گجتی که ورزشکار را راهنمایی می کند

عصر کالا- محققان به تازگی گجت کنترل سلامتی اختراع کرده اند که هنگام دو و پیاده روی کاربر را راهنمایی می کند تا درست ورزش کند.

دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱:۰۰

گجتی که ورزشکار را راهنمایی می کند

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، در بازار گجت های سلامتی مختلفی وجود دارد که فعالیت های کاربر را ردیابی می کند. اما Shaft IQ قدمی فراتر گذاشته و به کاربر کمک می کند دونده بهتری شود. دستگاه به وسیله بلوتوث به تلفن همراه متصل می شود و با بررسی ویژگی های پیاده روی و دو کاربر او را به طور واقعی راهنمایی می کند تا تکنیک راه رفتن خود را به طور حرفه ای سریع تر و بهتر کند.

Shaft IQ که اکنون در مرحله جمع آوری سرمایه است، برای دوندگان مبتدی و متوسط است که قصد دارند حرفه ای تر ورزش کنند.  این دستگاه که روی کفش یا سینه کاربر نصب می شود، به صاحب خود می گوید در هر دقیقه چندگام بردارد و اندازه و زاویه هرگام چقدر باید باشد.

هنگامیکه دونده نخست Shaft IQ را استفاده می کند از او خواسته می شود به طور آزمایشی بدود تا شیوه ورزش کردن او را بررسی شود.

برچسب ها

گجت
مطالب مرتبط بیشتر
پیش‌بینی بازار رو به رشد گجت‌های پوشیدنی با شگفت‌انگیزترین گجت‌های هوشمند آشنا شوید ۵ پیش‌بینی استقبال بی‌نظیر از گجت‌های پوشیدنی نخستین تبلت لوله شدنی دنیا ساخته شد گجتی که بوی عرق را ردیابی می کند گجتی که موبایل را به رایانه غواصی تبدیل می کند ساعتی که پوست دست را به صفحه نمایش تبدیل می کند با گجت جدید پیامک و ایمیل را روی دست تان بخوانید مظنه فروش انواع گجت موبایل در بازار فرار از آفتاب سوختگی با فناوری هوش مصنوعی هواپیمای کاغذی که با گوشی کنترل می شود گوشی پزشکی هوشمند برای کودکان مبتلا به آسم ساخته شد این گجت پوشیدنی به بهبود زخم کمک می کند معرفی گجت هوشمند برای پیشگیری از آسم و آلرژی گجت هوشمند برای اطلاع از میزان دریافت نور خورشید گجتی که از مرگ ناگهانی نوزاد جلوگیری می کند گجت هوشمند؛ راهی برای یافتن کلیدهای گمشده گجت هوشمند؛ برای تعیین میزان قندخون کاربران گجت موبایلی که مشکلات پوستی را تشخیص می‌دهد معرفی یک گجت هوشمند خانگی جدید جدیدترین گجت‌های هوشمند؛ راهی برای افزایش امنیت منازل گجت هوشمند برای اطمینان از سلامت کودک طراحی شد صندلی چرخدار شبیه موتور سیکلت ! این گجت با حرکت سر ضرباهنگ موسیقی را کنترل می کند همکاری گوگل با نست برای تولید گجت‌های خانگی گجتی که با تولید موسیقی مخصوص کاربر را می خواباند این گجت می تواند خانه را جابه جا کند پنج گجت تکنولوژی جدید و برتر سال ۲۰۱۷ لیست قیمت جدیدترین فلش مموری های موجود در بازار لیست قیمت انواع گجت موبایل در بازار ۲۰ نکته و ترفند مخفی گوشی گلکسی اس ۸ مچ‌بندهای هوشمند فیت بیت قابل هک کردن هستند این گجت ویدئوی زنده در یوتیوب منتشر می کند این گجت راننده را بیدار نگه می دارد کار با گوشی حین رانندگی با استفاده از گجت هوشمند O۶ گجتی که از اضطراب تان می کاهد با این دستگاه ۱۰ دقیقه زیر آب بمانید گجت‌های پیشرفته دیجیتال برای تقلب در کنکور + عکس استفاده از دو روش بیومتریک؛ راه حل امن هویت‌ سنجی در گجت های هوشمند پرطرفدارترین ابزارهای هوش مصنوعی در دنیا اپل چه محصولاتی را در WWDC ۲۰۱۷ معرفی می‌کند؟! ابزارها و گجت‌های جدیدی که دنیای فناوری را جذاب کرده‌اند امکان استفاده از دستیار گوگل بر روی تمامی گجت ها فراهم شد معرفی برترین گجت های هوشمند بازار ۱۰ گجتی که به خواب شما کمک می‌کنند پاوربانک خورشیدی Power Pro؛ جایگزینی جدید برای ژنراتورهای برق گیر ۳۶۰ جدید امکان فیلمبرداری ۴K دارد و از آیفون نیز پشتیبانی می‌کند با این گجت آیفون را به لپتاپ تبدیل کنید این گجت پوشیدنی به کاهش استرس و استراحت بهتر شما کمک می‌کند با گجتهای رویایی مسافرت آسان می شود
برگشت به بالا