سامانه پنجره واحد تجاری در حال به روز رسانی است

عصر کالا-پنجره واحد تجارت فرامرزی در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که سامانه مربوطه، در حال به روز رسانی بوده و دچار اختلال است.

پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲:۰۰

سامانه پنجره واحد تجاری در حال به روز رسانی است

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این سامانه در حال به روز رسانی بوده و ممکن است با اختلالاتی مواجه شود.
در این اطلاعیه آمده است: سامانه پنجره واحد در حال به روز رسانی است و بدیهی است در زمان به روزرسانی، ممکن است اختلالاتی در روند انجام فرآیندها به وجود آید. بر این اساس، پایان عملیات به اطلاع خواهد رسید.

برچسب ها

پنجره‌تجارتسامانه پنجره واحد تجاری
مطالب مرتبط بیشتر
ساخت سیستم ضدصدا برای پنجره‌ها واردات ۷ میلیاردی قلم موی نقاشی به کشور+جدول برای ثبت‌سفارش کالا هیچ مشکلی وجود ندارد افزایش ۱۸ درصدی صادرات کالا‌ی ایرانی به چین توقف صدور کارت بازرگانی برای افراد غیر تاجر وجود مشکل در ثبت سفارش کالاها سامانه ثبتارش به سامانه جامع تجارت منتقل شد سامانه جامع تجارت تنها درگاه ثبت سفارش کالا روسیه به دنبال افزایش تجارت با ایران فرآیند ساماندهی ثبت سفارش ابلاغ شد ترانزیت کالاهای ترکیه به قطر از مسیر ایران هیچ وارداتی بدون ثبت سفارش دیگر به رسمیت شناخته نمی شود صادرات ایران به روسیه ۳۰ درصد افزایش یافت آمادگی ایران برای تجارت آزاد با ازبکستان + کالاها پیش بینی افزایش ۸ میلیارد دلاری صادرات افزایش ۶.۵۶ درصدی صادرات غیرنفتی در سال ۹۶ حمایت از کالای ایرانی و کیفی سازی صادرات پویش حمایت از کالای ایرانی برای توسعه صادرات به عراق تعیین مهلت ۱۸۰ روزه برای ورود کالای ثبت سفارش شده با روشهای غیر بانکی+سند کره جنوبی روی کالاهای وارداتی آمریکا تعرفه وضع می کند وصول ۳۴.۶ هزار میلیارد تومان عوارض و مالیات در سال گذشته فرآیندهای گمرکی و تجاری شفاف شد اختراع پوششی که هر شیشه ای را هوشمند می کند «اظهار قبل از ورود کالا» در بنادر باهنر و خرمشهر عملیاتی شد صادرات ایران به چین افزایش یافت برند ایرانی نیاز به بازسازی و بازتعریف دارد پنجره‌های هوشمند در راه بازار امروز برندها جایگاه کشورها را تعیین می‌کند خرید خارجی ۱۱۴ کالای مشابه تولید داخل ممنوع شد ثبت ۱۵ هزار کالای ایرانی در سامانه ملی تدارکات تجارت ایران و بلاروس الکترونیکی می‌شود قاچاق کالا ۵۰ درصد کاهش یافت پنجره‌هایی که الکتریسیته تولید می‌کنند! پنجره‌هایی که الکتریسیته تولید می‌کنند!
برگشت به بالا