آی بی ام خدمات بازاریابی هوشمند ارائه می‌دهد

عصر کالا- آی بی ام از ارائه خدمات جدیدی برای بازاریابی هوشمند خبر داده که بر مبنای تحلیل رفتار مشتریان عمل می کند و از این طریق برای افزایش موفقیت پیکارهای تبلیغاتی شرکت ها تلاش می کند.

سه شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰:۰۰

آی بی ام خدمات بازاریابی هوشمند ارائه می‌دهد

 به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از فارس,  خدمات یاد شده Watson Marketing Insights  نام دارد و شرکت های تجاری و بازاریاب ها با استفاده از آن قادر به درک رفتار مشتریان و فهم نحوه تاثیرگذاری بر آنها به منظور موفقیت کسب و کار خود هستند.

با افزایش فهم رفتار مشتریان می توان پیکارهای تبلیغاتی هدفمندی را برای جلب نظر افراد و افزایش وفاداری آنها به یک برند تجاری در پیش گرفت. ابزار یاد شده با ارزیابی ایمیل های ارسالی، فعالیت های صورت گرفته در شبکه های رسانه ای، محتوای چندرسانه ای و همین طور اطلاعات ذخیره شده از افراد و همین طور داده های موجود در سرویس های کلود قادر به پیش بینی رفتارهای کلیدی صاحبان مشاغل و ارتقای احتمال موفقیت پیکارهای بازاریابی است.

خدمات یاد شده به طور گسترده ای مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی و خدمات کلود است و استفاده از آن برای پیش بینی رفتار مشتریان در قبال یک محصول یا آگهی تبلیغاتی جدید بر مبنای رفتارها و خریدهای قبلی آنان نیز ممکن است. آی بی ام هنوز هزینه استفاده از این خدمات را اعلام نکرده است.

برچسب ها

بازار فناوریتبلیغ
مطالب مرتبط بیشتر
پهپاد ۲۸ موتوره عملیات نجات و جستجو انجام می دهد قالیشویی غیر مجاز فرش ۱۰۰ میلیونی را دزدید کاربران کروم از دو ماه دیگر تبلیغات اینترنتی نمی بینند برندهای خارجی فضای تبلیغات را قبضه کردند سامانه ۱۹۵ پیامک‌های تبلیغاتی شماره‌های شخصی را مسدود می‌کند این پهپاد با دست کنترل می شود استفاده از نرم افزارهای قدیمی تا سال ۲۰۲۰ ناممکن می شود ۱۰ محصول نانو تاییدیه دریافت کردند بازار فناوری اطلاعات پایش می شود سود نجومی فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت صادرات ۶.۱ میلیون دلاری محصولات فناوری در پارک علم‌وفناوری یزد روبات های پلیس در ۱۶شهر دنیا به کار گرفته می شوند گوگل کشتی فضایی می سازد در خانه‌تان را از هر جای کره زمین باز کنید کارتهای نامعتبر گارانتی از بازار کامپیوتر جمع آوری شد چرا چرخ بازار نمی‌چرخد؟ کسادی در بازار موبایل بنابراین دلایل از ابزارآلات هوشمند فاصله بگیرید! توشیبا بیشترین رشد را در صنعت ذخیره سازی سال ۲۰۱۶ داشت عرضه نسل اول سیستم‌های خانه هوشمند در نمایشگاه فناوری چین سرعت و فناوری در SSD های جدید ADATA یافت می شود نسل جدید و شگفت انگیز باتری ها با نام ULTRA-EFFICIENT GLASS جایگزین LITHIUM-ION خواهد شد! رونمایی از تازه‌ترین کارت گرافیک ان ویدیا سامسونگ از محصولات حوزه فناوری ۵g خود رونمایی کرد یخچالی که سال ۲۰۵۰ به بازار می آید + تصاویر به زودی ۱۰ میلیون موبایل در ایران زباله می‌شود رونمایی از یک کالسکه هوشمند در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ +تصاویر سه‌چهارم سازه‌های شهر تهران به تبلیغ کالاهای ایرانی اختصاص یافته است بهترین دستگاه‌های پوشیدنی سال ۲۰۱۶ بهترین دستگاه‌های پوشیدنی سال ۲۰۱۶ بهترین دستگاه‌های پوشیدنی سال ۲۰۱۶ تمایل روسیه برای حضور در بازار فناوری ایران تمایل روسیه برای حضور در بازار فناوری ایران
برگشت به بالا