چاپگر پرنده برای پروژه های ساختمانی ساخته شد

عصر کالا- یک شرکت چینی چاپگری پرنده ساخته که می تواند با کمک ۶ پروانه در ساختمان سازی فعالیت های مختلفی انجام دهد.

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲:۰۰

چاپگر پرنده برای پروژه های ساختمانی ساخته شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت  چینی DediBotتولید کننده اشیای سه بعدی است که از نمونه اولیه از یک پرینتر سه بعدی پرنده به نام « Fly Elephant»  رونمایی کرد.

نمونه اولیه از دستگاه در نمایشگاه تجاری TCT Asia به پرواز درآمد و شباهتی به یک پهپاد معمولی ندارد اما دارای یک بخش اکسترودر(Extruder) است که می توان از آن برای تولید سریع نمونه اولیه ساختارهای بزرگ استفاده کرد.  اکسترودر دستگاهی است که برای کاهش ضخامت یا سطح مقطح مواد به کار می رود.

درهرحال این چاپگر پرنده 6 پروانه دارد و زیر این بخش یک دماغه وجود دارد. این بخش را می توان با  پلاستیک، ترکیب سیمان یا مواد دیگر پر کرد. همچنین شیوه پرینت این چاپگر به وسیله یک نرم افزار با دقت 0.1 میلی متر تعیین می شود.

این چاپگر- پهپاد در صنعت ساختمان سازی قابلیت های متعددی دارد  زیرا طرحی آزاد دارد. زیرا ابعاد چاپگر سه بعدی محدودیتی برای تولید اشیای چاپی ایجاد نمی کند. 

پروژه های ساختمانی را می توان با کمک دسته ای از این چاپگر-پهپادهای انجام داد. می توان هر پهپاد را با مواد مختلفی پر کرد تا فعالیت خاصی را انجام دهد.

البته عمر کوتاه باتری دستگاه  از کارآمدی چنین فناوری می کاهد. به همین دلیل شرکتDediBot به دنبال راهی است تا به طور بی سیم برق را به پهپاد منتقل کند.

البته چاپگر پرنده هنوز در مراحل اولیه است و باید بررسی های بیشتری انجام شود.

برچسب ها

پهپادچاپگر سه بعدیچاپگر
مطالب مرتبط بیشتر
دانشمند ایرانی برای بافت مصنوعی چاپگر سه بعدی ابداع کرد اولین دوچرخه تولید شده با چابگر ۳ بعدی بازوی رباتیکی که قطعات خود را چاپ می کند! پهپاد ۲۸ موتوره عملیات نجات و جستجو انجام می دهد برنامه تدوین ویدئوی پهپادها از راه رسید ایرباس برای ارسال محموله پهپاد می سازد تامین امنیت المپیک زمستانی با هواپیمای چهره نگار و پهپاد تاکسی پرنده ایرباس چاپگر قابل کنترل با صدا هم عرضه شد چاپگر قابل کنترل با صدا هم عرضه شد پهپادهای هوشمند در خیابان های شهر حرکت می کنند تولید پهپاد تاشوی جیبی با قابلیت تصویربرداری فوق دقیق چاپگرهای سه بعدی داروساز شدند چاپگرهای سه بعدی داروساز شدند تولید اولین ترمز خودرو با چاپگر سه بعدی پهپادی که در اتاق های کوچک هم پرواز می کند چاپگر سه بعدی ارزان قیمت به بازار آمد محصولات معرفی‌شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ که هنوز به بازار عرضه نشده‌اند پهپاد سرنشین دار برای حمل و نقل شهری از راه می رسد سرعت چاپگرهای سه بعدی ده برابر شد سرعت چاپگرهای سه بعدی ده برابر شد این پهپاد با دست کنترل می شود روسیه پهپاد غول پیکر طراحی کرد پهپاد خودرانی که از شما سلفی می گیرد نخستین پهپاد غواص خودکار دنیا به بازار می آید برای خرید یک چاپگر خانگی یا اداری به چه ویژگی ها و نکاتی دقت کنیم؟ جوهر نانویی برای چاپ روی پارچه و شیشه تولید شد این پهپاد بسته پستی را به دریافت کننده تحویل می دهد فروش هاردها و کارتریج‌های تقلبی پهپاد تاشو ساخته شد تولید چاپگر بی سیم با قابلیت اتصال همزمان به چند دوربین سریع ترین پهپاد کنترل از راه دور جهان با چاپگر سه‌بعدی آشپزی کنید کنترل پهپاد با بند ساعت هوشمند پهپاد شرکت FlyPulse چهار برابر سریع‌تر از آمبولانس‌ها عمل می‌کند معرفی هگزا کوپتر ولیرو (Voliro) عرضه جدیدترین نسل پهپادها با پایه‌های ۳۶۰ درجه چرخش پرینترهای ۳بعدی تولید شد نگاهی به ۱۰ تکنولوژی انقلابی آینده +تصاویر کمپانی DJI مینی پهپاد «اسپارک» را معرفی کرد ساخت سریع صندلی با یک چاپگر سه بعدی ویژه پخش زنده تصاویر فوق دقیق پهپادها بر روی تلویزیون ممکن می‌شود طراحی یک پهپاد دارای پر این پهپاد را با شست‌تان کنترل کنید! این پهپاد را با شست‌تان کنترل کنید!
برگشت به بالا