سرعت و فناوری در SSD های جدید ADATA یافت می شود

عصر کالا- کمپانی ADATA سازنده انواع ذخیره سازهای موقت و دائمی، خارجی و داخلی، تراشه و حافظه رم است. این برند به تازگی سری جدید ذخیره سازهای External خود در خانواده سالیدی (SSD) را رونمایی کرده است. پس از ورودی پورت های USB ۳.۱ به بازار، پهنای باند جهت تولید ذخیره سازهای خارجی بیشتر شده و پای SSD ها به این مسئله باز شد.

جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

سرعت و فناوری در SSD های جدید ADATA یافت می شود

به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از سخت‌افزار، محصولات کمپانی ADATA اینبار با نام SD600 راهی بازار می شوند که در دو ظرفیت 256 و 512 گیگابایتی عرضه می شوند. سرعت خواندن/نوشتن در این محصولات به ترتیب 440 و 430 مگابایت در ثانیه است. همچنین وزن خالص هر درایو تنها 90 میلی گرم است.

این خانواده به جای استفاده از کش های DRAM، از کش های SLC بهره می برد؛ از آنجایی که SD600 ها از تراشه های 3D TLC NAND برخوردار هستند، ای دی تا نیز اینبار از کش پیشرفته SLC در آنها استفاده کرده است. اینترفیس ارتباطی این خانواده USB 3.1 است. علاوه بر سیستم عامل های ویندوز، اندروید و لینوکس، این محصول با کنسول های بازی نسل هشتم نیز سازگار است.

برچسب ها

بازار فناوری
مطالب مرتبط بیشتر
این پهپاد با دست کنترل می شود استفاده از نرم افزارهای قدیمی تا سال ۲۰۲۰ ناممکن می شود ۱۰ محصول نانو تاییدیه دریافت کردند بازار فناوری اطلاعات پایش می شود سود نجومی فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت صادرات ۶.۱ میلیون دلاری محصولات فناوری در پارک علم‌وفناوری یزد روبات های پلیس در ۱۶شهر دنیا به کار گرفته می شوند گوگل کشتی فضایی می سازد آی بی ام خدمات بازاریابی هوشمند ارائه می‌دهد در خانه‌تان را از هر جای کره زمین باز کنید کارتهای نامعتبر گارانتی از بازار کامپیوتر جمع آوری شد چرا چرخ بازار نمی‌چرخد؟ کسادی در بازار موبایل بنابراین دلایل از ابزارآلات هوشمند فاصله بگیرید! توشیبا بیشترین رشد را در صنعت ذخیره سازی سال ۲۰۱۶ داشت عرضه نسل اول سیستم‌های خانه هوشمند در نمایشگاه فناوری چین نسل جدید و شگفت انگیز باتری ها با نام ULTRA-EFFICIENT GLASS جایگزین LITHIUM-ION خواهد شد! رونمایی از تازه‌ترین کارت گرافیک ان ویدیا سامسونگ از محصولات حوزه فناوری ۵g خود رونمایی کرد یخچالی که سال ۲۰۵۰ به بازار می آید + تصاویر به زودی ۱۰ میلیون موبایل در ایران زباله می‌شود رونمایی از یک کالسکه هوشمند در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ +تصاویر بهترین دستگاه‌های پوشیدنی سال ۲۰۱۶ بهترین دستگاه‌های پوشیدنی سال ۲۰۱۶ بهترین دستگاه‌های پوشیدنی سال ۲۰۱۶ تمایل روسیه برای حضور در بازار فناوری ایران تمایل روسیه برای حضور در بازار فناوری ایران
برگشت به بالا