سیم‌کارت‌های یک میلیارد تومانی!

عصر کالا- یک فعال صنفی بازار سیم کارت‌های تلفن همراه با بیان اینکه برای برخی سیم کارتها با شماره های خاص اصلا قیمتی نمی‌توان تعیین کرد، از آخرین قیمت سیم کارت‌های معمولی در بازار خبر داد.

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵:۰۰

سیم‌کارت‌های یک میلیارد تومانی!

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، غلامحسین اظهری فعال صنفی بازار سیم­‌کارت­های تلفن همراه ، از آخرین وضعیت قیمتی سیم­‌کارتها در بازار خرید و فروش خبر داد و گفت: حوزه سیم‌کارت‌های دائمی و معمولی  با پیش شماره 0912 با کد یک از سه میلیون و 600 هزار تومان شروع و تا پنج میلیون و 200 هزار تومان نیز قیمت دارند. در همین رده شماره‌ای کدهای 177 با سه میلیون و 800 هزار تومان، 130 با چهار میلیون و 300 هزار تومان، 114 با پنج میلیون و 600 هزار تومان و 115، پنج میلیون و 400 هزار تومان است. البته اینها مربوط به شماره‌های عادی و معمولی است، اما برای شماره‌های استثنایی و اصطلاحا  رند بعضی خطوط حتی با قیمت‌های 500 میلیون و یک میلیارد تومان هم به فروش رفته­ است.

وی ادامه داد: سیم‌کارت‌های با پیش شماره 0912 و کد دو نیز از یک میلیون و 700 هزار تومان به باالا قیمت دارند؛ خط سه نیز در حداقل قیمت یک میلیون و 200 هزار تومان و خط چهار هم از حداقل 800 هزار تومان به بالا قیمت دارند. کد پنج از 700 هزار تومان به بالا، کدهای شش از 600 هزار تومان، خط کد هفت از 500 هزار تومان و خطوط هشت و نه به ترتیب از 350 تا 300 هزار تومان به بالا در بازار قیمت خورده اند.

اظهری همچنین در مورد سیم‌کارت‌های دائمی جدیدتر با پیش شماره 0912 با کد 00 نیز اظهار کرد: این سیم‌کارت‌ها در واقع به قیمت دولتی 160 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند، اما به دلیل توزیع دولتی محدود این سیم کارت­ها، قیمت این سیم‌کارت‌ها در بازار به 400 هزار تومان نیز می‌رسد. همچنین سیم‌کارت‌های دائمی با پیش شماره 0991 با قیمت حدود 166 هزار تومان فروخته می‌شوند که البته دریافت شماره به صورت رندوم است که بعضا هم به دلیل این‌که در ابتدای فروش خود قرار دارد شماره‌های رندی به متقاضیان داده می شود.

برچسب ها

ایرانسلسیمکارتهمراه اولاوپراتور تلفن همراه
مطالب مرتبط بیشتر
کارت ویزیت هوشمند موبایلی طراحی شد کارت ویزیت هوشمند موبایلی طراحی شد گرفتن گوشی به سمت آسمان آنتن دهی را بیشتر نمی کند مقابله با قاچاق بلک‌بری، گوگل پیکسل و موتورولا آغاز شد لپ تاپ های همیشه آنلاین ساخته می شوند از همه سیم‌کارت‌هایی که به نام شماست اطلاع دارید؟! سیم کارت چند شماره‌ای مجوزهای امنیتی را کسب نکرد سیم کارت چند شماره‌ای مجوزهای امنیتی را کسب نکرد آمار تعداد سیم کارت‌های فعال اپراتورهای ایرانی اعلام شد شبکه ارتباطی در مناطق زلزله زده پایدار است شبکه ارتباطی در مناطق زلزله زده پایدار است ارائه اپلیکیشن مدیریت تلفن همراه کودکان ارائه اپلیکیشن مدیریت تلفن همراه کودکان قیمت سیم کارت در عراق و شیوه استفاده از آن! ارائه وای فای رایگان به زائرین اربعین چرا سیم‌کارت غیرقابل استفاده می‌شود؟ عواقب عدم پرداخت قبض موبایل عواقب عدم پرداخت قبض موبایل عواقب عدم پرداخت قبض موبایل جهانگرد: مردم تا ۲ ماه دیگر خدمات دولت را در بستر تلفن همراه دریافت می کنند جایگزینی سیم‌کارت‌های فیزیکی با eSIM تماس و پیامک در طول پرواز چند؟ تماس و پیامک در طول پرواز چند؟ نحوه احیای سیم‌کارت‌های سوخته‌ شده شمارش معکوس برای اجرای رجیستری موبایل پیش بینی افزایش درآمد ام تی ان آفریقای جنوبی از بازار ایران تخفیف ۷۰ درصدی همراه اول در مکالمه اینترنت رایگان هدیه روزانه ایرانسل به حجاج هر دقیقه مکالمه چقدر برای‌تان تمام می‌شود؟ + اینفوگرافی هر دقیقه مکالمه چقدر برای‌تان تمام می‌شود؟ + اینفوگرافی اپراتورهای تلفن همراه به دنبال طراحی بسته های تلفیقی صوت و داده باشند اپراتورهای تلفن همراه به دنبال طراحی بسته های تلفیقی صوت و داده باشند ۱۴۷۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ترابردپذیری همراه اول ۱۴۷۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ترابردپذیری همراه اول هر دقیقه مکالمه چقدر برایتان تمام می‌شود؟ هر دقیقه مکالمه چقدر برایتان تمام می‌شود؟ همکاری نوکیا و اپراتور اول برای ارائه نسل ۵ تلفن همراه در ایران همراه اول باز هم رتبه اول اپراتورهای تلفن همراه کشور شد آخرین آمار ترابردپذیری اپراتور دوم اعلام شد «خدمات محتوا »در قبض های تلفن همراه رمزگشایی شد! توضیحات همراه اول درباره هزینه «خدمات مبتنی بر محتوا» و «سایر هزینه‌ها» در قبوض استفاده از سرویس «تماس بان» کاملاً رایگان است برای خدمات اپراتورهای همراه در نوروز با چه شماره‌هایی تماس بگیریم برای خدمات اپراتورهای همراه در نوروز با چه شماره‌هایی تماس بگیریم همراه اول تا ۵۰ هزار تومان به همه مشترکانش عیدی می‌دهد! قرارداد ایرانسل با دو اپراتور مجازی نهایی شد کاهش مصرف اینترنت سیمکارت در آیفون کاهش مصرف اینترنت سیمکارت در آیفون نرخ های جدید اینترنت همراه اول اعلام شد نرخ های جدید اینترنت همراه اول اعلام شد طرح‌های ویژه اپراتورهای ایرانی برای اربعین طرح‌های ویژه اپراتورهای ایرانی برای اربعین طرح‌های ویژه اپراتورهای ایرانی برای اربعین طرح‌های ویژه اپراتورهای ایرانی برای اربعین عرضه نخستین سیمکارت اپراتور مجازی موبایل تا دو ماه دیگر عرضه نخستین سیمکارت اپراتور مجازی موبایل تا دو ماه دیگر تغییر شیوه فروش شارژ الکترونیکی مستقیم ایرانسل تغییر شیوه فروش شارژ الکترونیکی مستقیم ایرانسل
برگشت به بالا