدنی به بهبود زخم کمک می کند مسمومیت کارگران اپل در چین جنجال به پا کرد معرفی گجت هوشمند برای پیشگیری از آسم و آلرژی گجت هوشمند برای اطلاع از میزان دریافت نور خورشید گجتی که از مرگ ناگهانی نوزاد جلوگیری می کند دانشمند ایرانی حسگر رصد معده ساخت تشخیص بیماریهای سیستم ایمنی بدن توسط هوش مصنوعی گجت هوشمند؛ برای تعیین میزان قندخون کاربران گجت موبایلی که مشکلات پوستی را تشخیص می‌دهد ساخت دستگاه تشخیص ناهنجاری بدنی با امواج مادون قرمز خشک کن سریع دستکش و چکمه هم از راه رسید اپلیکیشن نجات ساخته شد! تشخیص بیماری پارکینسون و آلزایمر با فناوری نانو ابزاری ساده و کاربردی برای تعیین میزان قند خون با گوشی موبایل! رصد علائم حیاتی افراد با برچسب روی لباس این دستگاه کوچک باکتری را ردیابی می کند این جلیقه به شما سرم تزریق می کند! گجت هوشمند برای اطمینان از سلامت کودک طراحی شد برای خرید دستگاه رطوبت ساز چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول افزایش سرعت بهبود زخم‌های عمیق سوختگی با پانسمان‌های نانویی چت بات درمانگر افسردگی ساخته شد اپل واچ به کمک KardiaBand نوار قلب می گیرد ارسال تصویر نسخه یا اسم دارو با اپلیکیشن به داروخانه‌ها برای یافتن دارو پرینتر سه بعدی جایگزین سمعک می شود مظنه انواع فشارسنج دربازار؟ +جدول دستکش واقعیت افزوده دستانتان را به دنیای مجازی می برد ردیابی سرطان پوست با یک دستگاه ارزان عینک واقعیت افزوده کم بینایان را بینا می کند جوراب پای دیابتی با خاصیت آنتی باکتریال تولید شد اسکن سه بعدی ارزان برای زنان باردار زخم‌ پوش‌های نانو لیفی برای ترمیم زخم های دیابتی ساخته شد تست آلرژی در ۵ دقیقه با یک قطره خون ساخت نانو سامانه انتقال همزمان دارو و ژن به سلول‌های سرطانی پانسمان نانویی برای ترمیم زخم ساخته شد مظنه قیمت انواع دستکش دستکش هوشمند The Language of Glove حرکات زبان اشاره را به متن تبدیل می‌کند دستکش هوشمندی که زبان اشاره را ترجمه می‌کند
برگشت به بالا