آذری جهرمی:

صاحبان ودایع تلفن همراه سهامدار می شوند

عصر کالا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید ودیعه‌های دریافتی از مردم به ازای فروش خطوط تلفن همراه در قالب سهام شرکت همراه اول در اختیار مردم قرار گیرد.

شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰:۰۰

صاحبان ودایع تلفن همراه سهامدار می شوند

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از خانه ملت، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  با اشاره به عدم تعیین تکلیف ودایع تلفن همراه و ثابت، گفت: خطوط تلفن ثابت که ودیعه قابل توجهی ندارد و مبلغ پرداخت شده طبیعتا هزینه ثبت نام و دایر شدن اولیه است، اما در گذشته برای تلفن همراه مبلغی به عنوان ودیعه از مردم اخذ شد که پس از خصوصی‌سازی این مبالغ تعیین تکلیف نشد.

خطوط تلفن ثابت که ودیعه قابل توجهی ندارد و مبلغ پرداخت شده طبیعتا هزینه ثبت نام و دایر شدن اولیه است اما در گذشته برای تلفن همراه مبلغی به عنوان ودیعه از مردم اخذ شد که پس از خصوصی‌سازی این مبالغ تعیین تکلیف نشد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: از آنجایی که این موضوع بحث پیچیده حقوقی دارد سازمان تنظیم مقررات در حال پیگیری است تا ودیعه‌های دریافتی از مردم در زمان فروش خطوط تلفن همراه در قالب سهام شرکت همراه اول در اختیار مردم قرار گیرد.

وی اظهار کرد: فردی که خط تلفن همراه دارد به اندازه ودیعه خود در شرکت همراه اول صاحب سهام می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا ودیعه‌ها باید به روز شده و براساس این نرخ سهام شرکت همراه اول به مردم اختصاص داده شود، توضیح داد: این موضوعات مباحث حقوقی است که در حال رسیدگی است.

برچسب ها

همراه اولتلفن ثابتوزیر ارتباطات
مطالب مرتبط بیشتر
دسترسی ۶۴۴روستای آذربایجان شرقی به شبکه‌ ملی اطلاعات تماس‌های از دست رفته خارجی که به عمد قطع می شوند پرونده ورود ۶۰۰ هزار تلفن همراه همچنان باز است آغازِ ثبتِ شناسه مودم‌ها از سه هفته دیگر همراه اول برای اولین بار در کشور سیم‌کارت VIP ارائه کرد رصد احتکار کالا امکانپذیر می شود قیمت گوشی تلفن همراه کاهش می یابد چرا موبایل گران شد؟ همراه اول نخستین مودم ارتباطی اینترنت اشیا را راه انداخت کارت ویزیت هوشمند موبایلی طراحی شد چه‌کسی هزینه حذف کدهای USSD را می‌پردازد؟ آمار تعداد سیم کارت‌های فعال اپراتورهای ایرانی اعلام شد شبکه ارتباطی در مناطق زلزله زده پایدار است سیم‌کارت‌های یک میلیارد تومانی! ارائه وای فای رایگان به زائرین اربعین عواقب عدم پرداخت قبض موبایل تلفن ثابت هم پیامک می‌فرستد؟ تماس و پیامک در طول پرواز چند؟ تخفیف ۷۰ درصدی همراه اول در مکالمه هر دقیقه مکالمه چقدر برای‌تان تمام می‌شود؟ + اینفوگرافی اپراتورهای تلفن همراه به دنبال طراحی بسته های تلفیقی صوت و داده باشند ۱۴۷۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ترابردپذیری همراه اول هر دقیقه مکالمه چقدر برایتان تمام می‌شود؟ همکاری نوکیا و اپراتور اول برای ارائه نسل ۵ تلفن همراه در ایران همراه اول باز هم رتبه اول اپراتورهای تلفن همراه کشور شد «خدمات محتوا »در قبض های تلفن همراه رمزگشایی شد! توضیحات همراه اول درباره هزینه «خدمات مبتنی بر محتوا» و «سایر هزینه‌ها» در قبوض استفاده از سرویس «تماس بان» کاملاً رایگان است برای خدمات اپراتورهای همراه در نوروز با چه شماره‌هایی تماس بگیریم همراه اول تا ۵۰ هزار تومان به همه مشترکانش عیدی می‌دهد! نرخ های جدید اینترنت همراه اول اعلام شد نرخ های جدید اینترنت همراه اول اعلام شد طرح‌های ویژه اپراتورهای ایرانی برای اربعین طرح‌های ویژه اپراتورهای ایرانی برای اربعین
برگشت به بالا