توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

فراخوان انتخاب سرویس باکیفیت ایرانی در حوزه ICT اعلام شد

عصر کالا- وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف حمایت از کالای ایرانی، فراخوان انتخاب و معرفی «کار خوب و با کیفیت ایرانی را در حوزه ICT » اعلام کرد.

پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱:۰۰

فراخوان انتخاب سرویس باکیفیت ایرانی در حوزه ICT اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، در سال حمایت از کالای ایرانی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد پس از بررسی های مقدماتی توسط هیات داوری، با رای و انتخاب مردم نسبت به معرفی کار خوب و با کیفیت ایرانی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با موضوعات محوری زیر، اقدام کند.

بنابراین از تمام شرکت های متقاضی که تقاضای ارزیابی کار خوب و با کیفیت ایرانی که محصول یا خروجی آنها مرتبط با عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و یا ازپلتفرم های آن استفاده کرده باشند و موقعیت فیزیکی آن ها در محدوده جغرافیایی ایران باشد، دعوت می شود حداکثر تا تاریخ 15 تیرماه امسال فرم مربوطه، درخواست و مستندات خود را به پست الکترونیکی javanan@ict.gov.ir ارسال کنند.

موضوعات محوری این فراخوان شامل است از:

خدمات مبتنی بر ویدئو، خدمات و ابزارهای پایه فناوری اطلاعات، آموزش، بهداشت و سلامتی، تبلیغات و بازاریابی، جمع سپاری، حمل و نقل، خدمات ابری و CDN، خرده فروشی، رسانه، شبکه های اجتماعی و ابزارهای وابسته، فناوری های مالی (فین تک)، خدمات عمومی، مدل و لباس، ابزارهای مبتنی بر نقشه، موسیقی، نیازمندی، توان یابان، پیام رسان، کاریابی، گردشگری، زنان و خانواده.

محیط زیست، بازی و سرگرمی، تجهیزات، کالا و لوازم، کشاورزی، اینترنت اشیاء (IOT)، سبک زندگی، کودک و نوجوان، دینی و مذهبی، امنیت، کتاب، خدمات غذا و رستوران، ورزش، فرهنگی و هنر، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و سایر.

متقاضیان برای شرکت در این ارزیابی و دریافت فرم فراخوان اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

ارتباطاتارتباطات و فناوری اطلاعات
مطالب مرتبط بیشتر
تعداد گوشی‌های توقیفی برای یک ماه بازار کافی است تخصیص های بعدی ارز دولتی به گوشی همراه بعید است تعادل در بازار تلفن همراه تا ۱۰ روز آتی دستورالعمل فروش سیم‌کارت خارجی صادر شده است مردم بزودی به خدمات جدید دولت الکترونیک دسترسی خواهند یافت تفاهم با ۲ شرکت برای واگذاری اینترنت خانگی از بودجه ICT در سال ۹۷ تا افزایس سرویس‌های دولت همراه تجهیز استان‌های کشور به بالون ارتباطاتی تجهیز استان‌های کشور به بالون ارتباطاتی نارضایتی از خدمات اینترنت را چطور اعلام کنیم؟ نخستین تعرفه‌های اینترنت غیرحجمی مشخص شدند الزامات اساسی در طراحی اپلیکیشن های موبایل تدوین شد شبکه ارتباطی در مناطق زلزله زده پایدار است "IPTV"؛ برنامه‌هایی که به میل شما پخش می‌شوند! واردات ۲۱ قلم کالای حوزه فاوا ممنوع شد آغاز طرح رجیستری موبایل و جهش قریب‌الوقوع حوزه ارتباطات برای تقویت ۵G چه نکاتی را می‌توان از چین آموخت ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان اپلیکیشن‌های موبایل آغاز شد وزیر ارتباطات: رفع فیلتر توییتر پیگیری می‌شود ورود ۲۱ قلم محصول فناوری اطلاعات ممنوع شد قیمت اینترنت کاهش می یابد؟ سه‌چهارم سازه‌های شهر تهران به تبلیغ کالاهای ایرانی اختصاص یافته است آخرین مهلت متقاضیان پروانه Servco برای استفاده از تخفیف حق امتیاز آخرین مهلت متقاضیان پروانه Servco برای استفاده از تخفیف حق امتیاز
برگشت به بالا