این پاوربانک قدرتمند می‌تواند لپ‌تاپ شما‌ را در حین رفت‌و‌آمد شارژ کند!

عصر کالا- تیمی که پشت دستگاه Lifepowr A۲، یک پاوربانک قدرتمند با ظرفیت ۲۷,۰۰۰mAh، بودند حال با یک پاوربانک جدید و تقویت شده باز‌گشته‌اند. Lifepowr A۳ دارای ظرفیتی برابر با ظرفیت Lifepowr A۲ است و اندازه آن به گونه ای است که به راحتی در دست جا می‌گیرد و حمل و نقل آن آسان است.

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶:۰۰

این پاوربانک قدرتمند می‌تواند لپ‌تاپ شما‌ را در حین رفت‌و‌آمد شارژ کند!

 به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ فرق این نسخه از پاورپانک (پک باتری) با نسخه قبلی آن در پورت‌های آن است، Lifepowr A3 دارای دو پورت USB C که دارای قابلیت شارژ سریع 3٫0 بوده و همچنین دو پورت USB A که این دو پورت هم از قابلیت شارژ سریع 3٫0 پشتیبانی می‌کند و آخرین پورت روی این دستگاه یک پورت AC socket است. هر پنچ پورت می‌توانند همزمان با هم استفاده شوند. بنا به گفته خود کمپانی این پاور بانک یک ساعت طول میکشد تا 50 درصد شارژ شود و چیزی حدود 3 ساعت (با شارژر 60W) زمان می‌برد تا به طور کامل شارژ شود. LifePowr همچنین یک پنل خورشیدی نیز می‌فروشد که میتواند A3 را در مواقعی که دسترسی به پریز برق ندارید با آن شارژ کنید. بنا به گفته کمپانی A3 در ماه نوامبر به بازار عرضه میشود.

نظر شما در مورد این پک باتری قدرتمند چیست؟

برچسب ها

پاوربانک
مطالب مرتبط بیشتر
از پاوربانک استفاده نکنید، وقتی... راهنمای خرید پاوربانک فراخوان بیش از ۲۶۰ هزار پاوربانک آمازون انفجار یک پاوربانک در هواپیمای چینی خرید یک پاوربانک چقدر آب می خورد؟ تولید شارژر قدرتمند برای گوشی‌های هوشمند تسلا پاور بانک ساخته است! خرید یک پاوربانک چقدر آب می خورد؟ ارزان‌ترین و کارآمدترین شارژر برای محصولات جدید اپل لیست برخی از جدیدترین پاوربانک های موجود در بازار مظنه قیمت شارژر همراه شارژ موبایل با چتر آفتابی برای خرید پاوربانک چقدر باید هزینه کرد؟ پاوربانک با قابلیت شارژ لپ‌تاپ سیستم رادیویی برای ارسال متن، صدا و تصویر کیف پول خورشیدی، راهکاری جذاب برای شارژ موبایل استفاده از موبایل به عنوان پاوربانک و نخستین صفحه نمایش موبایل با فناوری تلویزیون بهترین پاور بانک های پیشنهادی + قیمت معرفی ۷ مورد از بهترین پاور بانک ها برای گوشی های اندرویدی و آیفون ها بهترین پاوربانک انرجایزر قوی‌ترین پاور بانک جهان با ظرفیت ۴۸ هزار میلی‌آمپر عرضه شد‌ انواع پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر چند؟ انواع پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر چند؟ +جدول پاوربانک جدید ۹ برابر سریع‌تر از شارژرهای معمول
برگشت به بالا