با این دستگاه ۱۰ دقیقه زیر آب بمانید

عصر کالا- یک مخترع استرالیایی یک پمپ تنفسی ساخته که به کمک آن کاربر می تواند ۱۰ دقیقه زیر آب بماند.

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵:۰۰

با این دستگاه ۱۰ دقیقه زیر آب بمانید

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیلی میل، در فصل تابستان بازار شنا و  لوله های تنفسی برای مشاهده دنیای زیر آب داغ می شود. این دستگاه های ساده به صاحب خود اجازه می دهد 2 دقیقه زیر آب بماند. اما به تازگی یک مخترع استرالیایی گجت تازه ای ساخته که به شناگران اجازه می دهد 10 دقیقه زیر آب بمانند.

این گجت که Scorkl نام دارد، می تواند به اندازه کافی هوا نگه دارد. علاوه برآن این چند بار مصرف است. برای استفاده از دستگاه فقط باید آن را پر از هوا کرد.  Scorkl را می توان به وسیله دست یا یک پمپ و از طریق تانک اسکوبا از اکسیژن پر کرد. پس از آن کاربر می تواند آن را در دهان خود قرار داده و 10 دقیقه دنیای زیر آب را جستجو کند.

همچنین دستگاه دارای بخش تنظیم فشار است و به فرد نشان می دهد چه میزان هوا در اختیار دارد. این دستگاه در حال حاضر به قیمت 199 دلار در کیک استارتر فروخته می شود.

برچسب ها

گجتاقیانوسدریاچه
مطالب مرتبط بیشتر
پیش‌بینی بازار رو به رشد گجت‌های پوشیدنی با شگفت‌انگیزترین گجت‌های هوشمند آشنا شوید ۵ پیش‌بینی استقبال بی‌نظیر از گجت‌های پوشیدنی نخستین تبلت لوله شدنی دنیا ساخته شد گجتی که بوی عرق را ردیابی می کند گجتی که موبایل را به رایانه غواصی تبدیل می کند بطری که در طبیعت تجزیه می شود ساعتی که پوست دست را به صفحه نمایش تبدیل می کند با گجت جدید پیامک و ایمیل را روی دست تان بخوانید تولید نخستین ماشین پاک کننده اقیانوس مظنه فروش انواع گجت موبایل در بازار فرار از آفتاب سوختگی با فناوری هوش مصنوعی هواپیمای کاغذی که با گوشی کنترل می شود گوشی پزشکی هوشمند برای کودکان مبتلا به آسم ساخته شد این گجت پوشیدنی به بهبود زخم کمک می کند معرفی گجت هوشمند برای پیشگیری از آسم و آلرژی گجت هوشمند برای اطلاع از میزان دریافت نور خورشید گجتی که از مرگ ناگهانی نوزاد جلوگیری می کند گجت هوشمند؛ راهی برای یافتن کلیدهای گمشده گجت هوشمند؛ برای تعیین میزان قندخون کاربران گجت موبایلی که مشکلات پوستی را تشخیص می‌دهد معرفی یک گجت هوشمند خانگی جدید جدیدترین گجت‌های هوشمند؛ راهی برای افزایش امنیت منازل گجت هوشمند برای اطمینان از سلامت کودک طراحی شد صندلی چرخدار شبیه موتور سیکلت ! این گجت با حرکت سر ضرباهنگ موسیقی را کنترل می کند همکاری گوگل با نست برای تولید گجت‌های خانگی گجتی که با تولید موسیقی مخصوص کاربر را می خواباند این گجت می تواند خانه را جابه جا کند پنج گجت تکنولوژی جدید و برتر سال ۲۰۱۷ لیست قیمت جدیدترین فلش مموری های موجود در بازار لیست قیمت انواع گجت موبایل در بازار ۲۰ نکته و ترفند مخفی گوشی گلکسی اس ۸ مچ‌بندهای هوشمند فیت بیت قابل هک کردن هستند این گجت ویدئوی زنده در یوتیوب منتشر می کند این گجت راننده را بیدار نگه می دارد کار با گوشی حین رانندگی با استفاده از گجت هوشمند O۶ گجتی که از اضطراب تان می کاهد گجت‌های پیشرفته دیجیتال برای تقلب در کنکور + عکس استفاده از دو روش بیومتریک؛ راه حل امن هویت‌ سنجی در گجت های هوشمند پرطرفدارترین ابزارهای هوش مصنوعی در دنیا اپل چه محصولاتی را در WWDC ۲۰۱۷ معرفی می‌کند؟! ابزارها و گجت‌های جدیدی که دنیای فناوری را جذاب کرده‌اند امکان استفاده از دستیار گوگل بر روی تمامی گجت ها فراهم شد معرفی برترین گجت های هوشمند بازار ۱۰ گجتی که به خواب شما کمک می‌کنند پاوربانک خورشیدی Power Pro؛ جایگزینی جدید برای ژنراتورهای برق گیر ۳۶۰ جدید امکان فیلمبرداری ۴K دارد و از آیفون نیز پشتیبانی می‌کند با این گجت آیفون را به لپتاپ تبدیل کنید این گجت پوشیدنی به کاهش استرس و استراحت بهتر شما کمک می‌کند گجتی که ورزشکار را راهنمایی می کند با گجتهای رویایی مسافرت آسان می شود
برگشت به بالا