رایانه مک صنعت فیلمسازی هالیوود را مختل کرد

عصر کالا- اختلالی در رایانه رومیزی مک ۲۰۱۳ سبب شده صنعت فیلم سازی هالیوود دچار مشکل شود. رایانه های مک ۲۰۱۳ که نرم افزار ادیت« اوید» روی آنها نصب است، به طور ناگهانی خاموش می شوند.

چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶:۰۰

رایانه مک صنعت فیلمسازی هالیوود را مختل کرد

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، رایانه های مک که نرم افزار ادیت فیلم Avid روی آنها نصب است، به طور ناگهانی و بدون هیچ دلیلی در سراسر استودیوهای فیلم سازی هالیوود خاموش شده اند. خاموش شدن ناگهانی و انبوه رایانه ها احتمالا نشانه یک ویروس است با این وجود دلیل واقعی آن هنوز مشخص نیست.

هنگامیکه رایانه ها به طور همزمان خاموش می شوند، کاربران نمی توانند دستگاه ها را ریبوت کنند. این بدان معنا است که فعالیت های پس از تولید فیلم در استودیوهای فیلمسازی با تعلیق مواجه شده است.

نشریه ورایتی در این باره نوشت: چند ادیتور فیلم و استودیو فیلمسازی  با این مشکل روبرو شده اند و نگرانی های خود را در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند.

به نظر می رسد این مشکل به طور کلی در مدل های رایانه رومیزی مک 2013 به وجود می آید. در این رایانه ها نرم افزار ادیت Avid نصب است. شرکت اپل اعلام کرده از این مشکل مطلع شده و تحقیقاتی در همین راستا را آغاز کرده است.

در بیانیه اپل آمده است: مهندسان و تیم های پشتیبانی ما بی وقفه در تلاش هستند تا دلیل این اختلال را کشف و آن را برطرف کنند.

البته برخی دیگر از رسانه ها نیز اعلام کرده اند یکی از دلایل احتمالی این مشکل احتمالا به اختلال نرم افزاری  مربوط است که با آپدیت مرورگر Safari اپل به وجود می آید. در نتیجه این اختلال اطلاعات نرم افزار Avid از بین می روند.

برچسب ها

مک‌بوک‌رایانه
مطالب مرتبط بیشتر
کامپیوتر شما به چه میزان حافظه رم(RAM) نیاز دارد؟ کوچکترین رایانه جهان ساخته شد تحولات در نسخه جدید سیستم عامل رایانه‌های اپل افزایش کیفیت ارائه خدمات اینترنت راهنمای خرید Webcam ۴۱ سالگی نخستین رایانه اپل رایانه یک‌میلی‌متری به بازار می‌آید رایانه‌ها را بهاری کنید کوچکترین رایانه جهان رونمایی شد روند رو به رشد استفاده از رایانه‌های شخصی اپل عرضه رایانه های سازگار با شبکه های نسل پنجم تا سال آینده افزایش ۲۰درصدی قیمت تجهیزات دیجیتال افزایش ۲۰ درصدی قیمت لوازم رایانه و آی تی محصول جدید اینتل برای تولید رایانه های نازک نقص فنی ورود به رایانه های مک را بدون نیاز به کلمه عبور ممکن کرد راهکار جالب بانوی ایرانی برای بازیافت فلزات گرانبها از پسماندهای الکترونیکی جهان رایانه‌های کوانتومی قفل رایانه را با قلبتان باز کنید عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل مک تا دو هفته دیگر تبدیل رایانه های آی مک به آکواریوم!+ عکس کشف ۸۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق، توسط دریابانان بوشهر رایانه ارزان قیمت ویژه بازی های ویدئویی به بازار آمد عینک ویژه برای استفاده طولانی از رایانه بهترین مرورگر وب برای کامپیوترهای مک چیست؟ موشواره ای متفاوت که با آن مچ درد نمی گیرید سقوط آمریکا در رتبه بندی قدرتمندترین ابررایانه های جهان سریع‌ترین رایانه دنیا با ۱۳۰ کوادریلیون محاسبه در ثانیه ژاپنی‌ها سریع ترین ابررایانه دنیا را می‌سازند فناوری‌های جدید اپل را ببینید +تصاویر هر آنچه که از اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان ۲۰۱۷ انتظار می‌رود انتشار مستند فنی راهنمای امداد برای رایانه‌های آلوده به واناکرای رایانه کوچک بدون فن Shuttle XC۶۰J با پردازنده Apollo Lake SoC رونمایی شد چگونه از Touch Bar در مک بوک پرو اپل اسکرین شات بگیریم؟ رایانه Ideacentre ۵۲۰S؛ مرکز ایده پردازی لنوو بدافزار جدید کاربران رایانه‌های مک را فریب داد لپ‌تاپ‌های جدید و کاربردی ایسر معرفی شدند! بازار کامپیوتر نیازمند مشوق‌های دولتی رایانه رومیزی بخریم یا لپ تاپ؟ شرکت Mad Catz اعلام ورشکستگی کرد اپل ادعای هک شدن حساب هایش را رد کرد ارزان ترین لپ تاپ های بازی برای گیمخورها حراج رایانه «اپل وان» در آلمان فروش کالاهای کامپیوتری دست دوم به جای نو رونمایی اچ‌پی از کامپیوتر EliteOne ۸۰۰ G۳ اولین رایانه کوانتومی قابل استفاده عمومی عرضه می شود جلوگیری از واردات کالاهای کامپیوتری ۴۵ شرکت کنترل گوشی و رایانه توسط معلولان با پلک زدن و تنفس کنترل گوشی و رایانه توسط معلولان با پلک زدن و تنفس مک‌بوک‌های جدید با کاهش قیمت و ۳۲ گیگابایت رم عرضه می‌شوند مک‌بوک‌های جدید با کاهش قیمت و ۳۲ گیگابایت رم عرضه می‌شوند
برگشت به بالا