با سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت؛

پهپاد سرنشین دار برای حمل و نقل شهری از راه می رسد

عصر کالا- یک استارت آپ انگلیسی قصد دارد یک پهپاد سرنشین دار برقی را در سال آتی آزمایش کند. این پهپاد با یک بار شارژ۱۲۸ کیلومتر طی می کند و حداکثر سرعت آن ۱۱۲ کیلومتر برساعت است.

شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹:۰۰

پهپاد سرنشین دار برای حمل و نقل شهری از راه می رسد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، یک استارت آپ انگلیسی قصد دارد حمل ونقل هوایی شهری را دگرگون کند و درهمین راستا پهپادی طراحی کرده که سال آتی پروازهای آزمایشی آن انجام می شود.

پهپاد مذکورY6S نام  گرفته و ظرفیت دو نفر را دارد. همچنین حداکثر سرعت آن 112 کیلومتر برساعت و حداکثر ارتفاع پرواز آن تا زمین 457 متر  اعلام شد است. این طرح اولیه در مارس 2018 رونمایی و پروازهای آزمایشی سرنشین دار آن در سپتامبر انجام می شود.

این پهپاد الکتریکی است و می تواند به طور عمودی از زمین بلند شود و فرود آید.

به گفته مارتین وارنر موسس این شرکت،  Y6S مسافران را در 12دقیقه از فرودگاه هیترو لندن به Charing Cross می رساند.

وارنر در این باره می گوید: مجموعه ای از آزمایش ها روی این پهپاد انجام و تا پایان ماه مارس یک طرح اولیه ساخته می شود. در ماه آگوست پروازهای آزمایشی با کمک کیسه های شن انجام می شود تا وزن انسان را شبیه سازی کند.  در ماه سپتامبر نیز پرواز آزمایشی سرنشین دار انجام می شود.

این وسیله نقلیه برای کاربران شخصی است و با یک باتری لیتیومی کار می کند. با هر بار شارژ هواپیما می تواند128 کیلومتر  طی کند.

برچسب ها

پهپادپهبادحمل و نقل عمومی
مطالب مرتبط بیشتر
ایرباس برای ارسال محموله پهپاد می سازد تامین امنیت المپیک زمستانی با هواپیمای چهره نگار و پهپاد تاکسی پرنده ایرباس پهپادهای هوشمند در خیابان های شهر حرکت می کنند تولید پهپاد تاشوی جیبی با قابلیت تصویربرداری فوق دقیق پهپادی که در اتاق های کوچک هم پرواز می کند سرعت گیر تولید کننده برق ساخته شد رونمایی از مجوز 'ترابرنت' نخستین بازارگاه اینترنتی حمل کالا در کشور این پهپاد با دست کنترل می شود روسیه پهپاد غول پیکر طراحی کرد پهپاد خودرانی که از شما سلفی می گیرد نخستین پهپاد غواص خودکار دنیا به بازار می آید پهبادهای پستی همچنان در انتظار اجازه این پهپاد بسته پستی را به دریافت کننده تحویل می دهد چگونه با موبایل جلوی تصادف، تخلف رانندگی و ریختن زباله را بگیریم؟ کسب مقام اول تیم دانشگاه امیرکبیر در مسابقات ریزپرنده فرانسه پهپاد تاشو ساخته شد سریع ترین پهپاد کنترل از راه دور جهان کنترل پهپاد با بند ساعت هوشمند پهپاد شرکت FlyPulse چهار برابر سریع‌تر از آمبولانس‌ها عمل می‌کند معرفی هگزا کوپتر ولیرو (Voliro) عرضه جدیدترین نسل پهپادها با پایه‌های ۳۶۰ درجه چرخش نگاهی به ۱۰ تکنولوژی انقلابی آینده +تصاویر کمپانی DJI مینی پهپاد «اسپارک» را معرفی کرد پخش زنده تصاویر فوق دقیق پهپادها بر روی تلویزیون ممکن می‌شود طراحی یک پهپاد دارای پر این پهپاد را با شست‌تان کنترل کنید! این پهپاد را با شست‌تان کنترل کنید!
برگشت به بالا