افشای تصویری جدید از دو گوشی موتو ای ۴ و موتو ای ۴ پلاس

عصر کالا- اوایل ماه جاری بود که اطلاعات جدیدی درباره‌ی سری جدید گوشی های خانواده‌ی موتو دریافت کردیم و بخشی از مشخصات این دو اسمارت فون افشا شد. موتورولا موتو ای ۴ (Motorola Moto E۴) و موتورولا موتو ای ۴ پلاس (Motorola Moto E۴ Plus) دو گوشی جدید این سری هستند که چندی قبل و بعد از حضور یافتن مدل پلاس در تست‌های کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مشخص شد.

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳:۰۰

افشای تصویری جدید از دو گوشی موتو ای ۴ و موتو ای ۴ پلاس

به گزارش  پایگاه خبری «عصر کالا»  به نقل از گجت نیوز، در واقع موتورولا به زبان ساده دارد به مخاطبان خود می‌گوید که مدل پلاس را بخرید، زیرا از هر نظر، این مدل دارای مشخصات جذاب‌تری خواهد بود و علاوه بر رفع نیازهای شما در سطحی بالاتر، قیمت بسیار بیشتری هم از مدل پایه خواهد داشت و این یعنی سودآوری به مراتب بالاتر برای کمپانی سازنده. بنابراین زمانی که به دو اسمارت فون این سری نگاه می‌اندازید، نیازی به تلاش برای اثبات برتری آنها نسبت به یکدیگر نیست، زیرا مدل استاندارد موتو ای 4 با حاشیه‌های زیاد نمایشگر آن از طرفین بدنه و البته باتری کوچک‌تر، از شانس چندانی برای برتری در برابر برادر بزرگتر خود با حاشیه‌های نمایشگر بسیار کمتر و البته سنسور تشخیص اثر انگشت قرار گرفته در زیر نمایشگر، برخوردار نیست.

همچنین به نظر می‌رسد که مدل پلاس به فلش برای دوربین سلفی خود مجهز شود و با وجود بزرگتر بودن ابعاد نمایشگر آن، همه چیز برای قرار گرفتن این مدل در سبد خرید کاربران سری موتو ای 4 مهیاست. موتو ای 4 از یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 پیکسل برخوردار خواهد بود که این رقم با توجه به سطحی که این گوشی در آن به بازار عرضه می‌شود، قابل توجیه است. پردازنده‌ی 6737m مدیاتک با برخورداری از یک سی پی یو چهار هسته‌ای در کنار پردازشگر گرافیکی Mali-T720MP (کلاک شده در فرکانس 600 مگاهرتز)، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تصویربرداری سلفی و مکالمه‌ی ویدیویی نیز از دیگر مشخصات مدل استاندارد این سری محسوب می‌شوند و نصب سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش‌فرض نیز آنها را تکمیل خواهد کرد.
گفتنی است که هنوز هیچ تاریخ عرضه‌ای برای این دو اسمارت فون اعلام نشده است و هنوز حتی به طور غیر رسمی نیز بازه‌ی زمانی خاصی برای برگزاری مراسم رونمایی آنها حدس زده نمی‌شود. اما با توجه به انتشار این تصویر و کیفیت نسبتا بالای آن، به نظر می‌رسد که فاصله‌ی چندانی با این رونمایی نخواهیم داشت.

برچسب ها

گوشی موتورولا
مطالب مرتبط بیشتر
موتورلا موبایل با باتری ۳ هزار میلی آمپری عرضه کرد موتورلا موبایلی شبیه آیفون ایکس می سازد آخرین تغییرات قیمت گوشی های Motorola در بازار نمایشگر ضدضربه موتورلا پوسته پوسته می شود! گوشی های موبایل "موتورولا" گواهی دائمی تأیید نمونه گرفت آخرین قیمت گوشی های Motorola موجود در بازار آخرین قیمت گوشی های Motorola در بازار تهران گوشی جدید موتورولا با نمایشگر بزرگتر عرضه می شود خرید یکی از گوشی های Motorola چقدر آب میخورد؟ گوشی‌های موتورولا که به اندروید اوریو به‌روزرسانی خواهند شد موتورولا تاریخ رونمایی موبایل موتو Z۲ با دوربین دوگانه را اعلام کرد لیست ماژول‌های ارائه شده برای Moto Z۲ Play گوشی هوشمند موتو E۴ پلاس احتمالا با قیمت ۲۰۵ دلار عرضه خواهد شد Moto Z۲ Play رسما رونمایی شد گوشی موتو زد پلی ۲ همراه با چندین موتو مود جدید معرفی شد مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه ی Moto E۴ فاش شد رندر خبری گوشی Moto Z۲ Force منتشر شد رونمایی از ارزان‌ترین گوشی‌های ۲۰۱۷ موتورولا موتورولا موتو سی و موتو سی پلاس معرفی شدند لیست گوشی های جدید موتورولا برای سال ۲۰۱۷ لو رفت موتو زد ۲ پلی باریک‌تر است و نسبت به نسل قبل باتری کوچک‌تری دارد احتمال عرضه گوشی‌های Moto E۴ و E۴ Plus با باتری قابل تعویض و شاسی فلزی اسمارت فون پایین رده موتو C گواهی بلوتوث خود را دریافت کرد استفاده از رابط کاربری ZUI لنوو در گوشی‌های سری Moto تصاویر گوشی Moto E۴ Plus با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری رویت شد اندروید ۷.۰ برای Moto G۴ Play هم منتشر می‌شود لنوو آغاز ارسال جهانی بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای Moto G۴ Play را از ماه ژوئن تایید کرد Moto C و Moto C Plus، گوشی‌های ارزان قیمت جدید موتورولا مقایسه کامل گلکسی S۸ و S۸ پلاس با Moto Z موتورولا انتشار رندرهایی از Moto Z۲ Force تصویری از Moto E۴ و Moto E۴ Plus لو رفت عکسی از Moto C در چندین رنگ لو رفت موتورولا در حال کار بر روی گوشی‌های Moto Z۲ Force ،Moto E۴ و Moto C است درز تصاویر Moto C گوشی اقتصادی جدید موتورولا دریافت تاییدیه FCC توسط دو گوشی Moto E۴ و Moto E۴ Plus قیمت برخی از گوشی های موتورولا در بازار موتو E۴ با باتری ۴۰۰۰ میلی آم‍پر ساعتی تأییدیه FCC دریافت کرد فروش ۳ میلیون موتو M در کمتر از ۶ ماه دو گوشی جدید از سری Moto گواهی وای‌فای دریافت کردند
برگشت به بالا