کوله قابل تبدیل به صندلی و رختخواب برای طبیعت گردان

عصر کالا- طبیعت گردی و ماجراجویی در اماکن ناشناخته نیاز به استفاده از برخی ابزار و ملزومات دارد و یک محصول جدید می تواند این کار را راحت تر کند.

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

کوله قابل تبدیل به صندلی و رختخواب برای طبیعت گردان

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، یافتن محلی راحت برای استراحت و نشستن در زمان چادر زدن در جنگل و صحرا باعث تمدد اعصاب، آرامش و تجدید قوا می شود.

PacBack Trio یک اختراع جذاب است که می تواند این مشکل را تا حد زیادی برطرف کند. این کوله سبک و کم حجم پس از بازشدن تبدیل به یک صندلی نرم و مناسب برای نشستن می شود و می توان آن را در عرض چند ثانیه به یک رختخواب برای خوابیدن هم مبدل کرد.

PacBack Trio حاصل تجربه چند طبیعت گرد جوان است که نمونه اولیه این محصول را در زمان تحصیل در دانشگاه تولید کرده بودند. وزن کل این کوله و محتویاتش 900 گرم است و ابعادش از 24 در 11 سانتیمتر فراتر نمی رود. این کوله بعد از بازشدن و تبدیل شدن به رختخواب هم 182 سانتیمتر طول و 51 سانتیمتر عرض دارد.

این محصول با باد کردن از طریق دهان پرشده و قابل استفاده خواهد بود ولی از مقاومت و استحکام کافی در صورت برخورد با اشیا و گیاهان تیز و خاردار برخوردار است. البته در صورت برخورد شدید با چنین موانعی احتمال سوراخ شدن آن وجود دارد.

عرضه این محصول به بازار از ماه می سال آینده میلادی آغاز شده و قیمت آن حدود 130 دلار خواهد بود.

برچسب ها

تختخوابصندلی هوشمندصندلیملزومات سفرتختخواب هوشمندکوله پشتی
مطالب مرتبط بیشتر
صندلی هوشمند ارگونومیک طراحی شد مظنه فروش ملحفه و روبالشی در بازار چقدر است؟ قیمت انواع تشک طبی در بازار هزینه خرید صندلی اداری چقدر است؟ تختخواب رباتیک هم تولید شد تختخواب رباتیک هم تولید شد تولید روکش صندلی ارگونومیک برای پیشگیری از کمردرد رانندگان تولید کوله خورشیدی برای شارژ راحت گوشی قیمت انواع اجاق مسافرتی+جدول قیمت انواع کیسه خواب+جدول چگونه بهترین صندلی ماساژ را انتخاب کنیم؟ چگونه بهترین صندلی ماساژ را انتخاب کنیم؟ نیم نگاهی برگلایه‌های عرضه‌کنندگان چادرهای مسافرتی تولید چادرصحرایی با قابلیت حفظ سرما و گرما تولید کوله خورشیدی برای شارژ راحت گوشی تولید کوله خورشیدی برای شارژ راحت گوشی روشن کردن چند ثانیه ای آتش با ۵ ساعت ماندگاری تولید کاپشن ضدباد و آب که کوله پشتی هم دارد صندلی واقعیت مجازی هم از راه رسید این ربات را بغل کنید و آسوده بخوابید با این هدبند راحت تر بخوابید ارائه حسگر خواب از شرکت سازنده تلفن همراه! این چمدان با فناوری شناسایی صورت باز و بسته می شود با این دستگاه مشکل خواب بچه ها را برطرف کنید کیسه خواب مجهز به فن کوئل هم آمد این کوله پشتی هنگام خیس شدن به کاربر هشدار می دهد این کوله پشتی هنگام خیس شدن به کاربر هشدار می دهد چمدانی که کالسکه می شود صندلی‌های راحتی که ایرانی‌ها ۱۰۰ سال قبل استفاده می‌کردند + تصاویر این کوله پشتی بچه داری را آسان می کند چرا باید صندلی ماساژور بخریم؟ تشخیص کم‌آبی بدن در صندلی خودروی نیسان ارتقای کیفیت خواب با این بالش آبی با این چادر مسافرتی به دل دریا بزنید! بهترین دوربین های شکاری ایده‌هایی برای سرویس خواب اتاق بچه‌ها مظنه قیمت صندلی غذاخوری کودکان خوابی راحت با تخت خواب های رویایی + تصاویر صندلی اداری مناسب چه مشخصاتی دارد؟ حس شناور بودن را با این تختخواب تجربه کنید چگونه بالش و تشک خود را تمیز کنیم؟ یک تخت روی مرز دو کشور ابعاد استاندارد تخت خواب برای اتاق خواب آرام ۱۰ مدل تخت خواب از منزل ایرانی های خوش سلیقه تخت خواب تاشو، دیگر اتاق خواب تان کوچک نیست راهنمای انتخاب و خرید تشک برای خواب عالی دکوراسیون خانه خود را با این اسباب و وسایل به روز کنید طراحی اتاق خواب، ۸ ایده که مادر طبیعت به ما می آموزد با صندلی پوشیدنی هر کجا خسته شدید، بنشینید +تصاویر با صندلی پوشیدنی هر کجا خسته شدید، بنشینید +تصاویر این نیمکت خیابانی موبایل را شارژ می کند تخت کنار استخر، کدوم مدل برای حیاط خانه بهتره؟ قیمت انواع صندلی ماساژ در بازار؟ +جدول قیمت انواع صندلی ماساژ در بازار؟ +جدول آثار کریم رشید، طراح این محصولات مشهور در جهان صندلی همراه برای کارگران ساخته شد صندلی همراه برای کارگران ساخته شد مدل تخت های راحت ژاپنی پتوی هوشمندی که علاوه بر مرتب شدن خودکار، دمای تخت را هم تنظیم می کند تختخواب هوشمند با قابلیت تنظیم دمای متفاوت در دو طرف آن تختخواب هوشمند با قابلیت تنظیم دمای متفاوت در دو طرف آن نرخ انواع صندلی ماساژ در بازار برای خرید چادر مسافرتی چقدر باید هزینه کرد؟+ جدول قیمت ساخت سریع صندلی با یک چاپگر سه بعدی ویژه صندلی چرخدار که از پله بالا میرود! صندلی هوشمند ساخته شد صندلی هوشمند ساخته شد تختخواب هوشمند برای نوزادان تختخواب هوشمند برای نوزادان این تختخواب ها برای جهیزیه عالی هستند این تختخواب ها برای جهیزیه عالی هستند
برگشت به بالا