کرونا به تلگرام آمد !

عصر کالا- گزارش های منتشر شده نشان می دهد که نماد و ایموجی ویروس کرونا به پلتفرم اپلیکیشن پیام رسان تلگرام افزوده شده است.

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴:۰۰

کرونا به تلگرام آمد !

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در مناطق و کشورهای مختلف جهان، به نظر می رسد ایموجی سبزرنگ نشان دهنده ویروس خطرناک و کشنده کرونا قدم به پلت‌فرم اپلیکیشن پیام رسان تلگرام گذاشته است.

تلگرام به عنوان یکی از اپلیکیشن های پیام رسان محبوب در جهان، با افزودن نماد و ایموجی ویروس کرونا در بحبوحه درگیری شهروندان کشورهای مختلف با آن، قصد داشته تا به کاربران امکان انتقال سریع پیام های مربوط به حفظ و رعایت بهداشت و سلامت جامعه به دوستان و اطرافیان خود را بدهد.

ویروس کرونا که در ابتدا از چین آغاز شد، هم اکنون بسیاری از نقاط و کشورهای جهان را درگیر کرده و تاکنون جان بالغ بر دو هزار و 978 نفر را گرفته و بیش از 86 هزار نفر را نیز مبتلا کرده است.

با اعلام وضعیت هشدار و اضطراری از سوی  سازمان بهداشت جهانی، بسیاری از ایرلاین های فعال در سراسر جهان پروازهای خود به مناطق درگیر همچون چین و نواحی شرق آسیا را لغو کردند.

برچسب ها

تلگرامکرونا
مطالب مرتبط بیشتر
کارخانه «ال جی دیسپلی» تعطیل شد ال‌جی هم تعطیل کرد! آمارهای نزولی بازار تلفن همراه در سایه کرونا کرونا عرضه آیفون ۱۲ را به تاخیر می‌اندازد؟ کرونا تأثیری بر بازار تلفن‌ همراه ندارد کرونا چگونه در شهر هوشمند «سوژو» متوقف شد؟ کارخانه سامسونگ در کره تعطیل شد کرونا رونمایی از گوشی‌های جدید را آنلاین کرد راه جلوگیری از اضافه شدن به گروه‌های تلگرامی کوچ تلگرام‌نشین‌ها به واتس‌آپ نتایج بررسی دزدیدن آی پی های تلگرام توسط کارمندان مخابرات پیام‌رسان‌هایی که در دل مردم نشستند اپل دیگر اجازه اپدیت تلگرام را نمی دهد! امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده جهان کدامند؟ تلنگری به همه‌ی پیام‌رسان‌های ایرانی! تکذیب مصوبه‌ای در مورد فیلترینگ تلگرام تلگرام ایکس با ویژگی‌های جدید به گوگل‌پلی برگشت تلگرام به نسخه ۸/ ۴ به‌روزرسانی شد تلگرام به نسخه ۴.۸ به‌روزرسانی شد تم شب و روز به نسخه تلگرام اضافه شد تلگرام جدید رسما معرفی شد افزایش ظرفیت سوپرگروه‌های تلگرامی به ۱۰۰ هزار نفر زبان فارسی به طور رسمی به تلگرام اضافه شد ظرفیت گروه های تلگرامی ۷۵ هزار نفری شد واتس اپ تجاری برای کسب و کارهای اینترنتی برنامه گپی که فقط در زمان کم بودن شارژ گوشی فعال می‌شود امن‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا کدامند؟ این اپلیکیشن صورت افراد را شناسایی می کند سقف ظرفیت سوپرگروه‌های تلگرام به ۵۰ هزار نفر رسید +عکس تلگرام از سال آینده پولی می‌شود بروزرسانی جدید نسخه دسکتاپ تلگرام عرضه شد ایندکس مطالب کانال‌های تلگرامی در جستجوگرها قابلیت جدید واتس‌اپ برای مدیران گروه چطور حریم خصوصی را در شبکه‌های اجتماعی حفظ کنیم؟ چرا تلگرام مختل شد؟ نقشه تلگرام از قطعی‌ ایجاد شده در سراسر جهان نسخه جدید تلگرام منتشر شد فعالیت بیش از ۷هزار کانال تلگرامی چطور دسترسی دستگاه‌ها به تلگرام را ببندیم؟ تلگرام نسخه ویندوزفون را به‌روزرسانی کرد لیست برنامه‌های دارای باج افزار زئوس روی نرم افزار تلگرام باج‌ افزار زئوس در کمین کاربران ایرانی تلگرام کاهش درآمد اپراتورهای موبایل با افزایش شبکه های اجتماعی شبکه اجتماعی ایرانی کلوب بعد از ۱۲ سال تعطیل می‌شود تلگرام از وبسایت‌ها سبقت گرفته است قابلیت های تلگرام در آپدیت جدید اعلام شد جنگ وایبر با تلگرام آیا تلگرام ویژگی «کانال» را از پیام‌رسان‌های ایرانی الگوبرداری کرده است؟ تلگرام، محبوب‌ترین پیام‌رسان ایرانی‌ها با این روش‌ها تلگرام خود را ایمن کنید اختلال در نسخه های غیر رسمی تلگرام موبوگرام به عنوان نسخه ایرانی تلگرام نا امن است توضیحات تلگرام درباره انتقال سرورهای CDN به ایران منتظر قابلیت جدید تلگرام باشید
برگشت به بالا