عرضه کولر آبی بدون علامت استاندارد ممنوع است

عصر کالا- مدیر کل استاندارد گفت: کولر آبی مشمول استاندارد اجباری بوده و عرضه این محصول بدون علامت استاندارد ممنوع است.

دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱:۰۰

عرضه کولر آبی بدون علامت استاندارد ممنوع است

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اسماعیل عاقلی مدیرکل استاندارد با هشدار به همشهریان برای استفاده از کولر آبی گفت: با توجه به شروع فصل گرما و استفاده از کولر‌های آبی همشهریان دقت داشته باشند که آن را با علامت استاندارد تهیه کنند.

وی افزود: مصرف‌کنندگان هنگام تهیه و نصب کولر‌های آبی به ضرورت استفاده از کلید عمل کننده با جریان نشت (کلید محافظ جان) و کلید قطع دو قطب توجه کنند.

عاقلی بیان داشت: علاوه بر آن لازم است شهروندان برای هر گونه تعمیر ضروری کولر‌های مورد استفاده از خدمات مراکز مجاز مربوطه استفاده شود.

برچسب ها

کولرگرما
مطالب مرتبط بیشتر
ثبت سفارش و واردات اسپیلت نیاز به گواهی نمایندگی ندارد قیمت روز انواع کولر گازی و اسپیلت +جدول قبل از کولر خریدن این مطلب را بخوانید جدیدترین قیمت‌ انواع کولر آبی چرا تولید تلویزیون و کولر کم شد؟ قیمت انواع کولر آبی، رومیزی و پوشالی در بازار+ جدول کمک۱میلیون تومانی دولت برای تعویض کولرهای گازی قدیمی قیمت روز انواع کولر گازی و اسپیلت +جدول مظنه خرید کولرگازی در بازار کشف یک محموله حاوی کولرگازی قاچاق در کبودرآهنگ گل داوودی به جنگ پشه ها می رود برخی از کولرهای جدید ۲ برابر حد استاندارد، برق مصرف می‌کنند کاهش قبوض برق با اجرای یک طرح تولید ترموستات محیطی رادیویی کولر آبی در کشور ۱۵ نکته مهم در استفاده از کولرهای آبی+ اینفوگرافی کولر‌ها یک سوم برق تولیدی کشور را مصرف می‌کنند ساده خنک کردن خانه با یخ و پنکه نگاهی به تولید و صادرات کولر آبی در روزهای داغ تابستان ساخت کولر آبی کم‌مصرف بدون موتور و تسمه قیمت روز انواع کولر گازی و اسپیلت +جدول مردم کولرها را در دور کُند قرار دهند لوازم سرمایشی یک سوم برق کشور را مصرف می کنند کولرهای آبی با استاندارد قدیمی را نخرید عرضه کولرهای آبی فاقد نشان استاندارد غیرقانونی است کولرهای آبی را روی دور کُند و کولرهای گازی را روی درجه ۲۳ تنظیم کنیم چگونه مصرف کولر گازی و آبی را کم کنیم؟ قیمت روز انواع کولر گازی و اسپیلت +جدول سندروم کولرهای آبی چرا گوشی‌ها در گرما کند می‌شوند کولر قابل حمل با قابلیت پخش موسیقی از راه رسید کولرها باید به ۲ کلید محافظ جان و قطع دو قطب مجهز باشند میزان مصرف کولر آبی و گازی چقدر است؟ ۱۰ دستگاه تهویه مطبوع برتر سال ۲۰۱۷ سهم ۳۰ درصدی وسایل سرمایشی در مصرف انرژی ساختمان کولر آبی در صدر صادرات لوازم خانگی کولر آبی در صدر صادرات لوازم خانگی
برگشت به بالا