کیبورد هوشمند مجهز به دکمه لمسی

عصر کالا- یک شرکت فناوری کیبورد هوشمندی طراحی کرده که دارای دکمه ای لمسی است. این دکمه لمسی با توجه به محتوای رایانه جعبه ابزار مرتبط را برای آن فراهم می کند.

شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷:۰۰

کیبورد هوشمند مجهز به دکمه لمسی

به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از نیواطلس، شرکت Logitech یک کیبورد وایرلس هوشمند در IFAبرلین رونمایی کرده است.  این کیبورد که برای طراحان دیجیتال و افراد خلاق مناسب است دارای یک دکمه لمسی میانبر است که ابزارهایی با توجه به محتوا را در نرم افزار موجود در پی سی یا مک فعال می کند.

کیبورد مذکور به نام Craft دارای یک دکمه هوشمند به نام Crown است که در بالای دستگاه سمت چپ قرار دارد. کاربر با لمس، ضربه یا چرخاندن این دکمه می تواند ابزارهای محبوب در نرم افزار خلق محتوا را کنترل کند.

شرکت لوگیتک اعلام کرده این سیستم تشخیص می دهد کاربر چه زمان از نرم افزار استفاده می کند و جعبه ابزار مرتبط با آن را نمایان می کند.

به عنوان مثال با کمک این ویژگی می توان درخشندگی و کنتراست تصویر در فتوشاپ یا نوع قلم مو در اپلیکیشن رنگ آمیزی را تغییر داد یا حتی جدول متفاتوی در اکسل انتخاب کرد و در پردازشگر نرم افزار ورد سایز فونت را کوچک یا بزرگ کرد.

بخش های شخصی سازی شده دربرنامه های فتوشاپ و Illustrato، پاور پونت و ورد را می توان دراین نرم افزار نیز اضافه کرد.

برچسب ها

کیبوردکیبورد هوشمند
مطالب مرتبط بیشتر
کیبوردی که گرد و خاک جذب نمی کند کیبوردی که گرد و خاک جذب نمی کند محصولات معرفی‌شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ که هنوز به بازار عرضه نشده‌اند لیست گرانقیمت ترین کیبوردهای موجود در بازار لیست گرانقیمت ترین کیبوردهای موجود در بازار عرضه کیبورد ضد اشتباه برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کیبورد ضد اشتباه برای گوشی‌های اندرویدی صفحه‌کلید هم وارد دنیای مجازی شد نوسان قیمت در بازار کامپیوتر چگونه موس و کیبورد مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه موس و کیبورد مناسب انتخاب کنیم؟ تصویر گوشی جدید BlackBerry Krypton را ببینید کیبورد جدید لاجیتک مخصوص ویراستاران کیبورد هوشمند چند منظوره با قابلیت‌های ویژه+تصاویر با کیبورد جدید SteelSeries از هشدارهای صوتی بی‌نیاز می‌شوید دنیای Razer با رنگ بندی های جدید تغییر می کند لیست ارزان ترین کیبوردهای بلوتوثی موجود در بازار معرفی مانیتور فشرده و کیبورد برای داک DeX سامسونگ ماوس و کیبورد جدید مایکروسافت به بازار عرضه شد ماوس و کیبورد جدید مایکروسافت به بازار عرضه شد خرید یک کیبورد و ماوس بی سیم چقدر آب می خورد؟ پشتیبانی (Gboard) از زبان فارسی طراحی یک کیبورد گِرد برای ساعت‌های هوشمند+عکس گوشی جدید بلک بری احتمالاً به پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز خواهد بود گوشی جدید بلک بری و TCL احتمالا به اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز است بهترین میانبرهای کیبوردی ویندوز که باید از آن ها خبر داشته باشید تجهیز کیبورد جدید مایکروسافت به حسگر اثر انگشت از این پس ویندوز را با اسکنر صفحه کلید قفل کنید کیبورد فارسی در آی او اس ۱۱ به صورت رسمی اضافه شد ایران از کدام کشورها keyboard وارد می کند؟ کیبورد فارسی به iOS ۱۱ اضافه شد + عکس نسل جدید مجیک کیبورد اپل با مشخصه‌ای جدید معرفی شد
برگشت به بالا