ارتقای کیفیت خواب با این بالش آبی

عصر کالا- یک شرکت فناوری بالشی آبی ساخته که با تنظیم دمای خود، کیفیت خواب کاربر را ارتقا می دهد.

سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸:۰۰

ارتقای کیفیت خواب با این بالش آبی

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکتی فرانسوی بالشی آبی به نام Moona ساخته که با تنظیم دما، کیفیت خواب کاربر خود را ارتقا می دهد. این بالش مجهز به یک اپلیکیشن موبایل است که حرکات فرد را طی شب ردیابی و با توجه به آن دمای گجت را تنظیم می کند.

به نوشته وب سایت کالا، این نخستین گجت هوشمندی است که با تنظیم دمای بالش، کیفیت خواب کاربر خود را ارتقا می دهد.

بدن فرد در مراحل مختلف شب به دماهای مختلفی نیاز دارد. بنابراین  بالش مونا با درک الگوهای خواب کاربر و تنظیم دمای سر و گردن به خواب کمک می کند. درهمین راستا  برای آنکه فرد خواب بهتری داشته باشد، آب سرد و برای بیدار کردن او آب گرم را در بالش جریان می یابد.

برچسب ها

تختخواببالشبالش هوشمند
مطالب مرتبط بیشتر
این بالش هوای اطراف نوزاد را پاکسازی می کند ایده‌هایی برای سرویس خواب اتاق بچه‌ها خوابی راحت با تخت خواب های رویایی + تصاویر حس شناور بودن را با این تختخواب تجربه کنید چگونه بالش و تشک خود را تمیز کنیم؟ یک تخت روی مرز دو کشور ابعاد استاندارد تخت خواب برای اتاق خواب آرام ۱۰ مدل تخت خواب از منزل ایرانی های خوش سلیقه تخت خواب تاشو، دیگر اتاق خواب تان کوچک نیست راهنمای انتخاب و خرید تشک برای خواب عالی دکوراسیون خانه خود را با این اسباب و وسایل به روز کنید طراحی اتاق خواب، ۸ ایده که مادر طبیعت به ما می آموزد بالش هوشمند برای جلوگیری از خرناس کشیدن و داشتن خوابی راحت بالش هوشمند برای جلوگیری از خرناس کشیدن و داشتن خوابی راحت مدل تخت های راحت ژاپنی تختخواب هوشمند با قابلیت تنظیم دمای متفاوت در دو طرف آن استقبال بی نظیر مردم از این بالش هوشمند استقبال بی نظیر مردم از این بالش هوشمند بالش هوشمند هم ساخته می‌شود این بالش الکترونیکی بی خوابی را درمان می کند تختخواب هوشمند برای نوزادان تختخواب هوشمند برای نوزادان این تختخواب ها برای جهیزیه عالی هستند این تختخواب ها برای جهیزیه عالی هستند
برگشت به بالا