برجستگی روی دکمه‌های کی‌بورد برای چیست؟

عصر کالا- حتما شما نیز به برجستگی‌های کوچکی که برروی برخی از دکمه‌های کی‌بورد رایانه است، دقت کرده باشید اما آیا می‌دانید این برامدگی‌ها برای چیست؟

دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲:۰۰

برجستگی روی دکمه‌های کی‌بورد برای چیست؟

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، جالب است بدانید برجستگی‌های کوچکی که برروی برخی از دکمه‌های کی‌بورد رایانه‌های شخصی وجود دارد، به‌منظور قرار دادن انگشتان سبابه کاربران برای تایپ 10 انگشتی، صحیح و سریع جاگذاری شده است.

این بدان معناست که کاربران قادر خواهند بود با قرار دادن انگشت سبابه دست راست خود برروی برجستگی موجود برروی دکمه شامل حرف انگلیسی "J  " و همچنین انگشت سبابه دست چپ خود بر روی دکمه حرف انگلیسی " F "، بدون نگاه کردن به کی‌بورد متون موردنظر خود را به‌سرعت تایپ کنند.

یکی دیگر از برآمدگی‌های کوچکی که بر روی دکمه‌های کی‌بورد وجود دارد، برجستگی برروی دکمه 5 بر روی صفحه کلید مختص اعداد در قسمت سمت چپ کی‌بورد است که آن نیز قابلیت مشابهی داشته و به کاربران در تایپ 10 انگشتی سریع و درست کمک می‌کند.

برچسب ها

کیبورد
مطالب مرتبط بیشتر
لیست گرانقیمت ترین کیبوردهای موجود در بازار عرضه کیبورد ضد اشتباه برای گوشی‌های اندرویدی صفحه‌کلید هم وارد دنیای مجازی شد نوسان قیمت در بازار کامپیوتر چگونه موس و کیبورد مناسب انتخاب کنیم؟ تصویر گوشی جدید BlackBerry Krypton را ببینید کیبورد جدید لاجیتک مخصوص ویراستاران کیبورد هوشمند مجهز به دکمه لمسی با کیبورد جدید SteelSeries از هشدارهای صوتی بی‌نیاز می‌شوید دنیای Razer با رنگ بندی های جدید تغییر می کند لیست ارزان ترین کیبوردهای بلوتوثی موجود در بازار معرفی مانیتور فشرده و کیبورد برای داک DeX سامسونگ ماوس و کیبورد جدید مایکروسافت به بازار عرضه شد ماوس و کیبورد جدید مایکروسافت به بازار عرضه شد خرید یک کیبورد و ماوس بی سیم چقدر آب می خورد؟ پشتیبانی (Gboard) از زبان فارسی طراحی یک کیبورد گِرد برای ساعت‌های هوشمند+عکس گوشی جدید بلک بری احتمالاً به پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز خواهد بود گوشی جدید بلک بری و TCL احتمالا به اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز است بهترین میانبرهای کیبوردی ویندوز که باید از آن ها خبر داشته باشید تجهیز کیبورد جدید مایکروسافت به حسگر اثر انگشت از این پس ویندوز را با اسکنر صفحه کلید قفل کنید کیبورد فارسی در آی او اس ۱۱ به صورت رسمی اضافه شد ایران از کدام کشورها keyboard وارد می کند؟ کیبورد فارسی به iOS ۱۱ اضافه شد + عکس نسل جدید مجیک کیبورد اپل با مشخصه‌ای جدید معرفی شد
برگشت به بالا