با الهام از طرح قدیمی ریزر؛

تصاویر جدید از موبایل تاشو موتورلا منتشر شد

عصر کالا- تصاویری از موبایل تاشو موتورلا منتشر شده است. این تصاویر نشان می دهند دستگاه از طرح قدیمی موبایل ریزر الهام گرفته و دارای یک نمایشگر یکپارچه است.

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸:۰۰

تصاویر جدید از موبایل تاشو موتورلا منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، به تازگی تصاویری از موبایل تاشو Razr از شرکت موتورلا  منتشر شده است.

ایوان بلاس یکی از کارشناسان حوزه فناوری تصاویری را در حساب کاربری توئیتر خود منتشر کرد که به نظر می رسد تصاویر رسمی موبایل ریزر با نمایشگر تاشو است.  

موتورلا تصمیم دارد نسخه جدید موبایل ریزر را ماه آینده رونمایی کند. با توجه به تصاویر به نظر می رسد طرح دستگاه مذکور از موبایل های تاشوی قدیمی ریزر الهام گرفته شده است.

با توجه به تصاویر به نظر می رسد در انتهای موبایل یک تکه پلاستیکی بزرگ وجود دارد که  احتمالا دکمه خانه یا اسکنر اثر انگشت روی آن قرار می گیرد.

هنگامیکه دستگاه باز می شود، یک نمایشگر یکپارچه مشابه گلکسی فولد به وجود می آید.

گزارش های پیشین حاکی از آن است که موبایل تاشو موتورلا مجهز به تراشه اسنپ دراگون 710 کوالکام  خواهد بود و با گزینه های 4و 6 گیگابایتRAM عرضه می شود. همچنین حافظه داخلی دستگاه نیز دو گزینه 64 و 128 گیگابایتی خواهد داشت.

حق امتیاز اختراع موتورلا که در سال جاری ثبت شده نشان می دهد یک نمایشگر با اندازه متوسط روی موبایل تاشو ریزر  وجود خواهد شد.

برچسب ها

گوشی موتورولا
مطالب مرتبط بیشتر
موتورلا موبایلی شبیه آیفون ایکس می سازد آخرین تغییرات قیمت گوشی های Motorola در بازار نمایشگر ضدضربه موتورلا پوسته پوسته می شود! گوشی های موبایل "موتورولا" گواهی دائمی تأیید نمونه گرفت آخرین قیمت گوشی های Motorola موجود در بازار آخرین قیمت گوشی های Motorola در بازار تهران گوشی جدید موتورولا با نمایشگر بزرگتر عرضه می شود خرید یکی از گوشی های Motorola چقدر آب میخورد؟ گوشی‌های موتورولا که به اندروید اوریو به‌روزرسانی خواهند شد موتورولا تاریخ رونمایی موبایل موتو Z۲ با دوربین دوگانه را اعلام کرد لیست ماژول‌های ارائه شده برای Moto Z۲ Play گوشی هوشمند موتو E۴ پلاس احتمالا با قیمت ۲۰۵ دلار عرضه خواهد شد Moto Z۲ Play رسما رونمایی شد گوشی موتو زد پلی ۲ همراه با چندین موتو مود جدید معرفی شد مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه ی Moto E۴ فاش شد رندر خبری گوشی Moto Z۲ Force منتشر شد رونمایی از ارزان‌ترین گوشی‌های ۲۰۱۷ موتورولا موتورولا موتو سی و موتو سی پلاس معرفی شدند لیست گوشی های جدید موتورولا برای سال ۲۰۱۷ لو رفت موتو زد ۲ پلی باریک‌تر است و نسبت به نسل قبل باتری کوچک‌تری دارد احتمال عرضه گوشی‌های Moto E۴ و E۴ Plus با باتری قابل تعویض و شاسی فلزی اسمارت فون پایین رده موتو C گواهی بلوتوث خود را دریافت کرد استفاده از رابط کاربری ZUI لنوو در گوشی‌های سری Moto تصاویر گوشی Moto E۴ Plus با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری رویت شد اندروید ۷.۰ برای Moto G۴ Play هم منتشر می‌شود لنوو آغاز ارسال جهانی بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای Moto G۴ Play را از ماه ژوئن تایید کرد Moto C و Moto C Plus، گوشی‌های ارزان قیمت جدید موتورولا مقایسه کامل گلکسی S۸ و S۸ پلاس با Moto Z موتورولا افشای تصویری جدید از دو گوشی موتو ای ۴ و موتو ای ۴ پلاس انتشار رندرهایی از Moto Z۲ Force تصویری از Moto E۴ و Moto E۴ Plus لو رفت عکسی از Moto C در چندین رنگ لو رفت موتورولا در حال کار بر روی گوشی‌های Moto Z۲ Force ،Moto E۴ و Moto C است درز تصاویر Moto C گوشی اقتصادی جدید موتورولا دریافت تاییدیه FCC توسط دو گوشی Moto E۴ و Moto E۴ Plus قیمت برخی از گوشی های موتورولا در بازار موتو E۴ با باتری ۴۰۰۰ میلی آم‍پر ساعتی تأییدیه FCC دریافت کرد فروش ۳ میلیون موتو M در کمتر از ۶ ماه دو گوشی جدید از سری Moto گواهی وای‌فای دریافت کردند
برگشت به بالا