وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد:

تجهیز استان‌های کشور به بالون ارتباطاتی

عصر کالا- محمدجواد آذری جهرمی از تجهیز همه استان‌ها به طرح بالون بومی برای برقراری ارتباطات در مواقع اضطراری خبر داد.

جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

تجهیز استان‌های کشور به بالون ارتباطاتی

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (23 آذرماه) با انتشار توئیتی در صفحه توئیتر خود به اجرای طرح بالون بومی ارتباطات در استان‌های کشور خبر داد و گفت: پس از اجرای طرح آزمایشی بالون بومی برای ارائه خدمات دسترسی در مرز مهران و سرپل ذهاب و رفع معایب این طرح، ستاد مدیریت بحران وزارت ارتباطات مصوب کرد همه استان‌ها به این امکان مجهز شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توجیه این اقدام اضافه کرد: در این طرح برای مواقع اضطراری ارتباطات مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برقرار می‌کند.

برچسب ها

ارتباطاتارتباطات و فناوری اطلاعاتشبکه ارتباطی
مطالب مرتبط بیشتر
چین برنده رقابت شبکه ۵G در جهان می‌شود؟ تعداد گوشی‌های توقیفی برای یک ماه بازار کافی است تخصیص های بعدی ارز دولتی به گوشی همراه بعید است تعادل در بازار تلفن همراه تا ۱۰ روز آتی فراخوان انتخاب سرویس باکیفیت ایرانی در حوزه ICT اعلام شد فراخوان انتخاب سرویس باکیفیت ایرانی در حوزه ICT اعلام شد دستورالعمل فروش سیم‌کارت خارجی صادر شده است مردم بزودی به خدمات جدید دولت الکترونیک دسترسی خواهند یافت تفاهم با ۲ شرکت برای واگذاری اینترنت خانگی از بودجه ICT در سال ۹۷ تا افزایس سرویس‌های دولت همراه از بودجه ICT در سال ۹۷ تا افزایس سرویس‌های دولت همراه نارضایتی از خدمات اینترنت را چطور اعلام کنیم؟ نخستین تعرفه‌های اینترنت غیرحجمی مشخص شدند الزامات اساسی در طراحی اپلیکیشن های موبایل تدوین شد شبکه ارتباطی در مناطق زلزله زده پایدار است "IPTV"؛ برنامه‌هایی که به میل شما پخش می‌شوند! واردات ۲۱ قلم کالای حوزه فاوا ممنوع شد آغاز طرح رجیستری موبایل و جهش قریب‌الوقوع حوزه ارتباطات برای تقویت ۵G چه نکاتی را می‌توان از چین آموخت ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان اپلیکیشن‌های موبایل آغاز شد وزیر ارتباطات: رفع فیلتر توییتر پیگیری می‌شود ورود ۲۱ قلم محصول فناوری اطلاعات ممنوع شد قیمت اینترنت کاهش می یابد؟ سه‌چهارم سازه‌های شهر تهران به تبلیغ کالاهای ایرانی اختصاص یافته است آخرین مهلت متقاضیان پروانه Servco برای استفاده از تخفیف حق امتیاز آخرین مهلت متقاضیان پروانه Servco برای استفاده از تخفیف حق امتیاز
برگشت به بالا